Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.


Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiți.


"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noștri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou și surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).


CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Alte articole recomandate:

Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]
Multinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie. Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice [...]
Producătorul de vin Avincis, deținut de avocații Valeriu și Cristiana Stoica, vrea să iasă pe piețele externe. Nu va fi ușor: “vinul românesc la export se lovește de lipsa unui brand de țară adecvat (…). România a pierdut brandul de țară în ultimii 20 de ani din cauza vinului de slabă calitate care s-a vândut în afara țării”, crede Cristiana Stoica. “Producătorii mci și medii sunt cei care pot schimba imaginea vinului românes [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
(Mediafax) România a înregistrat în luna iulie a treia creștere din UE a comerțului retail față de aceeași perioadă a anului trecut, după Luxemburg și Estonia, potrivit datelor prezentate miercuri de Eurostat, institutul de statistică al Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comerțul cu amănuntul a crescut cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar a scăzut cu 0,4% raportat la luna iunie a acestui an. În zona euro, vânzările cu amănuntul au [...]
Codul fiscal prevede, din 2016, scaderea accizei la alcool si bauturi alcoolice, dar acestea se vor ieftini mai devreme, deoarece unele firme reduc preturile din aceasta luna.   Conform prevederilor Codului fiscal, din 1 ianuarie 2016, valoarea accizei la alcool etilic trebuie sa scada cu 30%, de la 4.738 de lei/hectolitru de alcool pur, cat este in prezent, pana la 3.306,98 lei/hectolitru. In aceste conditii, ar fi de asteptat ca si preturile bauturilor spirtoase si alcoolice sa scada, [...]
După cum se cunoaște, înalta procesare a materiei prime în industria alimentară, combinată cu tehnologiile pharma, sunt aducătoare de profituri consistente, mai ales când este vorba despre alimente destinate copiilor, bolnavilor, sportivilor sau, când vorbim despre suplimente alimentare   Astfel, Solgar, unul dintre cele mai vândute branduri din industria suplimentelor alimentare la nivel mondial, a ajuns în 200 de farmacii și magazin [...]
Carrefour România lansează un nou program de fidelizare și aduce în hypermarketurile sale gama de bijuterii Selictis. Până la sfârșitul lunii ianuarie 2015, această gamă de bijuterii este disponibilă în rețeaua franceză la prețuri reduse cu până la 70% pentru cumpărături de minimum 100 lei pe un bon de casă. „Deschidem sezonul cumpărăturilor de iarnă cu o gamă elegantă de bijuterii. Prin această nouă promoție poziționăm Carrefou [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi