Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de alimente de pe piata locala, specializat in produse dietetice si terapeutice si implicat in numeroase campanii de educare a publicului roman, consumerismul exagerat, diversitatea si numarul prea mare de preparate din meniu, alimentele bogate in grasimi, zahar sau carbohidrati, consumul de bauturi alcoolice sau incalcarea regulilor de combinare a alimentelor si schimbarea brusca a dietei se regasesc printre principalele greseli de alimentatie pe care la fac romanii in preajma sarbatorilor de iarna.

Care sunt cele mai cautate produse dietetice in aceasta perioada?


Faina fara gluten (mei, hrisca, migdale, porumb, quinoa, orez, naut, mixuri), laptele, ciocolata si pudrele vegetale, dulciurile, sosurile si cremele fara zahar sau fara gluten, indulcitorii si fructele uscate sunt unele dintre cele mai cautate in acesta perioada, iar, potrivit AlimenteSpeciale.ro, acest tip de produse reprezinta peste 30% din vanzarile magazinului in preajma Sarbatorilor.
 
Cu privire la costurile pe care le aloca cei cu un regim special de alimentatie, un roman care sufera de o anumita afectiune, intoleranta, alergie sau, pur si simplu, a adoptat un stil de viata mai sanatos,  cheltuieste, in medie, in acesta perioada intre 300 si 500 lei pentru produsele speciale de alimentatie, cosul de cumparaturi crescand, in medie, cu pana la 30% fata de celelalte perioade ale anului.

“In afara de cresterea cantitativa a cosului de cumparaturi, o alta tendinta pe care am observat-o in preajma sarbatorilor este si indreptarea clientilor magazinului nostru spre diversitate, catre produsele din gamele de varf, care desi sunt usor mai scumpe, sunt mai bune din punct de vedere calitativ”, a subliniat reprezentanta AlimenteSpeciale.ro.

In ceea ce priveste responsabilitatea romanilor in functie de tipurile de diete, conform retailerului online, persoanele care sufera de intoleranta la gluten au tendinta de a-si stabili din timp meniul de sarbatori pentru a nu risca sa nu gaseasca anumite produse. De asemenea, numarul persoanelor diagnosticate cu celiachie sau a celor care urmeaza o dieta fara gluten este in crestere cu 5-10% de la un an la altul, fiind urmat indeaproape de persoanele care sufera de alte afectiuni metabolice.

„Pe langa persoanele care au anumite afectiuni si sunt, mai mult sau mai putin, constranse sa adopte o anumita dieta impusa de acesta afectiune, este imbucurator ca de la un an la altul am observat o crestere si o diversificare a cererii si pe segmentul produselor vegetale, vegane si bio, peste 20% dintre clientii AlimenteSpeciale.ro fiind exclusiv persoane interesate de o dieta mai sanatoasa, care incearca sa evite sau sa reduca consumul de carne, lactate, sare alba iodata, gluten, zahar sau faina alba”, a mai adaugat Maria Martac.

Pentru a ajuta romanii sa manance mai sanatos, in perioada premergatoare Craciunului, AlimenteSpeciale.ro a lansat campania de educatie alimentara #ManancResponsabilDeSarbatori

Intre 15 noiembrie si 15 decembrie, AlimenteSpeciale.ro, alaturi de 18 bloggeri culinari si de lifestyle sanatos din Romania si dr. Lidia Cremer, cercetator stiintific si consultant in nutritie, intolerante alimentare si dieta fara gluten,  isi propun sa traga un semnal de alarma asupra modului de alimentatie al romanilor care sufera de anumite afectiuni (alergii, intolerante - gluten, lactate, diabet etc.) sau care, dintr-un motiv sau altul, au  adoptat o dieta speciala (dieta vegana, paleo, macrobiotica etc.) si sa le aminteasca ca dietele lor speciale nu trebuie uitate in preajma sarbatorilor, oferindu-le sansa de a se inspira dintr-o gama larga de retete festive special create pentru aceste diete speciale.

Alte articole recomandate:

Conștientizarea de către consumatori a existenței coloranților naturali din produsele lactate este pe cât de importantă, pe atât de dificilă, pentru procesatori, publicul fiind tentat să interpreteze culoarea drept un adaos sintetic, chiar și atunci când nu e cazul. În ediția din iunie 24 a mensualului DairyFoods, cercetătoarea Kimberly J. Decker a publicat un studiu deosebit de interesant asupra utilizării coloranților naturali, ca materie [...]
ANSVSA a stopat un caz de trafic cu un număr de 30.000 de pui bolnavi care ar fi putut să ajungă pe piață. Iată comunicatul ANSVSA, privind acest caz deosebit de grav: DSVSA Ialomița a fost înștiințată de către proprietarul unei exploatații de păsări (pui de carne), cu un efectiv de populare de 96.500 capete, despre creșterea procentului de mortalitate peste limitele tehnologice. O echipă de inspectori de la DSVSA Ialomița s-a deplasat la fața locului unde a constatat că sunt [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
La sfârșitul săptămânii trecute, la Sinaia a avut loc conferința cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul rmător”. Evenimentul a fost organizat de Departamentul pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Partidului Conservator, fiind coordonat de domnul Laurențiu Rebega, europarlamentar, membru al Comisiei pentru Agricultură a Parlamentului European. Evenimentul s-a bucurat, cum era și firesc, de prezența domnului Daniel Constantin, [...]
McDonald’s aduce războiul cafelei cu Starbucks direct în bucătăria consumatorilor. Cafeaua de la McDonald’s este unul dintre cele mai apreciate produse ale lanțului de fast-food, motiv pentru care americanii s-au gândit să o aducă și mai aproape de cumpărător, prin plasarea sa în supermarketuri, notează Quartz. Recent, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu gigantul Kraft Foods, prin care vrea să testeze introducerea brandului propriu [...]
Conform expertilor FAO / WHO unele Hidrocarburi Policiclice Aromatice (abrev. HAP) sunt cancerigeni genotoxici. HAP pot contamina alimentele in timpul procesului de afumare si a procesului de incalzire si  uscare sau prin poluarea mediului ( particular pestele si produsele din peste sunt vulnerabile la contaminare).  Pentru a respecta HAP, Regulamentul ( EC) No 1881/ 2006 din 19 Decembrie 2006 cu privire la nivelul maxim pentru anumiti contaminati in alimente, a fost inlocuit d [...]
”Una dintre preocuparile primordiale ale companiei Valdo Invest este aceea de a contribui la protectia mediului”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin domnul Alexandru Constantin, Senior Sales Manager, care are sub conducere divizia de tehnologii pentru vinificatie si bere. Tocmai de aceea, la Indagra, Valdo Invest a propus potentialilor clienti instalatii de separare si recuperare a substantelor rezultate din procesul tehnologic, fapt care conduce la diminuarea sunstantiala a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN