Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

România susține mărirea contingentului de mere și de alte produse agricole provenite din Republica Moldova, a declarat, ieri, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la conferința organizată de LAPAR.           'Au fost câteva discuții la nivel de prim-miniștri, care au legătură cu agricultura. Vreau să îmi manifest sprijinul pentru mărirea contingentului de produse agricole din Republica [...]
Cel mai mare producator de lactate din Europa, Lactalis, a preluat controlul companiei Tirumala Milk Products, cel de-al doilea jucator privat din acest sector din sudul Indiei. Potrivit Reuters, tranzactia  este estimata la 250-300 milioane de euro. Aceasta achizitie le da acces direct francezilor nu doar la una dintre cele mai mari piete consumatoare de lactate, ci si la una dintre pietele de retail cu cel mai mare ritm de crestere, informeaza Magazin Progresiv. Cea mai mare parte [...]
Zece antreprenori din Moldova au fost premiați pentru performanța în afaceri la Iași, în cadrul proiectului „Campioni în business“, organizat de Ziarul Financiar împreună cu fondul de investiții Enterprise Investors, BCR- cea mai mare bancă locală, firma de audit PwC și Fundația Triple Helix. Din zona afacerilor cu lapte, premiul a fost acordat companiei Dodali, din Galați. Alăturat zonei economice, Beety Ice, din Suceava, a primit același premiu. [...]
În comunicatele primite din partea Autorității Naționale Sanitar Veterinară și Siguranța Alimentelor crescătorii de animale sunt îndemnați să solicite vizita medicului veterinar înainte de sacrificarea porcului. Acesta va verifica nu numai starea de sănătate a animalului înainte de sacrificare ci  va da și o serie de sfaturi utile privind probele ce trebuie luate la sacrificare și analizele ce trebuie făcute, informează Jurnalul Giurgiuvean. Odată cu venirea [...]
DAAS, unul dintre cei mai importanți furnizori de echipamente pentru hoteluri, restaurante și magazine alimentare, va termina anul 2014 cu peste 100 de magazine utilate, dintre care zece sunt hipermarketuri. Cele mai multe unități rămân însă cele pe format mic, res­pectiv supermarketuri, informeaza ZF.   „Până la finalul lui 2014 vom depăși pragul de 100 de magazine echi­pate. În acest an am consolidat parteneriatele cu Mega Image, Billa, Kaufland și [...]
Apele minerale din Romania sunt cu mult sub pretul apelor minerale din occident, in ciuda calitatiilor net superioare. In contextul afacerilor, apa minerală naturală este unul dintre puținele segmente ale industriei alimentare unde multinaționalele nu monopolizează piața cu brandurile lor cu nume de rezonanță internațională. Pe segmentul apei minerale antreprenorii locali reușesc să domine piața estimată la câteva sute de milioane de euro. Astfel, în topul celor mai mari zece [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Potrivit datelor GfK, românii alocă 41% din cheltuieli pentru alimente și băuturi nealcoolice și 8% pentru tutun și băuturilor alcoolice, astfel că aproape jumătate din bugetul unui român merge pe produse alimentare, băuturi și tutun. Consumul de produse cumpărate și consumate acasă a crescut în primele șase luni cu 2%, cel mai mare avans fiind înregistrat la alimente, de 6%, în timp ce la produsele de îngrijire personală a fost consemnată o scădere cu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN