Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Compania de agrobusiness Brise­Group, deținută de antreprenorul constănțean Marius Bucur, și-a propus o creștere de 25% a cifrei de afaceri în acest an, la aproape 1,6 miliarde de lei în acest an, în contextul în care traderul a reușit din 2014 să spargă cvartetul multinaționalelor din comerțul cu cereale și a urcat pe locul patru în fața Glencore Protein.   „Dezvoltarea companiei Brise­Group din 2014 este rezultatul investițiilor din ultimii [...]
Mâncarea, una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români Danone lansează o aplicație de Facebook cu sfaturi personalizate de nutriție pentru 5 tipologii de consumatori, în funcție de obiceiurile alimentare. Mâncarea este una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români pentru că le influențează pozitiv starea de spirit, depășind rolul funcțional de a satisface foamea – este concluzia comună a mai multor [...]
Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR. De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări [...]
Este de o mare importanta si actualitate gasirea unui echilibru intre serviciile sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor si sectoarele publice si private (autoritati centrale si locale, crescatori de animale, operatori din sectorul alimentar, etc.) tinand cont de oameni, de situatia socio-economico-financiara a momentului. Medicina veterinara ca profesie, indiferent de tara, este pusa in slujba asigurarii sanatatii publice prin intarirea rolului si aportului serviciilor veterinare [...]
Grupul american McDonald's a suspendat activitatea la restaurantele sale din Crimeea 'din motive legate de fabricație' dar speră să-și reia operațiunile de îndată ce va fi posibil, transmite Reuters.  Cel mai mare lanț de restaurante din lume a anunțat că va oferi locuri de muncă angajaților săi din Crimeea în alte locații McDonald's din Ucraina și îi va ajuta la relocare. Anexarea luna trecută a Crimeii de către Rusia a declanșat cea mai gravă criză în relațiile [...]
Bucureștiul găzduiește peste 3.400 de restaurante, cafenele și baruri, cu afaceri anuale de aproape 2,5 mld. lei, fiind de departe cea mai importantă piață pentru jucătorii locali din HoReCa. Fiind cel mai mare oraș din punctul de vedere al populației, dar și al numărului de salariați, Capitala este o piață bună pentru jucătorii din această industrie, având în vedere că salariul mediu depășește 2.500 de lei net pe lună în Bucu­rești, fiind cu aproape 40% mai mare față [...]
Danone Baby Nutrition România, divizia de produse destinate bebelușilor a Danone, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 67,4 milioane de lei ( 15 mil. euro), în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe. Danone Baby Nutrition are în portofoliu brandul Aptamil, care cuprinde atât lapte pentru bebeluși, cât și suplimente sau alimente speciale, dar și Milupa, care cuprinde lapte și cereal [...]
Hotelul Crowne Plaza Bucharest a deschis restaurantul Citronelle, prin care aduce in Romania conceptul "market to table", in urma unei investitii de 80.000 de euro. Noul local face parte din strategia globala a lantului international hotelier pentru sustinerea unui stil de viata urban si sanatos. In primul an de functionare, Citronelle se asteapta la 19.000 de clienti si la venituri de aproximativ 400.000 de euro. Restaurantul este amenajat in stil rustic-elegant si are 86 de locuri, din care [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN