Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.           


Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi studenți ai Universității de Științe Veterinare și Farmaceutice din Brno, și au hotărât să își deschidă prima lor afacere împreună, și anume o saună la căminul J. Taufer din Brno. În acel moment, ei au câștigat atenția studenților, profesorilor și presei locale, care scria despre ei la acea vreme că sunt niște tineri muncitori care pun bazele primei lor afaceri. În afară de afacerea cu sauna, Pavel Váhala și Radek Stanék au fost membri ai Societății Veterinarilor. La sfârșitul studiilor, Pavel Váhala a început sa lucreze pentru companii implicate în producția de ingrediente pentru domeniul prelucrării cărnii. Toate aceste activități studențești au pus bazele viitoarei companii TRUMF International s.r.o.          


După absolvire, Pavel Váhala a hotărât să își înființeze propria companie în 1992, pe care a numit-o MASO MORAVIA. Prin înființarea acestei companii, el a continuat o tradiție de familie de peste 60 de ani în producția de carne și produse din carne. Producția de aditivi pentru produsele din carne a devenit obiectul principal de activitate al companiei MASO MORAVIA, iar Pavel Váhala și-a ales orașul de origine Lipník nad Beèvou ca sediu al companiei. TRUMF International s.r.o. a devenit ulterior succesorul direct al MASO MORAVIA. MASO MORAVIA a început să pătrundă cu succes pe piața cehă cu condimente și produse cu condimente pentru prelucrarea cărnii.         


În 1995, Radek Stanék a întărit activele companiei, iar cei doi prieteni de succes care se cunoșteau încă din studenție s-au reunit. În același timp, compania și-a lansat propria linie de condimente și aditivi sub marca TRUMF.        


Condimentele marca TRUMF au început să cucerească treptat piața cehă la mijlocul anilor 1990. Pavel Váhala și Radek Stanék au decis ulterior să schimbe numele companiei lor în actualul nume TRUMF International s.r.o. Compania TRUMF International s.r.o. își are încă sediul în Lipník nad Beèvou, se prezintă în prezent cu succes la târgul alimentar SALIMA din Brno, iar Pavel Váhala și Radek Stanék au început să se gândească serios la extinderea în străinătate.      


În 1996, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât prima extindere în străinătate. Prima piață pe care au intrat produsele companiei TRUMF International s.r.o. a fost Ucraina, unde compania a înființat o sucursală în Lviv. În anii următori, compania TRUMF și-a continuat extinderea în străinătate, iar în 1998 a înființat sucursale în Belarus (Minsk), Ungaria (Komárom) și în România (Oradea).         


TRUMF International s.r.o. a fost afectată în mod semnificativ de inundațiile de o sută de ani care au lovit Moravia în vara anului 1997 și au inundat toate spațiile companiei, care își avea sediul la Lipník nad Beèvou în acel moment. Toți angajații companiei TRUMF International au participat activ la eliminarea consecințelor apei în urma inundației de o sută de ani, iar proprietarii companiei au început să ia serios în considerare mutarea sediului companiei TRUMF International la o altă adresă.         


În urma experiențelor negative care au fost provocate de inundații în 1997, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât să construiască un nou sediu al companiei pentru TRUMF International în zona cadastrală Dolní Újezd ​​lângă sediul său original în Lipník nad Beèvou. Lucrările de construcție a noii fabrici au început la începutul anului 1998.          


După un an de lucrări de construcție intense, TRUMF International s.r.o. a fost mutată într-o fabrică nouă la începutul primăverii și în vara anului 1999. Marea deschidere a avut loc la sfârșitul verii, la care au participat cei mai importanți parteneri de afaceri din Republica Cehă și din străinătate, inclusiv angajații companiei TRUMF International s.r.o. din Republica Cehă și din sucursale individuale.         


În primul deceniu al secolului al XXI-lea, compania TRUMF International s.r.o. s-a concentrat mai mult pe piețele externe. În această perioadă, și-a înființat sucursale în Rusia și Slovacia. În același timp, a stabilit o cooperare comercială cu parteneri strategici din alte țări, cum ar fi Kazahstan, Lituania, Letonia sau SUA.         


După anul 2000, compania TRUMF International a început să pună un accent tot mai mare pe condimentele sale acestea fiind de cea mai bună calitate. Compania a înființat un departament pentru calitate care pune în aplicare standarde riguroase de calitate în cadrul companiei. Datorită acestui efort, compania TRUMF International a obținut primul său certificat de calitate ISO 9001 pentru sistemul său de management al calității în anul 2001. În anii următori, a obținut certificări suplimentare în conformitate cu ISO 14001 - Sistemul de Management al Mediului, ISO 22000 - Sistemul de Management al Siguranței Alimentelor și IFS FOOD 6.   


La începutul secolului al XXI-lea, compania TRUMF a început de asemenea să se concentreze pe aprofundarea cooperării sale cu clienții. Departamentul de management al produselor nou-înființat le oferă clienților companiei TRUMF International servicii complexe tehnologice. În acest scop, compania utilizează, printre altele, propriul său atelier de dezvoltare în incinta TRUMF din Dolní Újezd, unde produce mostre ale produselor finite din carne. Managerii de produs se ocupă de pregătirea specializată a clienților, iar departamentul de marketing pregătește evenimente pentru petrecerea timpului liber și de sponsorizare pentru clienți, cum ar fi Turneul de Fotbal din Industria Cărnii pentru muncitorii din fabricile de prelucrare a cărnii din Republica Cehă și Slovacia.           


De când a fost înființată acum 25 de ani, compania TRUMF International a devenit o companie pe deplin profesionalizată care funcționează pe principiul aprofundării a 3 avantaje competitive definite: stabilitate, serviciu și flexibilitate. Departamentul de dezvoltare și de management al produselor le oferă clienților servicii tehnologice complexe, își sporește profesionalismul serviciilor oferite în domeniul analizei senzoriale, își creează propria gamă de arome și sporește profesionalismul seminariilor și instruirii.


Compania TRUMF International își sporește gradul de profesionalism în ceea ce privește producția amestecului de condimente prin management la nivelul unui sistem de informații al întreprinderii și introduce un grad înalt de automatizare, identificare avansată cu coduri de bare 2D și EAN, un sistem de control și trasabilitate în mai multe etape pentru fluxurile de produse, și își modernizează sistemul de management al depozitelor.          


Datorită acestor schimbări, compania TRUMF International a reușit să pătrundă cu succes pe piețe noi, iar condimentele marca TRUMF sunt vândute în prezent chiar și în Finlanda și Croația, de exemplu.

Alte articole recomandate:

De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Rexam a declarat pentru BeverageDaily că urmărește dezvoltarea afacerilor în segmentul băuturi lactate și spune că un succes notabil până în prezent a fost înregistrat pentru milkshake-ul cu aromă de limonada MIO în Rusia, informează Dairy Reporter.Marianne Freund, marketing manager al companiei la Rexam Beverage Can Europe, a discutat cu Ben Bouckley de la Brau Beviale din Nürnberg, Germania. “MIO este o bautură răcoritoare din lapte și [...]
Heidi Chocolat, cel mai mare ex­por­ta­tor de ciocolată de pe plan local, care are o fabrică în orașul Pantelimon (județul Il­fov), spune că prețul ciocolatei va crește cu 7% după ce materia primă s-a scumpit cu 60-70 în ultimii doi ani.   „Prețul la cacao este un dezastru pentru toți. În ultimii doi ani a crescut cu 60%-70%. Această majorare este generată de fon­duri care cumpără boabele de cacao și pe care le țin ani până să le dea [...]
Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a dat un aviz favorabil utilizării soluțiior pe bază de acid peroxiacetic (PAA) pentru tratarea carcaselor și a cărnii de păsăre în scopul reducerii contaminărilor cu agenți patogeni, considerând că nu există riscuri de toxicitate asupra consumatorilor sau a mediului. Experții EFSA au ajuns, de asemenea, la concluzia că este puțin probabil ca utilizarea de soluții pe bază de acid peroxiacetic ar duce la apariția rezistenței [...]
O afacere profitabilă în agricultură nu este ușor de făcut, mai ales dacă nu deții suprafețe mari de teren agricol și nici resurse uriașe de investit. O idee de start-up pentru micii producători poate fi însă o afacere cu ciuperci Shiitake, un soi tot mai căutat mai ales datorită proprietăților sale de a preveni cancerul, informeaza Agrointel. O ciupercărie Shiitake a înființat acum un an și jumătate Tibi Spinei, un sibian care s-a [...]
Mega Image anunta ca a agreat preluarea a 20 de magazine operate de reteaua Angst, situate in Bucuresti. In acest moment, preluarea magazinelor Angst este in proces de aprobare de catre Consiliul Concurentei. Magazinele preluate au suprafete cuprinse intre 90 si 750 mp, iar veniturile anuale estimate se ridica la 21 milioane de euro. “Aceasta preluare se incadreaza in strategia de dezvoltare Mega Image prin magazine care au o pozitionare foarte buna in zona urbana. Cele douazeci de [...]
Conform ultimului raport emis de INSSE, cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în mai comparativ cu luna mai 2015, a înregistrat o creștere cu 8,8%, și de de 5,9% serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata, serie brută, a fost propulsată de creșterea pe segmentele mașini, echipamente și furnituri (+29,7%), al produselor agricole [...]
Localul bucureștean înființat în 1879 atrage 2.500 de clienți zilnic, din care 1.000 sunt străini. La fiecare consumație, ei achită o notă de plată medie de 35 de euro. După o istorie la fel de zbuciumată ca a întregii țări, Caru’ cu Bere se prezintă astăzi cu statistici impresionante. Spre exemplu, potrivit conducerii de acum a localului, aici vin zilnic 2.500 de clienți, din care aproximativ 40% sunt străini, iar vânzările lunare sunt de 3.000 de ciolane afumate [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN