Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura în a doua marți din octombrie, în toate țările în care compania este prezentă.


Inspirat de succesul primei ediții a campaniei Ziua Afacerii Tale din 2016, Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România afirmă: “La METRO, simțim o conexiune puternică cu milioanele de antreprenori din întreaga lume, deoarece zi de zi și noi lucrăm cu aceeași pasiune și dedicare care stă la baza succesului afacerilor independente. Pentru că știm că succesul nostru depinde de succesul clienților noștri.“


A doua ediție a evenimentului Ziua Afacerii Tale va avea loc pe 10 octombrie 2017, în toate țările în care compania METRO este prezentă și vizează toate afacerile independente, și implicit cele 21 milioane de clienți profesioniști METRO. Compania intenționează să transforme această zi într-un eveniment global anual, care se va desfășura în a doua marți a lunii octombrie.


Evenimentul își propune să ofere antreprenorilor atenția și recunoașterea pe care o merită, să crească vizibilitatea afacerii lor în cadrul comunităților locale și să susțină antreprenorii pentru a-și construi rețele puternice în comunitatea celor care le împărtășesc pasiunea.


Până pe 10 octombrie, activitățile pentru Ziua Afacerii Tale aduc în prim-plan o varietate de oferte speciale, create de către afacerile participante, precum: un desert gratuit care să complimenteze o cină romantică sau o reducere oferită pentru serviciile de curățenie. Antreprenorii își înscriu afacerea și publică ofertele speciale pe platforma online dedicată: www.ziuaafaceriitale.ro, care este deschisă publicului larg, pentru a asigura vizibilitatea afacerilor și pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi.


Având în vedere importanța și impactul afacerilor independente în cadrul societății, în acest an, METRO a realizat un studiu internațional pentru a cunoaște în profunzime atitudinea publicului față de antreprenori. În plus, acest studiu va oferi perspective asupra provocărilor cu care se confruntă antreprenorii, asupra experienței acestora și a modului în care poate fi promovată eficient o afacere.


Studiul analizează eșantioane reprezentative ale publicului larg, dar și ale antreprenorilor din România, Germania, Franța, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Cehă, Turcia, Rusia și China. Datele obținute vor ajuta reprezentanți ai comunității de business și politicieni să înțeleagă mai bine cum funcționează afacerile independente și cum pot acționa ei pentru a susține dezvoltarea durabilă a acestor afaceri.


În vederea sărbătoririi zilei de 10 octombrie, METRO România va oferi un sprijin important antreprenorilor participanți: platforma online care pune la dispoziția publicului ofertele speciale create de afacerile independente participante și informații despre businessul acestora. Pe lângă publicitatea gratuită pentru afacerea lor, au fost gândite și o serie de evenimente și activități de marketing care vin în sprijinul antreprenorilor, pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi - de la materiale promoționale, la acces în mass-media.


“Va fi o zi plină de noi experiențe și oferte speciale - realizate doar cu sprijinul antreprenorilor. Oferindu-le atenția pe care o merită și promovându-le activitățile prin intermediul acestui eveniment special, în cele din urmă ne dorim să aducem cât mai mulți clienți la ușile acestora – subliniind, totodată, aspirația METRO de a fi Campionul Afacerilor Independente”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.


METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.


Bazându-se pe forța diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. METRO/MAKRO Cash & Carry operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 țări, numărând peste 100.000 angajați. Informații suplimentare pe: www.metroag.de.


METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Noul șef al Auchan România, Frédéric Bellon, estimează pentru acest an creșterea cifrei de afaceri, în condițiile în care în primele luni valoarea vânzărilor este ușor în urcare față de perioada similară a anului trecut, pe fondul politicii de prețuri cu 25% mai mici care a fost implementată și în fostele magazine real.  "Am câștigat clienți, am vândut mai multe produse, iar valoare [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]
Produs în fabrica de la Halchiu, județul Brașov, Oly Bifidus iaurt de băut este nutritiv, fără conservanți sau coloranți artificiali, disponibil în cinci arome: natural, prune, pere, fructe de pădure și vișine. Lansarea acestui produs vine ca o urmare a tendințelor observate în obiceiurile de consum ale românilor, aceștia fiind din ce în ce mai atenți la calitatea produselor pe care le cumpără și încercând să ducă un stil de viață mai sănătos și mai [...]
GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
În luna octombrie, rețelele internaționale și-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unități inaugurate, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locații. De asemenea, Penny și Kaufland au inaugurat câte două unități, iar Lidl a bifat o nouă deschidere, informeaza [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]
Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN