Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Halewood Wines & Spirits a lansat noua platformă de e-commerce: www.halewood.shop. Cadoul nostru de sărbători vine într-o versiune mai performantă, prietenoasă, modernă și cu ofertă diversificată.


Producător, importator și distribuitor, Halewood Wines & Spirits pune la dispoziție online vinurile din producție proprie, dar și vinuri și băuturi spirtoase, beri artizanale și ape tonice, de la producători de top din lume, acum toate la doar un click distanță. 


Platforma, disponibilă  momentan în stadiul beta,  se lansează la timp să îți faciliteze cumpăraturile de Crăciun și Revelion, iar utilizatorii pot participa activ la dezvoltarea și optimizarea acesteia cu un feedback direct la adresa: feedback@halewood.shop


Primele 100 de păreri vor fi premiate cu un cod de reducere de 20% la fiecare comandă plasata pe www.halewood.shop până pe data de 31 Decembrie 2017, așa că nu mai sta pe gânduri, accesează platforma și citește regulamentul de participare.  


Click & repeat: www.halewood.shop

Alte articole recomandate:

Pe baza unei analize efectuate de Magazinul Progresiv, Valentin Șoneriu a declarat: „Piața de carne ambalată este o piață stabilă, iar pe măsură ce consumul va crește, se vor dezvolta și produsele mai scumpe, așa cum este carnea ambalată în atmosferă modificată”. Valentin Șoneriu este implicat în conducerea companiei CarmOlimp din județul Brașov, firmă deținută de părinții săi, Olimpiu și Carm [...]
Categoria Vin a generat in luna august a acestui an 518 aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna iulie, si un viewership de 868.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 32% in presa online, cu 30% pe bloguri & forumuri si cu 4% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Domeniile Samburesti, informeaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in [...]
Pentru grupul Alka, unul dintre cei mai mari producatori locali de dulciuri si snaks-uri sarate, 2013 a fost anul finalizarii unor proiecte mari, incluzand lansarea Toortitzi – o investitie de peste 5 milioane de euro. Rezultatele nu s-au lasat asteptate: crestere de peste 20% a cifrei de afaceri anul trecut fata de 2012. Aflati de la Ady Hirsch, CEO Alka, pe ce se bazeaza compania pentru a genera o crestere la fel de substantiala si in 2014. “Pentru noi, 2013 a fost un an cu o [...]
Producătorul de lactate Prodlacta din Brașov (sim­bol bursier PRAE), controlat de omul de afaceri moldovean Vla­dimir Jardan, a încheiat primul semestru cu afaceri de 18,1 mi­l. lei (4,1 mil. euro), în creștere cu 57% față de ru­lajul obținut în perioada similară a anului trecut, grație creș­terii veniturilor din vânzarea produselor finite. Compania și-a redus ușor pier­de­rile, care se plasează la puțin peste 4 mi­lioane de lei (900.000 [...]
(Comunicat) Ipsos Research a realizat, în parteneriat cu IAA România, un studiu cantitativ desfășurat în timpul Campionatului Mondial de fotbal din Brazilia cu privire la eficiența reclamelor difuzate în timpul meciurilor și al emisiunilor sportive dedicate CM 2014. În studiu au fost evaluate 30 de reclame din mai multe industrii, în special FMCG. Conform unui alt studiu Ipsos Research, realizat in luna mai a acestui an, aproximativ un roman din [...]
Volumul comerțului cu amănuntul în România a crescut cu 1,4% în luna februarie 2014 comparativ cu luna ianuarie 2014, la nivelul Uniunii Europene o creștere mai mare fiind înregistrată doar în Malta (1,9%), arată datele publicate, joi, de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În zona euro comerțul cu amănuntul a crescut 0,4% iar în Uniunea Europeană s-a înregistrat o creștere de 0,5%. Comerțul cu amănuntul în UE a fost influențat de [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
Producătorul danez DSM a obținut, în sfârșit, Certificatul de Patentare Europeană EPO, pentru Maxilact Lctose-free dairy, după ani de așteptare, dosarul fiind depus încă din anul 2007! Produsul este o enzimădin care a fost exclusă arylsulfatoza, o ”impuritate” care, ajunsă în produsele lactate, puteau modifica gustul, fie el natural, fie cel al aromelelor adăugate în procesul de producție, informează DairyReporter. P [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN