Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Producătorul de înghețată Betty Ice din Su­ceava, controlat de antreprenorul român Vasile Armenean, și-a bugetat pentru acest an exporturi în valoare de 2,5 mil. lei (peste jumătate de milion de euro), în creștere cu 42% comparativ cu anul precedent pe fondul consumului mic de înghețată de pe plan local. „Exportăm în Republica Moldova, Ucraina și Ungaria, iar acum am început să livrăm ceva și în Italia și Grecia. &I [...]
Cercetătorii au identificat un fruct exotic, mai puțin cunoscut, care poate fi considerat un super-aliment. Este vorba de fructul arborelui-de-pâine, un fruct care seamănă ca textură cu un cartof. Fructul, sub denumirea sa latină artocarpus altilis, este foarte consumat în insulele din Pacific și nutriționiștii cred că poate deveni un aliment care să hrănească întreaga lume, punând astfel capăt crizei de alimente. Fructul arborelui-de-pâine este bogat [...]
Dairy Partners Americas, un joint-venture între Nestle și cooperativa de lactate din Noua Zeelandă Fonterra , a deschis un nou centru de distributie produse lactate în orașul brazilian, Araras . Depozitul , care reprezintă o investiție de 27 milioane, va acoperi o suprafata de 4.600 de metri pătrați și este dotat cu cea mai recentă tehnologie de răcire, potrivit companiei, informează Dairy Industries. Depozitul a fost construit pe același loc cu [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour, informeaza Magazinul Progresiv.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat [...]
(Agerpres) Micii românești vor putea fi produși și comercializați numai pe teritoriul României, nu și în spațiul comunitar întrucât Comisia Europeană a decis joi să nu supună votului proiectul de regulament care prevede includerea aditivilor necesari pastei de mici în legislația actuală, a declarat, joi, pentru AGERPRES, Alex Jurconi, purtătorul de cuvânt al Asociației Române a Cărnii (ARC). ‘Eforturile necesare includerii celor două [...]
Un misterios ingredient al lumii antice având la bază peștele și intestinele de pește, utilizat pentru condimentarea tuturor preparatelor culinare în epoca romană, este, se pare, precursorul actualilor potențiatori de aromă obținuți pe cale chimică. Potrivit maestrului bucătar Mircea Groza, citat de Agerpres, un pasionat de bucătăria romană, ingredientul cunoscut sub denumirea de ‘garum’ este un condiment prezent în toat [...]
Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland. Acestea sunt rezultate desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY-BITSY, care analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii. Studiul a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400  de [...]
LS Travel Retail, operatorul retelei de magazine 1 Minute, a deschis pe data de 31 martie a.c., o noua locatie in Bucuresti, in complexul de birouri Floreasca Business Park. In aceeasi luna, compania a decis sa inchida magazinul amplasat in Gara de Nord, deschis in februarie 2013. Astfel, reteaua 1 Minute numara in prezent 10 magazine, din care trei in provincie (Sibiu, Craiova, Ploiesti) si sapte in Capitala. Odata cu noul magazin deschis in Floreasca Business Park, compania a implementat a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN