Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Când vine vorba de activitățile pe care oamenii le fac în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică, nu este deloc de mirare faptul că aproape două treimi din populația online din 17 țări include somnul suficient, consumul de alimente sănătoase și exercițiile fizice. Ceea ce este mai surprinzător este că aproape un număr egal de persoane (62%) includ acum “petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie” ca pe ceva ce “fac regulat pentru a-și menține sănătatea fizică”. Procentul a crescut față de 2014, când se situa la 56%.


Nevoia de a beneficia de somn suficient ca parte a rutinei de sănătate a rămas constantă în ultimii trei ani. Cu toate acestea, există unele creșteri notabile în alte activități – în special urmarea unei diete, deconectarea de la tehnologie, remediile alternative și consumul de alimente sănătoase:


Studiul GfK arată că “petrecerea unui timp de calitate” a făcut un pas înainte în percepția oamenilor cu privire la ceea ce îi menține fizic sănătoși. “O pauză de la tehnologie” a crescut de la una din patru persoane care făceau acest lucru în mod regulat (24%) în 2014, la una din trei persoane (34%) în acest an - a doua creștere majoră în toate activitățile enumerate. În plus, “petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie” a crescut de la peste jumătate (56%) în 2014, la puțin sub două treimi (62%) în acest an.


Consumarea alimentelor potrivite primește mai multă atenție decât în ​​trecut. “O dietă specifică” a urcat de la 18% în 2014 la 30% în prezent, cea mai mare creștere între toate activitățile enumerate. Și “a mânca sănătos” este menționat acum de 65% dintre respondenți, față de 58% în 2014.


Mexic, Spania și Canada - între primele cinci țări în care petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie este esențială pentru sănătate


Aproape trei sferturi din populația online din Mexic petrece regulat timp cu familia, prietenii sau animalele de companie pentru a-și păstra sănătatea - cel mai mare procent din toate cele 17 țări analizate. Mexicul este urmat de Spania și Argentina (cu câte 71%), de Canada și de Brazilia (68%).


Mexicul se află, de asemenea, în fruntea listei atunci când vine vorba de a lua o pauză de la tehnologie ca o activitate care contribuie la menținerea sănătății fizice, 43% din populația online făcând acest lucru în mod regulat. Următoarele țări clasate sunt China (40%), Argentina (39%), Spania (38%) și Brazilia (34%).


Despre studiu


GfK a chestionat online 23.000 de consumatori (în vârstă de 15 ani și peste) din 17 țări pentru a afla care sunt activitățile dintr-o listă dată pe care le practică în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică.


Descărcați gratuit raportul complet GfK despre “activitățile de menținere a sănătății” pentru a compara datele specifice pentru fiecare dintre cele 17 țări incluse în acest studiu.


Țările analizate în studiu sunt Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Olanda, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Marea Britanie și SUA.


Colectarea datelor din teren a fost finalizată în vara anului 2017. Datele sunt ponderate pentru a reflecta compoziția demografică a populației online în vârstă de 15+ din fiecare țară. Media globală este ponderată pe baza dimensiunii fiecărei țări proporțional cu celelalte țări.


În studiul asemănător realizat în 2014, GfK a intervievat mai mult de 21.000 de consumatori din 16 țări (cu excepția Olandei).

Alte articole recomandate:

Creșterea producției ecologice ar sprijini dezvoltarea unor sisteme alimentare mai durabile în întreaga Europă, a declarat directorul adjunct al IFOAM și directorul de politică Eric Gall, pentru FoodNavigator. Organismul din industria organică și-a lansat recent foaia de parcurs pentru Vision 2030 pentru a sprijini creșterea disponibilității și consumului ecologic în Europa. Viziunea colectivă și strategia își propun s [...]
ProduseDirectiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul Bistrita-NasaudStr. Piata Petru Rares nr. 1-2În atenția: Raveca Coldea420080 BistritaROMÂNIATelefon: +40 263230741E-mail: licitatii@cjbn.roFax: +40 263214750Adresă (adrese) Internet: Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anteriorCaietul de [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactUniversitatea Dunarea de JosStr. Domneasca nr. 47Punct(e) de contact: Marian Danaila800008 GalatiROMÂNIATelefon: +40 236419177E-mail: marian.danaila@ugal.roFax: +40 236419177Adresă (adrese) Internet:Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anteriorCaietul de sarcini și [...]
Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.  Dintre cele 9 unitati comerciale deschise [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantă I.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul MuresPiata Victoriei nr. 1Punct(e) de contact: Carmen PatranÎn atenția: Moldovan Cristina540026 Targu MuresROMÂNIATelefon: +40 265263211E-mail: achizitii@cjmures.ro, office@cjmures.roFax: +40 265268718Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.cjmures.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații [...]
Atât în România, cât și pe plan global, zona consumului HoReCa a cunoscut în ultimii ani o evoluție spectaculoasă. Aceasta se datorează în bună parte „intenției declarate a oamenilor de a câștiga cât mai mult timp liber și de a investi în vacanțe și activități recreative” este de părere Oana Mirila, Director Cercetare Calitativă, GfK România. Creșterea veniturilor și implicit a puterii de cumpărare, scăderea TVA-ului, [...]
Polibutilena succinată bio (PBS) folosită ca material de ambalat este deja investigată ca parte a unui proiect european, informează Dairy Reporter. SUCCIPACK va produce materiale PBS cu acid succinic bio 100% ( din grâu) pentru procesarea de ambalaje pentru alimente.Aceasta va ajuta industria europeană, în special întreprinderile mici și mijlocii, să își întărească avantajul competitiv asupra dezvoltării PBS-ului bio în SUA și Asia. Scopul [...]
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaCod fiscal: 14810074, Adresa: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Telefon: 655650 int. 129 sau 139, Fax: 610064I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:SEAPI.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:In SEAPI.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1) Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2) Tip Activitate: AparareSECTIUNEA II: OBIE [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN