Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Agenția infoGROUP Media Invest și revista infoPACK, anunță organizarea primei ediții a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK, care va avea loc în zilele de 9 și 10 noiembrie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Subliniem că evenimentul este susținut de Interpack-Dusseldorf, precum și de Asociația Producătorilor de Utilaje de Ambalare din Germania.


La manifestare vor participa investitori, top-manageri, specialiști din packaging din România și străinătate, reprezentanți ai companiilor românești și internaționale de profil, dar și reprezentanți ai beneficiarilor producătorilor și distribuitorilor de tehnologii, materiale și servicii din domeniul ambalajelor. Ca invitați speciali, la eveniment vor fi prezenți membri ai Guvernului


României, ai Parlamentului European, președinți ai asociațiilor profesionale din România și Uniunea Europeană, atât din industria de ambalaje, cât și din industriile beneficiare.


Programul evenimentului va conține dezbateri pe cele mai acute subiecte ale momentului, dar și prezentări de tehnologii, produse și servicii care vor viza următoarele domenii:


Industrie Alimentară, Sustenabilitate, Reciclare, Etichetare, Tipar, Codificare, FM GC, Pharma, Ambalare industrială, Inovație, Design etc.


Pentru a facilita accesul direct la informația comercială, în zona Expo vor fi amenajate standuri la care companiile își vor putea prezenta direct, oferta de produse și servicii.


Evenimentul va avea un caracter interactiv, favorabil dialogului Business to Business, atât în timpul dezbaterilor, cât și în momentele de Networking.


Informații despre organizarea Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, structură, program, speaker-i și teme, vor fi publicate în perioada următoare pe site-ul www.infopack.ro , www.infopack.ro/conferinta/ și la office@infogroup.ro

Alte articole recomandate:

Mihai Vișan: Cu o cifră de afaceri de 10 miliarde euro (2011), segmentul alimentar și cel al băuturilor este, din acest punct de vedere, cel mai puternic sector manufacturier din țara noastră și cel mai important angajator, cu peste 186.000 de angajați. Cum am scris si pe site-ul nostru, această poziție de top necesită o atenție pe măsură din partea autorităților, cu atât mai mult cu cât industria alimentară este principalul debușeu al [...]
Un grup de cercetători de la Univeristatea de Stat din New Mexico, în colaborare cu Cotton Incorporated au dezvoltat o variantă de bumbac nemodificat genetic, folosind o variantă de inactivare a gossypol-ului, astfel încât acest produs să poată fi folosit fără probleme, în industria alimentară.   Noutatea vine din Statele Unite   Prezența gossypol-ului, un fenol natural, în semințele de bumbac, a împiedicat până acum folosir [...]
  Entersoft România, furnizor de soluții software de business, a încheiat un parteneriat cu firma timișoreană Soft Net Consulting pentru a putea vinde și implementa întreg portofoliul de soluții și servicii - ERP, CRM, Retail, Mobile SFA, eCommerce și Business Intelligence și în zona de vest a țării, informează Ziarul Financiar. „Soft Net Consulting are atât o bună înțelegere a economiei din vestul țării, cât și o echipă cu experiență [...]
Cum alegi furnizorul stației de epurare? Aceasta este una dintre primele întrebări pe care și le pune oricine dorește să respecte legislația în materie de mediu, concomitent cu eficientizarea activității și realizarea de economii. Pentru a afla cel mai corect răspuns și cea mai bună soluție, ne-am adresat domnilor Pompiliu Roșu și Dorina Chezan, pionierii epurării moderne în România. Cunoscând faptul că în [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană: 8,9%. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din [...]
Dacă am privi mai atent la ce se întâmplă în marile magazine alimentare, dar nu numai, am putea spune că nu stăm rău: în ciuda lipsei de bani, lumea cumpără în continuare cu o frenezie rămasă ca gest reflex din anii de dinaintea crizei. Un observator din afară ar putea spune că românii o duc pe picior mare. Cu toate acestea, imaginea e doar aparentă.     ”Elvira, ceea ce vezi, nu e adevărat!”     Vă amintiți replica [...]
Cu o pondere din ce în ce mai scăzută a stocurilor, fapt determinat de necesitatea obligatorie a măririi eficienței economice a fiecărei companii, managementul lor este esențial în organizarea unui flux de producție sau a unui întreg lanț. Cunoașterea principalelor aspecte ale unui bun management al stocurilor și, mai ales, punerea lor în practică, poate face diferența dintre suscces și colaps. În acest sens, vă prezentăm [...]
Două studii publicate luni, 3 martie, de Comisia Europeană arată modul în care politica în domeniul mediului poate impulsiona creșterea economică prin intensificarea măsurilor de protecție împotriva inundațiilor și prin tranziția către taxe mai ecologice. Unul dintre studii aduce noi dovezi în sprijinul beneficiilor economice globale generate de realizarea, la momentul oportun, de investiții în infrastructuri de apărare [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN