Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Anul 2017 a adus multe noutăți pe piața internațională a laptelui și lactatelor, semn că, în ciuda dificultăților legate de creșterea prețurilor, sau poate tocmai de aceea, procesatorii caută să capteze tot mai mult atenția consumatorilor pentru produsele lor. Iată, deci, o trecere în revistă a celor mai noi lansări din prima jumătate de an, de pe piața internațională a lactatelor.


Untul Anchor are o nouă etichetă


O campanie de 4,5 milioane de lire sterline a fost demarată ca urmare a rebranduirii celui mai bine vândut unt din Marea Britanie, Anchor. Începând cu luna iulie, un design actualizat al siglei și al simbolului Anchor apar acum pe ambalaj, alături de referințe la capacitățile de producție Westbury-Arla, din Wiltshire, unde se fabrică acest produs. Gareth Turner, directorul categoriei BSM-Arla Foods UK, a declarat pentru Dairy Industries: ”Știm că toți consumatorii vor să știe de unde provin produsele pe care le cumpără, deci, credem că este important să subliniem faptul că untul Anchor este fabricat în Wiltshire, fiind mândri pe ambalajul nostru”.


Noi iaurturi de la Müller


Müller a lansat în această vară două SKU-uri de iaurt cu linguriță atașată. Acum, consumatorii pot cumpăra Müller Corner (150g) și Müllerlight Goodies Lemon (107g). Lingura de unică folosință se află sub un capac de pe partea superioară a produsului, iar cele două SKU-uri sunt disponibile consumatorilor în magazinele de vânzare cu amănuntul din Occident. Müller afirmă că lansarea a venit după ce a constatat că piața alimentară este în creștere, iar consumatorii doresc să mănânce iaurt nu doar acasă. Potrivit cercetărilor, 64% dintre consumatori au cumpărat un iaurt sau un desert în timpul sau la locul de muncă, fiind al treilea element alimentar, ca popularitate.


Arla Foods repoziționează laptele organic


Arla Foods își repoziționează marca Arla Organic Farm Milk, pentru a-și evidenția acreditările în fața consumatorilor. În urma lansării de succes a brandului companiei de produse lactate, Arla își redenumește laptele organic Arla Organic Free Milk, apelând la un nou design pentru etichetele ecologice de lapte. Compania susține că vacile care produc laptele pentru gama Arla Organic Free Milk sunt crescute în aer liber, în medie, 200 de zile pe an. Tomas Pietrangeli, directorul general al Arla Foods UK, a declarat că există un spațiu semnificativ pentru a crește categoria de lapte ecologic și pentru a face acest produs mai accesibil consumatorilor. El a adăugat că noua campanie de publicitate va încuraja consumatorii să treacă de la laptele standard, la lapte organic. Arla Organic Free Milk se prezintă în formate de lapte semi-degresat și integral, de 2 litri, fiind disponibile în magazinele Tesco, Asda, Morrisons și Sainsbury.


Continente își extinde gama de iaurturi


În Portugalia, Continente și-a extins gama de produse lactate cu 15 sortimente de iaurt lichid, deserturi și două sortimente de marcă proprie. Iaurturile sunt produse cu lapte portughez 100%. Sortimentele sunt: Prăjitură de brânză cu căpșuni; Banană; Pepene galben și pepene verde; Măr și cocos; Căpșuni și banane; Mango; Stracciatella; Măceșe; Fructe tropicale, fiind deja disponibile în lanțul magazinelor Continente, la care s-au adăugat două ediții limitate de vară: Lime Lemon și Mint de ananas. Produsele au, de asemenea, un capac nou, cu înfiletare. Iaurturile sunt disponibile în toate magazinele Continente, Modelo Continente și Continente Bom Dia, precum și la Continente online. Un pachet de patruzeci de iaurturi de 160 gr. se vinde pentru 1,32 de euro.


Noutăți și în Japonia


La începutul lunii, în Japonia a fost lansată gama de iaurturi Na Ura. Iaurturile pasteurizate cu durată lungă de viață provin din variantele Apple-Banana și Pear-Vanilla. Produsele companiei Kikkoman se adaugă gamei ”Kikkoman lapte de soia” și găluștelor cu lapte ”Mitarashi”, vândute în cutii de carton de 200 ml. Iaurtul conține 142 kcal per cutie (200 ml), și 3,8 g fibră dietetică, find vândut în Japonia cu un preț recomandat de vânzare cu amănuntul de 0,80 dolari (excluzând impozitul pe vânzări). Dar, Kikkoman, în colaborare cu olandezii de la NIZO, vor lansa și ”Kikkoman Almond Rich Original”, un mixt de lapte de vacă și lapte de migdale, și ”Kikkoman Almond Rich Sugar Free”, dietetic. Ambele produse conțin 10,3 mg vitamina E, pe 200 ml.


Primo-News Zeeland dezvoltă produse pe bază de înghețată


În Noua Zeelandă, Primo a lansat două băuturi pe bază de înghețată cu aromă de înghețată, în parteneriat cu compania locală de înghețată Tip Top. Cele două arome sunt ”Ment Choc Chip” și ”Hokey Pokey”.


Isle of Wight Cheese-UK a lansat o nouă brânză albastră. 


”Blue Slipper” este o brânză moale albastră pasteurizată, naturală, despre care compania afirmă că este o versiune mai moale a lui Isle of Wight Blue, fără vene.


Numită după argila albastră de gault, găsită pe insula Wight, brânza este un lot de test care va fi lansată oficial în 2018. Tocmai de aceea, anunțul a fost făcut doar pe Facebook.


Organic Valley a introdus o nouă smântână dulce 


Organic Valley a introdus smântâna dulce drept cea mai nouă aromă a gamei de lactate organice lansată anul trecut, gamă care include, de asemenea, arome simple, de alune și vanilie franceză. Noua smântână este fabricată din patru ingrediente: smântână și lapte provenit de la vaci crescute fără OMG-uri și antibiotice, zahăr din trestie neagră și vanilie. 


Fairlife extinde portofoliul de băuturi fără lactoză


Compania de sănătate și wellness, Fairlife, a lansat laptele ultra-filtrat SuperKids și laptele ultra-filtrat SuperKids cu 125 mg DHA Omega-3 pe porție, 12 g de proteine, 35% din valoarea zilnică a calciului și fără lactoză. Fairlife SuperKids- lapte ultra-filtrat este disponibil într-o sticlă de 300 gr.


Danone a lansat gama de iaurturi Fantasia


Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, a lansat, inclusiv în România, o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru cele trei variante de topping: căpșuni, fulgi de ciocolată cu lapte și orez crocant învelit în ciocolată.


 „Noua gamă de iaurturi Fantasia completează portofoliul nostru local de iaurturi de răsfăț, care include produsele Danette și Cremosso. Odată cu apariția sortimentelor cu fructe sau cu diverse topping-uri, iaurtul a devenit atrăgător chiar și în rândul consumatorilor care nu menționează iaurtul printre alimentele preferate, dar care apreciază deserturile și gustărileușoare. Iar atunci când vorbim de răsfățul culinar, consumatorii apreciază diversitatea la raft și sunt tentați să încerce combinații noi. Iaurtul Fantasia este o gustare delicioasă, care combină iaurtul cremos cu una dintre cele trei variante de topping-uri: dulce, acrișor și ușor crocant”, a declaratOana Bejan, Manager Clienți Majori. Noile sortimente de iaurt Fantasia sunt disponibile pe piața locală în trei variante de gramaj: Fantasia căpșuni-122g,  Fantasia cu fulgi de ciocolată cu lapte-110g, Fantasia cu orez crocant învelit în ciocolată-100g.

Alte articole recomandate:

Modificările propuse de Programul Politicii Agricole Comune-PAC 2020 referitoare la încurajarea consumului de fructe în școli vizează creșterea bugetului total al programului de la 90 la 150 milioane euro,creșterea ratei de co-finanțare UE de la 50-75% la 75-90% și finanțarea măsurilor educaționale adiacente din fondurile UE, actualmente acestea sunt finanțate exclusiv din fonduri naționale, publice sau private.   În acest sens, Raportul Curții Europene a Auditorilor [...]
Prețul principalelor 15 alimente din coșul de consum a scăzut din toamnă până în prezent cu 2%, ca urmare a luptei tot mai acerbe dintre comercianții care încearcă astfel să atragă clienți noi în magazine. Zahărul s-a ieftinit cu aproape 10%, la fel și cotletul de porc, în timp ce prețul uleiului s-a redus cu aproape nouă procente, arată indexul alimentar ZF. Astfel, „războiul prețurilor“ dintre lanțurile internaționale se vede direct l [...]
Luna trecută, inflația anuală a fost de 1,54%, în timp ce față de luna august prețurile au crescut cu 0,12%, potrivit datelor prezentate astăzi de Institutul Național de Statistică. În timp ce mărfurile alimentare s-au scumpit cu numai 0,02% în septembrie față de aceeași lună a anului trecut, la mărfuri nealimentare s-a consemnat o scumpire cu 2,4%, iar la servicii cu 2,44%.  Cele mai mari scumpiri consemnate la alimente în septembrie [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
(Agerpres) În 2015 va exista spațiul fiscal necesar pentru reducerea TVA la 9% la legume-fructe și apoi la carne, a declarat, duminică, premierul Victor Ponta, la TVR în cadrul unei emisiuni. "Am avut succes cu reducerea TVA la produse de panificație. Asta înseamnă că anul viitor putem începe, eu sau cei care vor fi la Guvern, proiectul pentru legume-fructe unde avem o mare evaziune fiscală și concurență neloială la legume și fructe venite din străinătate, și după aceea [...]
 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS.  In [...]
Ioan Șerbănescu:   Proprietățile senzoriale ale peștelui constituie unul dintre factorii cei mai importanți de analiză ai acestui produs alimentar. De aceea, primul contact al consumatorului cu produsul se realizează pe cale senzorială și – în consecință – proprietățile senzoriale dețin un rol primordial în selectarea și decizia de cumpărare. Cercetările sistematice din ultimele decenii, efectuate în domeniul senzoricii peștilor, au condus la acumularea [...]
(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN