Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

HERZA Schokolade: Concentrați-vă pe ciocolată vegană, înlocuitori de zahăr și senzații neconvenționale de gust

18 Octombrie 2017  Autor: infoaliment magazin

(Comunicat) HERZA Schokolade, unul dintre principalii furnizori europeni de produse de ciocolată funcționale, prezintă incluziuni incitante pentru crearea de tendințe pentru produsele finite (stand: 08.0C61), la FIE din acest an, de la Frankfurt. 


Lumina reflectoarelor se referă la produsele de ciocolată vegană, incluziunile de ciocolată fără zahăr bazate pe xilitol și bomboanele cu aromă neconventională, care stimulează creativitatea în dezvoltarea produsului.


Diferitele tipuri de bucăți de ciocolată vegană din seria HERZA răspund cererii crescânde de produse vegane. Acestea includ o opțiune de ciocolată neagră și două alternative vegane la ciocolată cu lapte. Un soi este formulat cu o pudră de orez în locul laptelui complet și conține, de asemenea, amarant. Cel de-al doilea varietate de culori mai deschise se bazează pe lapte praf de nucă de cocos, dând ciocolată un gust discret de nucă de cocos. Piesele de ciocolată vegană sunt ideale pentru a fi utilizate în muesli, înghețată și alternative de iaurt fără lapte cu cești de top. Părțile interesate își pot alege forma individuală pentru a se potrivi cerințelor lor specifice.


Producătorii de alimente pot răspunde cerinței din ce în ce mai importante de reducere a conținutului de zahăr din alimente prin utilizarea noilor bucăți de ciocolată HERZA cu xilitol.


Substituentul natural de zahăr are aproape aceeași putere de îndulcire ca și zahărul de uz casnic, dar oferă aproximativ 40% mai puține calorii. Xilitolul permite ca nivelul zahărului din sânge să crească încet și promovează sănătatea dentară conform ultimelor studii. Având în vedere efectul ușor de răcire, funcționează foarte bine cu menta - de exemplu în înghețată. În plus, bucățile de ciocolată, care sunt disponibile ca ciocolată neagră și ciocolată de lapte, sunt stabile pe bază de bake și, prin urmare, sunt potrivite pentru biscuiți și alte produse de panificație.


Bazându-se pe ideea de împerechere a alimentelor, HERZA a dezvoltat, de asemenea, diferite concepte cu senzații de gust foarte diferite și totuși delicioase. Muesli de ciocolată, de exemplu, pot fi actualizați cu bucăți de ciocolată neagră care conțin amestec și merișor.


Componentele ușor amare ale amestecului și aromele fructoase și acide ale merișorului sunt o potrivire excelentă pentru componentele individuale de aromă ale ciocolatei și pregătesc calea pentru o experiență nouă și surprinzător de delicioasă de aromă. Acest lucru este valabil și pentru ciocolata cu miere de cimbru care transformă mărfurile de cofetărie sau înghețată într-un tratament special.


Acest soi poate fi, de asemenea, comercializat separat - ca pulbere de ciocolată sau ciocolată. În combinație cu laptele cald, rezultă o băutură caldă, reconfortantă, pentru perioada rece a anului. Spectacolii vizitatori pot descoperi mai multe despre aceste opțiuni și despre gama completă a HERZA Chocnology la Food Ingredients Europe din Frankfurt, între 28 și 30 noiembrie.


Despre HERZA:


HERZA Schokolade GmbH & Co. KG, cu sediul în Norderstedt, lângă Hamburg, este unul dintre cei mai importanți producători mondiali de ciocolată de calitate funcțională pentru industria prelucrătoare. Când vine vorba de bucăți mici de ciocolată pentru muesli, compania cu tradiție este chiar liderul pieței europene. În plus, HERZA, ca producător de contract, și-a făcut un nume pentru dezvoltarea și producerea de bare funcționale. Fiind o filială a grupului Stern-Wywiol Grup independent, compus din 11 societăți surioase, HERZA profită de diferite sinergii. Compania are acces la know-how-ul vast al unui număr de 70 de specialiști în cercetare și dezvoltare de la Centrul Tehnologic Stern din Ahrensburg, împreună cu tehnologia sa cuprinzătoare de aplicații. Alte avantaje variază de la facilitățile de producție utilizate în comun la sistemul logistic propriu al Grupului. Prin urmare, clienții beneficiază de un grad ridicat de inovație și flexibilitate.

Alte articole recomandate:

Mega Image, cel mai extins jucător din comerțul local cu peste 420 de magazine sub mai multe branduri, a încheiat un parteneriat cu 55 de producători de legume din apropierea Bucureștiului. Inițiativa belgienilor face parte dintr-un program mai amplu lansat de retailerii străini care afirmă că încearcă să lucreze tot mai mult cu fermieri locali. „Un obiectiv al programului «Gusturi românești de la gospodari» a fost acela de a susține comunitățile locale. [...]
 În cel mult o lună, producătorii și importatorii de spirtoase vor majora prețurile cu 10-16% pentru licorile fine și cu 20-28% pentru băuturile destinate consumului de masă. Efectele majorării accizelor la alcool se vor vedea peste mai puțin de o lună, respectiv după ce producătorii locali și importatorii își vor fi epuizat stocurile de băuturi produse sau achiziționate pe când acciza avea nivelul dinaintea termenului fiscal 1 septembrie. Pe baza datelor comunica [...]
In ultima luna, Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%. Raportandu-ne la magazinele catre care s-au orientat pentru cumparaturile generale necesare in gospodarie, romanii opteaza pentru aceleasi trei magazine: Kaufland (28%), Lidl (18%) si Carrefour (13%). “Conform studiului cantitativ Retail Meter, in cosul de cumparaturi sunt intalnite cel mai frecvent fructele si legumele (63%), painea (63%) si [...]
Pentru orice procesator de carne, fabricarea cârnaților reprezintă una dintre activitățile cu pondere importantă. Începând cu producția industrială și terminând cu aceea artizanală, variantele tehnologice sunt multiple. Waltsonic anunță exportul câteva echipamente recomandate companiilor mici și mijlocii, a celor aflate la început de activitate, carmangeriilor, dar și secțiilor de producție de produse proaspete, [...]
Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova    Numar invitatie  :  365001  /  23.09.2014    Denumire contract  :  acord cadru furnizare alimente pentru pacientii internati cu [...]
Activ: 349/2014 Carne de porc si de pui  Descriere: Sedinta de tranzactionare se va desfasura la sediul BRM Terminal Iasi din Iasi, Soseaua Pacurari, nr. 127, cladirea Evo Business Center, etaj 1, la data de 19.05.2014, cu începere de la ora 12.00.  Instructiuni calitate: Ordinul de sens contrar, documentele solicitate și dovada constituirii garanției vor fi transmise până la data de 19.05.2014, ora 11.30, la adresa iasi@brm.ro, la fax: 0332/803.656 sau la sediul din Iasi. [...]
Fabrica de la Tag a reluat ieri productia de brnaza Nasal, dupa ce a fost incheiat contractul de inchiriere a spatiilor de productie, precum si a marcilor Nasal, Taga si Montana, cooperativei agricole Somes-Aries, membra a cluster-ului AgroTransilvania. Un amplu reportaj pe aceasta tema puteti citi pe www.fabricadelapte.ro. În legatura cu acest eveniment, am primit la redactia infoALIMENT Magazin urmatorul comunicat:   ”Producția la fabrica de brânzeturi de la [...]
Compania Supeco Investment, înființată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deține 90% din acțiuni) și Artima (10% din titluri), a deschis la sfârșitul săptămânii trecute primul magazin de pe piața locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafață de vânzare de 1.700 de metri pătrați. ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o rețea de peste 160 de hipermarketuri, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN