Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. Evenimentul s-a încheiat pe data de 29 octombrie și este cea mai mare expoziție dedicată industriei cărnii și alimentare, precum și producătorilor de echipamente utilizate în agricultură, viticultură și zootehnie.


“Consider că ediția din 2017 a Indagra a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani, din punct de vedere al interesului manifestat de mediul de afaceri. Am inițiat discuții interesante cu posibili parteneri pe plan local, dar și din țări ca Republica Moldova și Serbia și mă bucură extrem de mult să văd că interesul pentru categoria de produse sănătoase, unde se găsește și peștele pe unul dintre locurile fruntașe, este în creștere”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.


Creștere estimată de 100 milioane de euro, pentru piața de pește și fructe de mare în 2017. Piața de pește și fructe de mare își continuă creșterea începută încă din 2013, urmând să ajungă la o valoare de aproximativ 450 milioane de euro la finele lui 2017, conform estimărilor Alfredo Seafood. Dacă prognoza se dovedește corectă, ar însemna o creștere de 100 milioane euro față de cifra înregistrată în 2016.


Peste 530 de companii din 24 de țări au participat la ediția din acest an a Indagra Food & Carnexpo, iar în ceea ce privește producătorii și distribuitorii de carne și produse din carne, cei mai mulți jucători au venit din zona produselor din porc și pui, fapt oglindit și de consumul autohton care se situează, la nivel anual, la circa 60 kg/cap de locuitor pe segmentul cărnii de porc, 30 kg/capita pentru carnea de pui și abia 6 kg/capita pentru pește. Așadar, chiar dacă piața de pește și fructe este într-un proces ascendent, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și al interesului din ce în ce mai ridicat pentru alimentația sănătoasă, consumul se situează încă la un nivel modest față de media europeană care este de 15 kg/capita pe an.


Alfredo Seafood a expus în cadrul Indagra Food & Carnexpo 2017 o selecție de produse proaspete din recent lansata gamă “Gata de Gătit”, ambalate în vacuum, prin tehnologia skin. Această modalitate de ambalare prelungește valabilitatea produsului la raft cu 50%, menținând prospețimea și toate proprietățile nutritive inițiale. În centrul standului Alfredo Seafood s-a aflat, expusă pe un pat de gheață, o selecție de pești exotici: de la pește grouper la undițar, doradă sălbatică, lup de mare, homari și pește spadă.


Alfredo Seafood va continua, în viitorul apropiat, atât procesul de consolidare pe piața locală, concentrându-se pe gama “Gata de Gătit”, cât și intrarea pe piețele din Europa de Est, în special în zona Balcanilor.  


“Alfredo Seafood este o marcă care deja are o tradiție solidă pe piața românească și care a ridicat standardele de calitate extrem de sus: aducem doar pește curat, din cele mai bune zone, iar produsele comercializate sub această marcă nu conțin glazură și nu sunt injectate sau tratate cu polifosfați. Interesul ridicat pe care l-au suscitat produsele noastre la această ediție a Indagra Food & Carnexpo, mi-au întărit convingerea că 2018 va fi un an al creșterii accelerate a afacerii noastre”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alte articole recomandate:

Directiva 2004/18/CE Secțiunea I: Autoritatea contractantă I.1) Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul Bihor, Str. Parcul Traian nr. 5În atenția: Monika Barany, 410033 Oradea, ROMÂNIATelefon: +40 259441317E-mail: achizitii@cjbihor.roFax: +40 259441317 Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.cjbihor.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul autorității contractanteAutoritat [...]
Abia ieșit de pe băncile facultății, Răzvan Rusu, din Reghin, a pus bazele unei mici fabrici de dulceață. Fabrica deținută de firma ”Tradiții din Natură” pro­du­ce lunar peste 1.000 de borcane de dulceață.  Dacă, în mica fabrică în care lucrează doar trei oa­meni, s-au produs anul trecut 1.500 de bo­rcane de dulceață, producția a ajuns în momentul de afță la 15.000 de bor­cane, 60-65% din producția realizată fiind marcă [...]
Romania, reprezentata la concursul de inovare pentru produse alimentare din cadrul la Sial 2014 de catre o echipa de la Universitatea “Stefan cel Mare” din Suceava, a fost premiata cu  pentru o noua formula de inghetata numai cu ingrediente naturale, ce a fost testata industrial, informeaza ModernBuyer. Concursul a reunit cele mai importante centre universitare din Europa, 16 echipe din 16 tari si-au demonstrat capacitatea de a crea produse eco-inovative care sa raspunda [...]
"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator. DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania. DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi [...]
  KFC a ajuns la 52 de unități în România și este prezent în mai multe orașe pre­cum București, Arad, Bacău, Ploiești, Timișoara sau Sibiu. Compania nu a dat detalii despre nivelul investițiilor pentru un restau­rant, redevențele care trebuie plă­tite lunar sau taxa de franciză.     Conform unor informații fur­nizate anterior de Mark Hilton, exe­cutivul britanic care admi­nistrea­ză  KFC, Pizza Hut, Pizza Hut De­livery, [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]
Cora Lujerului a fost amendată cu 20.000 de lei de către reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), care au descoperit alimente alterate, mucegăite, totodată fiind oprite de la vânzare peste 800 de kilograme de legume și fructe stricate. Într-un comunicat de presă transmis joi, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) arată că în urma unei petiții au fost făcute verificări la SC Hipermarche România SA - Cora [...]
Românii ocupă locul șase în Europa în funcție de consumul de bere. Fiecare român bea, în medie, 90 de litri de bere pe an Românii ocupă locul șase în Europa la consumul de bere, cu 90 de litri pe an pe locuitor, însă piața este în scădere, după ce în primele opt luni ale anului trecut vânzările s-au redus cu 8%, potrivit asociației Berarii României. Consumul de bere în România a fost în 2013, potrivit unui [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN