Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare. 


Pe piata din Romania, dorinta de a castiga cat mai repede un loc in inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a facut ca disciplina vedeta a marketingului sa fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare si-a propus sa surprinda si sa atraga atentia cumparatorilor si de cele mai multe ori a si reusit, prin prisma creativitatii extraordinare a specialistilor locali. Intre timp insa, in acest maraton, de multe ori s-a evitat fundatia pe care aceste produse si servicii ar fi trebuit sa isi construiasca o imagine solida si consistenta: brand-ul. In multe cazuri, fundatia brand-ului a ramas un simplu logo, advertising-ul impartind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. In consecinta, numeroase agentii de branding din Romania au ajuns sa faca proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afara si sa aiba insomnii legate de mentalitatea si nivelul industriei locale.


Avand scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui continut bazat pe analize de calitate in tot ceea ce tine de branding, revista Brandingmag vine in Romania pentru a scoate branding-ul din umbra publicitatii si a designului grafic. In cadrul evenimentului BrandingNITE, specialistii in domeniu vor analiza starea actuala a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale si vor propune posibile rezolvari.


“Ne-am dorit sa aducem la un loc toate partile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialisti in branding din agentii, marketeri de la brand-uri romanesti care au succes la nivel global si reprezentanti ai institutiilor de invatamant. Nu in ultimul rand, acestora li se adauga ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pasi in dezvoltarea industriei. Cu siguranta este nevoie de un efort constant si continuu, insa totul trebuie inceput cu o dezbatere initiala care sa induca spiritul de transparenta si colaborare,” declara Flavia Anghel, CEO si redactor sef Brandingmag.


In cadrul evenimentului, organizatorii invita agentiile de specialitate sa faca parte din panelul de discutie, dar si sa aiba un lounge dedicat in care sa isi prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii si studentii interesati de marketing si branding sunt asteptati sa cunoasca echipele care creeaza in mod strategic si creativ fundatia ce sta la baza business-urilor de succes. Acestia sunt invitati sa descopere diferentele dintre afacerile bazate strict pe publicitate si cele care au un brand puternic si coerent. Totodata, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confrunta din punct de vedere al branding-ului.


Daca seara incepe intr-o atmosfera de analiza si dezbatere, urmata de networking si muzica de lounge, dupa miezul noptii incepe petrecerea, pentru a sarbatori pasii facuti pentru deschiderea si evolutia industriei locale.


Evenimentul este organizat de Brandingmag in parteneriat cu Terra Events Hall si se bucura de sprijinul partenerilor Virgin Radio si Native Box. Detalii si bilete pe BrandingNITE.com.

Alte articole recomandate:

Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Piața mondială a băuturilor energizante a devenit mult mai segmentată în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. Deși toți consumatorii spun, fără excepție, că sunt în căutarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu amănuntul, în SUA, la capitolul băuturi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Producătorul de vinuri Lacerta Winery din regiunea Dealu Mare (jud. Prahova) a lansat brandul premium Cameleon, disponibil în cinci varietăți inspirate de culoarea vinului și a sticlei, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul magazinelor specializate de vinuri din România sau prin intermediul website-ului  www.cameleonvin.ro. Cameleon White împletește nuanțele aromatice vegetale și minerale de la Feteasca Albă cu cele florale de l [...]
Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
Potrivit ultimelor statistici FAO, indicele preturilor la produsele alimentare, la nivel mondial, a continuat să scadă și în luna mai 2015, atingând cel mai redus nivel înregistrat după luna septembrie 2009, în conditiile în care prețurile la cereale s-au diminuat substanțial pe fondul perspectivelor favorabile pentru recoltele din acest an, informează FAO, într-un comunicat de presă.   Declinul din luna mai a fost cauzat de o scădere lunară [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN