Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Anul 2017 a adus multe noutăți pe piața internațională a laptelui și lactatelor, semn că, în ciuda dificultăților legate de creșterea prețurilor, sau poate tocmai de aceea, procesatorii caută să capteze tot mai mult atenția consumatorilor pentru produsele lor. Iată, deci, o trecere în revistă a celor mai noi lansări din prima jumătate de an, de pe piața internațională a lactatelor.


Untul Anchor are o nouă etichetă


O campanie de 4,5 milioane de lire sterline a fost demarată ca urmare a rebranduirii celui mai bine vândut unt din Marea Britanie, Anchor. Începând cu luna iulie, un design actualizat al siglei și al simbolului Anchor apar acum pe ambalaj, alături de referințe la capacitățile de producție Westbury-Arla, din Wiltshire, unde se fabrică acest produs. Gareth Turner, directorul categoriei BSM-Arla Foods UK, a declarat pentru Dairy Industries: ”Știm că toți consumatorii vor să știe de unde provin produsele pe care le cumpără, deci, credem că este important să subliniem faptul că untul Anchor este fabricat în Wiltshire, fiind mândri pe ambalajul nostru”.


Noi iaurturi de la Müller


Müller a lansat în această vară două SKU-uri de iaurt cu linguriță atașată. Acum, consumatorii pot cumpăra Müller Corner (150g) și Müllerlight Goodies Lemon (107g). Lingura de unică folosință se află sub un capac de pe partea superioară a produsului, iar cele două SKU-uri sunt disponibile consumatorilor în magazinele de vânzare cu amănuntul din Occident. Müller afirmă că lansarea a venit după ce a constatat că piața alimentară este în creștere, iar consumatorii doresc să mănânce iaurt nu doar acasă. Potrivit cercetărilor, 64% dintre consumatori au cumpărat un iaurt sau un desert în timpul sau la locul de muncă, fiind al treilea element alimentar, ca popularitate.


Arla Foods repoziționează laptele organic


Arla Foods își repoziționează marca Arla Organic Farm Milk, pentru a-și evidenția acreditările în fața consumatorilor. În urma lansării de succes a brandului companiei de produse lactate, Arla își redenumește laptele organic Arla Organic Free Milk, apelând la un nou design pentru etichetele ecologice de lapte. Compania susține că vacile care produc laptele pentru gama Arla Organic Free Milk sunt crescute în aer liber, în medie, 200 de zile pe an. Tomas Pietrangeli, directorul general al Arla Foods UK, a declarat că există un spațiu semnificativ pentru a crește categoria de lapte ecologic și pentru a face acest produs mai accesibil consumatorilor. El a adăugat că noua campanie de publicitate va încuraja consumatorii să treacă de la laptele standard, la lapte organic. Arla Organic Free Milk se prezintă în formate de lapte semi-degresat și integral, de 2 litri, fiind disponibile în magazinele Tesco, Asda, Morrisons și Sainsbury.


Continente își extinde gama de iaurturi


În Portugalia, Continente și-a extins gama de produse lactate cu 15 sortimente de iaurt lichid, deserturi și două sortimente de marcă proprie. Iaurturile sunt produse cu lapte portughez 100%. Sortimentele sunt: Prăjitură de brânză cu căpșuni; Banană; Pepene galben și pepene verde; Măr și cocos; Căpșuni și banane; Mango; Stracciatella; Măceșe; Fructe tropicale, fiind deja disponibile în lanțul magazinelor Continente, la care s-au adăugat două ediții limitate de vară: Lime Lemon și Mint de ananas. Produsele au, de asemenea, un capac nou, cu înfiletare. Iaurturile sunt disponibile în toate magazinele Continente, Modelo Continente și Continente Bom Dia, precum și la Continente online. Un pachet de patruzeci de iaurturi de 160 gr. se vinde pentru 1,32 de euro.


Noutăți și în Japonia


La începutul lunii, în Japonia a fost lansată gama de iaurturi Na Ura. Iaurturile pasteurizate cu durată lungă de viață provin din variantele Apple-Banana și Pear-Vanilla. Produsele companiei Kikkoman se adaugă gamei ”Kikkoman lapte de soia” și găluștelor cu lapte ”Mitarashi”, vândute în cutii de carton de 200 ml. Iaurtul conține 142 kcal per cutie (200 ml), și 3,8 g fibră dietetică, find vândut în Japonia cu un preț recomandat de vânzare cu amănuntul de 0,80 dolari (excluzând impozitul pe vânzări). Dar, Kikkoman, în colaborare cu olandezii de la NIZO, vor lansa și ”Kikkoman Almond Rich Original”, un mixt de lapte de vacă și lapte de migdale, și ”Kikkoman Almond Rich Sugar Free”, dietetic. Ambele produse conțin 10,3 mg vitamina E, pe 200 ml.


Primo-News Zeeland dezvoltă produse pe bază de înghețată


În Noua Zeelandă, Primo a lansat două băuturi pe bază de înghețată cu aromă de înghețată, în parteneriat cu compania locală de înghețată Tip Top. Cele două arome sunt ”Ment Choc Chip” și ”Hokey Pokey”.


Isle of Wight Cheese-UK a lansat o nouă brânză albastră. 


”Blue Slipper” este o brânză moale albastră pasteurizată, naturală, despre care compania afirmă că este o versiune mai moale a lui Isle of Wight Blue, fără vene.


Numită după argila albastră de gault, găsită pe insula Wight, brânza este un lot de test care va fi lansată oficial în 2018. Tocmai de aceea, anunțul a fost făcut doar pe Facebook.


Organic Valley a introdus o nouă smântână dulce 


Organic Valley a introdus smântâna dulce drept cea mai nouă aromă a gamei de lactate organice lansată anul trecut, gamă care include, de asemenea, arome simple, de alune și vanilie franceză. Noua smântână este fabricată din patru ingrediente: smântână și lapte provenit de la vaci crescute fără OMG-uri și antibiotice, zahăr din trestie neagră și vanilie. 


Fairlife extinde portofoliul de băuturi fără lactoză


Compania de sănătate și wellness, Fairlife, a lansat laptele ultra-filtrat SuperKids și laptele ultra-filtrat SuperKids cu 125 mg DHA Omega-3 pe porție, 12 g de proteine, 35% din valoarea zilnică a calciului și fără lactoză. Fairlife SuperKids- lapte ultra-filtrat este disponibil într-o sticlă de 300 gr.


Danone a lansat gama de iaurturi Fantasia


Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, a lansat, inclusiv în România, o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru cele trei variante de topping: căpșuni, fulgi de ciocolată cu lapte și orez crocant învelit în ciocolată.


 „Noua gamă de iaurturi Fantasia completează portofoliul nostru local de iaurturi de răsfăț, care include produsele Danette și Cremosso. Odată cu apariția sortimentelor cu fructe sau cu diverse topping-uri, iaurtul a devenit atrăgător chiar și în rândul consumatorilor care nu menționează iaurtul printre alimentele preferate, dar care apreciază deserturile și gustărileușoare. Iar atunci când vorbim de răsfățul culinar, consumatorii apreciază diversitatea la raft și sunt tentați să încerce combinații noi. Iaurtul Fantasia este o gustare delicioasă, care combină iaurtul cremos cu una dintre cele trei variante de topping-uri: dulce, acrișor și ușor crocant”, a declaratOana Bejan, Manager Clienți Majori. Noile sortimente de iaurt Fantasia sunt disponibile pe piața locală în trei variante de gramaj: Fantasia căpșuni-122g,  Fantasia cu fulgi de ciocolată cu lapte-110g, Fantasia cu orez crocant învelit în ciocolată-100g.

Alte articole recomandate:

Doncafe aduce pe piață ediția specială Doncafe Brazil, pentru lunile de fotbal din vara aceasta. Inspirată din țara cafelei, Doncafe Brazil este o cafea cu o aromă puternică și gust savuros. Doncafe Brazil transmite fidel atmosfera Braziliei –  modernă și energică – de la rețeta care include cafea din cele mai bune plantații ale Braziliei, până la ambalajul care ilustrează dansatori de samba, jocuri de lumini, artificii și alte elemente iconice specifice acestei țări. [...]
După introducerea, în anul 2013, a îndulcitorului Ștevia în sortimentul de bază Nestea, oferind astfel cu 30% mai puține calorii, Nestea, liderul pe piața băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, lansează acum un produs nou cu aromă de floare de cireș. “Aroma florală a noului Nestea floare de cireș reprezintă o inovație pe piața băuturilor răcoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producători de băuturi răcoritoare cu extract de ceai din țară care [...]
Guvernul a aprobat recent, un nou împrumut de la Trezoreria Statului, împrumut ce urmează să fie pus la dispoziția Autorităților de Management ale programelor operaționale sumele necesare pentru achitarea cererilor de rambursare și cererilor de plată depuse de beneficiari. "Guvernul României a alocat 1,3 miliarde de lei pentru plata beneficiarilor, prin aprobarea unui nou împrumut din Trezoreria Statului. Sunt asigurate astfel resursele necesa [...]
Cartofii s-au scumpit cu peste 10% în acest an, deși recolta a fost foarte bogată. Rata anuală a inflației a fost în noiembrie de 1,83%, în ușoară scădere de la 1,88% în luna octombrie, prețurile de consum rămânând relativ stabile comparativ cu luna precedentă, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Cele mai semnificative scumpiri la alimente s-au înregistrat în primele 11 luni ale anului la fasole boabe, cartofi și [...]
Meotis, un producător de lactate din Covasna, a obținut printr-un program de cercetare în valoare de 50.000 de lei, realizat în colaborare cu institutul național de cercetare ICECHIM, o băutură energizantă din zerul rămas în urma procesului de producție.  „Ei aveau un produs secundar care rezulta din procesarea laptelui și noi ne-am gândit să valorificăm zerul deoarece are o compoziție nutritivă valoroasă prin obținerea unei băuturi“, a spus la ediția [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
Președintele Traian Băsescu cere Parlamentului reexaminarea Legii privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan de către persoane fizice și de înființare a Autorității pentru Administrarea și Reglementarea Pieței Funciare. Potrivit unui comunicat de presă al Administrației Prezidențiale, titlul legii transmisă promulgării face referire la "unele măsuri de reglementare a vânzării - cumpărării terenurilor agricole [...]
Prin Ordonanța de Urgență nr. 9,adoptata recent, Guvernul a introdus obligativitatea caselor de marcat electronice fiscale în magazine, măsura urmând să fie implementată de către retaileri în trei etape, în funcție de dimensiunea business-ului. Astfel, retailerii încadrați în categoria “mari contribuabili” vor avea obligația de a utiliza doar case de marcat fiscale cu jurnal electronic începând cu data de 1 aprilie 2016, în cazul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN