Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a înregistrat circa 2.000 de clienți.


Restaurantul ocupă o suprafață de 100 de m2, este situat în centru comercial Arena Mall, în zona de maximă vizibilitate a food-court-ului, în imediata vecinătate a McDonald’s, și are 17 angajați. Spartan Bacău și-a întâmpinat clienții cu produsele sale tradiționale, datorită cărora s-a făcut cunoscut în toată țara: Souvlaki și Gyros, pregătite după rețete proprii, pyta proaspătă, preparată pe loc, precum și sosurile care sunt marcă înregistrată. Carnea de pui, folosită în toate restaurantele din rețea, provine de la ferma de la Ciorogârla, unde animalele sunt crescute în cele mai bune condiții, hrănite cu grăunțe și nu se folosesc aditivi în procesare. Maioneza care intră în componența sosurilor este făcută din ouă, iar carnea de porc și berbecuț este cumpărată de la furnizori atent verificați și pregătită într-un baiț special, la fabrica de procesare de la Ciorogârla.


Cu ocazia inaugurării celei de-a treisprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale care vor continua toată luna septembrie: la fiecare meniu Souvlaki Maxx, clienții au beneficiat de o băutură gratis.


“Am hotărât să deschidem restaurantul din Bacău pentru că, așa cum am afirmat mereu, vrem să ducem numele și standardele de calitate ale mărcii Spartan în toate orașele țării. Am răspuns și cererii mari existente în acest oraș, unde, conform studiilor de piață pe care le-am făcut, mulți oameni mergeau în Focșani și Iași și mâncau la Spartan, pentru că nu exista un restaurant și în Bacău. De asemenea, din Bacău am primit cele mai multe cereri de franciză. Așadar, suntem încrezători că în circa un an vom reuși să ajungem lideri pe segmentul de carne rotisată în zona orașelor Bacău, Roman și Focșani, la fel cum s-a întâmplat în Timișoara”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General al S.C. Strong MND S.R.L, compania deținătoare a francizei Spartan.


Parte a strategiei de consolidare și, în același timp, de dezvoltare a afacerii, toate restaurantele din rețeaua Spartan vor beneficia de o îmbunătățire a designului, care va consta în modernizarea sistemului de iluminare și folosirea unor materiale de o calitate superioară, iar unitatea nou inaugurată în Bacău este prima realizată după noile specificații.


“Arena Mall este un centru comercial cu un mix al chiriașilor diversificat și cu o zonă de
food-court bine populată pentru un oraș de provincie. Le suntem recunoscători reprezentanților centrului comercial și în special domnului Ovidiu Budeanu, proprietarul Arena Mall, care ne-au oferit tot sprijinul de care am avut nevoie. Dintre cele 16 restaurante prezente aici, Spartan este singurul cu meniuri de inspirație grecească, iar acest lucru cred că ne conferă un atu important. Faptul că nu facem rabat de la calitate, iar acum ne așteptăm clienții într-un restaurant cu un design deosebit și prietenos, cred că se va reflecta în evoluția acestei unități, căreia numărul treisprezece sunt convinsă că îi va purta foarte mult noroc!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


Restaurantul din Bacău este cea de-a treisprezecea unitate proprie Spartan, ea adăugându-se celorlalte douăsprezece deschise în: Suceava, Focșani, Piatra Neamț, Botoșani, Târgu Jiu, Turnu Severin, Brașov, Constanța, Iași, Brăila, Pitești. În prezent, rețeaua Spartan numără 33 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al IV-lea în topul celor mai extinse rețele la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 33 de restaurante, dintre care 13 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 20 de orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani,Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 13 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 260 de persoane, iar în total, în toate cele 33 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Pe baza unei analize efectuate de Magazinul Progresiv, Valentin Șoneriu a declarat: „Piața de carne ambalată este o piață stabilă, iar pe măsură ce consumul va crește, se vor dezvolta și produsele mai scumpe, așa cum este carnea ambalată în atmosferă modificată”. Valentin Șoneriu este implicat în conducerea companiei CarmOlimp din județul Brașov, firmă deținută de părinții săi, Olimpiu și Carm [...]
Ieri, s-a făcut un pas important în consolidarea și unificarea mișcării patronale și profesionale din agricultură și industrie alimentară, informeaza Agrointel. Este vorba despre consorțiul AGROALIMENT care va reprezenta, pe o singură voce, interesele fermierilor români și a procesatorilor din industria alimentară în negocierile cu structurile europene. Potrivit surselorAgrointeligența, în întâlnirea de astăzi, [...]
(HotNews) Uniunea Europeana nu negociaza cu Statele Unite scaderea standardelor UE pentru produsele agroalimentare, in cadrul viitorului Parteneriat Transatlantic pentru Comert si Investitii (TTIP), a declarat la Bucuresti, la final de mandat, comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos. La randul sau, Harold John Sinclair, vicepresedintele organizatiei europene a fermierilor Copa-Cogeca, a subliniat ca agricultorii din UE respecta standarde inalte de sanatate publica, mediu s [...]
Franzeluța SA, companie din Republica Moldova specializată în producția de morărit și panificație a participat cu o serie de produse noi la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie. Printre noutăți, reprezentanții companiei au menționat biscuiții cu caramel, covrigeii glazurați cu mac, covrigeii cu graham (fără zahăr), pesmeții de [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut față de luna precedentă cu 0,8%, dar a crescut față de luna iunie 2013 cu 17,7%. În semestrul I 2014 comparativ cu semestrul I 2013, cantitatea de lapte de vacăcolectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a crescut cu 15,6%. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 În luna [...]
Ambalarea lactatelor în cutii de carton, fie că vorbim despre lapte UHT, creme, brânzeturi pre-porționate, necesită echipamente de mare productivitate, care să asigure deplina siguranță a produsului final și garantarea termenelor de valabilitate a produsului final. Una dintre opțiunile dumneavoastră poate fi oferta companiei germane Ostermeier. Hela 2500-1 este un echipament de mare productivitate destinat umplerii cu lactate a ambalajelor de carton. Est [...]
”Noul Cod civil refuzând să preia nominalismul monetar ca principiu, consacrat ca atare, manifestă un valorism „punctual”, aplicabil doar în unele cazuri prevăzute de lege sau, dimpotrivă, complet exclus în alte ipoteze reglementate legal”, arăta Lect. Univ. Dr. Felicia ROȘIORU, în articolul ”Mecanisme de actualizare a creanței consacrate de noul cod civil”.   Data de evaluare a prejudiciului   ”Deși Noul Cod civil [...]
Producătorul de vin Avincis, deținut de avocații Valeriu și Cristiana Stoica, vrea să iasă pe piețele externe. Nu va fi ușor: “vinul românesc la export se lovește de lipsa unui brand de țară adecvat (…). România a pierdut brandul de țară în ultimii 20 de ani din cauza vinului de slabă calitate care s-a vândut în afara țării”, crede Cristiana Stoica. “Producătorii mci și medii sunt cei care pot schimba imaginea vinului românes [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN