Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.


Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu titlul de Keeper of the Quaich, precum și a celor patru ambasadori implicați în proiect: Alina Ceușan (Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania),Olimpia Melinte (Ambasador Single Malt Society pentru Moldova),  Adrian Despot (Ambasador Single Malt Society pentru Banat) și Petre Fumuru (Ambasador Național Single Malt Society) .


Lumea exclusivistă a acestei băuturi devine acum accesibilăsub îndrumareaCEO-ului Alexandrion Group, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția, pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt în România. 


„Single malt-ul poate fi considerat elita categoriei de whisky, iar promovarea lui vine în completarea acțiunilor noastre de încurajare a unui consum de calitate în rândul publicului român. Ne adresăm unui public educat, din ce în ce mai atent la ceea ce cumpără și care are nevoie de acces la produse și experiențe de top. Prin Single Malt Society, venim în întâmpinarea iubitorilor de single malt și implicit a tuturor celor interesați de un stil de viață care poate fi asociat cu o băutură de elită.”, a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.


Alături de CEO-ul Alexandrion Group, în călătoria de descoperire a valorilor autentice single malt sunt și cei patru ambasadori, care au în comun dorința de a excela în domeniul în care activează, dar și aprecierea pentru bunul gust. Fiecare dintre cei patruare rolul de a reflecta single malt-ul în propriul stil de viață, de a participa la întâlnirile cu membrii Single Malt Society și de a familiariza publicul cu ce înseamnă alegerea, consumul și contextul perfect pentru a te bucura de acest tip de whisky.Activitatea ambasadorilor„Single Malt Society” va putea fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsocietyatât în paginile lor, cât șiîn cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro.


Activitatea clubului nu se va rezuma doar la activitatea online, pentru că apropierea de public este esențială pentru stabilirea unei legături de durată. Astfel, după înscrierea în comunitate, membrii „Single Malt Society”vor avea acces la un calendar de întâlniri, atât cu specialiști single malt, cât și cu ambasadorii proiectului. Plecând de la valorile și interesele membrilor săi, „Single Malt Society” reunește oameni cu personalități și ocupații diferite, dar care împărtășesc aprecierea pentru aceastăcategorie de whisky. După lansarea din Cluj, următoarele evenimente vor avea loc în Timișoara, Iași și București, proiectul punând accent pe patru regiuni importante ale țării: Transilvania, Banat, Moldova și Muntenia.


Platformawww.singlemaltsociety.ro este spațiul virtual dedicat iubitorilor de single malt, dar și poarta de acces în comunitate întrucât statutul de membru al„Single Malt Society”se obține prin înregistrarea pe website. Acesta funcționează totodată ca o bibliotecădigitală care conține materiale despre fabricarea unui whisky single malt și țările în care acesta se produce, recomandări privind consumul lui,noutăți din partea ambasadorilor,precum șialte secrete despre această băutură care îmbină tradiția cu modernitatea.


Facebook:https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro


Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/


Despre Alexandrion Group:


Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia și alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase și tradiționale din România.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Două instituții-cheie din Rusia însărcinate cu controlul fluxului de producție alimentară, Rosselhoznadzor și Rospotrebnadzor, au interzis în ultimele două săptămâni importuri din Ucraina, R.Moldova, UE și SUA, în contextul sancțiunilor impuse de occidentali, notează vineri agenția rusă Itar-Tass, informeaza Mediafax. Moscova este adesea acuzată că utilizează arma comercială, invocând în special motive sanitare, ca mijloc de presiune diplomatică [...]
Rewe România, proprietarul rețelelor de discount Penny Market și XXL Mega Discount, are un nou consiliu de administrație și are în plan deschiderea a peste 35 de magazine în următorii doi ani și a unei noi platforme logistice, a anunțat compania. "Piața de retail din România are în continuare un enorm potențial pentru dezvoltare, dat fiind că ponderea numărului de magazine aferente comerțului modern pe cap de locuitor esta abia la 25% din media europeană", [...]
Aparatele inteligente puse la dispozitia magazinelor cora din toata tara de catre Green Group au reciclat in primul an de la instalare 7,5 milioane recipienti PET si 750 de tone de deseuri eletronice si electrocasnice (DEEE), in valoare de peste 30.000 de euro. Aparatele ofera in medie 1,17 lei/kilogram pentru un echipament electronic vechi si 0,05 lei pentru fiecare PET colectat, prin tichete de cumparaturi la cora. Pentru a sustine reciclarea si protejarea mediului, magazinele cora din toata [...]
La finalul anului trecut, Biroul Comisiei Europene pentru Siguranță alimentară și veterinară (Food and Veterinary Office-FVO) a întocmit Programul de audit FVO pentru perioada 2015-2017, atât în țările membre ale Uniunii Europene, cât și în Turcia, țară care are statut de țară canditat, precum și în țări terțe. Vă prezentăm principalele puncte ale acestui program, punând un accent pe acțiunile de audit [...]
Vânzările de bere au scăzut cu 9% în primele șase luni ale acestui an, până la nivelul de 7,3 milioane de hectolitri, arată Asociația Berarii României care citează date ale com­pa­niei de cercetare Nielsen.   Consumul de bere, care poate fi considerat un barometru pentru mersul economiei, a continuat tendința de scădere de anul trecut, iar evoluția a fost pusă de reprezentanții asociației pe seama accizei ridicate și a vrem [...]
Holdingul german Joh. A. Benckiser, compania de investiții a familiei miliardare Reimann, a convenit preluarea diviziei producătoare de cafea a Mondelez Internațional, proprietara brandului Jacobs, pentru 5 miliarde de dolari, și va forma al doilea mare producător de cafea din lume, după Nestle.Grupul american Mondelez va avea o participație de 49% la compania care va fi formată prin fuziunea diviziei sale de cafea cu compania D.E Master Blenders, deținută de Joh. A. Benckiser, [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]
Ieri, standurile companiilor românești prezente la cel mai mare evniment dedicat industriei alimentare mondiale, au fost ținta numeroșilor vizitatori. Alături de oaspeții de rând ai manifestării, care au degustat produsele expuse, în spațiile de negociere organizate special, delegații firmelor românești au început deja dialogurile cu achizitori din occident, reprezentanți ai marilor lanțuri de magazine din Vest, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi