Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 3,8%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 14,0%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 11,4%.   În  perioada  1.I‐31.V.2017,  cifra  de afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut față de perioada 1.I‐31.V.2016 atât  ca serie brută cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu  6,8%, respectiv cu 7,2%.


Mai 2017  comparativ cu aprilie 2017


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 8,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata nespecializat (+16,4%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+14,1%), comerțului  cu    ridicata  al  altor mașini,   echipamente  și  furnituri  (+13,1%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+12,3%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+9,9%),  comerțului  cu  ridicata al  bunurilor  de  consum, altele    decât  cele  alimentare  (+9,9%)  și  comerțului  cu  ridicata  al echipamentului  informatic și de telecomunicații (+7,1%). 


Comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut   cu 32,1%.  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna  mai 2017, comparativ cu luna precedentă, în termeni  nominali, a crescut pe ansamblu cu  3,8%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,1%), comerțului cu ridicata nespecializat (+7,9%), comerțului  cu   ridicata  specializat  al altor produse (+6,0%), comerțului cu  ridicata al altor mașini,  echipamente și furnituri (+3,3%), comerțului cu ridicata al bunurilor de consum, altele  decât cele  alimentare  (+3,1%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,5%) și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+1,1%). 


Comerțul cu ridicata al  produselor agricole brute și al animalelor vii a scăzut  cu 14,1%. 


Mai 2017  comparativ cu mai 2016 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 14,0% ca urmare a creșterii  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+21,6%),  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+18,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (+18,2%),  comerțului  cu  ridicata  al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+12,3%), comerțului  cu  ridicata  al  bunurilor  de  consum,  altele    decât    cele    alimentare    (+10,2%)  și  comerțului    cu    ridicata    al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații  (+6,5%).  Comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor vii a scăzut cu  15,1%. 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna mai 2017, comparativ cu luna mai 2016, în termeni nominali, a crescut cu 11,4%, ca urmare a creșterii comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+19,1%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+17,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+14,0%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+13,0%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de  consum,  altele    decât  cele  alimentare  (+8,1%),  activităților  de  intermediere  în  comerțul  cu  ridicata  (+4,5%)  și comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (+0,7%). Comerțul cu ridicata al produselor  agricole brute și al animalelor vii a scăzut cu 8,2%. 


Perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ  cu perioada 1.I‐31.V.2016 


Cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și motociclete),  serie  brută,  în perioada 1.I‐31.V.2017 comparativ cu perioada 1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 6,8%  datorită  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+13,5%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat (+10,7%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,8%), comerțului cu ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+5,1%), comerțului  cu ridicata al bunurilor  de consum,  altele  decât cele alimentare (+3,9%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+1,0%).  Scăderi au  înregistrat  comerțul  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (‐2,0%)  și  comerțul  cu  ridicata    al  echipamentului  informatic și de telecomunicații (‐0,2%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție   de   numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,   în perioada 1.I‐31.V.2017  comparativ  cu  perioada  1.I‐31.V.2016, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 7,2% datorită creșterii comerțului cu  ridicata al altor mașini, echipamente și furnituri (+12,0%), comerțului cu ridicata specializat al altor produse (+11,3%), comerțului cu ridicata nespecializat (+10,0%), comerțului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (+8,7%),  comerțului    cu  ridicata  al  bunurilor    de  consum,    altele    decât  cele  alimentare  (+4,6%),  comerțului  cu  ridicata  al produselor agricole brute și al animalelor vii (+4,3%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+0,8%).  Comerțul cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații  a scăzut cu 2,8%. 

Alte articole recomandate:

Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
(Agerpres) Micii românești vor putea fi comercializați și exportați pe piața Uniunii Europene din primele zile ale lunii iunie, imediat după publicarea regulamentului privind includerea aditivilor folosiți în prepararea pastei de mici în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a declarat, joi, pentru AGERPRES, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale. ‘Regulamentul european prin care se permite utilizarea aditivilor în [...]
Cei mai mari zece producători de lactate au terminat anul trecut cu afaceri cumulate de 580 de milioane de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent, însă majoritatea jucătorilor nu au avut marje de profit mai mari de 5%, arată o analiză a Ziarului financiar. Danone România, subsidiara locală a grupului francez cu același nume, rămâne liderul pieței și a încheiat anul trecut cu afaceri de 481 mil. lei (109 mil. euro), în scădere cu 5% comparativ cu anul [...]
(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor. “Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada [...]
Comerțul tradițional mai număra la finalul anului trecut 54.000 de mici ma­ga­zine, cu afaceri de 33,3 mld. lei, cu aproa­pe 20.000 de unități mai puțin de­cât în 2008. În aceeași perioadă, cifra de afa­ceri a comerțului tradițional a scă­zut cu circa 8 mld. lei, potrivit cal­cu­le­lor ZF pe baza datelor oferite de compa­nia de cercetare Euromonitor.   La polul opus, retailerii inter­na­țio­nali și-au extins rețelel [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]
Acum, la final de an, Kaufland a devenit cel mai important angajator al Romaniei, consolidandu-si atat pozitia, cat si imaginea, in peisajul general economic al Romaniei.  Astfel, retailerul alimentar Kaufland a depășit pentru prima dată efectivul de personal al OMV Petrom, devenind compania privată cu cel mai mare număr de salariați din România. La finalul lunii septembrie a acestui an Kaufland a înregistrat un număr de 20.386 de salariați activi, în timp [...]
Prezent printre vizitatorii târgului Indagra, domnul Vasile Lucuț, proprietarul grupului de firme Unicarm a acordat o scurtă declarație pentru infoALIMENT Magazin: ”Afacerile Unicarm au mers foarte bine în acest an, reușind să ne păstrăm în frunte, chiar dacă, pe sectorul produselor lactate am constatat o oarecare plafonare a vânzărilor. Însă, producția de preparate din carne a fost pe creștere, până acum, în 2014 și [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN