Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri s-a deschis pe 12 octombrie, în București, în Băneasa Shopping City.


(Comunicat) Cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-servicedin România, deschide primul restaurant Taco Bell din țară. Lansarea marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locație Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Fanii vor putea să savureze produsele de inspirație mexicană în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.


Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) dinlume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piațăcu un potențial foarte mare pentru brandul californian.


„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum!Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmatcă România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își dorescsă se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel,bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.


„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spusBilly Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.


Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în Băneasa Shopping City (Șoseaua București-Ploiești, nr. 42A, sectorul 1, București), unul dintre cele mai mari centre comerciale și de divertisment din capitală și din țară, în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.


Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul globalGlobal Explorercare include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile în timp ce se relaxează, precum și acces la internet prin Wi-Fi. 


Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosulCrunchwrapTM, toate pregătite cu ingrediente de cea mai bună calitate. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.


Ne găsești la doar un click distanță, pewww.taco-bell.rosaupe social media,prin #TacoBellRomania si pe @tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro


***


Despre Sphera Franchise Group S.A.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România și deține companiile care operează în sistem de master franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.


Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.


În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara StatelorUnite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companiecu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Producția de vin din 2013 a ajuns la circa 4 milioane de hectolitri, cu cel puțin 20% mai mare decât in 2012, potrivit datelor anunțate luni de Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV). "Din datele furnizate de producătorii de vin, s-a realizat național o producție cu cel puțin 20% mai mare față de anul precedent, respectiv peste 4 milioane de hectolitri de vin. Spre deosebire de anii precedenți, nu s-au înregistrat importante manifestări extreme ale vremii, iarn [...]
În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.   De fapt, [...]
Veștile cu privire la existența acestui orez sintetic au început să iasă la iveală treptat pe rețelele de socializare Facebook și WhatsApp. Se speculează că, în prezent, orezul din plastic a început să pună stăpânire inclusiv pe piața de larg consum din Singapore, nefiind exclusă posibilitatea exportului către Occident!   Orezul sintetic vândut pe piețele din China și-a găsit, probabil, drumul și către alte țări asiatice, printre care Vietnam, Indonezia și [...]
Pizza, cel mai cunoscut și consumat fel de mâncare italian, se numără și printre preferatele românilor, mai ales în zilele de weekend. Potrivit informațiilor foodpanda, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din România, peste 50% din comenzile înregistrate în ultimele zile ale săptămânii sunt pentru sortimente de pizza. Dacă în timpul săptămânii, majoritatea românilor care comandă de pe foodpanda optează [...]
  Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a publicat obiectivele programului de lucru pentru următorii trei ani, inclusiv opiniile cu privire la acrilamidă și cafeină, informează Food Navigator. Reprezentanții autorității au spus că repere esențiale pentru anul acesta includ adoptarea a aproximativ 400 de realizări științifice, reînnoirea comitetului de membri în opt dintre panel-urie sale științifice ș [...]
Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deține în România businessul LaDorna achiziționat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piața locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informațiilor companiei. Aceasta este prima co­municare făcută de grupul fran­cez în ultimii 2-3 ani, pe­rioa­dă în care singurele infor­mații publice des­pre activi­tatea fran­cezilo [...]
Categoria Snacks a generat in luna martie a acestui an 874 de aparitii in online, o crestere semnificativa fata de luna februarie, de 97 de procente, si un viewership de aproape 2.5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele. In cazul presei online s-a inregistrat o crestere de 41% a numarului de aparitii, pe bloguri si forumuri vizibilitatea a crescut cu doar 3%, pe cand pe retelele sociale cresterea a fost de 110%. Topul lunar al celor ma [...]
Davino, controlat de omul de afaceri Dan Bălaban și oenologul Bogdan Costăchescu, deține peste 70 de hectare de viță-de-vie în proprietate și mai are alte 16 hectare în arendă. Cifra de afaceri pe cele trei firme ale grupului a fost de 2,5 milioane de euro în 2013. România are aproximativ 180.000 de hectare cultivate cu viță-de-vie, din care doar aproximativ 50.000 sunt în circuitul comercial. Antreprenorul Dan Balaban, care controlează producă­torul de vinuri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN