Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chr Hansen a dezvoltat culturi probiotice pentru iaurturi din lapte de soia și nucă de cocos, cu gustul, textura și sănătatea produselor lactate tradiționale. ”Este încă o nișă, dar vrem să fim primii inovatori aici”, spun reprezentanții firmei, citați de FoodNavigator.


Cele două culturi, SoyFresh și CocoFresh, au fost dezvoltate special pentru laptele de soia și cel de nucă de cocos, ceea ce înseamnă că producătorii pot conecta două tendințe pentru formularea produselor cu proteine ​​vegetale și alimente fermentate.


Conform datelor Mintel, categoria de produse lactate este de departe steaua creșterii alimentelor fermentate din Europa, iar interesul tot mai mare pentru producătorii de alimente sunt interesați să adauge și alte produse la alternativele de lactate.


Pe lângă aducerea beneficiilor pentru sănătate, asociate cu alimentele fermentate, ambele culturi conțin probiotic Bifidobacterium BB-12. Rezultatul este un produs sănătos pe bază de plante, cu calitățile pe care le atribuim în mod tradițional iaurtului din lapte.


"Unele caracteristici sunt la fel ca cele ale iaurtului, prezentând o claritate acută și o aromă de iaurt. Cu laptele de soia am văzut că textura este diferită atunci când o fermentez cu Soyfresh. În loc să fie băută, este consumată cu linguriță ", a declarat pentru FoodNavigator Lasse Vigel Joergensen, manager de marketing la nivel global pentru produsele lactate proaspete al companiei daneze.


Potrivit lui Chr Hansen, tulpina probiotică Bifidobacterium BB-12 se dovedește a susține sănătatea gastrointestinală, deși acest lucru nu a fost aprobat de către oamenii de știință din cadrul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentară (EFSA).


Potrivit regulamentelor, firmele ar trebui să fie precaute cu privire la utilizarea termenilor tradiționali de produse lactate, care sunt protejați conform Regulamentului UE 1308/2013.


Însă, legea permite numeroase excepții: laptele de cocos este autorizat, dar laptele de soia nu, deși Curtea Europeană de Justiție a hotărât recent că produsele pur vegetale nu pot fi, în principiu, comercializate ca ”lapte” ”smântână”, ”unt”, ”brânză” sau ”iaurt”.


Joergensen nu crede însă că aceste restricții au un impact major asupra creșterii pieței în Europa: ”Bineînțeles că urmăm aceste evoluții și ne conformăm cu ceea ce spun autoritățile, dar nu cred că este o problemă importantă pentru producătorii de alimente”.


Culturile se amestecă bine cu aromele tipice, culorile și aditivii folosiți de producători pentru iaurturi și deserturi de lapte, ainformat Chr. Hansen.

Alte articole recomandate:

Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven vizează piața europeană, un membru executiv al companiei a anunțat că dorește derularea de studii de fezabilitate pentru extinderea în Europa, scrie esmmagazine.com.   Chris Tanco, directorul operațiunilor internaționale, a declarat că firma “dorește să intre pe piață înainte ca situația să se redreseze complet. Cel mai mult ne interesează piețele din Germania și Marea Britanie”.  Acesta a mai spus că 7-Eleven este [...]
  Îndulcitorii pe bază de stevia derivată din fermentație - fără plante de stevia - ar putea fi lansat cel mai devreme în 2016, susțin reprezentanții Evolva Holding SA, firma elvețiană care lucrează la această tehnologie împreună cu gigantul Cargill, informează Food Navigator. Cele două companii au lucrat împreună din martie 2013 pe tehnologii de fermentație pentru a produce glicozide derivate din steviol, compușii care dau frunzelor [...]
Cererea crescută pentru iaurtul cu conținut redus de grăsime și pentru brânza cu conținut redus de sare va crește vânzările in acest an, potrivit Chr. Hansen care raportează o creștere de 10% a veniturilor în Q3, informează Dairy Reporter. Producătorul de ingrediente Chr. Hansen a declarat că cererea pentru culturi destinate produselor lactate a ajutat firma să aibă 3% creștere în veniturile totale și 10% creștere în [...]
Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
  McCormick & Company a cumpărat afacerea italiană de producere arome Drogheria& Alimentari (D&A) pentru 85 mil. de euro într-o afacere care pretinde că va stimula portofoliul oferit retailerilor și producătorilor, informează Food Navigator. În conformitate cu termenii acordului, McCormick câștigă 100% din actiunile D&A, care se mândrește cu vanzari anuale de 50 milioane de euro, din care 80% provine din Italia și 20% din [...]
Gabriel Nițulescu: Industria europeană a băuturilor spirtoase este cea mai mare industrie de gen la nivel mondial. Conform ultimelor date disponibile ale spiritsEUROPE (organizația producătorilor, importatorilor și distribuitorilor europeni de băuturi spirtoase), în 2011, producția europeană de băuturi spirtoase era evaluată la 37,5 milioane de hectolitri de băuturi spirtoase, cantitate ce valora circa 23 de miliarde de euro, din care circa două treimi sunt exportate [...]
Compania Real Good Food a achiziționat specialistul în decorarea prăjiturilor Rainbow Dust Colours pentru 6 mil de dolari pentru a pătrunde pe piața decorațiunilor din zahăr care este în creștere, declară directorul de marketing al companiei, informează Food Navigator. Firma Rainbow Dust Colours produce o gamă de produse specializate în decorarea prăjiturilor, inclusiv sclipici comestibil, praf și vopsea pentru alimente, pe care le vinde în [...]
Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute. Cifra de afaceri din comertul cu [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN