Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chr Hansen a dezvoltat culturi probiotice pentru iaurturi din lapte de soia și nucă de cocos, cu gustul, textura și sănătatea produselor lactate tradiționale. ”Este încă o nișă, dar vrem să fim primii inovatori aici”, spun reprezentanții firmei, citați de FoodNavigator.


Cele două culturi, SoyFresh și CocoFresh, au fost dezvoltate special pentru laptele de soia și cel de nucă de cocos, ceea ce înseamnă că producătorii pot conecta două tendințe pentru formularea produselor cu proteine ​​vegetale și alimente fermentate.


Conform datelor Mintel, categoria de produse lactate este de departe steaua creșterii alimentelor fermentate din Europa, iar interesul tot mai mare pentru producătorii de alimente sunt interesați să adauge și alte produse la alternativele de lactate.


Pe lângă aducerea beneficiilor pentru sănătate, asociate cu alimentele fermentate, ambele culturi conțin probiotic Bifidobacterium BB-12. Rezultatul este un produs sănătos pe bază de plante, cu calitățile pe care le atribuim în mod tradițional iaurtului din lapte.


"Unele caracteristici sunt la fel ca cele ale iaurtului, prezentând o claritate acută și o aromă de iaurt. Cu laptele de soia am văzut că textura este diferită atunci când o fermentez cu Soyfresh. În loc să fie băută, este consumată cu linguriță ", a declarat pentru FoodNavigator Lasse Vigel Joergensen, manager de marketing la nivel global pentru produsele lactate proaspete al companiei daneze.


Potrivit lui Chr Hansen, tulpina probiotică Bifidobacterium BB-12 se dovedește a susține sănătatea gastrointestinală, deși acest lucru nu a fost aprobat de către oamenii de știință din cadrul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentară (EFSA).


Potrivit regulamentelor, firmele ar trebui să fie precaute cu privire la utilizarea termenilor tradiționali de produse lactate, care sunt protejați conform Regulamentului UE 1308/2013.


Însă, legea permite numeroase excepții: laptele de cocos este autorizat, dar laptele de soia nu, deși Curtea Europeană de Justiție a hotărât recent că produsele pur vegetale nu pot fi, în principiu, comercializate ca ”lapte” ”smântână”, ”unt”, ”brânză” sau ”iaurt”.


Joergensen nu crede însă că aceste restricții au un impact major asupra creșterii pieței în Europa: ”Bineînțeles că urmăm aceste evoluții și ne conformăm cu ceea ce spun autoritățile, dar nu cred că este o problemă importantă pentru producătorii de alimente”.


Culturile se amestecă bine cu aromele tipice, culorile și aditivii folosiți de producători pentru iaurturi și deserturi de lapte, ainformat Chr. Hansen.

Alte articole recomandate:

Consiliul Investitorilor Străini și Coaliția pentru Dezvoltarea României, care include Am- Cham, și-au anunțat sprijinul pentru reducerea fiscalității. Astfel, într-un comunicat al acestui organism se afirmă: „Considerăm că, în forma actuală, Codul Fiscal aduce claritate și predictibilitate pentru mediul de afaceri (..). CDR apreciază dorința autorităților române de a limita extinderea poverii fiscale asupra mediului [...]
Producătorul de lactate Prodlacta din Brașov (sim­bol bursier PRAE), controlat de omul de afaceri moldovean Vla­dimir Jardan, a încheiat primul semestru cu afaceri de 18,1 mi­l. lei (4,1 mil. euro), în creștere cu 57% față de ru­lajul obținut în perioada similară a anului trecut, grație creș­terii veniturilor din vânzarea produselor finite. Compania și-a redus ușor pier­de­rile, care se plasează la puțin peste 4 mi­lioane de lei (900.000 [...]
Mega Image anunta ca a agreat preluarea a 20 de magazine operate de reteaua Angst, situate in Bucuresti. In acest moment, preluarea magazinelor Angst este in proces de aprobare de catre Consiliul Concurentei. Magazinele preluate au suprafete cuprinse intre 90 si 750 mp, iar veniturile anuale estimate se ridica la 21 milioane de euro. “Aceasta preluare se incadreaza in strategia de dezvoltare Mega Image prin magazine care au o pozitionare foarte buna in zona urbana. Cele douazeci de [...]
Packaging Proff anunță lansarea pe piață a unui nou echipament destinat ambalării în saci a laptelui praf, echipament care beneficiază de mai multe inovații. În fapt, un sistem complex, echipamentul OML BF reușește să elimine pulberea ridicată de pe fundul sacilor la umlerea acestora, fapt care permite, atât o operațiune care elimină pierderile, cât și un mediu de lucru mult mai sigur pentru operator. Specialiștii firmei au [...]
 Carrefour Romania ofera 42.000 de pachete cu rechizite, orare, dulciuri si alte surprize copiilor de clasa 1 din cele 16 orase in care este prezent cu hipermarketuri, cu ocazia inceperii noului an scolar.  Inca din prima zi de scoala, echipele Carrefour au pornit incarcate cu cadouri si ghiozdane pentru a-i surprinde pe cei mici intr-una din cele mai emotionante zile din viata lor. In perioada 15-26 septembrie, vor fi vizitate toate scolile din cele 16 orase in care exis [...]
 Producatorii de legume si fructe din Uniunea Europeana afectati de embargoul impus de Moscova pe piata rusa vor primi sprijin financiar european cu un buget total de pana la 125 de milioane de euro, a anuntat luni Comisia Europeana. Potrivit unui comunicat de presa emis de Comisia Europeana, executivul comunitar activeaza masuri de sprijin in ceea ce priveste anumite fructe si legume perisabile pentru 12 categorii de legume si fructe: rosii, morcovi, varza alba, ardei, conopida, [...]
Dacă în mod normal o ceașcă de cafea ar putea fi achiziționată pentru prețul de 3 sau 5 dolari într-un restaurant, valoarea poate crește până la fabuloasa sumă de 500 de dolari, scrie Bloomberg.   Compania Bespoke Beverages susține că vinde cea mai scumpă cafea din lume. Aceasta deține în portofoliu două sortimente de cafea – Ruby, care costă 100 de dolari ceașca, respectiv Diamond, realizată din cel mai rar sortiment de cafea din lume (Peaberry), al cărei [...]
Sectorul Racoritoare a generat in luna august a acestui an putin peste 1.500 de aparitii in online, cu 24% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de 9,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut pe toate sectoarele monitorizate: cu 44% in presa online, cu 11% pe bloguri si forumuri si pe retelele sociale cu 22%, informeaza Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Prigat Romania si Cappy Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN