Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri s-a deschis pe 12 octombrie, în București, în Băneasa Shopping City.


(Comunicat) Cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-servicedin România, deschide primul restaurant Taco Bell din țară. Lansarea marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locație Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Fanii vor putea să savureze produsele de inspirație mexicană în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.


Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) dinlume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piațăcu un potențial foarte mare pentru brandul californian.


„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum!Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmatcă România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își dorescsă se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel,bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.


„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spusBilly Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.


Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în Băneasa Shopping City (Șoseaua București-Ploiești, nr. 42A, sectorul 1, București), unul dintre cele mai mari centre comerciale și de divertisment din capitală și din țară, în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.


Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul globalGlobal Explorercare include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile în timp ce se relaxează, precum și acces la internet prin Wi-Fi. 


Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosulCrunchwrapTM, toate pregătite cu ingrediente de cea mai bună calitate. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.


Ne găsești la doar un click distanță, pewww.taco-bell.rosaupe social media,prin #TacoBellRomania si pe @tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro


***


Despre Sphera Franchise Group S.A.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România și deține companiile care operează în sistem de master franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.


Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.


În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara StatelorUnite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companiecu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Alte articole recomandate:

Cu ocazia unei întâlniri la nivel înalt cu Președinția italiană, Copa-Cogeca a salutat măsurile adoptate de UE în vederea reducerii presiunilor resimțite de producătorii europene de fructe, legume și lactate în urma embargoului rus asupra exporturilor europene, în valoare de 11 miliarde de euro, însă a cerut adoptarea unor măsuri suplimentare, cu un caracter mai specific, inclusiv în sectorul cărnii de porcine, pentru a preveni [...]
Producătorii de lapte din România sunt disperați. Din cauza embargoului impus de Rusia, piața românească a fost invadată de lactate străine, iar procesatorii de la noi au anunțat că în unele zone nu vor mai putea prelua laptele de la fermieri. “Situația este foarte dură. Criza este mai mare decât în 2009, când laptele a ajuns la cel mai mic preț. Pe bazinul Dornelor, fermierii au fost anunțați că de la 1 noiembrie procesatorii nu mai prei [...]
Piața globală și cea europeană a cărnii traversează în momentul de față o perioadă agitată. De exemplu, prețul cărnii de porc, în Uniunea Europeană, a atins un nivel record, influențând prețul mediu global. Dar, cum va arăta tabloul mondial în anul 2025? O predicție au încercat specialiștii de la Association of Poultry Processors and Poultry Trade in the EU Countries – ASBL, din care face parte și UCPR, și [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Într-un interviu acordat pentru Agrointel, Liviu Harbuz a declarat că medicii veterinari sunt responsabili începând de la aspectele ecologice și până la siguranța alimentară. Acesta a adăugat: ”O primă chestiune ce trebuie menționată este reforma în domeniul asistenței medical-veterinare în contextul în care concesionarea activităților veterinare către medicii veterinari de liberă practică a împlinit 14 ani (durata [...]
 Premierul Victor Ponta consideră că marea problemă în sectorul de legume și fructe din România este de a proteja producătorii fiscalizați, în condițiile în care din afara UE vin cantități semnificative de astfel de produse cu evaziune fiscală. În plus, premierul consideră că agricultura tradițională și produsele bio trebuie susținute pentru că pot reprezenta un brand de țară.           'Problema noastră este de [...]
Participant constant la evenimentele organizate de infoGROUP, compania Biotrend Plus SRL va participa in calitate de Partener, in cadrul sectiunii EXPO a Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, care va avea loc in zilele de 3 si 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brasov sub genericul POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANTA-Prioritati pentru iesirea din impas.   La standul companiei, fermierii si procesatorii de lapte prezenti la eveniment vor putea lua [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN