Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chr Hansen a dezvoltat culturi probiotice pentru iaurturi din lapte de soia și nucă de cocos, cu gustul, textura și sănătatea produselor lactate tradiționale. ”Este încă o nișă, dar vrem să fim primii inovatori aici”, spun reprezentanții firmei, citați de FoodNavigator.


Cele două culturi, SoyFresh și CocoFresh, au fost dezvoltate special pentru laptele de soia și cel de nucă de cocos, ceea ce înseamnă că producătorii pot conecta două tendințe pentru formularea produselor cu proteine ​​vegetale și alimente fermentate.


Conform datelor Mintel, categoria de produse lactate este de departe steaua creșterii alimentelor fermentate din Europa, iar interesul tot mai mare pentru producătorii de alimente sunt interesați să adauge și alte produse la alternativele de lactate.


Pe lângă aducerea beneficiilor pentru sănătate, asociate cu alimentele fermentate, ambele culturi conțin probiotic Bifidobacterium BB-12. Rezultatul este un produs sănătos pe bază de plante, cu calitățile pe care le atribuim în mod tradițional iaurtului din lapte.


"Unele caracteristici sunt la fel ca cele ale iaurtului, prezentând o claritate acută și o aromă de iaurt. Cu laptele de soia am văzut că textura este diferită atunci când o fermentez cu Soyfresh. În loc să fie băută, este consumată cu linguriță ", a declarat pentru FoodNavigator Lasse Vigel Joergensen, manager de marketing la nivel global pentru produsele lactate proaspete al companiei daneze.


Potrivit lui Chr Hansen, tulpina probiotică Bifidobacterium BB-12 se dovedește a susține sănătatea gastrointestinală, deși acest lucru nu a fost aprobat de către oamenii de știință din cadrul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentară (EFSA).


Potrivit regulamentelor, firmele ar trebui să fie precaute cu privire la utilizarea termenilor tradiționali de produse lactate, care sunt protejați conform Regulamentului UE 1308/2013.


Însă, legea permite numeroase excepții: laptele de cocos este autorizat, dar laptele de soia nu, deși Curtea Europeană de Justiție a hotărât recent că produsele pur vegetale nu pot fi, în principiu, comercializate ca ”lapte” ”smântână”, ”unt”, ”brânză” sau ”iaurt”.


Joergensen nu crede însă că aceste restricții au un impact major asupra creșterii pieței în Europa: ”Bineînțeles că urmăm aceste evoluții și ne conformăm cu ceea ce spun autoritățile, dar nu cred că este o problemă importantă pentru producătorii de alimente”.


Culturile se amestecă bine cu aromele tipice, culorile și aditivii folosiți de producători pentru iaurturi și deserturi de lapte, ainformat Chr. Hansen.

Alte articole recomandate:

În strânsă cooperare cu firma de procesare echipamente carne, Marel, Sealpac va prezenta o linie completă de procesare și ambalare carne de pasăre la expoziția Interpack din Düsseldorf, Germania, care va avea loc în luna mai, informează The Meat Site. Cea mai importantă parte a acestei linii sunt tăvile flexibile Sealpac A7, care sunt deosebit de potrivite pentru ambalarea unei game largi de de produse în diferite cantități. După etanșare, [...]
In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a [...]
Într-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Daniela Sima, Directorul de Marketing al rețelei Selgros, prevede un an 2015 în creștere: ”Ceea ce îmi doresc este ca Selgros să fie foarte vizibil anul viitor și mult mai agresiv în promovare decât până acum. În această perioadă vom începe planificările pentru 2015. De asemenea, acum lucrez și la conceptul de reclamă. Vreau să găsim canale noi prin care să creștem vizibilitatea [...]
De câteva sute de ani, vinul se îmbuteliază în recipiente din sticlă incoloră sau colorată, cu forme și capacități variate. La începuturi, buteliile din sticlă erau masive întrucât erau obținute prin suflare manuală, astfel că erau groase și adesea mai grele decât conținutul. De câteva decenii, butelia din sticlă cu volumul de 750 ml a devenit unitatea standard în industria vinului pentru caracterizarea vânzărilor. Forma clasică a [...]
Compania PAMMALL, membră a grupului Aqua D&P Technologies, este unicul reprezentant INCINER8 în România. INCINER8 este producătorul de incineratoare numărul unu în lume, cu o arie de vânzare în peste 135 de tari. Reprezentanții companiei urmăresc în permanență să își îmbunătățească mijloacele tehnologice, aliniindu-se cu cerințele de mediu și cele ale clienților. Toate incineratoarele produse de compani [...]
Conform ZF, clădirea fabricii de pâine Bănea­sa a fost pusă ieri la pământ de buldozere și excavatoare pentru a face loc unei clădiri de birouri și unui magazin pe care retailerul german Lidl urmea­ză să le ridice pe un sfert din cele 5 hectare ale fabricii din nordul Capitalei. Tranzacția dintre MP Băneasa, companie care și-a mutat producția de doi ani la Buftea, și retailerul german pune capăt unei istorii de producție de aproape trei decenii în fabri­ca din [...]
La finalul prezenței sale la lucrările Conferinței cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul următor”, premierul României, domnul Victor Ponta, a avut amabilitatea de a se referi, foarte pe scurt, la problema reducerii TVA la carne, acesta declarând pentru revista Fabrica de Carne: ”Lucrurile pot fi făcute în două feluri: direct sau pe etape. Dați-mi un guvern nou, care să poată să reducă TVA-ul direct, la 5 %, așa cum doresc patronatele, [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN