Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 3,8%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 14,0%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 11,4%.   În  perioada  1.I‐31.V.2017,  cifra  de afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut față de perioada 1.I‐31.V.2016 atât  ca serie brută cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu  6,8%, respectiv cu 7,2%.


Mai 2017  comparativ cu aprilie 2017


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 8,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata nespecializat (+16,4%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+14,1%), comerțului  cu    ridicata  al  altor mașini,   echipamente  și  furnituri  (+13,1%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+12,3%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+9,9%),  comerțului  cu  ridicata al  bunurilor  de  consum, altele    decât  cele  alimentare  (+9,9%)  și  comerțului  cu  ridicata  al echipamentului  informatic și de telecomunicații (+7,1%). 


Comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut   cu 32,1%.  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna  mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni  nominali, a crescut pe ansamblu cu  3,8%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,1%), comerțului cu ridicata nespecializat (+7,9%), comerțului  cu   ridicata  specializat  al altor produse (+6,0%), comerțului cu  ridicata al altor mașini,  echipamente și furnituri (+3,3%), comerțului cu ridicata al bunurilor de consum, altele  decât cele  alimentare  (+3,1%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,5%) și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+1,1%). 


Comerțul cu ridicata al  produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut  cu 14,1%. 


Mai 2017  comparativ cu mai 2016 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 14,0% ca urmare a creșterii  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+21,6%),  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+18,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (+18,2%),  comerțului  cu  ridicata  al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+12,3%), comerțului  cu  ridicata  al  bunurilor  de  consum,  altele    decât    cele    alimentare    (+10,2%)  și  comerțului    cu    ridicata    al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații  (+6,5%).  Comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor vii a scăzut cu  15,1%. 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a crescut cu 11,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+19,1%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+17,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+14,0%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de  consum,  altele    decât  cele  alimentare  (+8,1%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+4,5%)  și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+0,7%). Comerțul cu ridicata al produselor  agricole brute și al animalelor vii a scăzut cu 8,2%. 


Perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ  cu perioada 1.I‐31.V.2016 


Cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și motociclete),  serie  brută,  în perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ cu perioada 1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 6,8%  datorită  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+13,5%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat (+10,7%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,8%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+5,1%), comerțului  cu ridicata al bunurilor  de consum,  altele  decât cele alimentare (+3,9%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,0%).  Scăderi au  înregistrat  comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (‐2,0%)  și  comerțul  cu  ridicata    al  echipamentului  informatic și de telecomunicații (‐0,2%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție   de   numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,   în perioada 1.I‐31.V.2017  comparativ  cu  perioada  1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 7,2% datorită creșterii comerțului cu  ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+12,0%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+11,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+10,0%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,7%),  comerțului    cu  ridicata  al  bunurilor    de  consum,    altele    decât  cele  alimentare  (+4,6%),  comerțului  cu  ridicata  al produselor agricole brute și al animalelor vii (+4,3%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+0,8%).  Comerțul cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații  a scăzut cu 2,8%. 

Alte articole recomandate:

Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze. În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro. Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Unele hipermarketuri aleg să comercializeze produse de origine germană, spaniolă, tucească, chineză sau italiană. De cealaltă parte, patronatele afirmă că cele mai multe legume disponibile, la ora actuală, pe piață provin din depozitele și din șoproanele producătorilor locali. Aceștia atrag, însă, atenția că fructele românești au ajuns la o treime din consum și riscă să dispară din magazine și piețe în următorii 3-5 ani.   Bottom of Form Fructele și legumele [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
În luna octombrie, rețelele internaționale și-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unități inaugurate, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locații. De asemenea, Penny și Kaufland au inaugurat câte două unități, iar Lidl a bifat o nouă deschidere, informeaza [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN