Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Scandalul firmelor de colectare a deșeurilor de ambalaje acuzate că au falsificat date legate de cantitățile strânse ia amploare prin intervenția procuraturii, care acuză mai multe firme că au făcut evaziune fiscală și fals în înscrisuri, prin asta rezultând un prejudiciu de 54 mil. euro.   Firmele vizate de aceste controale, printre care se numără Eco-Rom Ambalaje, Green Session, Session Recycle și Eco Pack Management, sunt bănuite că au făcut evaziune fiscală, [...]
In aceasta toamna urmeaza sa intre in dezbaterea Senatului prevede reducerea cotei de TVA la 9 % pentru laptele de consum, legumele si fructele proaspete, informeaza Wall Street. Proiectul de modificare a Codului Fiscal a fost initiat de un grup de parlamentari apartinand PSD, UNPR, PPDD, PC, si PNL, printre care Octavian Bumbu, Marian Avram, Laurentiu Chirvasuta, Bogdan Ciuca, Petre Daea, Mircea-Titus Dobre, Gheorghe Emacu, Damian Florea, Marian Ghiveciu, Liviu Harbuz, Titi Holban, Florin [...]
Livra de zahăr, care măsoară 454 de grame, a ajuns la un preț de 20,35 cenți pe 1 iunie, adică la maximul ultimilor doi ani, cotația fiind în creștere cu 38% de la începutul acestui an. Evoluția ascendentă vine după ce perioadele prelungite de secetă au lovit zonele principalilor producători. Cererea este prognozată să depășească producția în acest an, după ce supraproducția a caracterizat ultimii cinci ai pieței internaționale de zahăr. Zahărul este una dintre cele ma [...]
Distileriile Bran, aflate la a 12-a participare la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie a venit cu noi produse tradiționale. Astfel, alături de vechile produse constând în pălinca, rachiul și țuica din prune și din caise, Distileriile Bran au expus în standul propriu noile sale realizări reprezentate de ”tăriile” fabricate din mere, din [...]
Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita. Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac [...]
Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]
”Cris-Tim are în acest an un program de investiții în valoare de 4,2 milioane de euro”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Radu Timiș Președinte al grupului de firme pe care îl conduce. Investițiile vizează un amplu proiect de retehnologizare, în vederea diversificării producției și a dinamizării activității de export care, acum, reprezintă 5 % din volumul de afaceri ale firmei. Președintele Cris-Tim [...]
Soluțiile de măsurare Testo asigura calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametrilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit - în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor - nu a fost niciodată mai ușoară. Instrumentele de măsură Testo și-au dovedit fiabilitatea î [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN