Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. Evenimentul s-a încheiat pe data de 29 octombrie și este cea mai mare expoziție dedicată industriei cărnii și alimentare, precum și producătorilor de echipamente utilizate în agricultură, viticultură și zootehnie.


“Consider că ediția din 2017 a Indagra a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani, din punct de vedere al interesului manifestat de mediul de afaceri. Am inițiat discuții interesante cu posibili parteneri pe plan local, dar și din țări ca Republica Moldova și Serbia și mă bucură extrem de mult să văd că interesul pentru categoria de produse sănătoase, unde se găsește și peștele pe unul dintre locurile fruntașe, este în creștere”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.


Creștere estimată de 100 milioane de euro, pentru piața de pește și fructe de mare în 2017. Piața de pește și fructe de mare își continuă creșterea începută încă din 2013, urmând să ajungă la o valoare de aproximativ 450 milioane de euro la finele lui 2017, conform estimărilor Alfredo Seafood. Dacă prognoza se dovedește corectă, ar însemna o creștere de 100 milioane euro față de cifra înregistrată în 2016.


Peste 530 de companii din 24 de țări au participat la ediția din acest an a Indagra Food & Carnexpo, iar în ceea ce privește producătorii și distribuitorii de carne și produse din carne, cei mai mulți jucători au venit din zona produselor din porc și pui, fapt oglindit și de consumul autohton care se situează, la nivel anual, la circa 60 kg/cap de locuitor pe segmentul cărnii de porc, 30 kg/capita pentru carnea de pui și abia 6 kg/capita pentru pește. Așadar, chiar dacă piața de pește și fructe este într-un proces ascendent, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și al interesului din ce în ce mai ridicat pentru alimentația sănătoasă, consumul se situează încă la un nivel modest față de media europeană care este de 15 kg/capita pe an.


Alfredo Seafood a expus în cadrul Indagra Food & Carnexpo 2017 o selecție de produse proaspete din recent lansata gamă “Gata de Gătit”, ambalate în vacuum, prin tehnologia skin. Această modalitate de ambalare prelungește valabilitatea produsului la raft cu 50%, menținând prospețimea și toate proprietățile nutritive inițiale. În centrul standului Alfredo Seafood s-a aflat, expusă pe un pat de gheață, o selecție de pești exotici: de la pește grouper la undițar, doradă sălbatică, lup de mare, homari și pește spadă.


Alfredo Seafood va continua, în viitorul apropiat, atât procesul de consolidare pe piața locală, concentrându-se pe gama “Gata de Gătit”, cât și intrarea pe piețele din Europa de Est, în special în zona Balcanilor.  


“Alfredo Seafood este o marcă care deja are o tradiție solidă pe piața românească și care a ridicat standardele de calitate extrem de sus: aducem doar pește curat, din cele mai bune zone, iar produsele comercializate sub această marcă nu conțin glazură și nu sunt injectate sau tratate cu polifosfați. Interesul ridicat pe care l-au suscitat produsele noastre la această ediție a Indagra Food & Carnexpo, mi-au întărit convingerea că 2018 va fi un an al creșterii accelerate a afacerii noastre”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alte articole recomandate:

Țara noastră a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 4.091,9 milioane euro în primele zece luni ale anului 2013, cu 808,5 milioane de euro (24,6%) mai mult față de perioada corespunzătoare din 2012, anunță un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) publicat astăzi pe site-ul instituției. În aceeași perioadă de referință, importurile au atins nivelul de 3.909,9 milioane de euro, cu 2,5% mai mari decât în 2012. În [...]
Grâul din noua recoltă ce va fi strânsă la jumătatea lunii iulie va ajunge în piață de la pragul superior de 850 lei/tonă. Tendința din primele luni de vară urmează să fie una de scădere pe fondul recoltelor bogate din marile centre de producție și a concurenței acerbe de la Marea Neagră. „Tendința prețurilor va fi una mai degrabă de scădere. La nivel global condițiile meteo sunt favorabile. România va face ce știe să facă mai bine, adică să exporte în [...]
Ambalajul inteligent va juca un rol foarte important în viitorul FMCG, inclusiv produsele lactatedeoarece companiile reduc pierderile print-ro calitate mai bună; produse care durează mai mult și o nouă tehnologie care reduce prețurile materiilor prime, informează Dairy Reporter. Dr. Joe Kerry, șeful departamentului de Ambalaje pentru Alimente a Universității Cork College din Irlanda explică în noua sa carte care atinge subiectul și enumeră câteva nume [...]
eMAG cel mai mare magazin online de pe piața locală, vizează pentru acest an vânzări de 262 de milioane de euro, se pregătește să intre pe noi segmente și investește 4.5 milioane în dezvoltare regională.   Până la finalul acestui an utilizatorii eMAG vor găsi printre produsele existente haine, articole sportive, articole auto și chiar produse alimentare. Investițiile pentru acest pe care le va face eMAG sunt de 11.5 milioane de euro, dublu față de anul trecut, iar [...]
Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads. Topul lunar al celor ma [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Cea mai mare companie producătoare de lactate, din România, Albalact, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 iunie la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.   Albalact produce lapte si lactate proaspete intr-una dintre cele mai moderne fabrici din Europa Centrala si de Est – fabrica de la Oiejdea din judetul Alba. Compani [...]
Ieri, s-a făcut un pas important în consolidarea și unificarea mișcării patronale și profesionale din agricultură și industrie alimentară, informeaza Agrointel. Este vorba despre consorțiul AGROALIMENT care va reprezenta, pe o singură voce, interesele fermierilor români și a procesatorilor din industria alimentară în negocierile cu structurile europene. Potrivit surselorAgrointeligența, în întâlnirea de astăzi, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi