Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura în a doua marți din octombrie, în toate țările în care compania este prezentă.


Inspirat de succesul primei ediții a campaniei Ziua Afacerii Tale din 2016, Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România afirmă: “La METRO, simțim o conexiune puternică cu milioanele de antreprenori din întreaga lume, deoarece zi de zi și noi lucrăm cu aceeași pasiune și dedicare care stă la baza succesului afacerilor independente. Pentru că știm că succesul nostru depinde de succesul clienților noștri.“


A doua ediție a evenimentului Ziua Afacerii Tale va avea loc pe 10 octombrie 2017, în toate țările în care compania METRO este prezentă și vizează toate afacerile independente, și implicit cele 21 milioane de clienți profesioniști METRO. Compania intenționează să transforme această zi într-un eveniment global anual, care se va desfășura în a doua marți a lunii octombrie.


Evenimentul își propune să ofere antreprenorilor atenția și recunoașterea pe care o merită, să crească vizibilitatea afacerii lor în cadrul comunităților locale și să susțină antreprenorii pentru a-și construi rețele puternice în comunitatea celor care le împărtășesc pasiunea.


Până pe 10 octombrie, activitățile pentru Ziua Afacerii Tale aduc în prim-plan o varietate de oferte speciale, create de către afacerile participante, precum: un desert gratuit care să complimenteze o cină romantică sau o reducere oferită pentru serviciile de curățenie. Antreprenorii își înscriu afacerea și publică ofertele speciale pe platforma online dedicată: www.ziuaafaceriitale.ro, care este deschisă publicului larg, pentru a asigura vizibilitatea afacerilor și pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi.


Având în vedere importanța și impactul afacerilor independente în cadrul societății, în acest an, METRO a realizat un studiu internațional pentru a cunoaște în profunzime atitudinea publicului față de antreprenori. În plus, acest studiu va oferi perspective asupra provocărilor cu care se confruntă antreprenorii, asupra experienței acestora și a modului în care poate fi promovată eficient o afacere.


Studiul analizează eșantioane reprezentative ale publicului larg, dar și ale antreprenorilor din România, Germania, Franța, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Cehă, Turcia, Rusia și China. Datele obținute vor ajuta reprezentanți ai comunității de business și politicieni să înțeleagă mai bine cum funcționează afacerile independente și cum pot acționa ei pentru a susține dezvoltarea durabilă a acestor afaceri.


În vederea sărbătoririi zilei de 10 octombrie, METRO România va oferi un sprijin important antreprenorilor participanți: platforma online care pune la dispoziția publicului ofertele speciale create de afacerile independente participante și informații despre businessul acestora. Pe lângă publicitatea gratuită pentru afacerea lor, au fost gândite și o serie de evenimente și activități de marketing care vin în sprijinul antreprenorilor, pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi - de la materiale promoționale, la acces în mass-media.


“Va fi o zi plină de noi experiențe și oferte speciale - realizate doar cu sprijinul antreprenorilor. Oferindu-le atenția pe care o merită și promovându-le activitățile prin intermediul acestui eveniment special, în cele din urmă ne dorim să aducem cât mai mulți clienți la ușile acestora – subliniind, totodată, aspirația METRO de a fi Campionul Afacerilor Independente”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.


METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.


Bazându-se pe forța diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. METRO/MAKRO Cash & Carry operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 țări, numărând peste 100.000 angajați. Informații suplimentare pe: www.metroag.de.


METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei. „XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group – si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi [...]
Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat [...]
Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat că de patru-cinci zile este concurență în piață, fiind afișate la raft două prețuri, cel vechi și cel cu TVA scăzut de luni la 9%, fiind simțită o creștere în vânzări, context în care au de câștigat consumatorii, dar și segmentul de agricultură. Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat că de patru-cinci zile este concurență în piață, fiind afișate la raft două prețuri, cel vechi și cel cu TVA [...]
Kaufland, liderul detașat din comerțul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creștere cu 10% față de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerțului.   Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidență faptul că ritmul de creștere al afacerilor rețelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piață, informeaz [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN