Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală.


Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a fost foarte bine primită de producătorii români. Anul trecut au fost înscrise în concurs 72 de probe, iar la ediția de anul acesta vor participa aproximativ 100 de vinuri. Vinurile la bag-in-box care vor fi medaliate vor primi însemne aplicabile pe exteriorul cutiilor. Este o metodă de validare a calității, care va fi benefică atât consumatorilor, cât și revânzătorilor.


Obiectivul principal al concursului - conform lui Cătălin Costiniuc – este acela de a sprijini consumatorii de vinuri la bag-in-box, în a-și alege vinuri certificate în mod obiectiv de specialiști din lumea vinului și degustători recunoscuți, din România si de promovare pe piata europeana a vinurilor romanesti ambalate in bag-in-box.


Concursul Național Vin Bag-in-Box beneficiază de sprijinul companiei franceze Smurfit Kappa Bag-in-Box, a filialei italiene Smurfit Kappa Bag-in-Box Vitop și este organizat după modelul celui mai mare concurs de vinuri de profil din lume – Concours International Wine In Box


În urma evaluărilor la Concursul Național Vin Bag-in-Box, vinurile cu cele mai bune punctaje vor fi înscrise cu sprijinul financiar al organizatorilor la Concours International Wine In Box – concurs organizat în Franța, Toulouse din martie 2018. Pentru cramele din România, participarea la competiții internaționale de acest gen, este o modalitate de creștere a vizibilității la nivel mondial. 


Juriul concursului va fi alcătuit și în acest an din membri ai Asociației Degustătorilor Autorizați din România, somelieri, oenologi, jurnaliști și bloggeri din lumea vinului. În paralel cu juriul oficial al concursului, va fi și un juriu alcătuit din iubitori de vin. Sarcina acestuia din urmă fiind aceea de a selecta cel mai popular vin la bag-in-box.


Termenul limită pentru înscrierea vinurilor în concurs este 16 februarie 2018. Decernarea premiilor se va face în 2 martie 2018, ora 14:00, în cadrul GOODWINE, Romania's Wine Convention București, la standul Azoc Star.


Azoc Star este membră a diviziei Smurfit Kappa Bag-in-Box, fiind responsabilă cu operațiunile din estul Europei (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova, România etc). Cu șapte fabrici în întreaga lume, Smurfit Kappa Bag-in-Box este liderul european pentru soluții bag-in-box, iar robinetul său Vitop este numărul unu mondial pentru robinetele tip bag-in-box. Soluția de ambalaj Bag-in-Box este ideală nu doar pentru vinuri, ci și pentru produsele lichide sau semi-lichide alimentare și nealimentare, de la 1,5 litri pana la 1.000 litri. Sistemul bag-in-box oferă produselor alimentare o creștere a duratei de consum de până la câteva săptămâni de la deschidere.

Alte articole recomandate:

Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat [...]
În cadrul wokshop-ului dedicat sectorului de lapte, Cristina Nancu,  Managerul Diviziei de Tehnologie și Echipamente de procesare alimentară, din cadrul companiei Interfrig Ploiești a susținut comunicarea:  “Soluții integrate de procesare și tehnologii inovatoare de ambalare pentru producătorii din industria laptelui”. Cu o experiență de peste 20 ani în dezvoltarea de proiecte în industria frigului și a procesării alimentare, Interfrig Ploieșt [...]
Creșterea constantă a consumului mondial de carne de pui, din ultima jumătate de secol s-a datorat și faptului că, în această perioadă, spre deosebire de alte mărfuri, prețul cărnii de pui a rămas aproape nemodificat, în valoare absolută. Dacă însă luăm în calcul și inflația atunci, prețul, în dolari, al cărnii de pui s-a micșorat de aproximativ 8 ori față de acum 50 de ani. Stabilitatea prețului, facto [...]
Producătorul de echipamente de ambalare Evergreen a introdus recent noile mașini  tip QL-30 și QL-30ESL, concepute pentru capacități de producție reduse. Proiectat pentru o capacitate de producție redusă, QL-30 poate manipula volume de umplere de 180 ml până la 1 litru și poate umple 3000 de cutii pe oră cu o singură etapă de jos în sus. Sistemele de control PLC Allen Bradley și tehnologia servo oferă performanțe continue ambalajelor [...]
Într-un articol publicat de Brandprivat.ro și semnat de domnul Florin Frăsineanu, se analizează atât ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cât și modul de etichetare sau veridicitatea informațiilor transmise spre consumatori de firma argeșeană. Iată un extras din articol: ”Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
Dacă credeați că Coca-Cola a avut o idee genială când a lansat campania “Share a Coke”, prin care personaliza sticlele cu cele mai comune câteva sute de nume dintr-o țară, vă înșelați. Diet Coke tocmai a personalizat 2 milioane de sticle unice din punct de vedere design, informeaza Magazinul Progresiv. Campania a fost inițiată de Coca-Cola Israel și presupune un efort logistic extraordinar pentru că a necesitat crearea unui algoritm unic prin care imprimantele au [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN