Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

 Carrefour Romania ofera 42.000 de pachete cu rechizite, orare, dulciuri si alte surprize copiilor de clasa 1 din cele 16 orase in care este prezent cu hipermarketuri, cu ocazia inceperii noului an scolar.  Inca din prima zi de scoala, echipele Carrefour au pornit incarcate cu cadouri si ghiozdane pentru a-i surprinde pe cei mici intr-una din cele mai emotionante zile din viata lor. In perioada 15-26 septembrie, vor fi vizitate toate scolile din cele 16 orase in care exis [...]
(Comunicat) În perioada 04.07.2016 – 10.07.2016, în cadrul “Comandamentului Sezon Estival 2016”, medicii veterinari oficiali, din cadrul Direcției Sanitare Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Constanța împreună cu inspectori de specialitate delegați, au desfășurat activități de control în unități de producere, prelucrare, procesare, depozitare, valorificare și comercializare a produselor alimentare. Astfel, au fost verificați un număr de 199 de [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]
Organizația Patronală a Hotelurilor și Restau­rantelor din România (HORA) consideră că din cele aproximativ 30.000 baruri, restaurante și cafenele de pe piața locală circa jumătate înregistrează profit, însă doar 5% îl declară. Au fost luate în considerare numărul de localuri, nu numărul de entități juridice înregistrate sub unul dintre CAEN-urile din industrie. „Nu este corect ca doar 5% din jucători să declare că înregistrează profit la [...]
Pall-Ex Romania este prima retea de distributie de marfuri paletizate din Estul Europei. Operand intr-un sistem integrat cu ajutorul unei retele de companii locale independente, Pall-Ex ofera pietei de profil din tara noastra un nou concept de distributie a marfurilor paletizate in regim expres. HUB-ul central al Pall-Ex este pozitionat in Sibiu si face posibil ca in fiecare seara membrii sa realizeze schimbul de marfuri in conditii de inalta siguranta si profesionalism. Astfel, clien [...]
(Comunicat) Macromex a finalizat constructia Edenia Distribution Center, centrul logistic de la Campia Turzii, care include celui mai inalt depozit High-Bay de produse congelate din Europa, in urma unei investitii de 17 milioane de euro. Centrul de distributie, a carui constructie a debutat in martie 2013, urmeaza sa intre in functiune in luna aprilie a acestui an, dupa finalizarea perioadei de probe. “Locatia centrului de distributie este una strategic aleasa: Campia Turzii, un nod [...]
Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale participă la Târgul “Wine Expo 2014” organizat la Beijing în perioada 29 și 31 iulie 2014, prin Oficiul Național al Viei și Produselor Vitivinicole (ONVPV), se arată într-un comunicat de presă al MADR. Potrivit instituției, trei lideri ai pieții vinurilor din România - Vincon, Murfatlar și Jidvei – prin intermediul Camerei de Comerț a României în Italia (CCIRO Italia), partener alături de Fiera [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi