Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.           


Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi studenți ai Universității de Științe Veterinare și Farmaceutice din Brno, și au hotărât să își deschidă prima lor afacere împreună, și anume o saună la căminul J. Taufer din Brno. În acel moment, ei au câștigat atenția studenților, profesorilor și presei locale, care scria despre ei la acea vreme că sunt niște tineri muncitori care pun bazele primei lor afaceri. În afară de afacerea cu sauna, Pavel Váhala și Radek Stanék au fost membri ai Societății Veterinarilor. La sfârșitul studiilor, Pavel Váhala a început sa lucreze pentru companii implicate în producția de ingrediente pentru domeniul prelucrării cărnii. Toate aceste activități studențești au pus bazele viitoarei companii TRUMF International s.r.o.          


După absolvire, Pavel Váhala a hotărât să își înființeze propria companie în 1992, pe care a numit-o MASO MORAVIA. Prin înființarea acestei companii, el a continuat o tradiție de familie de peste 60 de ani în producția de carne și produse din carne. Producția de aditivi pentru produsele din carne a devenit obiectul principal de activitate al companiei MASO MORAVIA, iar Pavel Váhala și-a ales orașul de origine Lipník nad Beèvou ca sediu al companiei. TRUMF International s.r.o. a devenit ulterior succesorul direct al MASO MORAVIA. MASO MORAVIA a început să pătrundă cu succes pe piața cehă cu condimente și produse cu condimente pentru prelucrarea cărnii.         


În 1995, Radek Stanék a întărit activele companiei, iar cei doi prieteni de succes care se cunoșteau încă din studenție s-au reunit. În același timp, compania și-a lansat propria linie de condimente și aditivi sub marca TRUMF.        


Condimentele marca TRUMF au început să cucerească treptat piața cehă la mijlocul anilor 1990. Pavel Váhala și Radek Stanék au decis ulterior să schimbe numele companiei lor în actualul nume TRUMF International s.r.o. Compania TRUMF International s.r.o. își are încă sediul în Lipník nad Beèvou, se prezintă în prezent cu succes la târgul alimentar SALIMA din Brno, iar Pavel Váhala și Radek Stanék au început să se gândească serios la extinderea în străinătate.      


În 1996, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât prima extindere în străinătate. Prima piață pe care au intrat produsele companiei TRUMF International s.r.o. a fost Ucraina, unde compania a înființat o sucursală în Lviv. În anii următori, compania TRUMF și-a continuat extinderea în străinătate, iar în 1998 a înființat sucursale în Belarus (Minsk), Ungaria (Komárom) și în România (Oradea).         


TRUMF International s.r.o. a fost afectată în mod semnificativ de inundațiile de o sută de ani care au lovit Moravia în vara anului 1997 și au inundat toate spațiile companiei, care își avea sediul la Lipník nad Beèvou în acel moment. Toți angajații companiei TRUMF International au participat activ la eliminarea consecințelor apei în urma inundației de o sută de ani, iar proprietarii companiei au început să ia serios în considerare mutarea sediului companiei TRUMF International la o altă adresă.         


În urma experiențelor negative care au fost provocate de inundații în 1997, Pavel Váhala și Radek Stanék au hotărât să construiască un nou sediu al companiei pentru TRUMF International în zona cadastrală Dolní Újezd ​​lângă sediul său original în Lipník nad Beèvou. Lucrările de construcție a noii fabrici au început la începutul anului 1998.          


După un an de lucrări de construcție intense, TRUMF International s.r.o. a fost mutată într-o fabrică nouă la începutul primăverii și în vara anului 1999. Marea deschidere a avut loc la sfârșitul verii, la care au participat cei mai importanți parteneri de afaceri din Republica Cehă și din străinătate, inclusiv angajații companiei TRUMF International s.r.o. din Republica Cehă și din sucursale individuale.         


În primul deceniu al secolului al XXI-lea, compania TRUMF International s.r.o. s-a concentrat mai mult pe piețele externe. În această perioadă, și-a înființat sucursale în Rusia și Slovacia. În același timp, a stabilit o cooperare comercială cu parteneri strategici din alte țări, cum ar fi Kazahstan, Lituania, Letonia sau SUA.         


După anul 2000, compania TRUMF International a început să pună un accent tot mai mare pe condimentele sale acestea fiind de cea mai bună calitate. Compania a înființat un departament pentru calitate care pune în aplicare standarde riguroase de calitate în cadrul companiei. Datorită acestui efort, compania TRUMF International a obținut primul său certificat de calitate ISO 9001 pentru sistemul său de management al calității în anul 2001. În anii următori, a obținut certificări suplimentare în conformitate cu ISO 14001 - Sistemul de Management al Mediului, ISO 22000 - Sistemul de Management al Siguranței Alimentelor și IFS FOOD 6.   


La începutul secolului al XXI-lea, compania TRUMF a început de asemenea să se concentreze pe aprofundarea cooperării sale cu clienții. Departamentul de management al produselor nou-înființat le oferă clienților companiei TRUMF International servicii complexe tehnologice. În acest scop, compania utilizează, printre altele, propriul său atelier de dezvoltare în incinta TRUMF din Dolní Újezd, unde produce mostre ale produselor finite din carne. Managerii de produs se ocupă de pregătirea specializată a clienților, iar departamentul de marketing pregătește evenimente pentru petrecerea timpului liber și de sponsorizare pentru clienți, cum ar fi Turneul de Fotbal din Industria Cărnii pentru muncitorii din fabricile de prelucrare a cărnii din Republica Cehă și Slovacia.           


De când a fost înființată acum 25 de ani, compania TRUMF International a devenit o companie pe deplin profesionalizată care funcționează pe principiul aprofundării a 3 avantaje competitive definite: stabilitate, serviciu și flexibilitate. Departamentul de dezvoltare și de management al produselor le oferă clienților servicii tehnologice complexe, își sporește profesionalismul serviciilor oferite în domeniul analizei senzoriale, își creează propria gamă de arome și sporește profesionalismul seminariilor și instruirii.


Compania TRUMF International își sporește gradul de profesionalism în ceea ce privește producția amestecului de condimente prin management la nivelul unui sistem de informații al întreprinderii și introduce un grad înalt de automatizare, identificare avansată cu coduri de bare 2D și EAN, un sistem de control și trasabilitate în mai multe etape pentru fluxurile de produse, și își modernizează sistemul de management al depozitelor.          


Datorită acestor schimbări, compania TRUMF International a reușit să pătrundă cu succes pe piețe noi, iar condimentele marca TRUMF sunt vândute în prezent chiar și în Finlanda și Croația, de exemplu.

Alte articole recomandate:

Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.  Dintre cele 9 unitati comerciale deschise [...]
Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe, ocupă locul doi pe piața cafelei solubile din România, după Nestle, odată cu preluarea pentru 20 milioane dolari a brandului de cafea Amigo, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel. "Cel mai important concurent pe această piață (de cafea solubilă, n.r.) este Nestle. Concurenți importanți sunt și Mondelez și Maspex Polonia. Prin urmare, Strauss ocupă, după realizarea concentrării economice, locul doi în piaț [...]
După introducerea, în anul 2013, a îndulcitorului Ștevia în sortimentul de bază Nestea, oferind astfel cu 30% mai puține calorii, Nestea, liderul pe piața băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, lansează acum un produs nou cu aromă de floare de cireș. “Aroma florală a noului Nestea floare de cireș reprezintă o inovație pe piața băuturilor răcoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producători de băuturi răcoritoare cu extract de ceai din țară care [...]
Expur, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața uleiului, aduce în fabrica de la Slobozia echipamentele preluate în urmă cu un an de la fabrica Cargill din Podari. Francezii integrează astfel două unități de producție într-un singur loc pentru a crea un punct de forță, unde vor procesa 500.000 de tone de semințe oleaginoase anual. Mișcarea Expur vine ca răspuns la asocierea Bunge-Prio prin fabricile din Buzău și Lehliu, grup cu care francezii îș [...]
Controalele inspectorilor DSVSA Vaslui desfãsurate în perioada premergãtoare sãrbãtorilor de iarnã, inclusiv în timpul acestora au dus la verificarea unui numãr de 242 de unitãti. Ca urmare a neregulilor descoperite în timpul controalelor, desfãsurate în acest interval, au fost aplicate 8 sanctiuni contraventionale, în valoare de 6.200 de lei, au fost acordate 9 avertismente si emise sapte ordonante pentru [...]
Grupul german de retail REWE, care operează lanțul de supermarketuri Billa, ar fi interesat să vândă rețeaua de magazine din România. Retailerul tocmai a vândut magazinele Billa din Italia.    Grupul german REWE, care operează pe plan local lanțul de supermarketuri Billa precum și magazinele tip discounter XXL Mega Discount și Penny Market, ar fi interesat să vândă cele 82 de magazine ce operează sub sigla Billa în România, au declarat pentru [...]
Sectorul Bere a generat in luna februarie a acestui an peste 2.500 de aparitii in online, in crestere cu 4% fata de luna ianuarie, si un viewership de aproape 9 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu mai putin de 1% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor d [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi