Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie - noiembrie, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. În același timp, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane RON (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2016.


În ceea ce privește activitatea pe segmentul bere, URBB înregistrează un ritm de creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Performanța URBB este cu atât mai importantă în contextul în care, prin comparație, rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.


“Performanța noastră pe parcursul acestui an ne va servi drept un punct de referință pentru viitor, în contextul în care, în 2017, am realizat investiții considerabile care s-au tradus într-un răspuns excelent la nivelul pieței, reflectat pozitiv și în performanța financiară a companiei. Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an.


Aceste investiții au avut la bază convingerea și încrederea noastră în calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor din România, în profesionalismul echipei URBB din toată țara, dar și în potențialul excelent de creștere în ceea ce privește cota noastră de piață în România”, a declarat Shachar Shaine, Președinte URBB.

Alte articole recomandate:

Și radiațiile infraroșii sunt utilizate cu succes pentru pasteurizarea și sterilizarea cărnii și a produselor din carne, precum și pentru frigerea, decongelarea și deshidratarea cărnii. Fiind radiații de origine electromganetică, acestea pot fi folosite în combinație cu câmpul electromagnetic sau de sine-stătătoare. Sunt produse cu ajutorul unor surse cum ar fi lămpile, radiatoarele electrice tubulare sau din ceramică, informeaza MeatProcessing.   Poate cea mai importantă [...]
Alimentele pe care îl consumăm, aromele pe care apreciem și chiar modul în care gândim despre mâncare evoluează constant și influențează toate aspectele vieții noastre. Dezvoltarea unor noi tehnologii, creșterea populației și popularitatea tot mai mare a mâncării pe rețelele sociale sunt factori care au avut un impact indisputabil asupra tendințelor alimentare din 2016. De la greieri, la  fulgi de drojdie și la străvechile cereale, iată 10 di [...]
Retailerul german Kauf­land, care a reușit în 2011 să preia poziția de lider în comerțul modern local, aproape și-a dublat afacerile în criză, perioadă în care a deschis 44 de magazine și a angajat peste 5.000 de oameni. Cifra de afaceri a lanțului de hipermarketuri cu politică de discount a ajuns anul trecut la 1,63 mld. euro, în creștere cu 86,5% față de 2009, primul an de criză. Mai mult, Kaufland și-a bugetat ca până în 2018 să ajungă la afaceri [...]
Anul 2013 a adus numeroase produse noi în portofoliile marilor jucători din industria alimentară, însă au fost mai săraci în lansări de branduri, investiția într-o nouă marcă fiind mai costisitoare comparativ cu o extensie de brand. Producători precum Alka, Danone sau Vincon România s-au încumetat în acest an să-și diversifice gama de produse cu noi branduri, în timp ce alți jucători precum Kandia, Ursus Breweries sau Coca-Cola au adus produse noi [...]
Retailerul belgian Mega Image aduce pentru prima dată în România conceptul de livrare la domiciliu și pentru segmentul de supermarket. Magazinul de produse congelate al companiei, AB Cool Food, oferă de curând această posibilitate. Magazinul cu produse congelate AB Cool Food, operat de retailerul belgian Mega Image, oferă de curând clienților posibilitatea de a comanda și la domiciliu. Este prima dată pe piața locală când un operator de supermarketuri decide să [...]
Cel mai mare exportator de dulciuri de pe piața locală a fost anului trecut Chipita România, subsidiara locală a grupului grec cu același nume care deține brandurile 7Days și Finetti, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor de la Institutul Național de Statistică (INS).  Chipita are o unitate de producție în județul Ilfov, informeaza Ziarul financiar.   Pe locul doi se află gigantul elvețian Nestlé, care deține o fabrică de napolitane și cafea [...]
Potrivit unui comunicat transmis la redactia infoALIMENT, in cursul lunii ianuarie 2015, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfăsurat activități de control în unitățile din industria agroalimentară.   Unitățile din industria agroalimentară controlate, desfășoară activități pe domenii de activitate diverse, precum fabricarea produselor de morărit, a pâinii și produselor de patiserie, a altor produse [...]
Denigrarea unui competitor si deturnarea clientelei unei intreprinderi reprezinta practici de concurenta neloiala, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat ieri in Monitorul Oficial. Folosirea unor astfel de practici constituie contraventie si va fi sanctionata din septembrie cu amenzi drastice. Concret, firmele care isi vor denigra competitorii sau vor deturna clientela unei societati vor fi sanctionate cu amenzi de pana la 50.000 de lei, in timp ce pentru persoanele fizic [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi