Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare. 


Pe piata din Romania, dorinta de a castiga cat mai repede un loc in inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a facut ca disciplina vedeta a marketingului sa fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare si-a propus sa surprinda si sa atraga atentia cumparatorilor si de cele mai multe ori a si reusit, prin prisma creativitatii extraordinare a specialistilor locali. Intre timp insa, in acest maraton, de multe ori s-a evitat fundatia pe care aceste produse si servicii ar fi trebuit sa isi construiasca o imagine solida si consistenta: brand-ul. In multe cazuri, fundatia brand-ului a ramas un simplu logo, advertising-ul impartind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. In consecinta, numeroase agentii de branding din Romania au ajuns sa faca proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afara si sa aiba insomnii legate de mentalitatea si nivelul industriei locale.


Avand scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui continut bazat pe analize de calitate in tot ceea ce tine de branding, revista Brandingmag vine in Romania pentru a scoate branding-ul din umbra publicitatii si a designului grafic. In cadrul evenimentului BrandingNITE, specialistii in domeniu vor analiza starea actuala a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale si vor propune posibile rezolvari.


“Ne-am dorit sa aducem la un loc toate partile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialisti in branding din agentii, marketeri de la brand-uri romanesti care au succes la nivel global si reprezentanti ai institutiilor de invatamant. Nu in ultimul rand, acestora li se adauga ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pasi in dezvoltarea industriei. Cu siguranta este nevoie de un efort constant si continuu, insa totul trebuie inceput cu o dezbatere initiala care sa induca spiritul de transparenta si colaborare,” declara Flavia Anghel, CEO si redactor sef Brandingmag.


In cadrul evenimentului, organizatorii invita agentiile de specialitate sa faca parte din panelul de discutie, dar si sa aiba un lounge dedicat in care sa isi prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii si studentii interesati de marketing si branding sunt asteptati sa cunoasca echipele care creeaza in mod strategic si creativ fundatia ce sta la baza business-urilor de succes. Acestia sunt invitati sa descopere diferentele dintre afacerile bazate strict pe publicitate si cele care au un brand puternic si coerent. Totodata, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confrunta din punct de vedere al branding-ului.


Daca seara incepe intr-o atmosfera de analiza si dezbatere, urmata de networking si muzica de lounge, dupa miezul noptii incepe petrecerea, pentru a sarbatori pasii facuti pentru deschiderea si evolutia industriei locale.


Evenimentul este organizat de Brandingmag in parteneriat cu Terra Events Hall si se bucura de sprijinul partenerilor Virgin Radio si Native Box. Detalii si bilete pe BrandingNITE.com.

Alte articole recomandate:

Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Vânzările snacks-urilor în Europa s-au păstrat în forță anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informează Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat că rezistența continuă în piață a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bună în comparație [...]
Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.   “Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație [...]
Dacă ne propunem să facem o paralelă între situația comerțului cu amănuntul de la începutul anilor ‘90, în România, și situația de azi, observăm că lucrurile au început să progreseze, îndreptându-se spre o direcție corectă. Acest progres se datorează în mare măsură firmelor străine care activează în comerțul cu amănuntul din România și care au adus cu ele soluții validate în [...]
Serviciul federal pentru supravegherea veterinară și fitosanitară din Rusia (Rosselhoznadzor) a anunțat restricționarea importurilor de fructe și legume din Polonia pe teritoriul Federației Ruse începând cu 1 august, a precizat astăzi un consilier al șefului Rosselhoznadzor, Aleksei Alekseenko, citat de RIA Novosti. 'Am luat decizia de a impune restricții practic restricții tuturor importurilor de fructe și legume din Polonia din cauza încălcărilor repetate de certificare și [...]
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a înregistrat un început bun pentru anul 2016, cu o valoare de 521 de milioane de euro în primul trimestru. Telecom, electrocasnicele mari, electrocasnicele mici și electronicele sunt sectoarele ce au avut o rată de creștere de două cifre în T1 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Electronice: televizoarele – principalul motor de creștere În T [...]
În luna decembrie 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații  agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna decembrie 2012 cu 3,7%, respectiv cu 9,4%. În anul 2013 comparativ cu anul 2012, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut cu 1,0%. Decembrie 2013 comparativ cu noiembrie [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi