Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. Evenimentul s-a încheiat pe data de 29 octombrie și este cea mai mare expoziție dedicată industriei cărnii și alimentare, precum și producătorilor de echipamente utilizate în agricultură, viticultură și zootehnie.


“Consider că ediția din 2017 a Indagra a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani, din punct de vedere al interesului manifestat de mediul de afaceri. Am inițiat discuții interesante cu posibili parteneri pe plan local, dar și din țări ca Republica Moldova și Serbia și mă bucură extrem de mult să văd că interesul pentru categoria de produse sănătoase, unde se găsește și peștele pe unul dintre locurile fruntașe, este în creștere”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.


Creștere estimată de 100 milioane de euro, pentru piața de pește și fructe de mare în 2017. Piața de pește și fructe de mare își continuă creșterea începută încă din 2013, urmând să ajungă la o valoare de aproximativ 450 milioane de euro la finele lui 2017, conform estimărilor Alfredo Seafood. Dacă prognoza se dovedește corectă, ar însemna o creștere de 100 milioane euro față de cifra înregistrată în 2016.


Peste 530 de companii din 24 de țări au participat la ediția din acest an a Indagra Food & Carnexpo, iar în ceea ce privește producătorii și distribuitorii de carne și produse din carne, cei mai mulți jucători au venit din zona produselor din porc și pui, fapt oglindit și de consumul autohton care se situează, la nivel anual, la circa 60 kg/cap de locuitor pe segmentul cărnii de porc, 30 kg/capita pentru carnea de pui și abia 6 kg/capita pentru pește. Așadar, chiar dacă piața de pește și fructe este într-un proces ascendent, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și al interesului din ce în ce mai ridicat pentru alimentația sănătoasă, consumul se situează încă la un nivel modest față de media europeană care este de 15 kg/capita pe an.


Alfredo Seafood a expus în cadrul Indagra Food & Carnexpo 2017 o selecție de produse proaspete din recent lansata gamă “Gata de Gătit”, ambalate în vacuum, prin tehnologia skin. Această modalitate de ambalare prelungește valabilitatea produsului la raft cu 50%, menținând prospețimea și toate proprietățile nutritive inițiale. În centrul standului Alfredo Seafood s-a aflat, expusă pe un pat de gheață, o selecție de pești exotici: de la pește grouper la undițar, doradă sălbatică, lup de mare, homari și pește spadă.


Alfredo Seafood va continua, în viitorul apropiat, atât procesul de consolidare pe piața locală, concentrându-se pe gama “Gata de Gătit”, cât și intrarea pe piețele din Europa de Est, în special în zona Balcanilor.  


“Alfredo Seafood este o marcă care deja are o tradiție solidă pe piața românească și care a ridicat standardele de calitate extrem de sus: aducem doar pește curat, din cele mai bune zone, iar produsele comercializate sub această marcă nu conțin glazură și nu sunt injectate sau tratate cu polifosfați. Interesul ridicat pe care l-au suscitat produsele noastre la această ediție a Indagra Food & Carnexpo, mi-au întărit convingerea că 2018 va fi un an al creșterii accelerate a afacerii noastre”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alte articole recomandate:

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.   Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct d [...]
(Comunicat) Peste 200 de experți și profesioniști din domeniul nutriției, sănătății, educației, protecției sociale și agriculturii se reunesc la Budapesta. Toți împărtășesc în comun convingerea că sistemele alimentare locale, naționale, regionale și globale ar putea face mult mai mult pentru a îmbunătăți alimentația oamenilor. Simpozionul regional de două zile privind sistemele de alimentație durabilă [...]
Juriul concursului World Beer Awards 2013 a selectat cele mai bune beri din lume în 2013. După cum a anuntat site-ul evenimentului, cea mai buna bere, în 2013, a fost recunoscuta ceheasca Primator Weizenbier, informeaza Income Magazin. Bautura ceheasca a luat, de asemenea, premiul pentru cea mai buna bere de grâu. Cea mai buna bere lager a fost aleasa Sharp Cornish Pilsner, iar cea mai buna bere neagra -  Malheur 12 din Belgia. În categoria cea mai buna [...]
McDonald’s aduce războiul cafelei cu Starbucks direct în bucătăria consumatorilor. Cafeaua de la McDonald’s este unul dintre cele mai apreciate produse ale lanțului de fast-food, motiv pentru care americanii s-au gândit să o aducă și mai aproape de cumpărător, prin plasarea sa în supermarketuri, notează Quartz. Recent, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu gigantul Kraft Foods, prin care vrea să testeze introducerea brandului propriu [...]
Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si Petrom. “Dac [...]
Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.   Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu [...]
”Una dintre preocuparile primordiale ale companiei Valdo Invest este aceea de a contribui la protectia mediului”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin domnul Alexandru Constantin, Senior Sales Manager, care are sub conducere divizia de tehnologii pentru vinificatie si bere. Tocmai de aceea, la Indagra, Valdo Invest a propus potentialilor clienti instalatii de separare si recuperare a substantelor rezultate din procesul tehnologic, fapt care conduce la diminuarea sunstantiala a [...]
Un canal de distributie destul de slab dezvoltat in Romania, si care ar trebui sa se extinda mai mult in urmatorii ani, il reprezinta cel al magazinelor specializate. Analistii din intreaga Europa spun, de pilda, ca in urmatorii doi-trei ani, valoarea totala a pietei de produse cosmetice din lanturile specializate ce activeaza in regiune ar putea sa creasca cu circa 1,5%-2% anual. Nu exista date referitoare la alte categorii de produse, insa specializarea ramane o oportunitate reala si [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi