Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.


Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiți.


"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noștri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou și surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).


CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Alte articole recomandate:

Prezenta pentru a patra oara consecutiv la targul de la Barcelona, Alimentaria, compania valceana Boromir vizeaza extinderea contractelor de export cu distribuitori care se adreseaza marilor lanturi de magazine, mizand cu argumente de calitate si productie pe consolidarea pozitiei si imaginii externe, in liga celor mari. Pana in prezent, dupa ce a etrminat anul 2015 in crestere, fata de anul anterior, din punct de vedere al volumului de afaceri, activitatea de export a companiei Boromir [...]
Fondurile speculative care au mizat pe scumpirea zahărului sunt recompensate cu cea mai mare creștere din ultimii doi ani, pe fondul unei preconizate crize mondiale, informează Bloomberg, citat de Agerpres.   Cotațiile futures la Bursa de la New York au crescut cu 16% în ultimele trei luni, cel mai mare avans înregistrat după 2013. Prețurile și-au revenit după ce în luna august au atins cel mai scăzut nivel din ultimii șapte ani, pe fondul [...]
O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]
Coca-Cola Romania anunta introducerea pe piata locala a unui ambalaj realizat in proportie de pana la 30% din plante. Noul ambalaj, realizat prin tehnologia PlantBottleTM, este folosit, incepand din luna iulie, pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb. Dorna devine, astfel, prima apa minerala naturala din Romania distribuita intr-un ambalaj cu pana la 30% continut din plante. Ambalajul rezultat prin tehnologia PlantBottle™ este 100% [...]
Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.   Cea mai cosmopolită marcă [...]
Arnaud Dussaix, un executiv francez care a lucrat timp de aproape 15 ani în cadrul Carrefour România, ultima poziție fiind cea de director de opera­țiuni, a plecat din cadrul grupului din Hexagon anul trecut și a investit 100.000-150.000 de euro într-o micro­berărie în București. Berea Sikaru este deja prezentă în mai multe baruri și restaurante din Capitală și din marile orașe de provincie, dar și într-o parte din ma­gazinele Carrefour ș [...]
Pentru buna informare a consumatorilor, Asociația Română a Cafelei (ARC) lansează site-ul www.desprecafea.ro, care conține informații despre obiectivele asociației și membrii acesteia, despre istoria cafelei, tipurile de cafea, modul de prelucrare, rețete de băuturi și dulciuri pe bază de cafea, studii legate de beneficiile consumului acesteia. În România, consumul de cafea este încă scăzut față de multe alte țări din lume. În Austria, consumul este de 7,96 kg pe [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN