Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.


Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiți.


"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noștri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou și surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).


CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Alte articole recomandate:

Acțiunea declanșată de conducerea Poliției Române, în toată țara, în perioada premergătoare Paștelui, s-a soldat cu amenzi-record: peste 194.000 de sancțiuni, în valoare totală de 54.185.244 lei (echivalentul a peste 12 milioane de euro). Cele mai multe amenzi le-au încasat șoferii – 148.934, pentru infracțiuni la regimul circulației. Pe locul doi au fost scandalagii – 19.977, pentru încălcarea legii [...]
Ceainăriile au devenit un lucru banal, atât în București, cât și în celelalte orașe ale țării, amatori pentru arome dintre cele mai diverse, dar și pentru relazare, găsindu-se pretutindeni în România. Totodată, afacerile din domeniu prin consistență din ce în ce mai mare, numărul unor astfel de stabilimente crescănd an de an. Un exemplu în poate oferi domnul Cristian Netoiu, de 41 de ani, care a pornit plin de curaj [...]
Marca CEFF Certified E-Friendly Food, care atesta ca produsele alimentare inscriptionate cu acest logo nu contin conservanti, indulcitori, coloranti artificiali sau glutamati cu potential periculos sau controversati a fost lansata si in Romania, informeaza Magazin Progresiv. Astfel, stampila CEFF de pe ambalajul produselor certifica faptul ca  nu contin niciun aditiv dintr-o lista de 70 de substante  grupate in conservanti, coloranti artificiali, indulcitori si glutamati, care fac [...]
Miercuri, 21 octombrie 2015, la etajul 2 din Mega Mall, a avut loc lansarea cafenelei Kaffe-In. Lansarea s-a desfășurat într-o atmosferă relaxată, la eveniment participând jurnaliștii și blogerii interesați de domeniile: artă culinară, HORECA, lifestyle și timp liber.   În cadrul evenimentului, participanții au avut posibilitatea să testeze preparatele culinare din meniu, în timp ce degustarea de cafea din cadrul evenimentului a cuprins prezentarea mai multor [...]
Lanțul de restaurante  livrează în zonele Piața Victoriei, Barbu Văcărescu, Pipera și Mall Promenada, care adună împreună circa 120.000 de cor­poratiști. Acestea sunt cele mai im­portante zone de birouri din București, care reunesc com­panii naționale și multi­națioanle. „Livrăm în zona Victoriei de circa trei ani. Acesta a fost primul proiect McDelivery din București. Acest sistem de livrare la domiciliu mai funcționează în zonele Barbu [...]
Un profesor de chimie din Iowa a dezvoltat un nou concept: laptele Shaka, un produs cu mai multe arome, care-și schimbă gustul cu fiecare înghițitură, atunci când este scuturat! Inventatorul așteaptă acum să primească licența pentru acest produs. Larry Martin, care s-a retras de doi ani de la catedra de chimie a Colegiului Morningside, după 24 de ani de activitate, și-a dedicat ultimii doi ani, dezvoltării conceptului Shaka.   Folosing gelatină, Martin a constatat că ar [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]
SCHIESSL FRIGOTEHNIC Romania va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care, în zilele de 12 și 13 mai 2016, va reuni la Hotel Alpin din Poiana Brașov, elita industriilor autohtone de carne și lapte, precum și companii din străinătate și numeroși oaspeți din mediul internațional de afaceri. Detalii despre organizarea manifestării și înscrieri, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN