Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.


Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiți.


"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noștri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou și surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).


CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Alte articole recomandate:

Concepută special pentru companiile de procesare a cărnii aflate la început de activitate, mașinile de împachetare prin înfoliere propuse de compania Marden Edwards se caracterizează prin fiabilitate și performanță, informează Meat & Powutry. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare. Echipamentele, [...]
Regia Autonoma de Transport din Timișoara pune in circulatie un model reconditionat de vagon de tramvai, in scop de agrement. Vagonul turistic cuprinde 30 de locuri pe scaune, adica 3 mese de 4 persoane, 6 mese de 2 persoane, 2 perechi de scaune fara masa. Reparat si reconditionat (s-a pastrat carcasa, componentele, interiorul e complet schimbat), vagonul este model WEGMAN GT4D, an de fabricatie 1976, și poate circula la cerere, pe traseul istoric. Vagonul este dotat cu un bar cu 2 [...]
Grupul german Metro a decis să facă un pas decisiv și să părăsească piața din Grecia. În concluzie, Metro își va vinde divizia de cash&carry din Grecia, către retailerul local Sklavenitis,potrivit agenției de presă Reuters. Este a patra țară de unde Metro Cash&Carry se retrage anul acesta, după Danemarca, Vietnam și Egipt. Tranzacția include 9 magazine și proprietățile imobiliare ale rețelei, o unitate care are o valoare de piață estimată la 65 milioane d [...]
Gigantul rus cu afaceri în agricultură și producerea cărnii, Miratorg a oprit proiectul de a-și extinde mgazinele de tip retail, deoarece majoritatea magazinelor din sectorul cărnii s-au dovedit a fi neprofitabile, potrivit declarațiilor managementului companiei, informează Global Meat News. CEO-ul Miratorg, Viktor Linnik a declarat ca firma a lansat proiectul de retail în primăvara anului 2012 și a promis să deschidă 500 de magazine în toată țara [...]
Toneli, cel mai mare producător de ouă de consum din România cu o producție de aproximativ 1 milion de ouă pe zi, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, împreună cu McDonald`s. Firma McDonald`s a fost prezentă la INDAGRA cu un stand în care a dorit să arate consumatorilor proveniența ingredientelor folosite în produsele comercializate [...]
Carrefour a înregistrat în primul trimestru venituri de 19,8 miliarde euro, în scădere cu 3,7% față de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut, grupul francez de retail precizând că vânzările au crescut, în bază organică, în Franța, Spania, Belgia și România. În bază organică, excluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, veniturile au urcat cu 3,7%, precizează compania într-un raport [...]
In ultima luna, Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%. Raportandu-ne la magazinele catre care s-au orientat pentru cumparaturile generale necesare in gospodarie, romanii opteaza pentru aceleasi trei magazine: Kaufland (28%), Lidl (18%) si Carrefour (13%). “Conform studiului cantitativ Retail Meter, in cosul de cumparaturi sunt intalnite cel mai frecvent fructele si legumele (63%), painea (63%) si [...]
Grija pentru o alimentație sănătoasă, dar și obiceiul de consum specific al japonezilor, orientat în special spre pește și produse din pește, fructe de mare etc, au determinat diminuarea drastică a vânzărilor din restaurantele fast food de tip american. Ca urmare, vânzările lanțului de restaurante  din Japonia au scăzut în decembrie 2014, aceasta fiind a 11-a lună consecutivă în care lanțul american înregistreaz [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN