Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie - noiembrie, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. În același timp, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane RON (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2016.


În ceea ce privește activitatea pe segmentul bere, URBB înregistrează un ritm de creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Performanța URBB este cu atât mai importantă în contextul în care, prin comparație, rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.


“Performanța noastră pe parcursul acestui an ne va servi drept un punct de referință pentru viitor, în contextul în care, în 2017, am realizat investiții considerabile care s-au tradus într-un răspuns excelent la nivelul pieței, reflectat pozitiv și în performanța financiară a companiei. Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an.


Aceste investiții au avut la bază convingerea și încrederea noastră în calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor din România, în profesionalismul echipei URBB din toată țara, dar și în potențialul excelent de creștere în ceea ce privește cota noastră de piață în România”, a declarat Shachar Shaine, Președinte URBB.

Alte articole recomandate:

Ca de fiecare dată, standul companiei Valdo Invest a găzduit numeroase întâlniri de afaceri, în urma cărora vor rezulta, cu siguranță, noi contracte comerciale. Special pentru infoALIMENT Magazin, domnul Liviu Năstase, Director General al firmei, a declarat că, din păcate, segmentul afacerilor care vizează furnizarea de tehnologii de procesare a laptelui a stangat, din cauza dificultăților prin care trece această industrie. Însă, a adăugat acesta, [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
Cu ocazia unei întâlniri la nivel înalt cu Președinția italiană, Copa-Cogeca a salutat măsurile adoptate de UE în vederea reducerii presiunilor resimțite de producătorii europene de fructe, legume și lactate în urma embargoului rus asupra exporturilor europene, în valoare de 11 miliarde de euro, însă a cerut adoptarea unor măsuri suplimentare, cu un caracter mai specific, inclusiv în sectorul cărnii de porcine, pentru a preveni [...]
Cel mai mare exportator de dulciuri de pe piața locală a fost anului trecut Chipita România, subsidiara locală a grupului grec cu același nume care deține brandurile 7Days și Finetti, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor de la Institutul Național de Statistică (INS).  Chipita are o unitate de producție în județul Ilfov, informeaza Ziarul financiar.   Pe locul doi se află gigantul elvețian Nestlé, care deține o fabrică de napolitane și cafea [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
Shaormeriile Calif, unele dintre ce­le mai „în vogă“ din Capitală în pre­zent, au zilnic 450 de clienți care lasă la ca­să între 15 și 17 lei. Cu trei localuri des­chise în București - unu în cen­trul istoric, unu în car­tierul dor­mitor Mili­tari și un al treilea în zona Piața Iancului - ac­ționarii estimează pen­tru acest an afa­ceri de 1 milion de euro. Calif este un business con­tro­lat [...]
Într-un interviu acordat pentru Agrointel, Liviu Harbuz a declarat că medicii veterinari sunt responsabili începând de la aspectele ecologice și până la siguranța alimentară. Acesta a adăugat: ”O primă chestiune ce trebuie menționată este reforma în domeniul asistenței medical-veterinare în contextul în care concesionarea activităților veterinare către medicii veterinari de liberă practică a împlinit 14 ani (durata [...]
Târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, a devenit și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovatoare și de desfășurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă. Pe o suprafata de 10.000 mp, între 2 și 6 noiembrie, în Pavilionul Central ROMEXPO, au expus peste 160 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată. La eveniment au fost [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN