Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
Andrei Hareț, 43 de ani, românul care conduce afacerile producătorului de bere Dreher din Ungaria, divizie a SABMiller, a fost numit la conducerea  businessului din Olanda al gigantului sud-african de la 1 aprilie. Hareț, care a intrat în industria berii în urmă cu aproape 12 ani, se pregătește acum pentru o piață pe care se vând aproape 12 milioane de hectolitri de bere anual, dublu față de cea în care a activat până acum, și care este [...]
Producătorul de pufuleți, popcorn și chipsuri Best Foods, deținut de omul de afaceri grec Epameinondas Ochonos (66 de ani), a achiziționat un teren de 8.159 de metri pătrați în București în bulevardul Timișoara pentru circa 2,9 milioane de euro de la producătorul de pâine Spicul, aflat în insolvență și care este controlat de antreprenorul român Gheorghe Ilie.   Terenul era pus garanție de Spicul pentru un credit luat de la BCR, potrivit informațiilor din [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Aproape 200 de kilograme de carne, peste 50 de kilograme de produse lactate și 900 de litri de alcool au fost confiscate de polițiștii Capitalei, în urma raziei care a avut loc în week-end, în piețele din București. Peste 350 de polițiști bucureșteni specializați în investigarea fraudelor au făcut, sâmbătă, o razie în toate piețele Capitalei, urmărind depistarea cazurilor de evaziune fiscală, muncă la negru sau vânzare de produse contrafăcute.   [...]
(INSSE) La 1 mai 2014, comparativ cu aceeași dată a anului 2013, efectivele de porcine au  scăzut atât ca număr total, cât și ca efectiv matcă, cu 0,2%, respectiv cu 3,1%. Analizând distribuția pe regiuni de dezvoltare a efectivelor de porcine la 1 mai 2014, comparativ cu 1 mai 2013 se constată că ponderea acestora a crescut în regiunile: Sud-Est  (+0,5 puncte procentuale), Centru (+0,3), Nord-Est (+0,2) și a scăzut în regiunile: Sud Muntenia [...]
Estonia, Lituania și Letonia vor să importe prioritar produse agricole din Republica Moldova. Ministrul în exercițiu al Agriculturii și Industriei Alimentare din Republica Moldova,Vasile Bumacov, a declarat pentru agenția de presă IPN că a participat recent la un eveniment la Berlin, Germania, unde a discutat despre aceasta cu omologii săi din țările baltice.   „Cel mai mare interes pentru produsele noastre îl manifestă Estonia. Voi merge în februarie în [...]
Prezenta pentru prima oara la targul Alimentaria 2016, care se desfasoara la Barcelona, domnul Carles Puigdemont, Presedintele Cataloniei, a felicitat compania romaneasca Tual Fast Chance '98, in vizita la standuri pe care a facut-o in dimineata zilei de luni. De fapt, putem spune cu deplin temei ca firma condusa de doamna Claudia Nacu poate fi numita vedeta momentului, din randul companiilor romanesti expozante la Alimentaria, datorita succesului deplin pe care l-a inregistra inca di [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN