Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri s-a deschis pe 12 octombrie, în București, în Băneasa Shopping City.


(Comunicat) Cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-servicedin România, deschide primul restaurant Taco Bell din țară. Lansarea marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locație Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Fanii vor putea să savureze produsele de inspirație mexicană în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.


Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) dinlume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piațăcu un potențial foarte mare pentru brandul californian.


„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum!Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmatcă România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își dorescsă se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel,bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.


„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spusBilly Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.


Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în Băneasa Shopping City (Șoseaua București-Ploiești, nr. 42A, sectorul 1, București), unul dintre cele mai mari centre comerciale și de divertisment din capitală și din țară, în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.


Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul globalGlobal Explorercare include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile în timp ce se relaxează, precum și acces la internet prin Wi-Fi. 


Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosulCrunchwrapTM, toate pregătite cu ingrediente de cea mai bună calitate. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.


Ne găsești la doar un click distanță, pewww.taco-bell.rosaupe social media,prin #TacoBellRomania si pe @tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro


***


Despre Sphera Franchise Group S.A.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România și deține companiile care operează în sistem de master franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.


Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.


În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara StatelorUnite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companiecu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Alte articole recomandate:

Sepraratoarele de smântână produse de MGT sunt caracterizate de o mare fiabilitate, costuri reduse în exploatare și eficiență sporită. Soluțiile tehnologice propuse pot răspunde standardelor de grăsimi în lapte care se pot încadra între 1 și 3 %, destinat brânzeturilor degresate. Prin reglarea paramentrilor funcționali, separatoarele MGT pot acoperi standardele de brăsimi ale brânzeturilor de 5, 9, 12 și 15 %, [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Jagermeister si Ballantine’s. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, [...]
Indicele prețurilor de consum (IPC) în luna decembrie 2013 față de noiembrie 2013 este 100,33%, iar față de decembrie 2012 este 101,55%. Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (ianuarie 2013 – decembrie 2013) față de precedentele 12 luni (ianuarie 2012 - decembrie 2012), determinată pe baza IPC este 4,0%, iar cea determinată pe baza indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC) este 3,2%.  In tabelul din imagine sunt trecut [...]
(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.            Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi [...]
In ultimii patru ani risipa de alimente la nivel local a scazut de la 100 de kilograme pe cap de locuitor pana la 86 de kilograme, arata date ale InfoCons. Mai exact, circa 1,7 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual. Datele plaseaza Romania, una dintre cele mai sarace tari din UE – cu peste 40% din locuitori in pragul saraciei – pe un “onorabil” loc 10 dintr-un total de 27 de tari analizate anul trecut de catre Eurostat. Astfel, romanii arunca aproximativ 35% [...]
Fondurile speculative care au mizat pe scumpirea zahărului sunt recompensate cu cea mai mare creștere din ultimii doi ani, pe fondul unei preconizate crize mondiale, informează Bloomberg, citat de Agerpres.   Cotațiile futures la Bursa de la New York au crescut cu 16% în ultimele trei luni, cel mai mare avans înregistrat după 2013. Prețurile și-au revenit după ce în luna august au atins cel mai scăzut nivel din ultimii șapte ani, pe fondul [...]
Cooperativa Someș-Arieș negociază închirierea fabricii de brânzeturi fermentate Napolact de la Țaga, închisă din 2013, ne-a spus Mircea Ciurea, administratorul Cooperativei. Tratativele cu Napolact sunt purtate de reprezentanții Consiliului Județean (CJ) Cluj, prin intermediul Clusterului Agro-Food-Ind Napoca, înființat de CJ Cluj. Din partea Cooperativei au fost la negocieri directorul tehnic Călin Fărgaciu și președintele Dan Țandea, informeaza Agroinfo. Cooperativa [...]
Merial și-a extins gama de teste și servicii care au ca țintă sănătatea animală și controlul cărnii de porc, anunță MeatProcessing, care citează un comunicat al companiei. Afacerea cu producerea cărnii de porc a cunoscut multe schimbări de-a lungul anilor- consolidare, schimbări în obiceiurile de consum ale consumatorilor, îmbunătățirea modului în care este comercializată carnea de porc si tendinta de constientizare publica asupra problemelor [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN