Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click.


Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău.


„Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem cu un pas mai aproape de îndeplinirea obiectivului nostru de a consolida serviciul de  shopping online. Spuneam că ne vom concentra pe dezvoltarea acestui segment, care are un mare potențial în România. Ne-am propus să lansăm acest serviciu, în timp, în toate cele 11 magazine din țară.


Ploiești este un magazin important pentru grupul nostru, încă din 2013, de la inaugurare, și vrem să ne asigurăm că oferim comunității locale cele mai bune și inovatoare servicii ale noastre”, a declarat Thierry Destailleur, directorul general al cora România.


Comanda este livrată la domiciliu în schimbul sumei de doar 15 lei. Serviciul acoperă orașul Ploiești, dar și peste 30 de alte localități: Găgeni, Tătărani, Blejoi, Bucov, Păulești, Brazi, Valea Călugărească, Urlați, Bărcănești, Ploieștiori, Parcul Industrial Ploiești, Strejnicu, Târgșoru Nou, Boldești Scăeni, Plopu, Lipănești, Târgșoru Vechi, Puchenii Mici, Puchenii Mari, Măgurele, Gorgota, Plopeni, Balta Doamnei, Ciolpani, Snagov, Cornu, Câmpina, Gherghița, Breaza, Târgoviște, Comarnic, Sinaia.


„Deschiderea magazinului online cu livrare la domiciliu este o veste bună pentru ploieșteni, cărora le suntem recunoscători pentru obiceiul de a-și face cumpărăturile la noi. Sigur că îi vom întâmpina în continuare cu plăcere în magazin, iar pentru cei care au mai puțin timp sau au o perioadă aglomerată sau pur și simplu au nevoie de mai mult timp petrecut cu familia sau pentru pasiunile lor,  există de-acum noul serviciu, care completează oferta noastră. Sunt sigură că, în curând, cora.ro va fi o soluție pentru mulți dintre clienții noștri”, a spus Manuela Buaru, directorul cora Ploiești.


Pe site-ul cora.ro sunt listate peste 30.000 de produse, de  la fructe și legume proaspete, produse din carne, pește, lactate, dulciuri, băuturi, la produse cosmetice, pentru casă și familie, pentru îngrijirea copiilor și pet shop.


„ Ne dorim să avem clienți mulțumiți, indiferent dacă aceștia vin la cumpărături în magazin sau aleg opțiunea modernă a shopping-ului online. Noi vrem să ne asigurăm că le oferim servicii de cea mai bună calitate, pe toate canalele”, a mai spus Manuela Buaru.


cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coraDrive funcționează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de București, în orașele Constanța, Cluj și Bacău, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate nu doar de pe computer, ci și de pe telefonul mobil sau tabletă. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.

Alte articole recomandate:

La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
(Mediafax) Comertul retail din Romania s-a clasat pe locul 3 in luna iulie in UE, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe primul loc fiind Luxemburg, urmat de Estonia, arata datele publicate de Eurostat, Comisia de Statistica a Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comertul cu amanuntul a crescut cu 1 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar a scazut cu 0,4 la suta raportat la luna iunie a acestui an. In zona Euro, piata de retail a avansat cu 0,8 [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale companiei s-a [...]
Lanțul de supermarketuri Profi, preluat la finalul anului tre­cut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a bugetat pentru acest an 200 de deschideri de magazine, ceea ce ar duce rețeaua la peste 700 de unități. Mai mult, com­pania și-a bugetat și o creștere a cifrei de afaceri cu 35-40%, în linie cu anii anteriori, astfel că businessul retai­le­ru­lui ar urma să depășească pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri. „Pentru acest an targetăm [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN