Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. Evenimentul s-a încheiat pe data de 29 octombrie și este cea mai mare expoziție dedicată industriei cărnii și alimentare, precum și producătorilor de echipamente utilizate în agricultură, viticultură și zootehnie.


“Consider că ediția din 2017 a Indagra a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani, din punct de vedere al interesului manifestat de mediul de afaceri. Am inițiat discuții interesante cu posibili parteneri pe plan local, dar și din țări ca Republica Moldova și Serbia și mă bucură extrem de mult să văd că interesul pentru categoria de produse sănătoase, unde se găsește și peștele pe unul dintre locurile fruntașe, este în creștere”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.


Creștere estimată de 100 milioane de euro, pentru piața de pește și fructe de mare în 2017. Piața de pește și fructe de mare își continuă creșterea începută încă din 2013, urmând să ajungă la o valoare de aproximativ 450 milioane de euro la finele lui 2017, conform estimărilor Alfredo Seafood. Dacă prognoza se dovedește corectă, ar însemna o creștere de 100 milioane euro față de cifra înregistrată în 2016.


Peste 530 de companii din 24 de țări au participat la ediția din acest an a Indagra Food & Carnexpo, iar în ceea ce privește producătorii și distribuitorii de carne și produse din carne, cei mai mulți jucători au venit din zona produselor din porc și pui, fapt oglindit și de consumul autohton care se situează, la nivel anual, la circa 60 kg/cap de locuitor pe segmentul cărnii de porc, 30 kg/capita pentru carnea de pui și abia 6 kg/capita pentru pește. Așadar, chiar dacă piața de pește și fructe este într-un proces ascendent, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și al interesului din ce în ce mai ridicat pentru alimentația sănătoasă, consumul se situează încă la un nivel modest față de media europeană care este de 15 kg/capita pe an.


Alfredo Seafood a expus în cadrul Indagra Food & Carnexpo 2017 o selecție de produse proaspete din recent lansata gamă “Gata de Gătit”, ambalate în vacuum, prin tehnologia skin. Această modalitate de ambalare prelungește valabilitatea produsului la raft cu 50%, menținând prospețimea și toate proprietățile nutritive inițiale. În centrul standului Alfredo Seafood s-a aflat, expusă pe un pat de gheață, o selecție de pești exotici: de la pește grouper la undițar, doradă sălbatică, lup de mare, homari și pește spadă.


Alfredo Seafood va continua, în viitorul apropiat, atât procesul de consolidare pe piața locală, concentrându-se pe gama “Gata de Gătit”, cât și intrarea pe piețele din Europa de Est, în special în zona Balcanilor.  


“Alfredo Seafood este o marcă care deja are o tradiție solidă pe piața românească și care a ridicat standardele de calitate extrem de sus: aducem doar pește curat, din cele mai bune zone, iar produsele comercializate sub această marcă nu conțin glazură și nu sunt injectate sau tratate cu polifosfați. Interesul ridicat pe care l-au suscitat produsele noastre la această ediție a Indagra Food & Carnexpo, mi-au întărit convingerea că 2018 va fi un an al creșterii accelerate a afacerii noastre”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alte articole recomandate:

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.   La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante [...]
Trimisul special al AGERPRES, Cătălina Matei, transmite: Comisia Europeană a adoptat miercuri trei proiecte de lege privind clonarea animalelor și alimentele noi, care vor oferi securitate juridică în acest domeniu, două dintre acestea urmând să interzică utilizarea tehnicilor de clonare în Uniunea Europeană pentru animalele de fermă și importurile de clone ale acestor animale, a anunțat comisarul european responsabil cu sănătatea, Tonio Borg. Potriv [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
Producătorul de apă minerală Bilbor Mineral Water, produs lansat ]n anul 2009, parte din grupul United Romanian Breweries Bereprod, a intrat în insolvență, după ce Tribunalul Ilfov a admis cererea formulată de firma Marsim International.  "Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenței formulată de creditorul SC Marsim International SRL ca declarație de creanță și dispune trimiterea sa administratorului judiciar provizoriu pentru a fi analizată. Admite cererea debitorului [...]
În condițiile în care consumul de bere din România a scăzut, compania producătoare de bere Bermas Suceava (simbol bursier BRM) a obținut un profit net de 932.000 lei anul trecut, în scădere cu 27% comparativ cu 2013, după ce pierderile financiare ale companiei au crescut de 2,5 ori până la 1,04 mil. lei. Pe de altă parte, Bermas și-a îmbunătățit câștigurile din activitatea de bază, care au înregistrat un avans de 13% la 2,1 mil. lei. Bermas [...]
Marirea consumului de ciocolată în Asia, determina majorarea pretului boabelor de cacao la cel mai ridicat nivel din ultimii trei ani, deoarece firmele de specialitate caută să achizitioneze cantităti mai mari pentru a face fată cererii, estimează firma de cercetare Euromonitor International, transmite Bloomberg. Boabele de cacao sunt procesate isi transformate în pudră sau unt, utilizate ulterior în productia de ciocolată. O ofertă redusă de cacao înseamnă costuri mai [...]
Mark Hilton, britanicul adus acum mai bine de patru ani la conducerea operațiunilor unuia din­tre cele mai mari grupuri de restaurante de pe piața locală ce cuprinde branduri precum KFC sau Pizza Hut, spune că în statele din Europa Centrală și de Est dez­vol­tarea se face în capitală și în îm­prejurimi. În România, pe de altă parte, există însă multe ora­șe cu potențial pentru business.  Executivul făcea referire la stat [...]
Pizza Flower a fost creatăîn ianuarie 2016 și reprezintă un concept unic în Europa. Pizzeria este situatăîn sectorul 3, fiind singurul local de pe continentul european care preparăși oferă clienților pizza în formă de floare. Pentru a respecta conceptul, toate rețetele de pizza preparate au denumiri de flori: floarea reginei (fără carne), prințesa nopții (prosciuto crudo și rucola), floare  de nu-mă-uita (cu piept de pui), trifoi [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN