Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri s-a deschis pe 12 octombrie, în București, în Băneasa Shopping City.


(Comunicat) Cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-servicedin România, deschide primul restaurant Taco Bell din țară. Lansarea marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locație Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Fanii vor putea să savureze produsele de inspirație mexicană în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.


Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) dinlume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piațăcu un potențial foarte mare pentru brandul californian.


„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum!Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmatcă România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își dorescsă se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel,bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.


„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spusBilly Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.


Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în Băneasa Shopping City (Șoseaua București-Ploiești, nr. 42A, sectorul 1, București), unul dintre cele mai mari centre comerciale și de divertisment din capitală și din țară, în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.


Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul globalGlobal Explorercare include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile în timp ce se relaxează, precum și acces la internet prin Wi-Fi. 


Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosulCrunchwrapTM, toate pregătite cu ingrediente de cea mai bună calitate. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.


Ne găsești la doar un click distanță, pewww.taco-bell.rosaupe social media,prin #TacoBellRomania si pe @tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro


***


Despre Sphera Franchise Group S.A.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România și deține companiile care operează în sistem de master franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.


Despre Taco Bell Corp. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.


În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara StatelorUnite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companiecu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Alte articole recomandate:

În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
  Un nou software care analizează molecule alimentare va permite modalități rentabile pentru asigurarea calității produselor alimentare și pentru a preveni frauda alimentară, spun cercetatorii, informează Food Navigator. Utilizări potențiale includ determinarea maturării brânzei, dacă gelatina conține carne de porc sau dacă ouăle provin de la găini în aer liber sau au fost crescute în cuști. Membrul fondator al IPOS, Dr. Powles a declarat [...]
Asociațiile de comercianți și poliția din Germania sunt îngrijorate de rapiditatea cu care crește numărul furturilor din magazine. În cele mai multe cazuri hoții nu sunt prinși, iar retailerii pierd miliarde de euro, scrie Deutsche Welle. „Printre cei care fură din magazine sunt copii, adolescenți, adulți, pensionari, orice. Niciun grup nu poate fi exclus”, s-a plâns HDE, o asociație a comercianților. Statistica infracțiunilor arată că anul trecut au fos [...]
 (Comunicat) Dezvoltatorul si administratorul full-service de proprietati comerciale CTP, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si BCR au anuntat semnarea unei facilitati de credit in valoare totala de 75,8 milioane de euro, dintre care 36,7 milioane de euro au fost imprumutati de catre BERD, iar 39,1 milioane de euro de BCR. Imprumutul va sprijini extinderea parcului logistic CTPark Bucharest West cu inca doua noi depozite ce vor avea in total o suprafata de 70.000 [...]
(INSSE) În luna iulie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate a crescut la porcine, ovine și caprine și păsări, iar la bovine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la porcine și păsări, iar la bovine și ovine și caprine a scǎzut. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut la porcine, ovine și caprine ș [...]
Cea de-a IX-a ediție a Concursului Național de Vinuri și Băuturi Alcoolice se va desfășura în perioada 9-10 aprilie 2014. În cadrul Ceremonieide Decernare a Medaliilor care va avea loc sâmbătă, 12 aprilie 2014, ora 12.00, vor fi nominalizați și evidentiați cei mai buni oenologi. În dorința de a deschide noi punți de comunicare între consumatorii vinului românesc și internațional și având [...]
Intr-o analiza evectuata de Revista Piata, se afirma ca, inca din primii ani pe piata din Romania, Hochland s-a evidentiat prin inovatie, marcand numeroase premiere: prima branza topita triunghiuri care combina sortimente diferite in acelasi pachet – sortimentele Mixtett. De asemenea, Hochland a creat piata de creme de branza in Romania, prin lansarea marcii Almette (2001), a oferit primele pachete duble de branza topita triunghiuri si felii – “pachetele de familie”, [...]
O mică afacere de familie s-a transformat, la Sfântu Gheorghe (Covasna), într-un businesss de succes, extins și dincolo de granițele țării. Din pâinea făcută la Sfântu Gheorghe a gustat inclusiv prințul Charles, iar compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ șapte milioane de euro. Povestea începe în 1996, la Sfântu Gheorghe, unde familia Dioszegi pornește, împreună cu o altă familie, o brutărie mică, având un singur [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN