Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 3,8%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 14,0%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 11,4%.   În  perioada  1.I‐31.V.2017,  cifra  de afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut față de perioada 1.I‐31.V.2016 atât  ca serie brută cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu  6,8%, respectiv cu 7,2%.


Mai 2017  comparativ cu aprilie 2017


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 8,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata nespecializat (+16,4%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+14,1%), comerțului  cu    ridicata  al  altor mașini,   echipamente  și  furnituri  (+13,1%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+12,3%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+9,9%),  comerțului  cu  ridicata al  bunurilor  de  consum, altele    decât  cele  alimentare  (+9,9%)  și  comerțului  cu  ridicata  al echipamentului  informatic și de telecomunicații (+7,1%). 


Comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut   cu 32,1%.  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna  mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni  nominali, a crescut pe ansamblu cu  3,8%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,1%), comerțului cu ridicata nespecializat (+7,9%), comerțului  cu   ridicata  specializat  al altor produse (+6,0%), comerțului cu  ridicata al altor mașini,  echipamente și furnituri (+3,3%), comerțului cu ridicata al bunurilor de consum, altele  decât cele  alimentare  (+3,1%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,5%) și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+1,1%). 


Comerțul cu ridicata al  produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut  cu 14,1%. 


Mai 2017  comparativ cu mai 2016 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 14,0% ca urmare a creșterii  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+21,6%),  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+18,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (+18,2%),  comerțului  cu  ridicata  al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+12,3%), comerțului  cu  ridicata  al  bunurilor  de  consum,  altele    decât    cele    alimentare    (+10,2%)  și  comerțului    cu    ridicata    al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații  (+6,5%).  Comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor vii a scăzut cu  15,1%. 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a crescut cu 11,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+19,1%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+17,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+14,0%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de  consum,  altele    decât  cele  alimentare  (+8,1%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+4,5%)  și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+0,7%). Comerțul cu ridicata al produselor  agricole brute și al animalelor vii a scăzut cu 8,2%. 


Perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ  cu perioada 1.I‐31.V.2016 


Cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și motociclete),  serie  brută,  în perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ cu perioada 1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 6,8%  datorită  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+13,5%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat (+10,7%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,8%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+5,1%), comerțului  cu ridicata al bunurilor  de consum,  altele  decât cele alimentare (+3,9%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,0%).  Scăderi au  înregistrat  comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (‐2,0%)  și  comerțul  cu  ridicata    al  echipamentului  informatic și de telecomunicații (‐0,2%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție   de   numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,   în perioada 1.I‐31.V.2017  comparativ  cu  perioada  1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 7,2% datorită creșterii comerțului cu  ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+12,0%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+11,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+10,0%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,7%),  comerțului    cu  ridicata  al  bunurilor    de  consum,    altele    decât  cele  alimentare  (+4,6%),  comerțului  cu  ridicata  al produselor agricole brute și al animalelor vii (+4,3%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+0,8%).  Comerțul cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații  a scăzut cu 2,8%. 

Alte articole recomandate:

Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]
Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]
Compania de cercetare GfK a lansat Echo, un instrument care permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor. GfK Echo este o solutie care surprinde feedback-ul clientilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiei, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo und [...]
În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN