Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de alimente de pe piata locala, specializat in produse dietetice si terapeutice si implicat in numeroase campanii de educare a publicului roman, consumerismul exagerat, diversitatea si numarul prea mare de preparate din meniu, alimentele bogate in grasimi, zahar sau carbohidrati, consumul de bauturi alcoolice sau incalcarea regulilor de combinare a alimentelor si schimbarea brusca a dietei se regasesc printre principalele greseli de alimentatie pe care la fac romanii in preajma sarbatorilor de iarna.

Care sunt cele mai cautate produse dietetice in aceasta perioada?


Faina fara gluten (mei, hrisca, migdale, porumb, quinoa, orez, naut, mixuri), laptele, ciocolata si pudrele vegetale, dulciurile, sosurile si cremele fara zahar sau fara gluten, indulcitorii si fructele uscate sunt unele dintre cele mai cautate in acesta perioada, iar, potrivit AlimenteSpeciale.ro, acest tip de produse reprezinta peste 30% din vanzarile magazinului in preajma Sarbatorilor.
 
Cu privire la costurile pe care le aloca cei cu un regim special de alimentatie, un roman care sufera de o anumita afectiune, intoleranta, alergie sau, pur si simplu, a adoptat un stil de viata mai sanatos,  cheltuieste, in medie, in acesta perioada intre 300 si 500 lei pentru produsele speciale de alimentatie, cosul de cumparaturi crescand, in medie, cu pana la 30% fata de celelalte perioade ale anului.

“In afara de cresterea cantitativa a cosului de cumparaturi, o alta tendinta pe care am observat-o in preajma sarbatorilor este si indreptarea clientilor magazinului nostru spre diversitate, catre produsele din gamele de varf, care desi sunt usor mai scumpe, sunt mai bune din punct de vedere calitativ”, a subliniat reprezentanta AlimenteSpeciale.ro.

In ceea ce priveste responsabilitatea romanilor in functie de tipurile de diete, conform retailerului online, persoanele care sufera de intoleranta la gluten au tendinta de a-si stabili din timp meniul de sarbatori pentru a nu risca sa nu gaseasca anumite produse. De asemenea, numarul persoanelor diagnosticate cu celiachie sau a celor care urmeaza o dieta fara gluten este in crestere cu 5-10% de la un an la altul, fiind urmat indeaproape de persoanele care sufera de alte afectiuni metabolice.

„Pe langa persoanele care au anumite afectiuni si sunt, mai mult sau mai putin, constranse sa adopte o anumita dieta impusa de acesta afectiune, este imbucurator ca de la un an la altul am observat o crestere si o diversificare a cererii si pe segmentul produselor vegetale, vegane si bio, peste 20% dintre clientii AlimenteSpeciale.ro fiind exclusiv persoane interesate de o dieta mai sanatoasa, care incearca sa evite sau sa reduca consumul de carne, lactate, sare alba iodata, gluten, zahar sau faina alba”, a mai adaugat Maria Martac.

Pentru a ajuta romanii sa manance mai sanatos, in perioada premergatoare Craciunului, AlimenteSpeciale.ro a lansat campania de educatie alimentara #ManancResponsabilDeSarbatori

Intre 15 noiembrie si 15 decembrie, AlimenteSpeciale.ro, alaturi de 18 bloggeri culinari si de lifestyle sanatos din Romania si dr. Lidia Cremer, cercetator stiintific si consultant in nutritie, intolerante alimentare si dieta fara gluten,  isi propun sa traga un semnal de alarma asupra modului de alimentatie al romanilor care sufera de anumite afectiuni (alergii, intolerante - gluten, lactate, diabet etc.) sau care, dintr-un motiv sau altul, au  adoptat o dieta speciala (dieta vegana, paleo, macrobiotica etc.) si sa le aminteasca ca dietele lor speciale nu trebuie uitate in preajma sarbatorilor, oferindu-le sansa de a se inspira dintr-o gama larga de retete festive special create pentru aceste diete speciale.

Alte articole recomandate:

Statul trebuie să se implice în activitatea de cercetare din România, iar o dorință a sectorului IT este ca profitul reinvestit în cercetare să fie scutit de impozit, a declarat recent, în cadrul unei conferințe de specialitate, Alexandru Tulai, președintele Consiliului Director Cluj IT Cluster, informeaza Agerpres. ‘Clujul este centrul național cel mai bine reprezentat ca exporturi de servicii IT din țară. Probabil că lipsa unei piețe interne structurate care să [...]
Agentia V8 Interactive a creat o campanie integrata pentru clientul Staropramen, menita sa aduca conceptul de pairing beer-food in casele tuturor iubitorilor de bere si de mancare, pentru o experienta culinara completa.   Experienta agentiei in bucataria lui Chef Foa a inceput odata cu filmarea si difuzarea unui spot TV de brand, un sneak peek in care Chef Foa abordeaza 4 stiluri de cooking si lifestyle diferite, adaptate celor 4 sortimente de Staropramen: f [...]
(Comunicat) Campania “Reinert premiază gusturile fine!” este susținută de un mix de comunicare integrata cu declinari atat in zona de presa scrisa, cat si in zona de PR, online, si social media. Reinert Felii Fine este cea mai noua gama de produse din portofoliul H&E Reinert Romania, lansarea sa pe piața realizându-se la începutul acestui an. Campania „Reinert premiază gusturile fine” vine să răsplătească consumatorii fideli, [...]
O nouă technologie de filetare a peștelui alb ar putea revoluționa industria norvegienă de pește, informează The Meat Site. Spre deosebire de somonul de acvacultură, peștele alb variază foarte mult în dimensiune și greutate. Acest lucru înseamnă că, până acum , nimeni nu a fost în măsură să dezvolte o mașină care poate face file din acești pești. Cu toate acestea, există acum un robot de filetare care ar putea duce la un progres [...]
Retailerul german Kauf­land, care a reușit în 2011 să preia poziția de lider în comerțul modern local, aproape și-a dublat afacerile în criză, perioadă în care a deschis 44 de magazine și a angajat peste 5.000 de oameni. Cifra de afaceri a lanțului de hipermarketuri cu politică de discount a ajuns anul trecut la 1,63 mld. euro, în creștere cu 86,5% față de 2009, primul an de criză. Mai mult, Kaufland și-a bugetat ca până în 2018 să ajungă la afaceri [...]
Oficialii lanțului francez de hipermarketuri Auchan, care are pe piața locală circa 10.500 de salariați, afirmă că situația de pe piața muncii este extrem de dificilă, comparabilă cu cea din 2006-2007 când românii plecau în număr mare peste hotare, odată cu aderarea la UE. Pentru retailerul francez concurența nu vine însă doar de pe piețele străine, ci și din România, unde fabricile deschid noi linii de producție și caută salariați. „Piața muncii din [...]
Producătorul de bere Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, a lansat sub brandul Grolsch prima bere draught la borcan. Produsul va putea fi comercializat exclusiv în rețelele de baruri și restaurante. Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanți producători de bere prezenți pe plan local a lansat recent prima bere draught la borcan, potrivit unui comunicat al companiei. Ambalajul The Jar (Borcanul) este disponibil pentru brandul Grolsch în localuri selectate din [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN