Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.           


Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi studenți ai Universității de Științe Veterinare și Farmaceutice din Brno, și au hotărât să își deschidă prima lor afacere împreună, și anume o saună la căminul J. Taufer din Brno. În acel moment, ei au câștigat atenția studenților, profesorilor și presei locale, care scria despre ei la acea vreme că sunt niște tineri muncitori care pun bazele primei lor afaceri. În afară de afacerea cu sauna, Pavel Váhala și Radek Stanék au fost membri ai Societății Veterinarilor. La sfârșitul studiilor, Pavel Váhala a început sa lucreze pentru companii implicate în producția de ingrediente pentru domeniul prelucrării cărnii. Toate aceste activități studențești au pus bazele viitoarei companii TRUMF International s.r.o.          


După absolvire, Pavel Váhala a hotărât să își înființeze propria companie în 1992, pe care a numit-o MASO MORAVIA. Prin înființarea acestei companii, el a continuat o tradiție de familie de peste 60 de ani în producția de carne și produse din carne. Producția de aditivi pentru produsele din carne a devenit obiectul principal de activitate al companiei MASO MORAVIA, iar Pavel Váhala și-a ales orașul de origine Lipník nad Beèvou ca sediu al companiei. TRUMF International s.r.o. a devenit ulterior succesorul direct al MASO MORAVIA. MASO MORAVIA a început să pătrundă cu succes pe piața cehă cu condimente și produse cu condimente pentru prelucrarea cărnii.         


În 1995, Radek Stanék a întărit activele companiei, iar cei doi prieteni de succes care se cunoșteau încă din studenție s-au reunit. În același timp, compania și-a lansat propria linie de condimente și aditivi sub marca TRUMF.        


Condimentele marca TRUMF au început să cucerească treptat piața cehă la mijlocul anilor 1990. Pavel Váhala și Radek Stanék au decis ulterior să schimbe numele companiei lor în actualul nume TRUMF International s.r.o. Compania TRUMF International s.r.o. își are încă sediul în Lipník nad Beèvou, se prezintă în prezent cu succes la târgul alimentar SALIMA din Brno, iar Pavel Váhala și Radek Stanék au început să se gândească serios la extinderea în străinătate.      


În 1996, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât prima extindere în străinătate. Prima piață pe care au intrat produsele companiei TRUMF International s.r.o. a fost Ucraina, unde compania a înființat o sucursală în Lviv. În anii următori, compania TRUMF și-a continuat extinderea în străinătate, iar în 1998 a înființat sucursale în Belarus (Minsk), Ungaria (Komárom) și în România (Oradea).         


TRUMF International s.r.o. a fost afectată în mod semnificativ de inundațiile de o sută de ani care au lovit Moravia în vara anului 1997 și au inundat toate spațiile companiei, care își avea sediul la Lipník nad Beèvou în acel moment. Toți angajații companiei TRUMF International au participat activ la eliminarea consecințelor apei în urma inundației de o sută de ani, iar proprietarii companiei au început să ia serios în considerare mutarea sediului companiei TRUMF International la o altă adresă.         


În urma experiențelor negative care au fost provocate de inundații în 1997, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât să construiască un nou sediu al companiei pentru TRUMF International în zona cadastrală Dolní Újezd ​​lângă sediul său original în Lipník nad Beèvou. Lucrările de construcție a noii fabrici au început la începutul anului 1998.          


După un an de lucrări de construcție intense, TRUMF International s.r.o. a fost mutată într-o fabrică nouă la începutul primăverii și în vara anului 1999. Marea deschidere a avut loc la sfârșitul verii, la care au participat cei mai importanți parteneri de afaceri din Republica Cehă și din străinătate, inclusiv angajații companiei TRUMF International s.r.o. din Republica Cehă și din sucursale individuale.         


În primul deceniu al secolului al XXI-lea, compania TRUMF International s.r.o. s-a concentrat mai mult pe piețele externe. În această perioadă, și-a înființat sucursale în Rusia și Slovacia. În același timp, a stabilit o cooperare comercială cu parteneri strategici din alte țări, cum ar fi Kazahstan, Lituania, Letonia sau SUA.         


După anul 2000, compania TRUMF International a început să pună un accent tot mai mare pe condimentele sale acestea fiind de cea mai bună calitate. Compania a înființat un departament pentru calitate care pune în aplicare standarde riguroase de calitate în cadrul companiei. Datorită acestui efort, compania TRUMF International a obținut primul său certificat de calitate ISO 9001 pentru sistemul său de management al calității în anul 2001. În anii următori, a obținut certificări suplimentare în conformitate cu ISO 14001 - Sistemul de Management al Mediului, ISO 22000 - Sistemul de Management al Siguranței Alimentelor și IFS FOOD 6.   


La începutul secolului al XXI-lea, compania TRUMF a început de asemenea să se concentreze pe aprofundarea cooperării sale cu clienții. Departamentul de management al produselor nou-înființat le oferă clienților companiei TRUMF International servicii complexe tehnologice. În acest scop, compania utilizează, printre altele, propriul său atelier de dezvoltare în incinta TRUMF din Dolní Újezd, unde produce mostre ale produselor finite din carne. Managerii de produs se ocupă de pregătirea specializată a clienților, iar departamentul de marketing pregătește evenimente pentru petrecerea timpului liber și de sponsorizare pentru clienți, cum ar fi Turneul de Fotbal din Industria Cărnii pentru muncitorii din fabricile de prelucrare a cărnii din Republica Cehă și Slovacia.           


De când a fost înființată acum 25 de ani, compania TRUMF International a devenit o companie pe deplin profesionalizată care funcționează pe principiul aprofundării a 3 avantaje competitive definite: stabilitate, serviciu și flexibilitate. Departamentul de dezvoltare și de management al produselor le oferă clienților servicii tehnologice complexe, își sporește profesionalismul serviciilor oferite în domeniul analizei senzoriale, își creează propria gamă de arome și sporește profesionalismul seminariilor și instruirii.


Compania TRUMF International își sporește gradul de profesionalism în ceea ce privește producția amestecului de condimente prin management la nivelul unui sistem de informații al întreprinderii și introduce un grad înalt de automatizare, identificare avansată cu coduri de bare 2D și EAN, un sistem de control și trasabilitate în mai multe etape pentru fluxurile de produse, și își modernizează sistemul de management al depozitelor.          


Datorită acestor schimbări, compania TRUMF International a reușit să pătrundă cu succes pe piețe noi, iar condimentele marca TRUMF sunt vândute în prezent chiar și în Finlanda și Croația, de exemplu.

Alte articole recomandate:

Laptele european este deja furnizat procesatorilordin Belarus, care apoi il trimit in Rusia. Așa cum scrie “Nezavisimaia Gazeta”, dreptul de a importa lapte european l-au primit 13 fabrici de lactate din Belarus, care pur si simplu ambaleaza produsul din Europa si il trimit in magazinele din Rusia. Alexey Bogdanov, seful Departamentului de comerț extern al Ministe [...]
Compania Biotrend Plus va invita la Indagra Food 2014, in pavilionul A, la parter, stand 04, sector C pentru a va prezenta cel mai bun produs al anului 2014 pentru fabricile de lapte – filtrul care curata laptele de celulele somatice. Reprezentantii companiei va asteapta  cu teste de ultima generatie pentru depistarea antibioticelor si aflatoxinelor din lapte, precum si teste de sanitatie. Compania Biotrend Plus SRL, este subsidiara companiei Biokom Trend din Bulg [...]
PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Ingredientul Nutrilac®FastRipe de la Arla Foods Ingredients este o proteină naturală din lapte, care permite producătorilor de brânzeturi să reucă timpul de maturare și să salveze mii de euro în fiecare an, informează Dairy Reporter. Spre deosebire de alți agenți de maturare - cum ar fi culturile și enzime - Nutrilac®FastRipe nu descompune proteinele excesiv, ceea ce înseamnă că termenul de valabilitate la raft nu este scurtat și gustul nu [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]
Cu ocazia unei întâlniri la nivel înalt cu Președinția italiană, Copa-Cogeca a salutat măsurile adoptate de UE în vederea reducerii presiunilor resimțite de producătorii europene de fructe, legume și lactate în urma embargoului rus asupra exporturilor europene, în valoare de 11 miliarde de euro, însă a cerut adoptarea unor măsuri suplimentare, cu un caracter mai specific, inclusiv în sectorul cărnii de porcine, pentru a preveni [...]
Exporturile românești ar putea depăși anul acesta pragul de 50 de miliarde de euro, după ce în 2013 au ajuns la cifra record de 49 de miliarde. Ministrul economiei, Constantin Niță, declară că România ar trebui să-și diversifice piețele de export și se așteaptă ca, în următorii ani, țara noastră să devină un exportator important de energie în regiune.  Pentru a intra în rândul economiilor avansate, România ar avea nevoie de un ritm d [...]
Ulma propune o mașinp de generație nouă pentru ambalarea produselor proaspete în atmosfera modificată (MAP), pretabil la aambalarea uneo forte largi game de alimente: carne proaspătă sau procesată, pui, pizza, pește, paste sau brânzeturi.Noul sistem de sigilare transversală “Long Dwell”, caracterizat printr-o mișcare “ovală” a fălcilor, asigură o sigilare perfect ermetică și, totodată, conferă rapididate. Acest nou sistem de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN