Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.


”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic al acestei beri este și va continua să fie centrat pe principiul calității. Am investit în această nouă formulă de prezentare – sticla de 660 ml – fiind inspirați de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, care niciodată nu s-a mulțumit cu descoperirile făcute și tot timpul a căutat să le îmbunătățească. Descoperirile sale au perfecționat procesul de fabricare al berii, pe care le-a împărtășit și cu alți producători de bere de la vremea respectivă. Sticla de 660 ml a fost creată special pentru a putea fi savurată împreună cu prietenii”, declară Paul Markovits (Vicepreședinte Marketing, URBB).


Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creștere în preferințele românilor. De altfel, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul țărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.


Investiția URBB în tehnologia de îmbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridică la peste 500.000 euro. De la începutul anului până în prezent, investiția URBB în inovație și tehnologie se ridică la 10 milioane euro.

Alte articole recomandate:

Packing Equipment Sales anunță lansarea pe piață a unui nou dispozitiv de etichetare bazat pe tehnologia laserului, dispozitiv produs de compania Venturi MAP. Laser Coder-ul de mare performanță are o foarte largă utilizare, atât la capătul liniilor de ambalare din unitățile de procesare, cât și în depozite sau în retail. Pe lângă produsele din carne, dispozitivul poate fi utilizat pentru codare recipientelor cilindrice, a pungilor, a [...]
Aura Alexa Ioan:   În ultimul timp, ecologiștii și vegetarienii au declanșat o adevărată campanie împotriva anumitor materiale de ambalare a sucurilor. Dacă ecologiștii se declară împotriva folosirii ambalajelor de carton, vegetarienii militează împotriva PET-urilor. Lăsând la o parte aceste puncte de vedere diferite,  fiecare având argumentele și contraargumentele lui, decizia definitivă revine în primul rand, clientului. Producătorii sunt [...]
La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
Potrivit FoodPackaging, Venturi MAP Gaz Flushing Technology propune noi echipamente echipamente proiectate având la bază conceptul de convenience. Specialiștii evidențiază echipamentul de tăiere și decupaj Stand Alone, proiectat pentru a fi utilizat în combinație cu linii de termoformare, dar și ca un ”stand-alone”, fiind oferit într-o mare varietate de dimensiuni. Atunci când este utilizat în linie cu mașini de [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
Etichetarea de origine a cărnii și, mai ales, a produselor din carne, va fi pusă în dezbatere în ziua de 3 iunie, în workshop-ul CARNE-Procesatori, la EXPO-conferința Meat & Milk 2015. După cum am anunțat anterior evenimentul se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Tema va fi analizată sub titlul ”Etichetarea de origine, esecul unei politici la nivel [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi