Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Profi demareaza in acesta saptamana un program de cursuri gratuite de calificare in meseria de “lucrator in comert”.  Aproximativ 450 de femei aflate in cautarea unui loc de munca urmeaza sa beneficieze de acest proiect care va continua pana in octombrie 2015.“Am initiat programul ca sa oferim o sansa in plus femeilor din intreaga tara si totodata sa pregatim potentiali angajati care sa imbunatateasca nivelul servirii din magazinele noastre din ce in ce mai [...]
Ca urmare a unor semnalări apărute în mass-media privind calitatea și siguranța cărnii de pasăre produsă și comercializată în România, pentru corecta informare a cetățenilor, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) face următoarele precizări:   Raportul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentelor (EFSA) – The European Union summary report on antimicrobial resistance in zoonotic and indicator bacteria [...]
Crama Ceptura, producător de vinuri care deține o podgorie de 200 de hectare în Dealul Mare, spune că va termina anul cu o creștere de circa 35% a businessului, ultimele trei luni din an fiind de altfel cele care generează circa 65% din vânzări.   Ca planuri pentru anul viitor, Crama Cep­tura vrea să dubleze ponderea expor­tu­rilor în business în contextul în care esti­mă­rile companiei arată tot o stagnare a cererii interne de vinuri. [...]
Danone relansează Activia Cereale Integrale, cu ajutorul unei noi campanii.Noua gama Activia Cereale Integrale, acum cu 25% mai multe cereale integrale si fructe, ofera consumatorilor Activia o noua alegere sanatoasa si hranitoare, care ii va ajuta sa aiba o alimentatie si un stil de viata echilibrate. Noua gama include 5 variante de produs: Activia Cereale integrale Musli; Activia Cereale integrale germeni de grau; Activia Cereale integrale Musli si capsuni; Activia Cereale integrale fruct [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Grupul francez Auchan va termina în luna aprilie procesul de rebranding al celor 20 de magazine Real din România preluate la finalul lui 2012. Auchan a început rebranduirea în septembrie 2013 după ce a primit avizul de la Consiliul Concurenței. În România francezii au preluat doar 20 dintre cele 24 de hipermarketuri Real. Astfel, în aprilie Auchan va ajunge în România la o rețea de 31 de magazine și afaceri de circa 1 mld. euro. Grupul [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate. România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va reglementa procedura de atestare a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN