Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragoș Petrescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 115 mil. lei, în creștere cu 28% față de 2014 și aproape duble față de 2012. Compania cuprinde 16 restau­ran­te și ca­fenele sub mai multe branduri, pre­cum City Grill, Trattoria Buon­gior­no sau Caru’ cu Bere (în administrare). „Anul trecut am deschis restau­ran­tele Pescăruș și Hanul lui Manuc, care au avut un aport important la cifra de [...]
Lichiditatea Bursei de Valori București (BVB) a fost de 59,56 milioane de lei (13,24 milioane de euro), la jumătatea lunii ianuarie, cu 34,7% mai mare față de prima zi de tranzacționare, în condițiile în care toții indicii de la BVB au avut o evoluție pozitivă, notează cotidianul Bursa. Pe lângă FP, au mai avut loc două schimburi negociate cu 499.000 de titluri BRD, pentru suma de 4,5 milioane de lei, unul cu 1,5 milioane de acțiuni Mihai Mureșian, directorul de [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
  Entersoft România, furnizor de soluții software de business, a încheiat un parteneriat cu firma timișoreană Soft Net Consulting pentru a putea vinde și implementa întreg portofoliul de soluții și servicii - ERP, CRM, Retail, Mobile SFA, eCommerce și Business Intelligence și în zona de vest a țării, informează Ziarul Financiar. „Soft Net Consulting are atât o bună înțelegere a economiei din vestul țării, cât și o echipă cu experiență [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP vă oferă oportunitatea utilizării unui nou instrument de promovare, prin contactarea de spațiu publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016 care va fi editat în cursul lunii decembrie a.c.   Prin inserarea unui modul publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016, produsele [...]
Nanotehnologia are un potențial semnificativ de a influența domeniul prelucrării alimentelor. Industria alimentară a investit sume uriașe în cercetările în domeniul nanotehnologiei. Deocamdată, nanotehnologia se aplică în multe domenii de activitate, care nu sunt neapărat legate unele cu altele. Acest fapt a rezultat într-o lipsă a unei definiții unanim acceptate. Una dintre definiții este următoarea: “Nanotehnologia este știința, [...]
(Comunicat) Prezentarea în spațiul public, de situații și date, interpretate în manieră alarmistă, fără a avea dovezi științifice care să vină în sprijinul concluziilor la care s-a ajuns, omiterea (intenționată sau nu) a unor informații cheie, nu este o acțiune care să vină în sprijinul consumatorilor sau de natură să le protejeze interesele. În România, instituția competentă din punct de vedere analitic, pentru [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN