Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În 26 ianuarie 2018 s-a deschis Ivan Pescar & Scrumbia Bar, primul restaurant cu specific pescăresc deltaic.


Un proiect culinar cultural al Asociației Ivan Patzaichin-Mila 23 și al Asociației RO-PESCADOR, restaurantul propune publicului gusturi din Delta Dunării, nofusion, rețete tradiționale gătite de lipovence, însoțite de vinuri de Dobrogea. Este o reimplantare, la București, a experienței primului restaurant Ivan Pescar deschis la Tulcea în anul 2015 și distins în 2017 cu Titlul de Excelență TripAdvisor.


Aici vă veți întâlni cu miresmele, sunetele și culorile Deltei Dunării,și vă veți putea face o idee despre varietatea patrimoniului acesteia, cu oamenii și comunitățile sale, istoria și tradițiile autentice, gastronomia și natura mirifică.


Numele restaurantului, Ivan Pescar, este numele unei specii de păsări care trăiește și în România, în Delta Dunării. I se mai spune și pescărelul albastru (AlcedoAhttis), sau King Fisher.



Restaurantul Ivan Pescar & Scrumbia Bar funcționează în hub-ulcultural "ARK - Depozit de viitor", care găzduiește platforma Tradiții Creative și magazinul de produse Patzaikin, la parterul clădirii The ARK.



The ARK se află în cartierul Uranus, în vecinătatea Fabricii de Bere Bragadiru și a Pieței de Flori Coșbuc. Este o clădire de patrimoniu industrial, fosta Vamă Antrepozite, operă de sfârșit de secolul XIX aarhitectului italian Giulio Magni (1859-1930), reabilitată și consolidată la începutul secolului XXI.

Alte articole recomandate:

Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker® pentru consumul responsabil de alcool si pilot in echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, s-a alaturat echipei Johnnie Walker® in transmiterea mesajului catre romani de a nu conduce sub influenta alcoolului, in campania inceputa in luna mai. Consumatorii romani au fost invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala Facebook [...]
Se întâmplă ca uneori regulile impuse de Uniunea Europeană, chiar și cele în domeniul protecției clienților, să aibă efect de bumerang asupra unor grupuri de consumatori. Acesta ar putea fi și cazul unei beri speciale din Belgia, produsă după metode tradiționale la o mănăstire din Flandra, considerată de majoritatea experților drept “cea mai bună bere din lume”. Berea trapistă sau “de mănăstire” cum mai est [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Fuchs Condimente Ro, subsidiara locală a grupului german cu același nume, a primit în luna iunie o infuzie de capital de 18 milioane de lei (4 mil. euro) de la com­pania-mamă, arată datele de la Registrul Comerțului. Reprezentanții companiei nu au răspuns solicitării ZF cu privire la activitățile ce vor fi finanțate cu acești bani. Grupul german deține o unitate de producție în orașul Curtea de Argeș (județul Argeș), după ce inițial a avut fabrica în localitatea Domnești [...]
Consorțiul șuncii Parma din nordul Italiei va primi 2,7 milioane de euro din fondurile UE pe parcursul a trei ani pentru promovarea intensivă de 5,4 milioane euro în SUA, informează Global Meat News. Este singura mare răsplată dintre cele 20 de programe care vor primi ajutor de 23 milioane de euro în această perioadă ca parte a unei promovării generale de 46,5 milioane de euro pentru produsele agro-alimentare în UE și în piețele externe [...]
Instrumentele Testo vă ajută să asigurați calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametrilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit – în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor – nu a fost niciodată mai ușoară. Instrumentele de măsură Testo și-au doved [...]
Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, a avut în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 96,6 milioane de lei (circa 22 mil. euro), în creștere cu 25% față de perioada similară a anului precedent, arată datele publice.   Dacă această evoluție se menține și în a doua parte a anului, grupul italian Ferrero ar depăși în România procentul de creștere înregistrat anul trecut, având în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN