Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.


Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiți.


"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noștri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou și surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).


CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Alte articole recomandate:

Piața dulciurilor de ciocolată din România este într-o creștere continuă, în ciuda recesiunii și a creșterii prețului la cacao, pe plan mondial. Explicația este simplă: românii cu venituri ridicate își mențin în continuare obiceiurile de consum, fără a face rabat de la calitate.   În acest context, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată Premium din România, INTER CONECTER Timișoara, a reușit să-și facă un important [...]
Argus Constanța (UARG), companie ce activează în domeniul uleiurilor și al grăsimilor, a numit, din data de 1 octombrie, drept auditor intern compania CIPL Expert Audit București, pe o perioadă de un an. În primul semestru, Argus a raportat o cifră de afaceri de 79,69 milioane lei, în scădere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, UARG a înregistrat o pierdere de 1,21 milioane lei după primele șase luni, față de un profit de 52.256 lei în [...]
Liviu Irimia, care și-a construit cariera în departamentele de marketing și vânzări ale multinaționalelor precum Nestlé, Beiersdorf (Nivea), JTI sau InBev (actualul Bergenbier), a preluat din toamna anului trecut poziția de sales & marketing manager în cadrul companiei de vânzări directe Herbalife România, cu vânzări de 12 mil. euro în 2012.   „După 20 de ani de experiență în industria FMCG, am ales un domeniu interesant și [...]
Peste 100 de percheziții au loc marți în București și 9 județe, la sedii de firme și la 150 de persoane suspectate că au contrafăcut alcool etilic, prin filtrarea alcoolului sanitar, a unor loțiuni cosmetice și soluții pentru parbrize, apoi l-au vândut în magazine, prejudiciul fiind de 5 mil. euro, informeaza ZF. Potrivit unui comunicat al DIICOT, 110 percheziții au loc în Capitală și în județele Brăila, Constanța, Tulcea, Bacău, Harghita, Covasna, Brașov, Mure [...]
„100 de calorii de fericire” este noua marca de produse dulci lansate de TerraBisco S.A. in segmentul premium. Marca propune consumatorilor 3 variante de biscuiti ovali tip sandvis, cu creme sofisticate, facute cu grasimi nehidrogenate: crema de ciocolata, menta si de capsune. Gama „100 de calorii de fericire” se adreseaza consumatorilor atenti la silueta si la numarul de calorii al produselor pe care le consuma. „Gustare Nevinovata” este o marca premium ce [...]
Magiunul de prune Topoloveni a participat cu succes la expoziția internațională World Food Moscow, găzduită de capitala Federației Ruse.Magiunul produs de Sonimpex Topoloveni a reprezentat astfel România la unul dintre cele mai mari evenimente din lume, dedicat industriei alimentare, ca parte a programului 'Eureka: Descoperiți comorile Europei!'. Magiunul de prune Topoloveni este singurul produs care beneficiază de fonduri europene pentru promovarea [...]
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
Mașină de tocat cu o capacitate de prelucrare de 140 de kg pe oră, Vollrath 40743 este recomandat procesatorilor de dimensiune medie, carmangeriilor, măcelăriilor, magazinelor medii sau restaurantelor cu bucătării mari, anunta Bizrate. Deosebit de versatilă, mașina poate fi utilizată atât la obținerea cărnii tocate, cât și a fabricării cârnaților. Fiind prevăzută cu cuțite și site de foarte bună calitate, mașina poate fi folosită și la mărunțirea fructelor de mare sau [...]

 

meatmilk

testo
infoALIMENT MAGAZIN