Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.


Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu titlul de Keeper of the Quaich, precum și a celor patru ambasadori implicați în proiect: Alina Ceușan (Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania),Olimpia Melinte (Ambasador Single Malt Society pentru Moldova),  Adrian Despot (Ambasador Single Malt Society pentru Banat) și Petre Fumuru (Ambasador Național Single Malt Society) .


Lumea exclusivistă a acestei băuturi devine acum accesibilăsub îndrumareaCEO-ului Alexandrion Group, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția, pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt în România. 


„Single malt-ul poate fi considerat elita categoriei de whisky, iar promovarea lui vine în completarea acțiunilor noastre de încurajare a unui consum de calitate în rândul publicului român. Ne adresăm unui public educat, din ce în ce mai atent la ceea ce cumpără și care are nevoie de acces la produse și experiențe de top. Prin Single Malt Society, venim în întâmpinarea iubitorilor de single malt și implicit a tuturor celor interesați de un stil de viață care poate fi asociat cu o băutură de elită.”, a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.


Alături de CEO-ul Alexandrion Group, în călătoria de descoperire a valorilor autentice single malt sunt și cei patru ambasadori, care au în comun dorința de a excela în domeniul în care activează, dar și aprecierea pentru bunul gust. Fiecare dintre cei patruare rolul de a reflecta single malt-ul în propriul stil de viață, de a participa la întâlnirile cu membrii Single Malt Society și de a familiariza publicul cu ce înseamnă alegerea, consumul și contextul perfect pentru a te bucura de acest tip de whisky.Activitatea ambasadorilor„Single Malt Society” va putea fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsocietyatât în paginile lor, cât șiîn cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro.


Activitatea clubului nu se va rezuma doar la activitatea online, pentru că apropierea de public este esențială pentru stabilirea unei legături de durată. Astfel, după înscrierea în comunitate, membrii „Single Malt Society”vor avea acces la un calendar de întâlniri, atât cu specialiști single malt, cât și cu ambasadorii proiectului. Plecând de la valorile și interesele membrilor săi, „Single Malt Society” reunește oameni cu personalități și ocupații diferite, dar care împărtășesc aprecierea pentru aceastăcategorie de whisky. După lansarea din Cluj, următoarele evenimente vor avea loc în Timișoara, Iași și București, proiectul punând accent pe patru regiuni importante ale țării: Transilvania, Banat, Moldova și Muntenia.


Platformawww.singlemaltsociety.ro este spațiul virtual dedicat iubitorilor de single malt, dar și poarta de acces în comunitate întrucât statutul de membru al„Single Malt Society”se obține prin înregistrarea pe website. Acesta funcționează totodată ca o bibliotecădigitală care conține materiale despre fabricarea unui whisky single malt și țările în care acesta se produce, recomandări privind consumul lui,noutăți din partea ambasadorilor,precum șialte secrete despre această băutură care îmbină tradiția cu modernitatea.


Facebook:https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro


Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/


Despre Alexandrion Group:


Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia și alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase și tradiționale din România.

Alte articole recomandate:

  O taxă de 20 de pence pe litru pentru băuturile cu zahăr în Londra ar îmbunătăți sănătatea și ar economisi până la 39 de milioane de lire sterline în domeniul asistentei medicale, spun militanții acestei campanii, informează Food Navigator. Militantii din Marea Britanie au sugerat că o taxă de 20 de pence per litru pentru băuturile cu zahăr va îmbunătăți sănătatea consumatorilor și de a salva bani - dar sunt astfel de id [...]
Dupa primul an de exploatare a fabricii de zahar Ludus din judetul Mures, grupul francez Tereos a raportat o crestere a afacerilor de 48 de milioane de euro ca urmare a integrarii companiei romanesti. Cifra se refera la anul fiscal 2013/2014 care acopera perioada 1 apr. 2013 – 31 mar. 2014. In raportul financiar se mai mentioneaza faptul ca grupul a reusit sa majoreze randamentul productiei de sfecla de zahar in Romania, “ceea ce confirma potentialul agricol al fabricii din [...]
Compania Roquette a lansat o proteină din mazăre destinată non-lactatelor, pornind de la constatarea că dietele non-lactate capătă o tot mai mare amploare, deși nu sunt lipsite de sentimentul de frustrare. În contrapartidă, Roquette afirmă că noul produs are proprietăți superioare celor din orez și soia. Conform specialiștilor companiei, VegDelight-Nutralys este o proteină extrem de purificată, obținută din mazăre uscată (Pisum sativum) și vizează [...]
(Agerpres) Dariusz Krawczyk, președintele concernului polonez CIECH Varșovia, care deține activul Uzinele Sodice Govora (USG), a declarat joi, într-o conferință de presă la Râmnicu Vâlcea,, că se are în vederea deschiderea unei fabrici de bicarbonat, funcție de perspectivele de dezvoltare ale CET Govora.   ‘CIECH Varșovia este unul dintre cele mai puternice companii de profil din Europa, unde ne aflăm pe locul II, la bursa de la Varșovia suntem cel mai bine [...]
Hotelul Crowne Plaza Bucharest a deschis restaurantul Citronelle, prin care aduce in Romania conceptul "market to table", in urma unei investitii de 80.000 de euro. Noul local face parte din strategia globala a lantului international hotelier pentru sustinerea unui stil de viata urban si sanatos. In primul an de functionare, Citronelle se asteapta la 19.000 de clienti si la venituri de aproximativ 400.000 de euro. Restaurantul este amenajat in stil rustic-elegant si are 86 de locuri, din care [...]
Cătălin Mahu, proprietarul lan­țului de restaurante La Mama, afirmă că mai vede loc pentru 5-8 restaurante sub brand propriu în Capitală. În prezent, rețeaua La Mama numără opt restaurante în București și două pe litoral, în stațiunea Mamaia.   Pentru acest an antreprenorul nu a semnat încă niciun contract pentru un nou restaurant, însă afirmă că vrea să mai deschidă, focusul fiind pe Bucu­rești. „Prefer zona centrală și cea din nord, nu [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, mizează pe o creștere cu 10% a capacității de pro­ducție după ce va finaliza în această toamnă o investiție într-o nouă mașină de produs cutii din carton ondulat  În prezent, capacitatea de producție a fabricii Ecopack din Ghim­bav este de aproximativ 100 mil. mp de carton ondulat pe an.  „Investițiile totale vor fi de circa 1 milion de euro și [...]
Albalact a găsit o modalitatea ingenioasă de a-și promova laptele ZuZu, în mediul online. Astfel, mizând pe sugestia făcută consumatorilor de a utiliza laptele zuzu ca ingredient estival, pagina de Facebook a mărcii face trimitere directă la milksheke-uri pe care oricine le poate prepara acasă, cu ajutorul unui șheker și, desigur, a laptelui produs de Albalact. Ultima ofensivă se derulează chiar în această perioadă, ZuZu fiind sponsor al unui festival de [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN