Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Participând pentru prima oară la târgul Anuga, din Koln, compania Hermes Natural Product, din București, a făcut pur și simplu senzație cu dulciurile și sucurile sale cu marca SteviElle, îndulcite cu stevia sau cu alți îndulcitori naturali.


Despre oferta companiei, domnul Laurențiu Grădinaru, Director de Vânzări, ne-a declarat:


”La stand expunem ciocolată belgiană fără zahăr, ciocolată îndulcită cu Stevia, DRAJEURI DULCI fără zahăr, trase în ciocolată cu lapte și în ciocolată neagră, toate, îndulcite cu STEVIA, ciocolata tartinabila fara zahar, sucuri SteviElle, LICHIDE si INSTANT, indulcitori cu arome NATURALE.


În prezent, firma Hermes Natural Products exportă 30% din producția realizată, dulciurile cu marca SteviElle fiind comercializate in magazine specializate din europa. Iar, prin prezența la Anuga, s-a sperat în identificarea de noi distribuitori in Uniunea Europeană, lucru de care suntem convinși că s-a întâmplat, ca urmare a contactelor de afaceri care au avut loc.


Dar, despre activitatea și produsele companiei Hermes Natural Products, iată ce afirmă doamna Diana Grădinaru, managerul general:


”Produsele SteviElle sunt un succes pentru toți cei care, ca și mine, vor o alimentație echilibrată dar fără să renunțe la dulcele din sucuri, torturi, ciocolată și din multe, multe alte bunătăți.
Iată cum am reușit să reinventez dulcele, alături de echipa mea!


Pasionată fiind de produsele 100% naturale și dorind să renunț la zahăr dar nu și la plăcerea de a mânca sau bea delicii dulci, am căutat cele mai bune ingrediente din toată lumea și am pus experții la treabă. 
Am ales ca îndulcitorul pentru toate băuturile și dulciurile pe care le vom produce să fie extractul cel mai bun din planta Stevia rebaudiana Bertoni, un îndulcitor 100% NATURAL, cu ZERO ZAHĂR și ZERO CALORII. Iar produsele pe care le putem oferi azi sunt rezultatul a mii de teste și de ore de laborator.


Experiența oferită de produsele SteviElle este unică deoarece suntem  singura firmă din întreaga lume care produce o gama completă de produse FĂRĂ ZAHĂR, ÎNDULCITE cu STEVIA:


Îndulcitori simpli și cu arome naturale,


Sucuri lichide,


Sucuri instant,


Ciocolată și


Produse de cofetărie


În acest fel, clienții noștri găsesc în același loc toate tipurile de produse dulci pe care și le doresc, fără a mai trebui să caute la mai mulți producători, oricare alt producător realizând doar un singur fel de produse: ori îndulcitori / ori sucuri lichide / ori ciocolată / ori produse de cofetărie!


În plus, Sucurile noastre INSTANT din sucuri de fructe FREEZE-DRIED îndulcite cu STEVIA sunt chiar unice in lume!


Imaginați-vă o zi cu SteviElle!


Prima cafea a zilei ar fi îndulcită după pofta inimii și aromată îmbietor, fără să mai avem grija siluetei. Apoi ați lua un suc plin de vitamine pentru birou și, poate, chiar o tartă sau niște bomboane de ciocolată DIET pentru pauza de prânz. Copiii ar aștepta curioși să vadă ce gust are ceiuțul în dimineața asta iar o zi aniversară ar avea tort cu ciocolată sau frișcă, tarte, prăjituri și multe bomboane colorate din ciocolată. Parcă totul sună mai bine cand e 100% NATURAL și FĂRĂ ZAHĂR ADĂUGAT!
De la noi le puteți lua pe toate! Eforturile noastre de ani de zile în domeniul cercetării au făcut posibil acest lucru!


Chiar și producătorii care realizează produse doar de un singur fel cu STEVIA sunt extrem de puțini la nivel mondial și cu atât mai puțini sunt prezenți in Romania. Efortul nostru de excepție de a realiza o cercetare extinsă pe cele 5 domenii majore, cu mii de experiențe și de ore de cercetare, ne face să fim SINGURA FIRMĂ DIN LUME cuEXPERTIZĂ COMPLETĂ în lucrul cu extractele din STEVIA.


Faptul că folosim întotdeauna ingrediente naturale de cea mai bună calitate oferă clienților noștri o experiență de neuitat, produsele noastre devenind ETALONUL folosit ca referință în viitor.” (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Alexandru Peligrad:   Dacă vorbim de exporturile de sucuri ale României, vorbim în special de exportul de suc de mere, în condițiile în care, în 2011 spre exemplu, acesta a avut o pondere valorică de circa 91% în totalul exporturilor de sucuri ale României, cu o valoare de 10,7 milioane de euro, dintr-un total al exporturilor de sucuri de fructe și legume de 11,8 milioane de euro.   Pe trend ascendent   Deși [...]
(Comunicat) Fermierii care vor să se înregistreze ca operatori în agricultura ecologică anul acesta mai au la dispoziție două săptămâni, data limită anunțată de Asociația Bio România fiind 29 august 2014. Aceștia trebuie să depună cereri pentru obținerea sprijinului financiar care ar putea ajunge la peste 600 de euro în anul 2015 pentru fermierii aflați în perioada de conversie. Asociația Bio România recomandă tuturor fermierilor, în special cei [...]
Reteaua Ki-Life a deschis, în luna februarie, un nou magazin specializat în produse naturiste și bio, a doua unitate comercială Ki-Life Natural a rețelei din Capitală. Magazinul este situat pe strada C.A.Rosetti, nr.14-16 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 50 de mp.  Compania, deținută de Vlad și Cristina Cuza, mai operează un magazin specializat în produse alimentare și nealimentare naturiste și ecologice în zona Pieței Amzei de aproximativ 11 ani. [...]
(Agerpres) Producătorii harghiteni întâmpină dificultăți în a găsi referințe documentare despre vechimea rețetelor folosite pentru produsele tradiționale, având în vedere faptul că procedurile privind atestarea acestora s-au modificat. Consilierul DADR Harghita, Gyorgy Erzsebet susține că potrivit vechilor proceduri în județ s-au înregistrat 17 operatori economici, cu 47 de produse atestate ca fiind tradiționale. Acestea sunt dintre cele mai diverse, [...]
Familia Oprea a investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor, informeaza Revista Piata. “La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si [...]
Cererea de produse bio din România este în creștere, urmând aceeași tendință înregistrată la nivelul Uniunii Europene. Oferta însă, cu toate că cifrele sunt încurajatoare în acest sens, nu acoperă necesarul intern, cu atât mai puțin cererea la export. În 2012, doar 2,1 la sută din suprafața agricolă utilizată a României a fost cultivată ecologic, comparativ cu 5,8 la sută, media în UE27. Și totuși, față de 2007, suprafețele [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Noul membru in managementul de vanzari al Nutrivita - companie de marketing si distributie ce activeaza in segmentul produselor dietetice si BIO in Romania - are o experienta extinsa de peste 6 ani in domeniul retailului modern, informeaza Revista Piata. Anterior, Alexandru Stanuta a ocupat pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN