Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a înregistrat circa 2.000 de clienți.


Restaurantul ocupă o suprafață de 100 de m2, este situat în centru comercial Arena Mall, în zona de maximă vizibilitate a food-court-ului, în imediata vecinătate a McDonald’s, și are 17 angajați. Spartan Bacău și-a întâmpinat clienții cu produsele sale tradiționale, datorită cărora s-a făcut cunoscut în toată țara: Souvlaki și Gyros, pregătite după rețete proprii, pyta proaspătă, preparată pe loc, precum și sosurile care sunt marcă înregistrată. Carnea de pui, folosită în toate restaurantele din rețea, provine de la ferma de la Ciorogârla, unde animalele sunt crescute în cele mai bune condiții, hrănite cu grăunțe și nu se folosesc aditivi în procesare. Maioneza care intră în componența sosurilor este făcută din ouă, iar carnea de porc și berbecuț este cumpărată de la furnizori atent verificați și pregătită într-un baiț special, la fabrica de procesare de la Ciorogârla.


Cu ocazia inaugurării celei de-a treisprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale care vor continua toată luna septembrie: la fiecare meniu Souvlaki Maxx, clienții au beneficiat de o băutură gratis.


“Am hotărât să deschidem restaurantul din Bacău pentru că, așa cum am afirmat mereu, vrem să ducem numele și standardele de calitate ale mărcii Spartan în toate orașele țării. Am răspuns și cererii mari existente în acest oraș, unde, conform studiilor de piață pe care le-am făcut, mulți oameni mergeau în Focșani și Iași și mâncau la Spartan, pentru că nu exista un restaurant și în Bacău. De asemenea, din Bacău am primit cele mai multe cereri de franciză. Așadar, suntem încrezători că în circa un an vom reuși să ajungem lideri pe segmentul de carne rotisată în zona orașelor Bacău, Roman și Focșani, la fel cum s-a întâmplat în Timișoara”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General al S.C. Strong MND S.R.L, compania deținătoare a francizei Spartan.


Parte a strategiei de consolidare și, în același timp, de dezvoltare a afacerii, toate restaurantele din rețeaua Spartan vor beneficia de o îmbunătățire a designului, care va consta în modernizarea sistemului de iluminare și folosirea unor materiale de o calitate superioară, iar unitatea nou inaugurată în Bacău este prima realizată după noile specificații.


“Arena Mall este un centru comercial cu un mix al chiriașilor diversificat și cu o zonă de
food-court bine populată pentru un oraș de provincie. Le suntem recunoscători reprezentanților centrului comercial și în special domnului Ovidiu Budeanu, proprietarul Arena Mall, care ne-au oferit tot sprijinul de care am avut nevoie. Dintre cele 16 restaurante prezente aici, Spartan este singurul cu meniuri de inspirație grecească, iar acest lucru cred că ne conferă un atu important. Faptul că nu facem rabat de la calitate, iar acum ne așteptăm clienții într-un restaurant cu un design deosebit și prietenos, cred că se va reflecta în evoluția acestei unități, căreia numărul treisprezece sunt convinsă că îi va purta foarte mult noroc!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


Restaurantul din Bacău este cea de-a treisprezecea unitate proprie Spartan, ea adăugându-se celorlalte douăsprezece deschise în: Suceava, Focșani, Piatra Neamț, Botoșani, Târgu Jiu, Turnu Severin, Brașov, Constanța, Iași, Brăila, Pitești. În prezent, rețeaua Spartan numără 33 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al IV-lea în topul celor mai extinse rețele la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 33 de restaurante, dintre care 13 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 20 de orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani,Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 13 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 260 de persoane, iar în total, în toate cele 33 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.   În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse [...]
Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. ”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, [...]
Merial și-a extins gama de teste și servicii care au ca țintă sănătatea animală și controlul cărnii de porc, anunță MeatProcessing, care citează un comunicat al companiei. Afacerea cu producerea cărnii de porc a cunoscut multe schimbări de-a lungul anilor- consolidare, schimbări în obiceiurile de consum ale consumatorilor, îmbunătățirea modului în care este comercializată carnea de porc si tendinta de constientizare publica asupra problemelor [...]
Apemin Zizin din Brașov, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de ape minerale naturale, va lua un împrumut în valoare de 4,2 milioane de lei de la Raiffeisen Bank pentru a construi un depozit în Mogoșoaia (jud. Ilfov), conform unei decizii luată de companie. Compania, controlată de Laura și Laurențiu Lazăr, va garanta acest credit cu un imobil din Mogoșoaia, reprezentat de un teren intravilan cu o suprafață de 6.430 de metri pătrați, unde se află o hală de depozitare [...]
Compania Agrana România (simbol bursier BETA), cu afaceri de peste un miliard de lei și controlată de grupul austriac Agrana Zucker, a convocat acționarii în adunare generală pentru a aproba trecerea din 2015 la exercițiul financiar diferit de anul calendaristic. Mai exact, începând din 2015, exercițiul financiar va începe la 1 martie și se va încheia la 28/29 februarie ale fiecărui an, informeaza ZF. Societatea are în plan să treacă și la anul fiscal [...]
Potrivit unui comunicat transmis la redactia infoALIMENT, in cursul lunii ianuarie 2015, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfăsurat activități de control în unitățile din industria agroalimentară.   Unitățile din industria agroalimentară controlate, desfășoară activități pe domenii de activitate diverse, precum fabricarea produselor de morărit, a pâinii și produselor de patiserie, a altor produse [...]
Producătorul de apă minerală Bilbor Mineral Water, produs lansat ]n anul 2009, parte din grupul United Romanian Breweries Bereprod, a intrat în insolvență, după ce Tribunalul Ilfov a admis cererea formulată de firma Marsim International.  "Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenței formulată de creditorul SC Marsim International SRL ca declarație de creanță și dispune trimiterea sa administratorului judiciar provizoriu pentru a fi analizată. Admite cererea debitorului [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi