Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. Evenimentul s-a încheiat pe data de 29 octombrie și este cea mai mare expoziție dedicată industriei cărnii și alimentare, precum și producătorilor de echipamente utilizate în agricultură, viticultură și zootehnie.


“Consider că ediția din 2017 a Indagra a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani, din punct de vedere al interesului manifestat de mediul de afaceri. Am inițiat discuții interesante cu posibili parteneri pe plan local, dar și din țări ca Republica Moldova și Serbia și mă bucură extrem de mult să văd că interesul pentru categoria de produse sănătoase, unde se găsește și peștele pe unul dintre locurile fruntașe, este în creștere”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.


Creștere estimată de 100 milioane de euro, pentru piața de pește și fructe de mare în 2017. Piața de pește și fructe de mare își continuă creșterea începută încă din 2013, urmând să ajungă la o valoare de aproximativ 450 milioane de euro la finele lui 2017, conform estimărilor Alfredo Seafood. Dacă prognoza se dovedește corectă, ar însemna o creștere de 100 milioane euro față de cifra înregistrată în 2016.


Peste 530 de companii din 24 de țări au participat la ediția din acest an a Indagra Food & Carnexpo, iar în ceea ce privește producătorii și distribuitorii de carne și produse din carne, cei mai mulți jucători au venit din zona produselor din porc și pui, fapt oglindit și de consumul autohton care se situează, la nivel anual, la circa 60 kg/cap de locuitor pe segmentul cărnii de porc, 30 kg/capita pentru carnea de pui și abia 6 kg/capita pentru pește. Așadar, chiar dacă piața de pește și fructe este într-un proces ascendent, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și al interesului din ce în ce mai ridicat pentru alimentația sănătoasă, consumul se situează încă la un nivel modest față de media europeană care este de 15 kg/capita pe an.


Alfredo Seafood a expus în cadrul Indagra Food & Carnexpo 2017 o selecție de produse proaspete din recent lansata gamă “Gata de Gătit”, ambalate în vacuum, prin tehnologia skin. Această modalitate de ambalare prelungește valabilitatea produsului la raft cu 50%, menținând prospețimea și toate proprietățile nutritive inițiale. În centrul standului Alfredo Seafood s-a aflat, expusă pe un pat de gheață, o selecție de pești exotici: de la pește grouper la undițar, doradă sălbatică, lup de mare, homari și pește spadă.


Alfredo Seafood va continua, în viitorul apropiat, atât procesul de consolidare pe piața locală, concentrându-se pe gama “Gata de Gătit”, cât și intrarea pe piețele din Europa de Est, în special în zona Balcanilor.  


“Alfredo Seafood este o marcă care deja are o tradiție solidă pe piața românească și care a ridicat standardele de calitate extrem de sus: aducem doar pește curat, din cele mai bune zone, iar produsele comercializate sub această marcă nu conțin glazură și nu sunt injectate sau tratate cu polifosfați. Interesul ridicat pe care l-au suscitat produsele noastre la această ediție a Indagra Food & Carnexpo, mi-au întărit convingerea că 2018 va fi un an al creșterii accelerate a afacerii noastre”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alte articole recomandate:

  Un nou software care analizează molecule alimentare va permite modalități rentabile pentru asigurarea calității produselor alimentare și pentru a preveni frauda alimentară, spun cercetatorii, informează Food Navigator. Utilizări potențiale includ determinarea maturării brânzei, dacă gelatina conține carne de porc sau dacă ouăle provin de la găini în aer liber sau au fost crescute în cuști. Membrul fondator al IPOS, Dr. Powles a declarat [...]
1% dintre români încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei. Informațiile au fost obținute în urma unui sondaj pe tema conservelor pregătite toamna în România, realizat de Unisol pe platforma online Ivox, în perioada 29 august – 14 septembrie 2014, pe un eșantion de 5.596 [...]
(Comunicat) Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București. Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, [...]
Brandul Zuzu, una dintre cele mai cunoscute mărci românești de pe piața lactatelor, a reprezentat anul trecut 37% din cifra de afaceri a Albalact, cea mai mare companie cu acționariat majoritar românesc din această industrie. Vânzările Zuzu pot fi estimate astfel la peste 35 de milioane de euro.   „Brandul Zuzu este unul dintre cele mai importate din portofoliul Albalact și din 2008 a început să crească și să devină un driver de creștere pentru [...]
Potrivit unui comunicat, Fondul de investiții SIF Oltenia, care deține 86% din acțiunile Argus Constanța, a anunțat semnarea unui memorandum de înțelegere cu grupul canadian Delamore & Owl pentru începerea procedurilor de vânzare a producătorului de ulei vegetal din județul Constanța.   ”SIF Oltenia informează investitorii că pe data de 12 ianuarie a semnat cu firma Delamore & Owl Group of Companies un memorandum [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare mondiale, calculat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), s-a situat la o medie de 202 puncte în 2014, în scădere cu 3,7% comparativ cu 2013, anul trecut fiind de altfel al treilea an consecutiv de scădere a prețurilor mondiale la alimente, a anunțat joi FAO într-un comunicat de presă.             FAO dă lunar publicității propriul său Food Pric [...]
Carmen Gavrilescu, Marketing Manager, Agricola Bacau, a prezentat in cadrul editiei a treia a Trade Markleting Congress, eveniment organizat de revista Piata, un studiu a detaliat un proiect special ale carui obiective au vizat notorietatea produselor companiei si stabilirea unei legaturi si mai puternice intre consumatori si brand. Acesta a fost sustinut de o platforma online prin care au fost comunicate produsele din portofoliu si atributele brandului Agricola, oferind o serie de provocar [...]
Vicepreședintele PSD, Ecaterina Andronescu, a anunțat ieri, că va propune reducerea TVA la produsele din proiectul 'Cornul și Laptele' pentru creșterea calității acestor produse, dar și a atractivității în rândul copiilor față de produsele bio.           'I-am asigurat pe cei care m-au invitat aici că voi face o propunere: de a reduce TVA, în primul rând, la produsele din proiectul 'Cornul și laptele'. Cred că dacă vom aduce [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN