Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click.


Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău.


„Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem cu un pas mai aproape de îndeplinirea obiectivului nostru de a consolida serviciul de  shopping online. Spuneam că ne vom concentra pe dezvoltarea acestui segment, care are un mare potențial în România. Ne-am propus să lansăm acest serviciu, în timp, în toate cele 11 magazine din țară.


Ploiești este un magazin important pentru grupul nostru, încă din 2013, de la inaugurare, și vrem să ne asigurăm că oferim comunității locale cele mai bune și inovatoare servicii ale noastre”, a declarat Thierry Destailleur, directorul general al cora România.


Comanda este livrată la domiciliu în schimbul sumei de doar 15 lei. Serviciul acoperă orașul Ploiești, dar și peste 30 de alte localități: Găgeni, Tătărani, Blejoi, Bucov, Păulești, Brazi, Valea Călugărească, Urlați, Bărcănești, Ploieștiori, Parcul Industrial Ploiești, Strejnicu, Târgșoru Nou, Boldești Scăeni, Plopu, Lipănești, Târgșoru Vechi, Puchenii Mici, Puchenii Mari, Măgurele, Gorgota, Plopeni, Balta Doamnei, Ciolpani, Snagov, Cornu, Câmpina, Gherghița, Breaza, Târgoviște, Comarnic, Sinaia.


„Deschiderea magazinului online cu livrare la domiciliu este o veste bună pentru ploieșteni, cărora le suntem recunoscători pentru obiceiul de a-și face cumpărăturile la noi. Sigur că îi vom întâmpina în continuare cu plăcere în magazin, iar pentru cei care au mai puțin timp sau au o perioadă aglomerată sau pur și simplu au nevoie de mai mult timp petrecut cu familia sau pentru pasiunile lor,  există de-acum noul serviciu, care completează oferta noastră. Sunt sigură că, în curând, cora.ro va fi o soluție pentru mulți dintre clienții noștri”, a spus Manuela Buaru, directorul cora Ploiești.


Pe site-ul cora.ro sunt listate peste 30.000 de produse, de  la fructe și legume proaspete, produse din carne, pește, lactate, dulciuri, băuturi, la produse cosmetice, pentru casă și familie, pentru îngrijirea copiilor și pet shop.


„ Ne dorim să avem clienți mulțumiți, indiferent dacă aceștia vin la cumpărături în magazin sau aleg opțiunea modernă a shopping-ului online. Noi vrem să ne asigurăm că le oferim servicii de cea mai bună calitate, pe toate canalele”, a mai spus Manuela Buaru.


cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coraDrive funcționează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de București, în orașele Constanța, Cluj și Bacău, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate nu doar de pe computer, ci și de pe telefonul mobil sau tabletă. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.

Alte articole recomandate:

Înghețata Cremosso, fabricată de producătorul internațional Ledo în Croația în colaborare cu Danone România (companie care deține brandul), a ajuns în șase rețele de magazine printre care și Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului. „Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în București. Pentru înghețată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie și am ales producătorul [...]
Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deține o rețea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012. În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
Profi demareaza in acesta saptamana un program de cursuri gratuite de calificare in meseria de “lucrator in comert”.  Aproximativ 450 de femei aflate in cautarea unui loc de munca urmeaza sa beneficieze de acest proiect care va continua pana in octombrie 2015.“Am initiat programul ca sa oferim o sansa in plus femeilor din intreaga tara si totodata sa pregatim potentiali angajati care sa imbunatateasca nivelul servirii din magazinele noastre din ce in ce mai [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]
Acum, la final de an, Kaufland a devenit cel mai important angajator al Romaniei, consolidandu-si atat pozitia, cat si imaginea, in peisajul general economic al Romaniei.  Astfel, retailerul alimentar Kaufland a depășit pentru prima dată efectivul de personal al OMV Petrom, devenind compania privată cu cel mai mare număr de salariați din România. La finalul lunii septembrie a acestui an Kaufland a înregistrat un număr de 20.386 de salariați activi, în timp [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN