Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie - noiembrie, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. În același timp, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane RON (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2016.


În ceea ce privește activitatea pe segmentul bere, URBB înregistrează un ritm de creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Performanța URBB este cu atât mai importantă în contextul în care, prin comparație, rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.


“Performanța noastră pe parcursul acestui an ne va servi drept un punct de referință pentru viitor, în contextul în care, în 2017, am realizat investiții considerabile care s-au tradus într-un răspuns excelent la nivelul pieței, reflectat pozitiv și în performanța financiară a companiei. Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an.


Aceste investiții au avut la bază convingerea și încrederea noastră în calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor din România, în profesionalismul echipei URBB din toată țara, dar și în potențialul excelent de creștere în ceea ce privește cota noastră de piață în România”, a declarat Shachar Shaine, Președinte URBB.

Alte articole recomandate:

Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
Sistemele moderne de pardoseli pentru domeniile industriale au la bază tehnologii carepermit îmbinarea optimă dintre utilitate, condiții arhitecturale specifice, design și cerințele beneficiarilor. Beneficiind de rezultatele preocuparilor propriilor specialisti, Sika a dezvoltat soluții pentru industria alimentară care respectă standardele și normele europene în domeniu, adaptate la cerințele proiectelor de pe piața autohtonă, prin suportul oferit de către consultanții să [...]
Raportul Consiliului Concurenței, referitor la analiza afacerilor din comerțul cu produse alimentare în perioada 2005-2009 dar, mai ales, cuantumul amenzilor aplicate, au stârnit furtună în rândul celor vizați dar și pe piața alimentelor din România. Ca primă reacție, Mega Image, Selgros și Tymbark au decis contestarea aîn instanță a amenzilor. Selgros Cash&Carry respinge acuzațiile Consiliului Concurenței, care [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven vizează piața europeană, un membru executiv al companiei a anunțat că dorește derularea de studii de fezabilitate pentru extinderea în Europa, scrie esmmagazine.com.   Chris Tanco, directorul operațiunilor internaționale, a declarat că firma “dorește să intre pe piață înainte ca situația să se redreseze complet. Cel mai mult ne interesează piețele din Germania și Marea Britanie”.  Acesta a mai spus că 7-Eleven este [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]
Asociația Maitre d'Hotel România a realizat la începutul acestui an un foarte interesant Top al consumului de alcool al turiștilor care vin în România. Potrivit clasamentului, englezii, germanii și rusii sunt cei mai mari consumatori de alcool în restaurantele, barurile și cluburile românești, alocând, în medie, 100-200 de euro de persoană pe seară, potrivit asociației Maitre d'Hotel România, care reunește șefii de sală d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN