Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezentă la standurile târgului Anuga, compania prahoveană Agrosemcu și-a delectat vizitatorii dar, mai important, pe posibilii viitori beneficiari externi, cu produsele de panificație și de patiserie pe care le-a expus, produse care poartă binecunoscuta marcă Senapan.


Special pentru infoALIMENT, domnul Alexandru Semcu, Administrator al societății, a declarat că prin pariticiparea la cea de-a 34 ediție a celui mai mare târg destinat industriei alimentare se dorește extinderea operațiunilor de export.


Organizat sub sloganul ”Taste from the past”, la standul Agrosemcu au fost expuse specialități de pâine, confecțiuni mixte de fursecuri în patru combinații, fursecuri asortate cu ciocolată și alune, cornulețe și fursecuri de inspirație turcească, fursecuri cu fructe etc.


Povestea Senapan începe prin implementarea unui proiect pe fonduri europene în localitatea Valea Calugarească din județul Prahova.


Proiectul “Înființare fabrică de pâine și produse proaspete de panificație” a beneficiat de Programul P.N.D.R. prin Schema de Ajutor de Stat nr. N 578/2009 aferentă Măsurii 123. Valoarea totală a proiectului a fost de 4.671.177 Euro, fiind finalizat pe data de 21.01.2014.


Datorită investițiilor efectuate, Senapan are în prezent cea mai modernă fabrică de produse de panificație din județul Prahova.


Prin acest proiect, Senapan și-a propus să ofere clienților săi o gama variată de produse de panificație și patiserie. Așa cum spune și motto-ul companiei, prin produsele cu marca Senapan, Agrosemcu dorește să ofere clienților “gusturi de altădată” prin produsele obținute din rețete tradiționale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Alte articole recomandate:

Compania Ganeden Biotech s-a unit cu furnizorul de ingrediente Sensus pentru a aduce pe piață un ingredient lichid prebiotic/probiotic care adaugă funcționalitate alimentelor și care rezolvă, de asemenea, o problemă care impiedică aplicarea pe scară largă a probioticelor, au declarat reprezentanții companiei, informează Nutra Ingredients. Ingredientul, comercializat sub marca Frutalose PRO, este un amestec între ingredientul sirop de inulină extras din rădăcină de [...]
In 2014, Coca-Cola HBC România si-a consolidat pozitia de lider incontestabil pe piata productiei de bauturi racoritoare, operan trei fabrici în Timișoara, Ploiești (unde îmbuteliază branduri precum Coca-Cola sau Cappy) și Vatra Dornei (Dorna, Izvorul Alb), dar, mai ales, avand o foarte buna politica de management al vanzarilor.   Ajunsă la o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de lei anul trecut, compania domină de mai mult de un deceniu piața băuturilor răcoritoare și [...]
Firma F. Enculescu com SRL, infiintata in 1991 are ca domeniu de activitate productia de produse alimentare, predominant panificatie si patiserie. Ulterior firma a deschis o fabrica de prelucrare a conservelor din legume si fructe in localitatea Turnu-Magurele, acesta fiind obiectul de activitate desfasurat efectiv. In anul 2000, beneficiind de experienta acumulata si dispunand de capitaluri proprii pantru investiti, societatea a inceput prelucrarea si conservarea legumelor si fructelor sub [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]
Tudorel Balta, președintele Asociației producătorilor de băuturi alcoolice "VINROM" il acuza pe ministrul Sănătății, dl. Nicolae Bănicioiu, ca ignoră studiul OMS și rapoartele Comisiei Uniunii Europene referitoare la consumul de alcool din România; 90% din băuturile alcoolice spirtoase consumate sunt țuică, rachiuri și pălincă nefiscalizate. România conform studiului OMS ocupă locul 5 în lume la consumul de alcool pe locuitor, ceea ce [...]
Industria alimentară românească, dominată la vârf de multinaționalele din producția de uleiuri, zahăr și dulciuri, dar caracterizată de un pluton secund format din afaceri antreprenoriale românești, a generat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de aproape 40 mld. lei (9 mld. euro), dar cu un sold negativ  – diferența dintre pierderile și profitul brut de 200 mil. lei (45 mil. euro). Deși sectorul are cu 475 de firme mai puțin față de 2008, cifra de afaceri [...]
Producatorul de vinuri amb Wine, partea a consortiului austriac amb Holding, a lansat brandul Crepuscul, creat special pentru piata de retail. Noua gama este distribuita in prezent in retelele Mega Image si Metro.Gama Crepuscul cuprinde sortimentele Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. “Brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN