Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an.  Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) continuă controalele de prelevare din supermarketuri a eșantioanelor din apă de masă și apă de izvor, controale care au început în data de 3 martie. Până acum, au fost prelevate 70 de eșantiaone, au declarat reprezentanții ANPC pentru MEDIAFAX. Eșantioanele au fost analizate în cadrul Laboratorului SC Manor Laboratory Center SRL București din punct de vedere microbiologic, informează ANPC. Din analizel [...]
Sectorul vinicol are o pondere peste 2% în PIB, dar se afla în creștere accentuata, potrivit lui Cătălin Păduraru, Wine Ambassador în cadrul Asociației Degustătorilor Autorizați din România (ADAR). Domnia sa a subliniat că mai mult de 80% din vinurile produse la noi sunt vândute pe piața internă, precizând: "Trebuie să vedem cum creștem procentajul pentru vinuri de calitate. O proporție de 7% din producția mondială de vin este reprezentată de vinuri [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
(Comunicat) Fermierii care vor să se înregistreze ca operatori în agricultura ecologică anul acesta mai au la dispoziție două săptămâni, data limită anunțată de Asociația Bio România fiind 29 august 2014. Aceștia trebuie să depună cereri pentru obținerea sprijinului financiar care ar putea ajunge la peste 600 de euro în anul 2015 pentru fermierii aflați în perioada de conversie. Asociația Bio România recomandă tuturor fermierilor, în special cei [...]
Gigantul procesator elvețian de lactate, Emmi a raportat o creștere netă a vânzărilor de 10,6% în anul financiar 2013, însumând peste 2 milioane de dolari, informează Dairy Industries. Rezultatul bun este atribuit întăririi afacerii la nivel internațional și performanței încurajatoare în piața elvețiană, care a cunoscut o creștere organic pentru prima dată din 2008, a declarat compania. Emmi Caffe Latte, Kaltbach [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN