Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a înregistrat circa 2.000 de clienți.


Restaurantul ocupă o suprafață de 100 de m2, este situat în centru comercial Arena Mall, în zona de maximă vizibilitate a food-court-ului, în imediata vecinătate a McDonald’s, și are 17 angajați. Spartan Bacău și-a întâmpinat clienții cu produsele sale tradiționale, datorită cărora s-a făcut cunoscut în toată țara: Souvlaki și Gyros, pregătite după rețete proprii, pyta proaspătă, preparată pe loc, precum și sosurile care sunt marcă înregistrată. Carnea de pui, folosită în toate restaurantele din rețea, provine de la ferma de la Ciorogârla, unde animalele sunt crescute în cele mai bune condiții, hrănite cu grăunțe și nu se folosesc aditivi în procesare. Maioneza care intră în componența sosurilor este făcută din ouă, iar carnea de porc și berbecuț este cumpărată de la furnizori atent verificați și pregătită într-un baiț special, la fabrica de procesare de la Ciorogârla.


Cu ocazia inaugurării celei de-a treisprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale care vor continua toată luna septembrie: la fiecare meniu Souvlaki Maxx, clienții au beneficiat de o băutură gratis.


“Am hotărât să deschidem restaurantul din Bacău pentru că, așa cum am afirmat mereu, vrem să ducem numele și standardele de calitate ale mărcii Spartan în toate orașele țării. Am răspuns și cererii mari existente în acest oraș, unde, conform studiilor de piață pe care le-am făcut, mulți oameni mergeau în Focșani și Iași și mâncau la Spartan, pentru că nu exista un restaurant și în Bacău. De asemenea, din Bacău am primit cele mai multe cereri de franciză. Așadar, suntem încrezători că în circa un an vom reuși să ajungem lideri pe segmentul de carne rotisată în zona orașelor Bacău, Roman și Focșani, la fel cum s-a întâmplat în Timișoara”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General al S.C. Strong MND S.R.L, compania deținătoare a francizei Spartan.


Parte a strategiei de consolidare și, în același timp, de dezvoltare a afacerii, toate restaurantele din rețeaua Spartan vor beneficia de o îmbunătățire a designului, care va consta în modernizarea sistemului de iluminare și folosirea unor materiale de o calitate superioară, iar unitatea nou inaugurată în Bacău este prima realizată după noile specificații.


“Arena Mall este un centru comercial cu un mix al chiriașilor diversificat și cu o zonă de
food-court bine populată pentru un oraș de provincie. Le suntem recunoscători reprezentanților centrului comercial și în special domnului Ovidiu Budeanu, proprietarul Arena Mall, care ne-au oferit tot sprijinul de care am avut nevoie. Dintre cele 16 restaurante prezente aici, Spartan este singurul cu meniuri de inspirație grecească, iar acest lucru cred că ne conferă un atu important. Faptul că nu facem rabat de la calitate, iar acum ne așteptăm clienții într-un restaurant cu un design deosebit și prietenos, cred că se va reflecta în evoluția acestei unități, căreia numărul treisprezece sunt convinsă că îi va purta foarte mult noroc!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


Restaurantul din Bacău este cea de-a treisprezecea unitate proprie Spartan, ea adăugându-se celorlalte douăsprezece deschise în: Suceava, Focșani, Piatra Neamț, Botoșani, Târgu Jiu, Turnu Severin, Brașov, Constanța, Iași, Brăila, Pitești. În prezent, rețeaua Spartan numără 33 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al IV-lea în topul celor mai extinse rețele la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 33 de restaurante, dintre care 13 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 20 de orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani,Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 13 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 260 de persoane, iar în total, în toate cele 33 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

În ziua de 23 februarie, la Dubai-Emiratele Arabe Unite, s-a deschis GulfFood, cel mai mare eveniment dedicat industriei alimentare din zona Golfului dar și din spațiul economic arab. La târg participă companii de pe toate continentele, interesul vizitatorilor crescând de la o oră la alta, de la o zi la alta. La standuri sunt expuse produse de cea mai bună calitate care acoperă întreaga arie de preocupări a sectorului alimentar mondial, focusat pe specificul [...]
Una dintre principalele probleme de mediu ale societății noastre este creșterea continuă și fără precedent a cantității de deșeuri organice. Obiectivul managementullui deșeurilor din multe țări este acela de a reduce și a preveni acumularea de deșeuri organice, de a reduce emisile de gaze cu efect de seră și diminuarea schimbărilor climatice la nivel global.   Practicile din trecut, de evacuare și depozitare a deșeurilor, nu mai sunt în concordanță cu politicile care vizează [...]
Din septembrie anul trecut, agenții economici din industria morăritului și a panificației au primit o gură de oxigen odată cu reducerea TVA de la 24% la 9%. În timp ce reprezentanții Guvernului au anunțat în mai multe rânduri că efectele benefice se resimt la bugetul statului, la fel de optimiști sunt și marii jucători din acest sector economic. Acționarii companiei “Boromir Prod” SA preconizează că acest an va fi unul cu profit pentru compania care ocupă [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]
Traderul american Bunge, unul dintre cei mai mari patru jucători din lume pe această piață, l-a adus la con­du­cerea operațiunilor locale pe Stephen Karl, care a condus fer­ma Almos de 5.000 de hectare din județul Neamț și în trecut operațiunile germanilor de la BASF în România și Bulgaria, informeaza ZF. Karl va prelua conducerea consorțiului Bunge-Prio începând cu luna septembrie, atunci când îl va înlocui pe britanicul Giovanni [...]
Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN