Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a înregistrat circa 2.000 de clienți.


Restaurantul ocupă o suprafață de 100 de m2, este situat în centru comercial Arena Mall, în zona de maximă vizibilitate a food-court-ului, în imediata vecinătate a McDonald’s, și are 17 angajați. Spartan Bacău și-a întâmpinat clienții cu produsele sale tradiționale, datorită cărora s-a făcut cunoscut în toată țara: Souvlaki și Gyros, pregătite după rețete proprii, pyta proaspătă, preparată pe loc, precum și sosurile care sunt marcă înregistrată. Carnea de pui, folosită în toate restaurantele din rețea, provine de la ferma de la Ciorogârla, unde animalele sunt crescute în cele mai bune condiții, hrănite cu grăunțe și nu se folosesc aditivi în procesare. Maioneza care intră în componența sosurilor este făcută din ouă, iar carnea de porc și berbecuț este cumpărată de la furnizori atent verificați și pregătită într-un baiț special, la fabrica de procesare de la Ciorogârla.


Cu ocazia inaugurării celei de-a treisprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale care vor continua toată luna septembrie: la fiecare meniu Souvlaki Maxx, clienții au beneficiat de o băutură gratis.


“Am hotărât să deschidem restaurantul din Bacău pentru că, așa cum am afirmat mereu, vrem să ducem numele și standardele de calitate ale mărcii Spartan în toate orașele țării. Am răspuns și cererii mari existente în acest oraș, unde, conform studiilor de piață pe care le-am făcut, mulți oameni mergeau în Focșani și Iași și mâncau la Spartan, pentru că nu exista un restaurant și în Bacău. De asemenea, din Bacău am primit cele mai multe cereri de franciză. Așadar, suntem încrezători că în circa un an vom reuși să ajungem lideri pe segmentul de carne rotisată în zona orașelor Bacău, Roman și Focșani, la fel cum s-a întâmplat în Timișoara”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General al S.C. Strong MND S.R.L, compania deținătoare a francizei Spartan.


Parte a strategiei de consolidare și, în același timp, de dezvoltare a afacerii, toate restaurantele din rețeaua Spartan vor beneficia de o îmbunătățire a designului, care va consta în modernizarea sistemului de iluminare și folosirea unor materiale de o calitate superioară, iar unitatea nou inaugurată în Bacău este prima realizată după noile specificații.


“Arena Mall este un centru comercial cu un mix al chiriașilor diversificat și cu o zonă de
food-court bine populată pentru un oraș de provincie. Le suntem recunoscători reprezentanților centrului comercial și în special domnului Ovidiu Budeanu, proprietarul Arena Mall, care ne-au oferit tot sprijinul de care am avut nevoie. Dintre cele 16 restaurante prezente aici, Spartan este singurul cu meniuri de inspirație grecească, iar acest lucru cred că ne conferă un atu important. Faptul că nu facem rabat de la calitate, iar acum ne așteptăm clienții într-un restaurant cu un design deosebit și prietenos, cred că se va reflecta în evoluția acestei unități, căreia numărul treisprezece sunt convinsă că îi va purta foarte mult noroc!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


Restaurantul din Bacău este cea de-a treisprezecea unitate proprie Spartan, ea adăugându-se celorlalte douăsprezece deschise în: Suceava, Focșani, Piatra Neamț, Botoșani, Târgu Jiu, Turnu Severin, Brașov, Constanța, Iași, Brăila, Pitești. În prezent, rețeaua Spartan numără 33 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al IV-lea în topul celor mai extinse rețele la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 33 de restaurante, dintre care 13 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 20 de orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani,Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 13 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 260 de persoane, iar în total, în toate cele 33 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]
Un misterios ingredient al lumii antice având la bază peștele și intestinele de pește, utilizat pentru condimentarea tuturor preparatelor culinare în epoca romană, este, se pare, precursorul actualilor potențiatori de aromă obținuți pe cale chimică. Potrivit maestrului bucătar Mircea Groza, citat de Agerpres, un pasionat de bucătăria romană, ingredientul cunoscut sub denumirea de ‘garum’ este un condiment prezent în toat [...]
România se află pe locul șase în Europa din punctul de vedere al consumului de bere, în spatele unor state precum Cehia, Austria, Germania, Polonia și Lituania ♦ Trei sferturi din consumul local de bere se realizează acasă, prețurile din magazine fiind la jumătate față de cele din restaurante ♦ Norvegienii au cele mai mari prețuri la bere din Europa, în timp ce, la polul opus, bulgarii plătesc cel mai puțin pentru un litru de bere ♦ În timp ce la [...]
Cel mai mare producător de coniacuri din Republica Moldova, Călărași Divin, ce deține 60% din vânzările de coniacuri din Republica Moldova a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie. Acesta și-a prezentat o mare parte din gamele de coniacuri (divinuri) cu vechime de 3-6 ani (Legenda,  Orfeu și Decorative), 6-12 ani (gama Status Regal), 7-30 ani [...]
Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume. La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, ce [...]
(Mediafax) Producătorii elvețieni de brânzeturi vor să combată falsificarea produselor lor, între care renumita brânză Emmental, cu ajutorul amprentei genetice, înființând în acest scop un depozit unde, la o temperatură de minus 80 de grade Celsius, sunt păstrate 10.000 de mostre de bacterii din lapte. Industria elvețiană a brânzeturilor, care a realizat anul trecut exporturi de 604 milioane de franci elvețieni (659 milioane dolari), a recurs la metoda [...]
Scăderea accizei la alcool, dar și creșterea bugetului de cumpărături al românilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism și în piața de băuturi spirtoase. Jucătorii au apăsat pedala de accelerație și au început să investească pentru a lua o bucată din consumul în creștere. „Eu cred că 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus și provocări pentru că există o agre­si­vitate a fiecărui jucător, cel puțin la noi în industrie, dată de [...]
Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al companiei Delkor, este conceput special pentru tăierea și formarea cutiilor de carton destinate ambalării produselor lactate dar și a containerelor de culturi, informeaza DairyReporter. Prevăzut cu sistemul Shelf-ready Dirsplay Trays, echipamentul se adresează atât procesatorilor, cât și lanțurilor de magazine care execută operațiunea de ambalare în propriil [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN