Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.


Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu titlul de Keeper of the Quaich, precum și a celor patru ambasadori implicați în proiect: Alina Ceușan (Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania),Olimpia Melinte (Ambasador Single Malt Society pentru Moldova),  Adrian Despot (Ambasador Single Malt Society pentru Banat) și Petre Fumuru (Ambasador Național Single Malt Society) .


Lumea exclusivistă a acestei băuturi devine acum accesibilăsub îndrumareaCEO-ului Alexandrion Group, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția, pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt în România. 


„Single malt-ul poate fi considerat elita categoriei de whisky, iar promovarea lui vine în completarea acțiunilor noastre de încurajare a unui consum de calitate în rândul publicului român. Ne adresăm unui public educat, din ce în ce mai atent la ceea ce cumpără și care are nevoie de acces la produse și experiențe de top. Prin Single Malt Society, venim în întâmpinarea iubitorilor de single malt și implicit a tuturor celor interesați de un stil de viață care poate fi asociat cu o băutură de elită.”, a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.


Alături de CEO-ul Alexandrion Group, în călătoria de descoperire a valorilor autentice single malt sunt și cei patru ambasadori, care au în comun dorința de a excela în domeniul în care activează, dar și aprecierea pentru bunul gust. Fiecare dintre cei patruare rolul de a reflecta single malt-ul în propriul stil de viață, de a participa la întâlnirile cu membrii Single Malt Society și de a familiariza publicul cu ce înseamnă alegerea, consumul și contextul perfect pentru a te bucura de acest tip de whisky.Activitatea ambasadorilor„Single Malt Society” va putea fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsocietyatât în paginile lor, cât șiîn cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro.


Activitatea clubului nu se va rezuma doar la activitatea online, pentru că apropierea de public este esențială pentru stabilirea unei legături de durată. Astfel, după înscrierea în comunitate, membrii „Single Malt Society”vor avea acces la un calendar de întâlniri, atât cu specialiști single malt, cât și cu ambasadorii proiectului. Plecând de la valorile și interesele membrilor săi, „Single Malt Society” reunește oameni cu personalități și ocupații diferite, dar care împărtășesc aprecierea pentru aceastăcategorie de whisky. După lansarea din Cluj, următoarele evenimente vor avea loc în Timișoara, Iași și București, proiectul punând accent pe patru regiuni importante ale țării: Transilvania, Banat, Moldova și Muntenia.


Platformawww.singlemaltsociety.ro este spațiul virtual dedicat iubitorilor de single malt, dar și poarta de acces în comunitate întrucât statutul de membru al„Single Malt Society”se obține prin înregistrarea pe website. Acesta funcționează totodată ca o bibliotecădigitală care conține materiale despre fabricarea unui whisky single malt și țările în care acesta se produce, recomandări privind consumul lui,noutăți din partea ambasadorilor,precum șialte secrete despre această băutură care îmbină tradiția cu modernitatea.


Facebook:https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro


Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/


Despre Alexandrion Group:


Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia și alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase și tradiționale din România.

Alte articole recomandate:

Reglementări referitoare la calitatea și igiena cărnii vor fi în centrul atenției la EBLEX Processor Conference, informează The Meat Site. Directorul departamentului de știință în domeniul cărnii de la Universitatea A&M, profesorul Jeff Savell va oferi o perspectivă asupra problemelor actuale asupra cărora industria cărnii americană se concentrează în cadrul evenimentului gratuit din 6 martie care va avea loc în Stratford-upon – Avon, [...]
Zilele trecute, s-a deschis la Berlin Expoziția Interna­țională pentru Industrie Alimentară, Agricultură și Horticultură Săptămîna Verde, unde participă mai mulți producători români, printre care și Lactate Brădet. Managerul Lactate Brădet, Marius Badea, a declarat pentru Curier Argeșean că vizează pătrunderea pe piața externă. Din România, sînt prezenți 22 de expozanți, iar din județul nostru, Lac­tate Brădet este singurul reprezentat. Producătorul [...]
Fabrica de Lapte: Domnule Dorin Cojocaru, am aflat că sunt unele probleme legate de constituirea Grupului de lucru pe problema ”Observatorului laptelui”. Care ar trebui să fie obiectivele acestui observator? În alte țări, el sprijină sistemele de intervenție publică și operatorii de stocare privată să se adapteze mai bine la tendințele pieței. La noi, ce rol ar avea?   Dorin Cojocaru: Obiectivul vizat este acela de a se colecta informații [...]
  Îndulcitorii pe bază de stevia derivată din fermentație - fără plante de stevia - ar putea fi lansat cel mai devreme în 2016, susțin reprezentanții Evolva Holding SA, firma elvețiană care lucrează la această tehnologie împreună cu gigantul Cargill, informează Food Navigator. Cele două companii au lucrat împreună din martie 2013 pe tehnologii de fermentație pentru a produce glicozide derivate din steviol, compușii care dau frunzelor [...]
Consumul dă semne de oboseală după ce în luna august cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a crescut cu 3,7% comparativ cu perioada similară din 2013, un avans de două ori mai mic decât în iulie și de aproape trei ori mai mic comparativ cu iunie. Cifra de afaceri în consumul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a început să crească în septembrie anul trecut și timp de un an a avansat fără sincope, potrivit datelor de la [...]
Potrivit unui comunicat, Fondul de investiții SIF Oltenia, care deține 86% din acțiunile Argus Constanța, a anunțat semnarea unui memorandum de înțelegere cu grupul canadian Delamore & Owl pentru începerea procedurilor de vânzare a producătorului de ulei vegetal din județul Constanța.   ”SIF Oltenia informează investitorii că pe data de 12 ianuarie a semnat cu firma Delamore & Owl Group of Companies un memorandum [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
Majoritatea lucrurilor pe care le aruncăm pot fi reciclate. Reciclare are avantaje pentru mediului înconjurător, contribuie la formarea de noi locuri de muncă și poate încuraja inovarea. Resursele limitate, emisiile mari de carbon și poluarea la scară largă au forțat Uniunea Europeană (UE) să intensifice procesul de reciclare în țările membre pentru a transforma economia europeană într-una mult mai circulară, dar și pentru a crea locuri de muncă, pentru a red [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi