Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.


”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic al acestei beri este și va continua să fie centrat pe principiul calității. Am investit în această nouă formulă de prezentare – sticla de 660 ml – fiind inspirați de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, care niciodată nu s-a mulțumit cu descoperirile făcute și tot timpul a căutat să le îmbunătățească. Descoperirile sale au perfecționat procesul de fabricare al berii, pe care le-a împărtășit și cu alți producători de bere de la vremea respectivă. Sticla de 660 ml a fost creată special pentru a putea fi savurată împreună cu prietenii”, declară Paul Markovits (Vicepreședinte Marketing, URBB).


Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creștere în preferințele românilor. De altfel, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul țărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.


Investiția URBB în tehnologia de îmbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridică la peste 500.000 euro. De la începutul anului până în prezent, investiția URBB în inovație și tehnologie se ridică la 10 milioane euro.

Alte articole recomandate:

Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel [...]
La inceputul acestei luni, specialisti romani, dar si din Grecia, Italia, Polonia, Rusia, Austria, Germania, Anglia, Franta, Suedia si Elvetia., au efectuat o vizita de lucru la BFR Groupe, care este formata la ora actuala din mai multe divizii:Ermatec, Euro.Cri, Latinpack, Lassoudry. In cadrul acestui proiect care a vizat familiarizarea cu toate utilajele/echipamentele/masinile grupului BFR, vizitatorii au facut cunostinta cu presedintele grupului Eric Brule si directorii generali ai celor 4 [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
Wessling România a confirmat participarea la Meat & Milk 2016, evenimentul urmând să se desășoare în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.   Grupul de firme Wessling activează în 30 de orașe din Europa, precum și în China, oferind clienților [...]
Teodora Chiorean: Pentru bere, ambalajul nu este doar un ansamblu de mijloace, destinat cuprinderii sau învelirii produsului cu istorie seculară, pentru a-i asigura protecția temporară din punct de vedere fizic, mecanic, biologic și chimic în scopul menținerii calității și integrității, în stare de livrare, în decursul manipulării, transportului, depozitării și desfacerii, până la consumator ori până la sfârșitul termenului de garanție. Ambalajul berii [...]
Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi