Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Anul 2017 a adus multe noutăți pe piața internațională a laptelui și lactatelor, semn că, în ciuda dificultăților legate de creșterea prețurilor, sau poate tocmai de aceea, procesatorii caută să capteze tot mai mult atenția consumatorilor pentru produsele lor. Iată, deci, o trecere în revistă a celor mai noi lansări din prima jumătate de an, de pe piața internațională a lactatelor.


Untul Anchor are o nouă etichetă


O campanie de 4,5 milioane de lire sterline a fost demarată ca urmare a rebranduirii celui mai bine vândut unt din Marea Britanie, Anchor. Începând cu luna iulie, un design actualizat al siglei și al simbolului Anchor apar acum pe ambalaj, alături de referințe la capacitățile de producție Westbury-Arla, din Wiltshire, unde se fabrică acest produs. Gareth Turner, directorul categoriei BSM-Arla Foods UK, a declarat pentru Dairy Industries: ”Știm că toți consumatorii vor să știe de unde provin produsele pe care le cumpără, deci, credem că este important să subliniem faptul că untul Anchor este fabricat în Wiltshire, fiind mândri pe ambalajul nostru”.


Noi iaurturi de la Müller


Müller a lansat în această vară două SKU-uri de iaurt cu linguriță atașată. Acum, consumatorii pot cumpăra Müller Corner (150g) și Müllerlight Goodies Lemon (107g). Lingura de unică folosință se află sub un capac de pe partea superioară a produsului, iar cele două SKU-uri sunt disponibile consumatorilor în magazinele de vânzare cu amănuntul din Occident. Müller afirmă că lansarea a venit după ce a constatat că piața alimentară este în creștere, iar consumatorii doresc să mănânce iaurt nu doar acasă. Potrivit cercetărilor, 64% dintre consumatori au cumpărat un iaurt sau un desert în timpul sau la locul de muncă, fiind al treilea element alimentar, ca popularitate.


Arla Foods repoziționează laptele organic


Arla Foods își repoziționează marca Arla Organic Farm Milk, pentru a-și evidenția acreditările în fața consumatorilor. În urma lansării de succes a brandului companiei de produse lactate, Arla își redenumește laptele organic Arla Organic Free Milk, apelând la un nou design pentru etichetele ecologice de lapte. Compania susține că vacile care produc laptele pentru gama Arla Organic Free Milk sunt crescute în aer liber, în medie, 200 de zile pe an. Tomas Pietrangeli, directorul general al Arla Foods UK, a declarat că există un spațiu semnificativ pentru a crește categoria de lapte ecologic și pentru a face acest produs mai accesibil consumatorilor. El a adăugat că noua campanie de publicitate va încuraja consumatorii să treacă de la laptele standard, la lapte organic. Arla Organic Free Milk se prezintă în formate de lapte semi-degresat și integral, de 2 litri, fiind disponibile în magazinele Tesco, Asda, Morrisons și Sainsbury.


Continente își extinde gama de iaurturi


În Portugalia, Continente și-a extins gama de produse lactate cu 15 sortimente de iaurt lichid, deserturi și două sortimente de marcă proprie. Iaurturile sunt produse cu lapte portughez 100%. Sortimentele sunt: Prăjitură de brânză cu căpșuni; Banană; Pepene galben și pepene verde; Măr și cocos; Căpșuni și banane; Mango; Stracciatella; Măceșe; Fructe tropicale, fiind deja disponibile în lanțul magazinelor Continente, la care s-au adăugat două ediții limitate de vară: Lime Lemon și Mint de ananas. Produsele au, de asemenea, un capac nou, cu înfiletare. Iaurturile sunt disponibile în toate magazinele Continente, Modelo Continente și Continente Bom Dia, precum și la Continente online. Un pachet de patruzeci de iaurturi de 160 gr. se vinde pentru 1,32 de euro.


Noutăți și în Japonia


La începutul lunii, în Japonia a fost lansată gama de iaurturi Na Ura. Iaurturile pasteurizate cu durată lungă de viață provin din variantele Apple-Banana și Pear-Vanilla. Produsele companiei Kikkoman se adaugă gamei ”Kikkoman lapte de soia” și găluștelor cu lapte ”Mitarashi”, vândute în cutii de carton de 200 ml. Iaurtul conține 142 kcal per cutie (200 ml), și 3,8 g fibră dietetică, find vândut în Japonia cu un preț recomandat de vânzare cu amănuntul de 0,80 dolari (excluzând impozitul pe vânzări). Dar, Kikkoman, în colaborare cu olandezii de la NIZO, vor lansa și ”Kikkoman Almond Rich Original”, un mixt de lapte de vacă și lapte de migdale, și ”Kikkoman Almond Rich Sugar Free”, dietetic. Ambele produse conțin 10,3 mg vitamina E, pe 200 ml.


Primo-News Zeeland dezvoltă produse pe bază de înghețată


În Noua Zeelandă, Primo a lansat două băuturi pe bază de înghețată cu aromă de înghețată, în parteneriat cu compania locală de înghețată Tip Top. Cele două arome sunt ”Ment Choc Chip” și ”Hokey Pokey”.


Isle of Wight Cheese-UK a lansat o nouă brânză albastră. 


”Blue Slipper” este o brânză moale albastră pasteurizată, naturală, despre care compania afirmă că este o versiune mai moale a lui Isle of Wight Blue, fără vene.


Numită după argila albastră de gault, găsită pe insula Wight, brânza este un lot de test care va fi lansată oficial în 2018. Tocmai de aceea, anunțul a fost făcut doar pe Facebook.


Organic Valley a introdus o nouă smântână dulce 


Organic Valley a introdus smântâna dulce drept cea mai nouă aromă a gamei de lactate organice lansată anul trecut, gamă care include, de asemenea, arome simple, de alune și vanilie franceză. Noua smântână este fabricată din patru ingrediente: smântână și lapte provenit de la vaci crescute fără OMG-uri și antibiotice, zahăr din trestie neagră și vanilie. 


Fairlife extinde portofoliul de băuturi fără lactoză


Compania de sănătate și wellness, Fairlife, a lansat laptele ultra-filtrat SuperKids și laptele ultra-filtrat SuperKids cu 125 mg DHA Omega-3 pe porție, 12 g de proteine, 35% din valoarea zilnică a calciului și fără lactoză. Fairlife SuperKids- lapte ultra-filtrat este disponibil într-o sticlă de 300 gr.


Danone a lansat gama de iaurturi Fantasia


Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, a lansat, inclusiv în România, o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru cele trei variante de topping: căpșuni, fulgi de ciocolată cu lapte și orez crocant învelit în ciocolată.


 „Noua gamă de iaurturi Fantasia completează portofoliul nostru local de iaurturi de răsfăț, care include produsele Danette și Cremosso. Odată cu apariția sortimentelor cu fructe sau cu diverse topping-uri, iaurtul a devenit atrăgător chiar și în rândul consumatorilor care nu menționează iaurtul printre alimentele preferate, dar care apreciază deserturile și gustărileușoare. Iar atunci când vorbim de răsfățul culinar, consumatorii apreciază diversitatea la raft și sunt tentați să încerce combinații noi. Iaurtul Fantasia este o gustare delicioasă, care combină iaurtul cremos cu una dintre cele trei variante de topping-uri: dulce, acrișor și ușor crocant”, a declaratOana Bejan, Manager Clienți Majori. Noile sortimente de iaurt Fantasia sunt disponibile pe piața locală în trei variante de gramaj: Fantasia căpșuni-122g,  Fantasia cu fulgi de ciocolată cu lapte-110g, Fantasia cu orez crocant învelit în ciocolată-100g.

Alte articole recomandate:

Traian Băsescu, președintele României a retrimis ieri, 9 decembrie Parlamentului, legea de aprobare Ordonanței Guvernului 58/2013 care viza organizarea camerelor pentru agricultură, silvicultură și dezvoltare rurală. Potrivit acestuia, motivul pentru care nu a promulgat legea este că se urmărește repolitizarea camerelor agricole. Președintele a rugat Parlamentul să reanalizeze legea, recomandând ca legea să fie concepută astfel încât agricultorii să-i aleagă pe [...]
Ministrul finanțelor, Ioana Petrescu, a declarat, miercuri, că numărul de firme active în domeniul panificației a crescut datorită reducerii TVA de la 24% la 9%, fără a preciza cifra. Ulterior, președintele Rompan, Aurel Popescu, a spus că, acum, sunt înregistrate 4.570 de firme la Autoritatea Sanitar-Veterinară, față de 5.000, în urmă cu un an.Premierul Victor Ponta, ministrul Finanțelor, Ioana Petrescu, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin și reprezentanții Rompan au [...]
"Circa 30% din unitatile avicole s-ar putea inchide in anul 2014 din cauza situatiei dificile cu care se confrunta sectorul in ultimii ani, iar ouale s-ar putea scumpi din cauza concurentei oualor poloneze care intra pe piata romaneasca la preturi cu 20% mai mici fata de cele ale produselor autohtone. Acest fapt i-a detrminat pe producatorii de oua sa sacrifice milioane de pasari, pentru ca inregistreaza pierderi foarte mari", a declarat pentru agro-consultanta. ro presedintele Uniu [...]
(Agerpres) Ministrul Agriculturii Daniel Constantin s-a arătat încântat de prezența ridicată de la Târgul Agraria care are loc zilele acestea în Cluj-Napoca, unde a și degustat vin făcut de studenții de la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV).       Ministrul apreciază că participanții de la Târgul Internațional pentru Agricultură, Industrie Alimentară și Zootehnie - Agraria sunt din ce în ce mai buni din [...]
Red Bull, cea mai cunoscută companie de băuturi energizante din lume, vine cu trei arome noi, în extensia celor două băuturi energizante deja celebre – Red Bull Energy Drink și Red Bull Sugarfree. Red Bull Editions au la baza aceleași formule ca și Red Bull Energy Drink, numai că au gust și culori diferite. Sunt disponibile în can-uri de 250 ml, fiecare cu un design diferit, care reflectă culoarea fructului respectiv. Red Bull Red Edition este can-ul rosu, la fel ca și [...]
 Comisia pentru Agricultură din Camera Deputaților a dezbătut, miercuri, un proiect legislativ referitor la închiderea hipermarketurilor în weekend. Inițiatorul propunerii este chiar vicepreședintele Comisiei, deputatul PNL Marin Anton. Acesta a declarat că principalele modificări la Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare trebuie să se facă în sprijinul producătorilor și comercianților români. "Modificările se fa [...]
Cartofii s-au scumpit cu peste 10% în acest an, deși recolta a fost foarte bogată. Rata anuală a inflației a fost în noiembrie de 1,83%, în ușoară scădere de la 1,88% în luna octombrie, prețurile de consum rămânând relativ stabile comparativ cu luna precedentă, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Cele mai semnificative scumpiri la alimente s-au înregistrat în primele 11 luni ale anului la fasole boabe, cartofi și [...]
La centrul de cercetări al grupului elvețian Syngenta din Sarrians (aproape de Avignon, Franța) se lucrează la crearea unor legume ale viitorului, care nu se vor mai strica. De exemplu, roșiile de tip FW 13, de culoarea mierii, nu se vor strica, ci se vor stafidi. 'Aceste roșii se comportă ca și curmalele, pierd apă și conținutul de zahăr crește. Astfel se stafidesc fără să se strice', spune cercetătorul Sylvain Bontems, citat d [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN