Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie.


“Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o tradiție. Am fost prezenți la patru ediții și am participat înca de la prima. Mi se pare o inițiativă foarte bună fuziunea dintre Indagra Food și Carnexpo de acum doi ani, pentru că se creează o plajă mult mai mare de promovare pentru producătorii români, iar investitorii străini au acces mai ușor atât la companiile din industria alimentară, cât și la cele din zootehnie și industria cărnii.


Pentru noi este un prilej excelent să ne întâlnim cu clienți și potențiali clienți, colaboratori, parteneri și cu alți jucători importanți din agribusiness. Aceste evenimente îți oferă ocazia de a lua pulsul pieței și de a stabili contacte folositoare, precum și de afla care sunt noutățile și tendințele pe piață și de a schimba idei cu oameni care se confruntă cu situații similare cu tine”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.


Alfredo Seafood va avea un stand unde, pe toată perioada târgului, va expune în premieră gama „Gata de Gătit” constituită din produse proaspete și care la această ediție s-a înnoit cu produse suplimentare. Aceasta se remarcă printr-un mod nou de ambalare în vacuum, cunoscut ca tehnologia skin, care ajută la prelungirea termenului de valabilitate cu 50%, în raport cu tehnologia ATM (ambalare în atmosferă modificată) și dă o imagine mai atractivă produselor pescărești ambalate. În plus, vor fi expuse și produsele congelate care au consacrat marca: pește sălbatic, fructe de mare, legume și fructe congelate, cât și produse afumate și marinate.


“Consider participarea la acest târg foarte importantă și din perspectiva viziunii de piață pe care o are Alfredo Seafood: triplarea consumului de pește din România, în următorii cinci ani! Așa cum am mai spus, acesta este un proces de durată care necesită un efort comun al întregii industrii: producători, importatori, distribuitori și retaileri.


Evenimentele de acest tip sunt ocazii bune pentru a ne întâlni cu toții: noi și consumatorii. Cred că este un bun punct de pornire pentru a discuta despre o strategie comună pentru educarea populației în ideea adoptării unui stil de viață mai sănătos, dar și reglementarea standardelor din industria alimentară”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.


La prima ediție a Indagra Food & Carnexpo au expus 151 de companii din Bulgaria, Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, Tunisia, Turcia, România și Ungaria, și au participat 63.000 de potențiali clienți (vizitatori specialiști și public larg).


###


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât și în peste 3.000 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României, 80% din bărbații români care obișnuiesc să consume bere sărbătoresc în compania ei și victoria echipei favorite, la finalul unei competiții sportive. Aproape 55% din bărbații români au afirmat că obișnuiesc să consume bere și după ce au petrecut o seară făcând sport cu prietenii, berea ocupând și în acest caz primul loc în [...]
(Agerpres) Rezultatele după un an de la reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% vor fi anunțate miercuri după ședința de Guvern, iar o decizie în ceea ce privește extinderea măsurii pe alte sectoare se va lua după discuțiile cu Fondul Monetar Internațional (FMI), a declarat, marți, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la un eveniment pe teme agricole. Potrivit Ministrului, astăzi, va fi o discuție în Guvern și se vor trag [...]
De obicei, carnea este expusă consumatorilor într-o vitrină frigorifică. Aspectul cărnii atunci când este expusă consumatorilor, în caseta de prezentare, este cel mai important factor pentru a atrage clienții să cumpere produsul, cât și termenul de valabilitate al cărnii. Prin urmare, a fost necesar un studiu al metodei de ambalare, care să păstreze calitatea KNP × carne D, în special păstrarea culorii roșii. Procedeul de ambala [...]
Acționarii producătorului de lactate Prodlacta din Brașov (simbol bursier PRAE) se vor reuni în AGEA în data de 3 noiembrie pentru a aproba majorarea capitalului social al companiei cu 17,6 milioane de lei, la 69,8 mil. lei. Prodlacta, care a ieșit din insolvență în primăvara anului trecut, va folosi sumele atrase pentru acoperirea datoriilor contabile, informeaza Ziarul financiar. O decizie privind majorarea de capital urma să fie luată de acționari pe 8 octombrie, [...]
(Agerpres) Patronatul din Industria de Conserve din Legume și Fructe și Conserve Mixte ,,Romconserv' este beneficiarul unui proiect de aproape 4,3 milioane de lei, finanțat în proporție de 90% din fonduri europene, prin care 950 de angajați vor avea acces la cursuri de calificare și recalificare timp de 18 luni. Potrivit unui comunicat al Federației Naționale Pro Agro, obiectivul principal al proiectului vizează creșterea nivelului de calificare a persoanelor angajate pe piața [...]
PepsiCo România, prin divizia de snackuri Star Foods, a intrat recent într-o nouă categorie, cea a cerealelor. Compania a lansat brandul american Quaker pe piața românească, cu un portofoliu ce cuprinde produse precum batoane de cereale și mix de cereale cu fructe pentru micul dejun. Quaker este cea mai veche marcă înregistrată de cereale pentru micul dejun din Statele Unite ale Americii. Aceasta își are originea în anul 1877, în statul [...]
Prezent la lucrările Conferinței pe teme de agricultură și industrie alimentară, ”Ducem agricultura la nivelul superior”, eveniment organizat de Departamentul pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Partidului Conservator, sub coordonarea domnului Laurențiu Rebega, europarlamentar, membru în Comisia pentru Agricultură a Parlamentului European, domnul Dorin Cojocaru, președinte al APRIL a declarat că ”dacă, în momentul de față, [...]
O platformă online care conține date științifice și tehnice se vrea a rezolva mult mai repede problemele apărute în industria alimentară, informează Dairy Reporter. Portalul IICIIO asigură faptul că firmele vor avea acces la cele mai recente informații publicate și nu își vor pierde timpul căutând și citind informații neelocvente, astfel vor avea mai mult timp pentru acțiune și pentru a rezolva problema. Platforma, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi