Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Reteaua Ki-Life a deschis, în luna februarie, un nou magazin specializat în produse naturiste și bio, a doua unitate comercială Ki-Life Natural a rețelei din Capitală. Magazinul este situat pe strada C.A.Rosetti, nr.14-16 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 50 de mp.  Compania, deținută de Vlad și Cristina Cuza, mai operează un magazin specializat în produse alimentare și nealimentare naturiste și ecologice în zona Pieței Amzei de aproximativ 11 ani. [...]
Specialiștii spun că trebuie să fim foarte atenți la ce scrie pe etichetă în momentul în care cumpărăm ceva. Pentru că a început maratonul cumpărăturilor de Paște, specialiștii avertizează să fim cumpătați în momentul în care intrăm în magazine. Aceștia susțin că etichetele sunt înșelătoare, iar cumpărătorii pot cădea foarte ușor în plasa comercianților. Etichetele și reclamele sunt două elemente esențiale care îi atrag pe oameni. Fie că [...]
Instrumentele Testo vă ajută să asigurați calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametrilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit – în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor – nu a fost niciodată mai ușoară. Instrumentele de măsură Testo și-au doved [...]
  Prima imprimantă comercială 3D pentru retail va fi folosita pentru a crea jeleuri și bomboane în diferite forme, dimensiuni, culori și arome, spune creatorul Katjes Fassin UK, informează Food Navigator. Magic Candy Factory, cum este cunoscută imprimanta 3D, va fi lansată în SUA, Marea Britanie și Germania până în 2016. Imprimanta durează aproximativ cinci minute pentru a crea jeleurile cântărind între 15 g și 20 g. [...]
Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro [...]
Alimentele pe care îl consumăm, aromele pe care apreciem și chiar modul în care gândim despre mâncare evoluează constant și influențează toate aspectele vieții noastre. Dezvoltarea unor noi tehnologii, creșterea populației și popularitatea tot mai mare a mâncării pe rețelele sociale sunt factori care au avut un impact indisputabil asupra tendințelor alimentare din 2016. De la greieri, la  fulgi de drojdie și la străvechile cereale, iată 10 di [...]
Nestle vinde Divizia de alimente congelate La Cocinera, companiei Findus Spain, se arata intr-un comunicat, tranzactia fiind parte a procesului de revizuire a portofoliului, transmite . Tranzacția, al cărei preț nu a fost dat publicității, include brandul La Cocinera și unitatea din Valladolid, unde se fabrică produse alimentare congelate, în timp ce produsele din aluat congelat comercializat sub brandul La Cocinera nu fac parte din acord, a anunțat com [...]
Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi