Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare. 


Pe piata din Romania, dorinta de a castiga cat mai repede un loc in inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a facut ca disciplina vedeta a marketingului sa fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare si-a propus sa surprinda si sa atraga atentia cumparatorilor si de cele mai multe ori a si reusit, prin prisma creativitatii extraordinare a specialistilor locali. Intre timp insa, in acest maraton, de multe ori s-a evitat fundatia pe care aceste produse si servicii ar fi trebuit sa isi construiasca o imagine solida si consistenta: brand-ul. In multe cazuri, fundatia brand-ului a ramas un simplu logo, advertising-ul impartind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. In consecinta, numeroase agentii de branding din Romania au ajuns sa faca proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afara si sa aiba insomnii legate de mentalitatea si nivelul industriei locale.


Avand scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui continut bazat pe analize de calitate in tot ceea ce tine de branding, revista Brandingmag vine in Romania pentru a scoate branding-ul din umbra publicitatii si a designului grafic. In cadrul evenimentului BrandingNITE, specialistii in domeniu vor analiza starea actuala a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale si vor propune posibile rezolvari.


“Ne-am dorit sa aducem la un loc toate partile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialisti in branding din agentii, marketeri de la brand-uri romanesti care au succes la nivel global si reprezentanti ai institutiilor de invatamant. Nu in ultimul rand, acestora li se adauga ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pasi in dezvoltarea industriei. Cu siguranta este nevoie de un efort constant si continuu, insa totul trebuie inceput cu o dezbatere initiala care sa induca spiritul de transparenta si colaborare,” declara Flavia Anghel, CEO si redactor sef Brandingmag.


In cadrul evenimentului, organizatorii invita agentiile de specialitate sa faca parte din panelul de discutie, dar si sa aiba un lounge dedicat in care sa isi prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii si studentii interesati de marketing si branding sunt asteptati sa cunoasca echipele care creeaza in mod strategic si creativ fundatia ce sta la baza business-urilor de succes. Acestia sunt invitati sa descopere diferentele dintre afacerile bazate strict pe publicitate si cele care au un brand puternic si coerent. Totodata, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confrunta din punct de vedere al branding-ului.


Daca seara incepe intr-o atmosfera de analiza si dezbatere, urmata de networking si muzica de lounge, dupa miezul noptii incepe petrecerea, pentru a sarbatori pasii facuti pentru deschiderea si evolutia industriei locale.


Evenimentul este organizat de Brandingmag in parteneriat cu Terra Events Hall si se bucura de sprijinul partenerilor Virgin Radio si Native Box. Detalii si bilete pe BrandingNITE.com.

Alte articole recomandate:

Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]
După perioada Sărbatorilor de Paște, când la nivel global s-au consumat peste 250.000 de tone de ciocolată, marii producatorii se pregătesc pentru o creștere de cel puțin 2% a consumului în următorii ani, potrivit Financial Times.   Consumul de ciocolată a cunoscut o scădere în anul 2009, fiind urmată de un avans de 3% un an mai târziu, cifre care reflectă creșterea economică. Astfel, consumul în țările dezvoltate a ajuns la peste 5,5 milioane de tone, d [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Cele doua game au acum un nou nume, Floarea Soarelui pentru gama Halewood Special Reserve si Floare de Luna pentru gama Halewood Private Reserve, o noua imagine, eleganta si moderna  si, nu in ultimul rand, noi sortimente.„Sa dai unui vin numele de Floarea Soarelui  poate parea,  la prima vedere,  un lucru nefiresc, dar a fost o alegere naturala avand in vedere ca in mod informal pentru consumator, vinul era deja cunoscut ca F [...]
Ne gândim la ciocolată ca la o tabletă drepunghiulară învelită în poleială, hârtie sau carton. Ne gândim la gustul ei, la mirosul îmbietor, la culoarea care a devenit nuanță de referință în limbajul cotidian, la textura cremoasă și la plăcerea pe care ne-o provoacă la fiecare întâlnire. Ce-ar fi dacă pe lânga toate astea, ciocolata ar avea și formă, o formă care să iasă din tiparul tabletei obișnuite? Probabil [...]
Antreprenorii români din agricultură trebuie să renunțe la a mai trimite la export materii prime și să înceapă să vândă în străinătate produse finite cu valoare adăugată mare, lucru ce nu poate să se întâmple atât timp cât nu există o strategie de dezvoltare a industriei zootehnice, consideră experții din acest domeniu, care au participat la conferința ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni”.   „Ar trebui [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN