Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click.


Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău.


„Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem cu un pas mai aproape de îndeplinirea obiectivului nostru de a consolida serviciul de  shopping online. Spuneam că ne vom concentra pe dezvoltarea acestui segment, care are un mare potențial în România. Ne-am propus să lansăm acest serviciu, în timp, în toate cele 11 magazine din țară.


Ploiești este un magazin important pentru grupul nostru, încă din 2013, de la inaugurare, și vrem să ne asigurăm că oferim comunității locale cele mai bune și inovatoare servicii ale noastre”, a declarat Thierry Destailleur, directorul general al cora România.


Comanda este livrată la domiciliu în schimbul sumei de doar 15 lei. Serviciul acoperă orașul Ploiești, dar și peste 30 de alte localități: Găgeni, Tătărani, Blejoi, Bucov, Păulești, Brazi, Valea Călugărească, Urlați, Bărcănești, Ploieștiori, Parcul Industrial Ploiești, Strejnicu, Târgșoru Nou, Boldești Scăeni, Plopu, Lipănești, Târgșoru Vechi, Puchenii Mici, Puchenii Mari, Măgurele, Gorgota, Plopeni, Balta Doamnei, Ciolpani, Snagov, Cornu, Câmpina, Gherghița, Breaza, Târgoviște, Comarnic, Sinaia.


„Deschiderea magazinului online cu livrare la domiciliu este o veste bună pentru ploieșteni, cărora le suntem recunoscători pentru obiceiul de a-și face cumpărăturile la noi. Sigur că îi vom întâmpina în continuare cu plăcere în magazin, iar pentru cei care au mai puțin timp sau au o perioadă aglomerată sau pur și simplu au nevoie de mai mult timp petrecut cu familia sau pentru pasiunile lor,  există de-acum noul serviciu, care completează oferta noastră. Sunt sigură că, în curând, cora.ro va fi o soluție pentru mulți dintre clienții noștri”, a spus Manuela Buaru, directorul cora Ploiești.


Pe site-ul cora.ro sunt listate peste 30.000 de produse, de  la fructe și legume proaspete, produse din carne, pește, lactate, dulciuri, băuturi, la produse cosmetice, pentru casă și familie, pentru îngrijirea copiilor și pet shop.


„ Ne dorim să avem clienți mulțumiți, indiferent dacă aceștia vin la cumpărături în magazin sau aleg opțiunea modernă a shopping-ului online. Noi vrem să ne asigurăm că le oferim servicii de cea mai bună calitate, pe toate canalele”, a mai spus Manuela Buaru.


cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coraDrive funcționează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de București, în orașele Constanța, Cluj și Bacău, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate nu doar de pe computer, ci și de pe telefonul mobil sau tabletă. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.

Alte articole recomandate:

Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
(Comunicat)PROFI a inaugurat cate un magazin la Cisnadie si Pitesti, iar maine va mai deschide inca unul tot la Pitesti. Primul magazin din Cisnadie se afla situat pe strada Stejarului, se intinde pe o suprafata totala de 609 mp si are o sala de vanzari de 430 mp. Unitatea va functiona  in formatul standard si este cea de-a noua din judetul Sibiu. Ambele magazine de la Pitesti vor opera sub formatul City, format care ajunge la 31 de unitati in intreaga tara. Cel inaugurat astazi este [...]
Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]
Sarcina diferențierii produselor cade, în aceste condiții, pe umerii producătorilor, care trebuie să aleagă variantele optime, atât în magazin, cât și cu mult timp mai devreme ca produsul să ajungă la raft, în procesul de producție.   Magazinul pune accent pe diversitatea sortimentală   ”Marii retaileri au pus accent pe diversitatea sortimentală și au trecut în plan secund diferențierea față d [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
Fructele din Ucraina, care reprezentau anul trecut peste 25% din importurile Rusiei, au fost inlocuite de produse din Turcia, Romania si Georgia, astfel incat in 2014 livrarile din aceste tari se vor dubla, arata raportul “Berry Business of Ukraine-2014: Fresh and Frozen Market”. In acest context, cei mai multi dintre producatorii ucrainieni de fructe se vor reorienta in acest an spre tari din zona Europei Centrale si de Est. Piata ruseasca ramane una dintre cele mai mari [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN