Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

Can-Pack România, singura fabrică din București în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 340 de milioane de lei (77 milioane de euro), mai mult cu 10% comparativ cu anul anterior.   „Am lucrat la capacitate maximă anul trecut, am produs 920 de milioane de doze de aluminiu pentru bere și sucuri, față de 850 de milioane de doze cu un an în urmă. Chiar a trebuit să aducem de la export, de la fabricile din Polonia ș [...]
 De peste 5 ani, Unisol, uleiul rafinat obtinut din prima presare a semintelor de floarea-soarelui, spriijina eforturile romanilor de pregatire a conservelor pentru iarna, sustinand astfel o traditie romaneasca autentica. Anul acesta, campania nationala Unisol care sustine pregatirea conservelor are o abordare inedita: premierea echipelor implicate in procesul pregatirii conservelor. „Unisol este, in mod natural, aliatul gospodinelor din Romania care pastreaza vie traditi [...]
Conform unui comunicat emis de reprezntantii Podgoriei Tohani, ieri a fost lansat vinul special "Principele Radu". Noua licoare regala este produsa din strugurii culeși din cele 0,7 hectare de vie aflate în proprietatea principelui Radu, pe moșia Tohani, dar cantitatea este limitata la doar 5.000 de sticle. Confirmand evenimentul, potrivit Biroului de presă al regelui Mihai, "vinul "Principele Radu" este un Merlot de mare clasă, rubiniu-indigo, cu un pigment impenetrabil de [...]
Frații Ioan și Viorel Micula, proprietarii grupului de firme European Drinks, au pus sechestru pe unele dintre conturile Ministerului de Finanțe, în încercarea de a recupera din datoria de circa 80 de milioane de euro pe care statul o are către acest grup de firme.   Ioan Micula a confirmat pentru economica.net că unele conturi ale statului sunt blocate, dar că este de departe de a fi recuperat banii. "Încercăm să executăm anumite conturi, dar finanțele [...]
Retailerii moderni au fost activi și în luna mai, fiind deschise 14 magazine noi. În ceea ce privește formatul, în această lună, magazinele de proximitate au câștigat teren. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată pentru a doua lună consecutiv de Profi, care a inaugurat 7 unități comerciale. Pe locul al doilea se situează Mega Image, cu 6 magazine deschise, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour Express, cu o unitate [...]
Producția animală consemnată în România, în 2013, a scăzut la toate speciile, cel mai mult la bovine și păsări - cu câte 3%, comparativ cu anul anterior, arată datele Institutului Național de Statistică (INS), publicate luni. În schimb, producțiile de lapte, ouă și lână au crescut. Pe baza rezultatelor cercetării statistice privind “Efectivele de animale și producția animală în anul 2013”, greutatea animalelor destinate sacrificării pentru [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Potrivit datelor publicate de CBS Interactive Business, in Statele Unite, a fost finalizata o tema de cercetare finantata de procesatori americani de lapte si sponsorizata de Dairy Management Inc (DMI). Obiectivul urmarit de cercetatori a fost acela de a gasi noi modalitati de fabricare a branzei si de a spori calitatile acesteia. Cercetarile s-au concentrat pe dezvoltarea unor noi topicuri de branza topita, de determinare a valorii proprietatilor organoleptice, de crestere sau diminuare a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN