Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri s-a deschis pe 12 octombrie, în București, în Băneasa Shopping City.


(Comunicat) Cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-servicedin România, deschide primul restaurant Taco Bell din țară. Lansarea marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locație Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Fanii vor putea să savureze produsele de inspirație mexicană în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.


Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) dinlume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piațăcu un potențial foarte mare pentru brandul californian.


„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum!Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmatcă România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își dorescsă se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel,bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.


„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spusBilly Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.


Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în Băneasa Shopping City (Șoseaua București-Ploiești, nr. 42A, sectorul 1, București), unul dintre cele mai mari centre comerciale și de divertisment din capitală și din țară, în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.


Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul globalGlobal Explorercare include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile în timp ce se relaxează, precum și acces la internet prin Wi-Fi. 


Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosulCrunchwrapTM, toate pregătite cu ingrediente de cea mai bună calitate. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.


Ne găsești la doar un click distanță, pewww.taco-bell.rosaupe social media,prin #TacoBellRomania si pe @tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro


***


Despre Sphera Franchise Group S.A.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România și deține companiile care operează în sistem de master franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.


Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.


În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara StatelorUnite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companiecu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Alte articole recomandate:

Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]
Piața neagră reprezintă 75% din volumele anuale de băuturi spirtoase și poate ajunge chiar și la 90%, dacă nu vor fi luate măsuri de reducere a fenomenului evaziunii fiscale în acest sector de activitate, a declarat pentru Capital Florin Rădulescu, președintele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase 'Spirits Romania'. 'Conform Studiului Internațional pe Piața de Vinuri și Spirtoase (IWSR, 2012), piața totală de băuturi spirtoase în România a ajuns la [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Grupul spaniol producător de alimente și vinuri Osborne s-a unit cu grupul chinez de investiții privat Fosun ca strategie de a crește atât pe piața internă cât și pe piața internațională, informează Global meat news. Fosun a achiziționat 20% din acțiunile Osborne, prin intermediul unei măriri de capital. Una dintre diviziile cheie ale grupului Osborne sunt produsele iberice cum ar fi șunca, mezelurile ș [...]
(Agerpres) Grupurile Metro, Selgros, Mega Image si Interex au intrat in vizorul Consiliului Concurentei, in urma suspiciunii de intelegeri tip cartel. Comerciantii risca amenzi de minimum 2% din cifra lor de afaceri, respectiv de cel putin 45 de milioane de euro. Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a precizat ca investigatia privind suspiciunea de intelegere pe verticala (de tip cartel, am zice noi), care a vizat grupurile Metro, Rewe (Selgros Cash & Carry), Mega Image [...]
Potrivit ultimelor date provenite de la Institutul Național de Statistică, la finalul anului 2013, România va înregistra cel mai mare PIB de după revoluție. Cu alte cuvinte, avem motive de bucurie. După cum se cunoaște, o bună parte din ”pozitivul” acestui an vine dinspre agricultură, dar și dinspre industria alimentară. Se dovedește încă o dată că minima facilitare a afacerilor din zona de agro-industrie poate determina revigorarea [...]
Oana Belu controlează Domeniile Ostrov, firmă care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 19 milioane de lei, în creștere cu circa 20% față de perioada similară a anului trecut, însemnând 7,5 milioane de litri de vin. Domeniile Ostrov reprezintă brandul umbrelă sub care se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1.300 de hectare. Alături de podgoria de viță de vie compania mai deține aproape 500 de hectare de pom [...]
Marian Drăghia, 35 de ani, un tânăr antre­prenor din Brașov, a pus pe picioare la înce­putul acestui an firma SaftStupina SRL-D și a reușit să obțină fonduri nerambursabile de la stat cu care a pus pe pi­cioare o mică fabrică unde pro­duce suc de mere, informeaza Ziarul financiar. „Ideea de a dezvolta afacerea s-a născut dintr-o pasiune mai veche pentru acest domeniu. Acest lucru s-a întamplat cu mai mult timp în urmă, când familia mea a [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN