Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura în a doua marți din octombrie, în toate țările în care compania este prezentă.


Inspirat de succesul primei ediții a campaniei Ziua Afacerii Tale din 2016, Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România afirmă: “La METRO, simțim o conexiune puternică cu milioanele de antreprenori din întreaga lume, deoarece zi de zi și noi lucrăm cu aceeași pasiune și dedicare care stă la baza succesului afacerilor independente. Pentru că știm că succesul nostru depinde de succesul clienților noștri.“


A doua ediție a evenimentului Ziua Afacerii Tale va avea loc pe 10 octombrie 2017, în toate țările în care compania METRO este prezentă și vizează toate afacerile independente, și implicit cele 21 milioane de clienți profesioniști METRO. Compania intenționează să transforme această zi într-un eveniment global anual, care se va desfășura în a doua marți a lunii octombrie.


Evenimentul își propune să ofere antreprenorilor atenția și recunoașterea pe care o merită, să crească vizibilitatea afacerii lor în cadrul comunităților locale și să susțină antreprenorii pentru a-și construi rețele puternice în comunitatea celor care le împărtășesc pasiunea.


Până pe 10 octombrie, activitățile pentru Ziua Afacerii Tale aduc în prim-plan o varietate de oferte speciale, create de către afacerile participante, precum: un desert gratuit care să complimenteze o cină romantică sau o reducere oferită pentru serviciile de curățenie. Antreprenorii își înscriu afacerea și publică ofertele speciale pe platforma online dedicată: www.ziuaafaceriitale.ro, care este deschisă publicului larg, pentru a asigura vizibilitatea afacerilor și pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi.


Având în vedere importanța și impactul afacerilor independente în cadrul societății, în acest an, METRO a realizat un studiu internațional pentru a cunoaște în profunzime atitudinea publicului față de antreprenori. În plus, acest studiu va oferi perspective asupra provocărilor cu care se confruntă antreprenorii, asupra experienței acestora și a modului în care poate fi promovată eficient o afacere.


Studiul analizează eșantioane reprezentative ale publicului larg, dar și ale antreprenorilor din România, Germania, Franța, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Cehă, Turcia, Rusia și China. Datele obținute vor ajuta reprezentanți ai comunității de business și politicieni să înțeleagă mai bine cum funcționează afacerile independente și cum pot acționa ei pentru a susține dezvoltarea durabilă a acestor afaceri.


În vederea sărbătoririi zilei de 10 octombrie, METRO România va oferi un sprijin important antreprenorilor participanți: platforma online care pune la dispoziția publicului ofertele speciale create de afacerile independente participante și informații despre businessul acestora. Pe lângă publicitatea gratuită pentru afacerea lor, au fost gândite și o serie de evenimente și activități de marketing care vin în sprijinul antreprenorilor, pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi - de la materiale promoționale, la acces în mass-media.


“Va fi o zi plină de noi experiențe și oferte speciale - realizate doar cu sprijinul antreprenorilor. Oferindu-le atenția pe care o merită și promovându-le activitățile prin intermediul acestui eveniment special, în cele din urmă ne dorim să aducem cât mai mulți clienți la ușile acestora – subliniind, totodată, aspirația METRO de a fi Campionul Afacerilor Independente”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.


METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.


Bazându-se pe forța diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. METRO/MAKRO Cash & Carry operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 țări, numărând peste 100.000 angajați. Informații suplimentare pe: www.metroag.de.


METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]
Auchan Franța a anunțat un plan de investiții în valoare de un miliard de euro ce vizează rețeaua de hypermarketuri. Mare parte dintre fonduri vor fi destinate renovării magazinelor existe, un proces ce se va încheia la finalul lui 2017, potrivit retailanalysis.igd.com, care mai subliniază că noua cifră înaintată pentru investiții este cu peste 50% mai mare decât estimările anterioare.   Anunțul a fost făcut presei chiar de căt [...]
Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.   "Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Profi demareaza in acesta saptamana un program de cursuri gratuite de calificare in meseria de “lucrator in comert”.  Aproximativ 450 de femei aflate in cautarea unui loc de munca urmeaza sa beneficieze de acest proiect care va continua pana in octombrie 2015.“Am initiat programul ca sa oferim o sansa in plus femeilor din intreaga tara si totodata sa pregatim potentiali angajati care sa imbunatateasca nivelul servirii din magazinele noastre din ce in ce mai [...]
METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Profi a inaugurat al doilea magazin modular al retelei, in localitatea Baraolt, judetul Covasna. Unitatea a fost construita in doar 30 de zile si ocupa o suprafata totala de 548 mp, din care spatiul de vanzare este de 396 mp, noteaza revista Progresiv. Magazinul a fost ridicat cu ajutorul unei tehnologii noi de constructie care permite amplasarea unui magazin in orice zona si redimensionarea lui dupa puterea de cumparare a clientilor. Aceeasi tehnologie a fost utilizata si pentru ridicarea [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN