Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Ultimele date transmise de INSSE evidențiază faptul că prețurile de consum au fost mai mari cu 0,3% în februarie față de ianuarie, cu creșteri de 0,5% la alimente și aproape 0,4% la mărfuri nealimentare, în timp ce tarifele serviciilor s-au redus cu 0,2%, iar rata anuală a inflației s-a situat la 0,4%, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS).   Determinată pe baza indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC), creșterea din februarie comparativ cu ianuarie [...]
Peste 50 de meseriasi si companii de elita din Romania se mandresc sa fie ”Furnizor al Casei Regale a Romaniei”. Producatorii de paine, dulciuri, lapte, apa, haine si parfumuri pot afisa de acum blazonul Majestatii Sale ca pe o marca inregistrata, se arata intr-un reportaj ProTV. De pe masa Regelui Mihai, la orice sarbatoare, nelipsit este doar un singur preparat: tortul de ciocolata. Alaturi de el pleaca dintr-o brutarie artizanala de pe Calea Floreasca spre Palat si paine [...]
Affligem, berea belgiana de abatie a carei istorie incepe in secolul al XI-lea, este acum disponibila in România fiind importata de Heineken Romania. Affligem este disponibila in doua variante care acopera o varietate de preferinte si ocazii de consum: Affligem Blonda si Affligem Double.  Produsul este imbuteliat in sticle de 0,3 litri si va fi disponibil in locatii premium din toata tara, din retail si horeca. O trasatura distincta berii Affligem este dubla fermentatie, in fiecare [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]
  Primul studiu QUDAL – QUality meDAL in Romania arata ca, in mintea consumatorilor romani, Borsec este apa minerala carbogazoasa nr.1 in ceea ce priveste calitatea, informeaza Magazinul Progresiv. Datorita acestui rezultat, brandul detinut de Romaqua Group are dreptul de a purta statusul QUDAL – No.1 in calitate si medalia de aur QUDAL -TOP QUality meDAL cu maximum cinci stele pentru calitate in categoria apa minerala carbogazoasa. Acesta este primul studiu QUDAL realizat [...]
 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS.  In [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN