Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.


Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu titlul de Keeper of the Quaich, precum și a celor patru ambasadori implicați în proiect: Alina Ceușan (Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania),Olimpia Melinte (Ambasador Single Malt Society pentru Moldova),  Adrian Despot (Ambasador Single Malt Society pentru Banat) și Petre Fumuru (Ambasador Național Single Malt Society) .


Lumea exclusivistă a acestei băuturi devine acum accesibilăsub îndrumareaCEO-ului Alexandrion Group, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția, pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt în România. 


„Single malt-ul poate fi considerat elita categoriei de whisky, iar promovarea lui vine în completarea acțiunilor noastre de încurajare a unui consum de calitate în rândul publicului român. Ne adresăm unui public educat, din ce în ce mai atent la ceea ce cumpără și care are nevoie de acces la produse și experiențe de top. Prin Single Malt Society, venim în întâmpinarea iubitorilor de single malt și implicit a tuturor celor interesați de un stil de viață care poate fi asociat cu o băutură de elită.”, a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.


Alături de CEO-ul Alexandrion Group, în călătoria de descoperire a valorilor autentice single malt sunt și cei patru ambasadori, care au în comun dorința de a excela în domeniul în care activează, dar și aprecierea pentru bunul gust. Fiecare dintre cei patruare rolul de a reflecta single malt-ul în propriul stil de viață, de a participa la întâlnirile cu membrii Single Malt Society și de a familiariza publicul cu ce înseamnă alegerea, consumul și contextul perfect pentru a te bucura de acest tip de whisky.Activitatea ambasadorilor„Single Malt Society” va putea fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsocietyatât în paginile lor, cât șiîn cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro.


Activitatea clubului nu se va rezuma doar la activitatea online, pentru că apropierea de public este esențială pentru stabilirea unei legături de durată. Astfel, după înscrierea în comunitate, membrii „Single Malt Society”vor avea acces la un calendar de întâlniri, atât cu specialiști single malt, cât și cu ambasadorii proiectului. Plecând de la valorile și interesele membrilor săi, „Single Malt Society” reunește oameni cu personalități și ocupații diferite, dar care împărtășesc aprecierea pentru aceastăcategorie de whisky. După lansarea din Cluj, următoarele evenimente vor avea loc în Timișoara, Iași și București, proiectul punând accent pe patru regiuni importante ale țării: Transilvania, Banat, Moldova și Muntenia.


Platformawww.singlemaltsociety.ro este spațiul virtual dedicat iubitorilor de single malt, dar și poarta de acces în comunitate întrucât statutul de membru al„Single Malt Society”se obține prin înregistrarea pe website. Acesta funcționează totodată ca o bibliotecădigitală care conține materiale despre fabricarea unui whisky single malt și țările în care acesta se produce, recomandări privind consumul lui,noutăți din partea ambasadorilor,precum șialte secrete despre această băutură care îmbină tradiția cu modernitatea.


Facebook:https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro


Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/


Despre Alexandrion Group:


Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia și alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase și tradiționale din România.

Alte articole recomandate:

Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a anunțat că sprijină Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor din Republica Moldova în eforturile de informare și comunicare publică O delegație de specialiști din cadrul ANSVSA, condusă de președintele Autorității, dr. Vladimir Mănăstireanu, desfășoară în perioada 28 — 29 iulie o misiune de evaluare a nevoilor de informare și [...]
Cumparatorii conservelor din carne – incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite – au acum o abordare diferita fata de procesul de achizitie, devenind mai prudenti, mai selectivi, avand mai multa grija la eticheta produsului, la specificatii, la valoarea nutritionala, se arata intr-o analiza a Revistei Piata. O consecinta majora a crizei economice o reprezinta si avantul mai puternic al marcilor proprii, spre care [...]
(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
LaDoiPasi, programul de franciză dezvoltat de către Metro Cash&Carry România, devine cea mai mare rețea de magazine de proximitate din țară, fiind reprezentată în fiecare județ din România. La doi ani de la lansarea pe piață, peste 700 de comercianți au adoptat acest model de business. În topul județelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPași se numără: Constanța, cu 47 de magazine operaționale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; București și Iași, cu [...]
În strânsă cooperare cu firma de procesare echipamente carne, Marel, Sealpac va prezenta o linie completă de procesare și ambalare carne de pasăre la expoziția Interpack din Düsseldorf, Germania, care va avea loc în luna mai, informează The Meat Site. Cea mai importantă parte a acestei linii sunt tăvile flexibile Sealpac A7, care sunt deosebit de potrivite pentru ambalarea unei game largi de de produse în diferite cantități. După etanșare, [...]
Marian Drăghia, 35 de ani, un tânăr antre­prenor din Brașov, a pus pe picioare la înce­putul acestui an firma SaftStupina SRL-D și a reușit să obțină fonduri nerambursabile de la stat cu care a pus pe pi­cioare o mică fabrică unde pro­duce suc de mere, informeaza Ziarul financiar. „Ideea de a dezvolta afacerea s-a născut dintr-o pasiune mai veche pentru acest domeniu. Acest lucru s-a întamplat cu mai mult timp în urmă, când familia mea a [...]
Domnul Mihai Vișan-Vice-Președinte al federației Romalimenta, a afirmat la un eveniment organizat de revista Progresiv că, alături de Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), care a contestat încă de la început proiectul de modificare a Legii 321, consideră că legea este nefuncțională în acest moment. Același mesaj l-a transmis și Romalimenta - asociație care reunește atât producători români, [...]
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN