Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. "Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale (...) Pe o suprafață netă [...]
Coca-Cola HBC România, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, și Heineken România, numărul doi de pe piața berii, sunt cei mai profitabili jucători din industria băuturilor, o piață ce ajunge la circa 9 mld. lei, arată o analiză a ZF făcută pe baza de la Ministerul de Finanțe. Cei doi producători au îm­pre­ună peste jumătate din pro­fitul net ra­portat de com­pa­ni­ile din in­dus­­tria bău­tu­rilor, un­d [...]
Transavia nu a anunțat reorganizarea firmei Food 2000. După cum s-a anunțat anterior, cea mai mare companie din avicultura României a preluat activele companiei Food 2000 SRL din Bocșa, aflată în insolvență de mai bine de trei ani. Potrivit reprezentanților administratorului judiciar al firmei cărășene, tranzacția a fost încheiată iar activele au fost preluate de producătorul albaiulian, în schimbul sumei de 2 milioane de euro, prețul [...]
Consiliul Concurenței a devenit Partener Oficial al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”. Fiind pentru prima oară Partener Oficial al evenimentului central al industriilor de carne și lapte din România, Consiliul Concurenței va fi reprezentat de domnul Laszlo [...]
Un kilogram de carne de miel costă, în piețe, între 20 și 28 de lei, în timp ce în unele supermarketuri prețul ajunge chiar la 55 de lei. Cei care cumpără direct de la ciobani trebuie să plătească între 11 și 15 lei kilogramul pentru un miel viu, potrivit Mediafax. În majoritatea cazurilor, prețurile la carnea de miel sunt similare celor din 2013, la Arad, de exemplu, fiind chiar mai mici față de anul trecut. Sunt însă și orașe, precum [...]
Marian Drăghia, 35 de ani, un tânăr antre­prenor din Brașov, a pus pe picioare la înce­putul acestui an firma SaftStupina SRL-D și a reușit să obțină fonduri nerambursabile de la stat cu care a pus pe pi­cioare o mică fabrică unde pro­duce suc de mere, informeaza Ziarul financiar. „Ideea de a dezvolta afacerea s-a născut dintr-o pasiune mai veche pentru acest domeniu. Acest lucru s-a întamplat cu mai mult timp în urmă, când familia mea a [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
Eurest, filiala locală a grupului britanic Compass, specializat în servicii de alimentație pentru companii, a ajuns în prezent la un număr de 1.000 de angajați în România și estimează pentru acest an o cifră de afaceri de circa 83 milioane de lei (19 milioane de euro), în creștere cu 5% față de anul precedent.  „Ne propunem an de an o creștere disciplinată, întrucât ne dorim un business stabil, de acee, targetul anual de  creștere [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi