Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare. 


Pe piata din Romania, dorinta de a castiga cat mai repede un loc in inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a facut ca disciplina vedeta a marketingului sa fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare si-a propus sa surprinda si sa atraga atentia cumparatorilor si de cele mai multe ori a si reusit, prin prisma creativitatii extraordinare a specialistilor locali. Intre timp insa, in acest maraton, de multe ori s-a evitat fundatia pe care aceste produse si servicii ar fi trebuit sa isi construiasca o imagine solida si consistenta: brand-ul. In multe cazuri, fundatia brand-ului a ramas un simplu logo, advertising-ul impartind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. In consecinta, numeroase agentii de branding din Romania au ajuns sa faca proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afara si sa aiba insomnii legate de mentalitatea si nivelul industriei locale.


Avand scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui continut bazat pe analize de calitate in tot ceea ce tine de branding, revista Brandingmag vine in Romania pentru a scoate branding-ul din umbra publicitatii si a designului grafic. In cadrul evenimentului BrandingNITE, specialistii in domeniu vor analiza starea actuala a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale si vor propune posibile rezolvari.


“Ne-am dorit sa aducem la un loc toate partile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialisti in branding din agentii, marketeri de la brand-uri romanesti care au succes la nivel global si reprezentanti ai institutiilor de invatamant. Nu in ultimul rand, acestora li se adauga ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pasi in dezvoltarea industriei. Cu siguranta este nevoie de un efort constant si continuu, insa totul trebuie inceput cu o dezbatere initiala care sa induca spiritul de transparenta si colaborare,” declara Flavia Anghel, CEO si redactor sef Brandingmag.


In cadrul evenimentului, organizatorii invita agentiile de specialitate sa faca parte din panelul de discutie, dar si sa aiba un lounge dedicat in care sa isi prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii si studentii interesati de marketing si branding sunt asteptati sa cunoasca echipele care creeaza in mod strategic si creativ fundatia ce sta la baza business-urilor de succes. Acestia sunt invitati sa descopere diferentele dintre afacerile bazate strict pe publicitate si cele care au un brand puternic si coerent. Totodata, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confrunta din punct de vedere al branding-ului.


Daca seara incepe intr-o atmosfera de analiza si dezbatere, urmata de networking si muzica de lounge, dupa miezul noptii incepe petrecerea, pentru a sarbatori pasii facuti pentru deschiderea si evolutia industriei locale.


Evenimentul este organizat de Brandingmag in parteneriat cu Terra Events Hall si se bucura de sprijinul partenerilor Virgin Radio si Native Box. Detalii si bilete pe BrandingNITE.com.

Alte articole recomandate:

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]
Puterea de cumpărare a populației a crescut cu 136 de milioane de euro datorită reducerii prețului la pâine și făină, iar numărul salariaților înregistrați cu carte de muncă s-a majorat cu vreo 7.000 de oameni, a declarat, miercuri, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. 'Un lucru important care s-a văzut după reducerea TVA la pâine este că a crescut puterea de cumpărare a populației cu 136 [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN