Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 3,8%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 14,0%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 11,4%.   În  perioada  1.I‐31.V.2017,  cifra  de afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut față de perioada 1.I‐31.V.2016 atât  ca serie brută cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu  6,8%, respectiv cu 7,2%.


Mai 2017  comparativ cu aprilie 2017


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 8,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata nespecializat (+16,4%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+14,1%), comerțului  cu    ridicata  al  altor mașini,   echipamente  și  furnituri  (+13,1%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+12,3%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+9,9%),  comerțului  cu  ridicata al  bunurilor  de  consum, altele    decât  cele  alimentare  (+9,9%)  și  comerțului  cu  ridicata  al echipamentului  informatic și de telecomunicații (+7,1%). 


Comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut   cu 32,1%.  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna  mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni  nominali, a crescut pe ansamblu cu  3,8%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,1%), comerțului cu ridicata nespecializat (+7,9%), comerțului  cu   ridicata  specializat  al altor produse (+6,0%), comerțului cu  ridicata al altor mașini,  echipamente și furnituri (+3,3%), comerțului cu ridicata al bunurilor de consum, altele  decât cele  alimentare  (+3,1%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,5%) și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+1,1%). 


Comerțul cu ridicata al  produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut  cu 14,1%. 


Mai 2017  comparativ cu mai 2016 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 14,0% ca urmare a creșterii  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+21,6%),  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+18,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (+18,2%),  comerțului  cu  ridicata  al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+12,3%), comerțului  cu  ridicata  al  bunurilor  de  consum,  altele    decât    cele    alimentare    (+10,2%)  și  comerțului    cu    ridicata    al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații  (+6,5%).  Comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor vii a scăzut cu  15,1%. 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a crescut cu 11,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+19,1%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+17,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+14,0%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de  consum,  altele    decât  cele  alimentare  (+8,1%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+4,5%)  și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+0,7%). Comerțul cu ridicata al produselor  agricole brute și al animalelor vii a scăzut cu 8,2%. 


Perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ  cu perioada 1.I‐31.V.2016 


Cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și motociclete),  serie  brută,  în perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ cu perioada 1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 6,8%  datorită  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+13,5%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat (+10,7%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,8%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+5,1%), comerțului  cu ridicata al bunurilor  de consum,  altele  decât cele alimentare (+3,9%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,0%).  Scăderi au  înregistrat  comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (‐2,0%)  și  comerțul  cu  ridicata    al  echipamentului  informatic și de telecomunicații (‐0,2%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție   de   numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,   în perioada 1.I‐31.V.2017  comparativ  cu  perioada  1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 7,2% datorită creșterii comerțului cu  ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+12,0%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+11,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+10,0%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,7%),  comerțului    cu  ridicata  al  bunurilor    de  consum,    altele    decât  cele  alimentare  (+4,6%),  comerțului  cu  ridicata  al produselor agricole brute și al animalelor vii (+4,3%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+0,8%).  Comerțul cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații  a scăzut cu 2,8%. 

Alte articole recomandate:

Stiai ca in strainatate e mult mai greu sa vezi gratuit pe net filme si seriale si te-ai temut ca ne indreptam si noi in aceeasi directie. In acelasi timp, stiai si de alte cateva site-uri asemanatoare, fie romanesti, fie din alte tari, si te-ai calmat. Dar da, in strainatate asa e, sa vezi un film online si gratis e o chestie atat de rara incat, in Rusia, Grolsch s-a gandit ca merita sa faca o promotie in care isi recompenseaza consumatorii cu o astfel de experienta.  Ideea [...]
Afacerile lanțului de hipermarketuri cu prețuri mici, Kaufland, cu 103 magazine în România, au crescut cu 10% în S1. Mai mult decât atât, Kaufland se afla după va­loarea portofoliului imo­bi­liar de la finalul anului tre­cut, pe poziția a doua în piață, la egalitate cu Immofinanz (care deține printre altele par­cul de afaceri Iride din Pipera), cu ac­tive de circa 960 mil. euro, potrivit da­telor ZF.   Ei [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate. Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane d [...]
Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]
CBA Nord-Vest va organiza, vineri, 16 mai, o expozitie dedicata magazinelor partenere unde vor expune furnizori ai organizatiei. Ajunsa la a patra editie, CBA Expo se va desfasura pe o suprafata de 1.600 mp, in incinta fostului supermarket Interex din Satu Mare, situat pe Str. Brasovului, nr. 4. Sunt asteptati pana la 200 de participanti din randul magazinelor francizate sub sigla CBA si Privat, precum si cei mai importanti parteneri, din judetele: Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Oficialii lanțului francez de hipermarketuri Auchan, care are pe piața locală circa 10.500 de salariați, afirmă că situația de pe piața muncii este extrem de dificilă, comparabilă cu cea din 2006-2007 când românii plecau în număr mare peste hotare, odată cu aderarea la UE. Pentru retailerul francez concurența nu vine însă doar de pe piețele străine, ci și din România, unde fabricile deschid noi linii de producție și caută salariați. „Piața muncii din [...]

 

meatmilk

testo
infoALIMENT MAGAZIN