Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Participând pentru prima oară la târgul Anuga, din Koln, compania Hermes Natural Product, din București, a făcut pur și simplu senzație cu dulciurile și sucurile sale cu marca SteviElle, îndulcite cu stevia sau cu alți îndulcitori naturali.


Despre oferta companiei, domnul Laurențiu Grădinaru, Director de Vânzări, ne-a declarat:


”La stand expunem ciocolată belgiană fără zahăr, ciocolată îndulcită cu Stevia, DRAJEURI DULCI fără zahăr, trase în ciocolată cu lapte și în ciocolată neagră, toate, îndulcite cu STEVIA, ciocolata tartinabila fara zahar, sucuri SteviElle, LICHIDE si INSTANT, indulcitori cu arome NATURALE.


În prezent, firma Hermes Natural Products exportă 30% din producția realizată, dulciurile cu marca SteviElle fiind comercializate in magazine specializate din europa. Iar, prin prezența la Anuga, s-a sperat în identificarea de noi distribuitori in Uniunea Europeană, lucru de care suntem convinși că s-a întâmplat, ca urmare a contactelor de afaceri care au avut loc.


Dar, despre activitatea și produsele companiei Hermes Natural Products, iată ce afirmă doamna Diana Grădinaru, managerul general:


”Produsele SteviElle sunt un succes pentru toți cei care, ca și mine, vor o alimentație echilibrată dar fără să renunțe la dulcele din sucuri, torturi, ciocolată și din multe, multe alte bunătăți.
Iată cum am reușit să reinventez dulcele, alături de echipa mea!


Pasionată fiind de produsele 100% naturale și dorind să renunț la zahăr dar nu și la plăcerea de a mânca sau bea delicii dulci, am căutat cele mai bune ingrediente din toată lumea și am pus experții la treabă. 
Am ales ca îndulcitorul pentru toate băuturile și dulciurile pe care le vom produce să fie extractul cel mai bun din planta Stevia rebaudiana Bertoni, un îndulcitor 100% NATURAL, cu ZERO ZAHĂR și ZERO CALORII. Iar produsele pe care le putem oferi azi sunt rezultatul a mii de teste și de ore de laborator.


Experiența oferită de produsele SteviElle este unică deoarece suntem  singura firmă din întreaga lume care produce o gama completă de produse FĂRĂ ZAHĂR, ÎNDULCITE cu STEVIA:


Îndulcitori simpli și cu arome naturale,


Sucuri lichide,


Sucuri instant,


Ciocolată și


Produse de cofetărie


În acest fel, clienții noștri găsesc în același loc toate tipurile de produse dulci pe care și le doresc, fără a mai trebui să caute la mai mulți producători, oricare alt producător realizând doar un singur fel de produse: ori îndulcitori / ori sucuri lichide / ori ciocolată / ori produse de cofetărie!


În plus, Sucurile noastre INSTANT din sucuri de fructe FREEZE-DRIED îndulcite cu STEVIA sunt chiar unice in lume!


Imaginați-vă o zi cu SteviElle!


Prima cafea a zilei ar fi îndulcită după pofta inimii și aromată îmbietor, fără să mai avem grija siluetei. Apoi ați lua un suc plin de vitamine pentru birou și, poate, chiar o tartă sau niște bomboane de ciocolată DIET pentru pauza de prânz. Copiii ar aștepta curioși să vadă ce gust are ceiuțul în dimineața asta iar o zi aniversară ar avea tort cu ciocolată sau frișcă, tarte, prăjituri și multe bomboane colorate din ciocolată. Parcă totul sună mai bine cand e 100% NATURAL și FĂRĂ ZAHĂR ADĂUGAT!
De la noi le puteți lua pe toate! Eforturile noastre de ani de zile în domeniul cercetării au făcut posibil acest lucru!


Chiar și producătorii care realizează produse doar de un singur fel cu STEVIA sunt extrem de puțini la nivel mondial și cu atât mai puțini sunt prezenți in Romania. Efortul nostru de excepție de a realiza o cercetare extinsă pe cele 5 domenii majore, cu mii de experiențe și de ore de cercetare, ne face să fim SINGURA FIRMĂ DIN LUME cuEXPERTIZĂ COMPLETĂ în lucrul cu extractele din STEVIA.


Faptul că folosim întotdeauna ingrediente naturale de cea mai bună calitate oferă clienților noștri o experiență de neuitat, produsele noastre devenind ETALONUL folosit ca referință în viitor.” (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

România are mai puțin de 300.000 de hectare de teren agricol destinat agriculturii ecologice, respectiv 0,02% din total, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor disponibile pe site-ul Ministerului Agriculturii, aferente anului 2014, ultimul pentru care există date. Ca suprafață România se află aproape de vârful clasamentului datorită faptului că este o țară întinsă ca suprafață, cu teren agricol pe măsură. Primele cinci locuri în clasament sunt ocupate de [...]
La ferma fraților Cățean se produc brânzeturi după aceeași rețetă pe care au folosit-o și strămoșii lor. Brânza de burduf din Țara Bârsei-Brașov este atestată documentar încă din 1412. ”Procesăm laptele de oaie împreună cu o parte din laptele de vacă, la fel cum faceau și înaintașii noștri. Producem astfel 9 tipuri de brânză (brânză de burduf ambalata in coaja de brad, piele de oaie sau [...]
Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
Timișoreanul Ciprian Lopată (49 de ani) a ocupat poziții-cheie la câteva dintre cele mai mari companii din lume, iar în ultimii ani, de când petrece mai mult timp în România, s-a gândit să înceapă o afacere nouă, care pe care să o extindă frumos și să o transforme într-un brand internațional. Așa s-a născut, în decembrie anul trecut, conceptul Dor de verde – un business inteligent în agricultură, [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Afacerea familiei Popa a demarat la sfârșitul anului 2009, printr-un proiect pe fonduri europene. Valoarea eligibilă a proiectului de dezvoltare a fermei s-a ridicat la 427.000 de euro – jumătate din sumă a reprezentat finanțare europeană, iar cealaltă jumătate – cofinanțare asigurată de cei doi antreprenori.  Livada, pe care inginerul Constantin Popa a dezvoltat-o în localitatea natală Sultana, se întinde acum pe aproximativ patru hectare și are mii de pomi [...]
Laurul Arad, cel mai mare pro­ducător de siropuri, spe­ră la un contract cu un mare retailer european care i-ar aduce prezența în 800 de magazine pen­tru a atenua din efectele insol­venței.  „Laurul este singurul brand pe care îl mai producem și este motorul fabricii. În prezent exporturile reprezintă circa 2-3% din cifra de afaceri. Exportăm în Belgia, Italia și Spania, acolo unde sunt comunități mari de români“, a declara [...]
 Premierul Victor Ponta consideră că marea problemă în sectorul de legume și fructe din România este de a proteja producătorii fiscalizați, în condițiile în care din afara UE vin cantități semnificative de astfel de produse cu evaziune fiscală. În plus, premierul consideră că agricultura tradițională și produsele bio trebuie susținute pentru că pot reprezenta un brand de țară.           'Problema noastră este de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN