Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.           


Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi studenți ai Universității de Științe Veterinare și Farmaceutice din Brno, și au hotărât să își deschidă prima lor afacere împreună, și anume o saună la căminul J. Taufer din Brno. În acel moment, ei au câștigat atenția studenților, profesorilor și presei locale, care scria despre ei la acea vreme că sunt niște tineri muncitori care pun bazele primei lor afaceri. În afară de afacerea cu sauna, Pavel Váhala și Radek Stanék au fost membri ai Societății Veterinarilor. La sfârșitul studiilor, Pavel Váhala a început sa lucreze pentru companii implicate în producția de ingrediente pentru domeniul prelucrării cărnii. Toate aceste activități studențești au pus bazele viitoarei companii TRUMF International s.r.o.          


După absolvire, Pavel Váhala a hotărât să își înființeze propria companie în 1992, pe care a numit-o MASO MORAVIA. Prin înființarea acestei companii, el a continuat o tradiție de familie de peste 60 de ani în producția de carne și produse din carne. Producția de aditivi pentru produsele din carne a devenit obiectul principal de activitate al companiei MASO MORAVIA, iar Pavel Váhala și-a ales orașul de origine Lipník nad Beèvou ca sediu al companiei. TRUMF International s.r.o. a devenit ulterior succesorul direct al MASO MORAVIA. MASO MORAVIA a început să pătrundă cu succes pe piața cehă cu condimente și produse cu condimente pentru prelucrarea cărnii.         


În 1995, Radek Stanék a întărit activele companiei, iar cei doi prieteni de succes care se cunoșteau încă din studenție s-au reunit. În același timp, compania și-a lansat propria linie de condimente și aditivi sub marca TRUMF.        


Condimentele marca TRUMF au început să cucerească treptat piața cehă la mijlocul anilor 1990. Pavel Váhala și Radek Stanék au decis ulterior să schimbe numele companiei lor în actualul nume TRUMF International s.r.o. Compania TRUMF International s.r.o. își are încă sediul în Lipník nad Beèvou, se prezintă în prezent cu succes la târgul alimentar SALIMA din Brno, iar Pavel Váhala și Radek Stanék au început să se gândească serios la extinderea în străinătate.      


În 1996, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât prima extindere în străinătate. Prima piață pe care au intrat produsele companiei TRUMF International s.r.o. a fost Ucraina, unde compania a înființat o sucursală în Lviv. În anii următori, compania TRUMF și-a continuat extinderea în străinătate, iar în 1998 a înființat sucursale în Belarus (Minsk), Ungaria (Komárom) și în România (Oradea).         


TRUMF International s.r.o. a fost afectată în mod semnificativ de inundațiile de o sută de ani care au lovit Moravia în vara anului 1997 și au inundat toate spațiile companiei, care își avea sediul la Lipník nad Beèvou în acel moment. Toți angajații companiei TRUMF International au participat activ la eliminarea consecințelor apei în urma inundației de o sută de ani, iar proprietarii companiei au început să ia serios în considerare mutarea sediului companiei TRUMF International la o altă adresă.         


În urma experiențelor negative care au fost provocate de inundații în 1997, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât să construiască un nou sediu al companiei pentru TRUMF International în zona cadastrală Dolní Újezd ​​lângă sediul său original în Lipník nad Beèvou. Lucrările de construcție a noii fabrici au început la începutul anului 1998.          


După un an de lucrări de construcție intense, TRUMF International s.r.o. a fost mutată într-o fabrică nouă la începutul primăverii și în vara anului 1999. Marea deschidere a avut loc la sfârșitul verii, la care au participat cei mai importanți parteneri de afaceri din Republica Cehă și din străinătate, inclusiv angajații companiei TRUMF International s.r.o. din Republica Cehă și din sucursale individuale.         


În primul deceniu al secolului al XXI-lea, compania TRUMF International s.r.o. s-a concentrat mai mult pe piețele externe. În această perioadă, și-a înființat sucursale în Rusia și Slovacia. În același timp, a stabilit o cooperare comercială cu parteneri strategici din alte țări, cum ar fi Kazahstan, Lituania, Letonia sau SUA.         


După anul 2000, compania TRUMF International a început să pună un accent tot mai mare pe condimentele sale acestea fiind de cea mai bună calitate. Compania a înființat un departament pentru calitate care pune în aplicare standarde riguroase de calitate în cadrul companiei. Datorită acestui efort, compania TRUMF International a obținut primul său certificat de calitate ISO 9001 pentru sistemul său de management al calității în anul 2001. În anii următori, a obținut certificări suplimentare în conformitate cu ISO 14001 - Sistemul de Management al Mediului, ISO 22000 - Sistemul de Management al Siguranței Alimentelor și IFS FOOD 6.   


La începutul secolului al XXI-lea, compania TRUMF a început de asemenea să se concentreze pe aprofundarea cooperării sale cu clienții. Departamentul de management al produselor nou-înființat le oferă clienților companiei TRUMF International servicii complexe tehnologice. În acest scop, compania utilizează, printre altele, propriul său atelier de dezvoltare în incinta TRUMF din Dolní Újezd, unde produce mostre ale produselor finite din carne. Managerii de produs se ocupă de pregătirea specializată a clienților, iar departamentul de marketing pregătește evenimente pentru petrecerea timpului liber și de sponsorizare pentru clienți, cum ar fi Turneul de Fotbal din Industria Cărnii pentru muncitorii din fabricile de prelucrare a cărnii din Republica Cehă și Slovacia.           


De când a fost înființată acum 25 de ani, compania TRUMF International a devenit o companie pe deplin profesionalizată care funcționează pe principiul aprofundării a 3 avantaje competitive definite: stabilitate, serviciu și flexibilitate. Departamentul de dezvoltare și de management al produselor le oferă clienților servicii tehnologice complexe, își sporește profesionalismul serviciilor oferite în domeniul analizei senzoriale, își creează propria gamă de arome și sporește profesionalismul seminariilor și instruirii.


Compania TRUMF International își sporește gradul de profesionalism în ceea ce privește producția amestecului de condimente prin management la nivelul unui sistem de informații al întreprinderii și introduce un grad înalt de automatizare, identificare avansată cu coduri de bare 2D și EAN, un sistem de control și trasabilitate în mai multe etape pentru fluxurile de produse, și își modernizează sistemul de management al depozitelor.          


Datorită acestor schimbări, compania TRUMF International a reușit să pătrundă cu succes pe piețe noi, iar condimentele marca TRUMF sunt vândute în prezent chiar și în Finlanda și Croația, de exemplu.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, ar putea încheia în octombrie achiziția a două unități de producție, în urma căreia producția și afacerile companiei vor crește cu 70-80% în următorii 3 ani, estimările pentru 2014 fiind de plus 8-12% la afaceri și de 50% la profit. Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, ar putea încheia în octombrie achiziția a două unități de [...]
Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
(HotNews) Uniunea Europeana nu negociaza cu Statele Unite scaderea standardelor UE pentru produsele agroalimentare, in cadrul viitorului Parteneriat Transatlantic pentru Comert si Investitii (TTIP), a declarat la Bucuresti, la final de mandat, comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos. La randul sau, Harold John Sinclair, vicepresedintele organizatiei europene a fermierilor Copa-Cogeca, a subliniat ca agricultorii din UE respecta standarde inalte de sanatate publica, mediu s [...]
Una dintre veștile bune pentru economia noastră este creșterea ponderii industriei în Produsul Intern Brut, apreciază Valentin Lazea, economistul-șef al BNR. Domnia sa a declarat, ieri, într-o conferință: "Există câteva avantaje pentru a investi în industria autohtonă, precum forța de muncă ieftină, poziționarea geografică și fiscalitatea rezonabilă, în context european. Totodată, trebuie să ne obișnuim cu ideea că taxele vor crește. Totuși, pe viitor putem [...]
Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, în luna mai 2016, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent atât sosirile cât și înnoptările în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare, au înregistrat creșteri cu 6,7% respectiv cu 4,9%. Comparativ cu luna mai 2015, în luna mai 2016 la punctele de frontieră s-au înregistrat creșteri atât la sosirile vizitatorilor străini cu 19,2% cât și la plecările î [...]
Începând cu vara acestui an, sectorul de procesare al României a trecut într-o cu totul altă etapă, o etapă care poate însemna consolidarea afacerilor, creșterea profitului, creșterea satisfacției consumatorilor. De la ce pornesc oamenii de afaceri din acest sector, care sunt problemele momentului și în ce măsură se pot realiza dezideratele de mai sus, au fost temele interviului pe care domnul Radu Timiș, Președintele [...]
Șeful de la Protecția Consumatorului a declarat că a primit o adresă de la o firmă de avocatură din Germania în care se cer scuze publice pentru declarațiile făcute în legătură cu salamul expirat. Până acum s-au retras de la comercializare 9.236 de kilograme de produse care nu erau etichetate corespunzăror. „Am primit o adresă de la o firmă de avocatură din Germana să ne cerem scuze public și să infirmăm ce am constatat”, a declarat șeful regional de la [...]
În luna august 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la porcine și la păsări, iar la bovine, ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la porcine, iar la bovine, ovine și caprine și păsări a scăzut.   August 2014 comparativ cu iulie [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN