Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chr Hansen a dezvoltat culturi probiotice pentru iaurturi din lapte de soia și nucă de cocos, cu gustul, textura și sănătatea produselor lactate tradiționale. ”Este încă o nișă, dar vrem să fim primii inovatori aici”, spun reprezentanții firmei, citați de FoodNavigator.


Cele două culturi, SoyFresh și CocoFresh, au fost dezvoltate special pentru laptele de soia și cel de nucă de cocos, ceea ce înseamnă că producătorii pot conecta două tendințe pentru formularea produselor cu proteine ​​vegetale și alimente fermentate.


Conform datelor Mintel, categoria de produse lactate este de departe steaua creșterii alimentelor fermentate din Europa, iar interesul tot mai mare pentru producătorii de alimente sunt interesați să adauge și alte produse la alternativele de lactate.


Pe lângă aducerea beneficiilor pentru sănătate, asociate cu alimentele fermentate, ambele culturi conțin probiotic Bifidobacterium BB-12. Rezultatul este un produs sănătos pe bază de plante, cu calitățile pe care le atribuim în mod tradițional iaurtului din lapte.


"Unele caracteristici sunt la fel ca cele ale iaurtului, prezentând o claritate acută și o aromă de iaurt. Cu laptele de soia am văzut că textura este diferită atunci când o fermentez cu Soyfresh. În loc să fie băută, este consumată cu linguriță ", a declarat pentru FoodNavigator Lasse Vigel Joergensen, manager de marketing la nivel global pentru produsele lactate proaspete al companiei daneze.


Potrivit lui Chr Hansen, tulpina probiotică Bifidobacterium BB-12 se dovedește a susține sănătatea gastrointestinală, deși acest lucru nu a fost aprobat de către oamenii de știință din cadrul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentară (EFSA).


Potrivit regulamentelor, firmele ar trebui să fie precaute cu privire la utilizarea termenilor tradiționali de produse lactate, care sunt protejați conform Regulamentului UE 1308/2013.


Însă, legea permite numeroase excepții: laptele de cocos este autorizat, dar laptele de soia nu, deși Curtea Europeană de Justiție a hotărât recent că produsele pur vegetale nu pot fi, în principiu, comercializate ca ”lapte” ”smântână”, ”unt”, ”brânză” sau ”iaurt”.


Joergensen nu crede însă că aceste restricții au un impact major asupra creșterii pieței în Europa: ”Bineînțeles că urmăm aceste evoluții și ne conformăm cu ceea ce spun autoritățile, dar nu cred că este o problemă importantă pentru producătorii de alimente”.


Culturile se amestecă bine cu aromele tipice, culorile și aditivii folosiți de producători pentru iaurturi și deserturi de lapte, ainformat Chr. Hansen.

Alte articole recomandate:

Redd’s, creator de gust, își continuă seria inovațiilor în segmentul berilor cu arome și lansează o nouă aromă, foarte cunoscută și iubită de români de altfel, Redd’s Mojito. Produsul este un mix de bere, cu o concentrație alcoolică de 4%,  cu aromă inconfundabilă a cocktailului Mojito, cu note răcoritoare, date de lime și extractul de mentă. Odată cu această nouă variantă, Redd’s lansează o mișcare feminină pro-fiesta, în jurul  sloganului [...]
Fotometric Instruments a devenit Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brasov.   Fotometric Instruments își va expune produsele și serviciile din domeniul tehnicii de laborator, în cadrul Secțiunii B2B-Expo. Fotometric Instruments oferă spectrometre, cromatografe, aparatură de laborator, consumabile de laborator, anali [...]
 În cel mult o lună, producătorii și importatorii de spirtoase vor majora prețurile cu 10-16% pentru licorile fine și cu 20-28% pentru băuturile destinate consumului de masă. Efectele majorării accizelor la alcool se vor vedea peste mai puțin de o lună, respectiv după ce producătorii locali și importatorii își vor fi epuizat stocurile de băuturi produse sau achiziționate pe când acciza avea nivelul dinaintea termenului fiscal 1 septembrie. Pe baza datelor comunica [...]
Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federație [...]
Prof. univ. dr. ing. Maria TURTOI Universitatea Dunărea de Jos din Galați:   Laptele de capră are câteva avantaje în comparație cu laptele de vacă: este mai puțin alergen, omogenizat natural, mai ușor digerabil, produce mult mai rar intoleranță la lactoză și este superior din punct de vedere biochimic și termodinamic. Consumat de mii de ani, revine în atenția omului și este tot mai apreciat, fiind folosit atât proaspăt, cât și sub forma multor produse [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
  Compania franceză care produce arome a achiziționat un pachet majoritar în cadrul companiei indiene Kancor Ingredients Limited, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Termenii tranzacției nu au fost dezvăluiți, dar reprezentanții Mane au declarat că parteneriatul va crea un centru de aprovizionare ingrediente alimentare și băuturi în India. Presedintele și CEO-ul companiei, Jean Mane a declarat: "Mă bucur că am [...]
Hochland România, liderul pieței de brânzeturi, a încheiat anul trecut cu afa­­ceri de 216 mil. lei (48,9 mil. euro), în creș­­tere cu 10% comparativ cu anul pre­­­cedent, arată calculele ZF pe baza datelor publice. Hochland este al șaselea produ­că­tor local de lactate după cifra de afaceri din 2013. „Anul acesta vrem să creștem. Avem planuri, vrem să ne dezvoltăm și să ne consolidăm poziția, chiar dacă pia­ța din [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN