Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.


Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu titlul de Keeper of the Quaich, precum și a celor patru ambasadori implicați în proiect: Alina Ceușan (Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania),Olimpia Melinte (Ambasador Single Malt Society pentru Moldova),  Adrian Despot (Ambasador Single Malt Society pentru Banat) și Petre Fumuru (Ambasador Național Single Malt Society) .


Lumea exclusivistă a acestei băuturi devine acum accesibilăsub îndrumareaCEO-ului Alexandrion Group, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția, pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt în România. 


„Single malt-ul poate fi considerat elita categoriei de whisky, iar promovarea lui vine în completarea acțiunilor noastre de încurajare a unui consum de calitate în rândul publicului român. Ne adresăm unui public educat, din ce în ce mai atent la ceea ce cumpără și care are nevoie de acces la produse și experiențe de top. Prin Single Malt Society, venim în întâmpinarea iubitorilor de single malt și implicit a tuturor celor interesați de un stil de viață care poate fi asociat cu o băutură de elită.”, a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.


Alături de CEO-ul Alexandrion Group, în călătoria de descoperire a valorilor autentice single malt sunt și cei patru ambasadori, care au în comun dorința de a excela în domeniul în care activează, dar și aprecierea pentru bunul gust. Fiecare dintre cei patruare rolul de a reflecta single malt-ul în propriul stil de viață, de a participa la întâlnirile cu membrii Single Malt Society și de a familiariza publicul cu ce înseamnă alegerea, consumul și contextul perfect pentru a te bucura de acest tip de whisky.Activitatea ambasadorilor„Single Malt Society” va putea fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsocietyatât în paginile lor, cât șiîn cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro.


Activitatea clubului nu se va rezuma doar la activitatea online, pentru că apropierea de public este esențială pentru stabilirea unei legături de durată. Astfel, după înscrierea în comunitate, membrii „Single Malt Society”vor avea acces la un calendar de întâlniri, atât cu specialiști single malt, cât și cu ambasadorii proiectului. Plecând de la valorile și interesele membrilor săi, „Single Malt Society” reunește oameni cu personalități și ocupații diferite, dar care împărtășesc aprecierea pentru aceastăcategorie de whisky. După lansarea din Cluj, următoarele evenimente vor avea loc în Timișoara, Iași și București, proiectul punând accent pe patru regiuni importante ale țării: Transilvania, Banat, Moldova și Muntenia.


Platformawww.singlemaltsociety.ro este spațiul virtual dedicat iubitorilor de single malt, dar și poarta de acces în comunitate întrucât statutul de membru al„Single Malt Society”se obține prin înregistrarea pe website. Acesta funcționează totodată ca o bibliotecădigitală care conține materiale despre fabricarea unui whisky single malt și țările în care acesta se produce, recomandări privind consumul lui,noutăți din partea ambasadorilor,precum șialte secrete despre această băutură care îmbină tradiția cu modernitatea.


Facebook:https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro


Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/


Despre Alexandrion Group:


Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia și alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase și tradiționale din România.

Alte articole recomandate:

In timp ce Vion a fost partial dezmembrat, compania chineza Shuanghui si cea braziliana JBS fac achizitii. Productia pe scara mare pare a fi din nou la moda in industria carnii. Circa 10% din productia mondiala de carne pasare sunt in mana celor mai mari jucatori din industrie. De o perioada lunga de timp companiile de carne sunt concentrate pe cresterea capacitatii. Aceasta strategie si-a pierdut din stralucire in ultimii ani, deoarece companiile s-au confruntat cu marje dezamagitoare dupa [...]
Mămăliga reușită începe cu o sămânță de calitate. Acesta a fost mesajul evenimentului “Festivalul Mămăligii” organizat de Monsanto la Kuxa Studio, în Bucuresti. Aici, cu ajutorul unui chef recunoscut, Vasile Nicolae, jurnaliștii și bloggerii au fost invitați să descopere arta de a face mămăligă și modul în care ameliorarea plantelor face acest lucru posibil. În cadrul evenimentului au fost prezentate atât rețete tradiționale, cât și [...]
In data de 9 septembrie, fermierul aradean Alexandru Tasedan va primi din partea ministrului Agriculturii distinctia cuvenita pentru titlul de Fermeirul Anului, titlu ce i-a fost acordat la finele lunii trecute. La doar 23 de ani Alexandru Tasedan este cel mai tanar fermier din Vestul tarii si unul din cei mai tineri fermieri de succes din Romania, fiind in prezent managerul Lactovest Curtici, afacere pe care a demarat-o inca de cand era in liceu si care in prezent produce profit.Firma si-a [...]
  Memorandumul de responsabilități între România și Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) privind organizarea, la București, a conferinței regionale FAO Europa - ASIA Centrală (ERC), va fi semnat azi, între ministrul Agriculturii, Daniel Constantin și asistentul Directorului General al FAO și șeful Biroului Regional FAO pentru Europa și ASIA Centrală, Toni Alonzi.Conferința se [...]
Compania irlandeză procesatoare de ingrediente pentru lactate Glanbia a raportat rezultate bune cu o creștere a veniturilor totale la nivel de grup de 10,5 %, informează Dairy Industries. Cu toate acestea, rezultatele Dairy Ireland au scăzut semnificativ datorită performanței produselor de consum. Compania a cheltuit 112 milioane € pentru programul său de investiții ecologice în 2013 și achiziționarea companiei scandinave lider în nutriție pentru [...]
La frontierele UE se îndesesc confiscările de alcool fals. Numai anul trecut, autoritățile vamale au reținut peste 41 de milioane de produse de alcool false sau contrafăcute, valoarea acestora fiind de 670 milioane euro, evidențiază un raport al Comisiei Europene. China, principalul falsificator al lumii Produsele pe care le folosim zi de zi, care au un potențial periculos pentru sănătatea și siguranța noastră, cum ar fi alimentele, băutur [...]
Sibiul se afla pe locul secund in top-ul rezervarilor pentru petrecerile de Revelion, cu o oacupare de aproape 100 %, existand certitudinea ca toate tichetele de participare vor fi vandute pana la finalul anului. Astfel, doar 15 din cele 269 de unități de cazare din Sibiu figurau ieri ca fiind disponibile  de Revelion, în perioada 31 decembrie - 2 ianuarie, pe site-ul in­ter­național de rezervări booking.com.   Altfel spus, 93% din camerele hotelurilor și vilelor din [...]
Mihai Pocorschi, CEO și cofondator al firmei în cadrul Venture Connect, este autorul unui eveniment care pune față în față antreprenori din IT și online cu potențiali finanțatori. Mobuy Solutions, un start-up care a lansat în 2013 o aplicație pentru smartphone-uri prin care pune în legătură retaileri și furnizori de servicii cu potențiali clienți, care pot obține reduceri dacă utilizează acest soft, va lansa luna viitoare și o soluție de plată cu mobilu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN