Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
 De peste 5 ani, Unisol, uleiul rafinat obtinut din prima presare a semintelor de floarea-soarelui, spriijina eforturile romanilor de pregatire a conservelor pentru iarna, sustinand astfel o traditie romaneasca autentica. Anul acesta, campania nationala Unisol care sustine pregatirea conservelor are o abordare inedita: premierea echipelor implicate in procesul pregatirii conservelor. „Unisol este, in mod natural, aliatul gospodinelor din Romania care pastreaza vie traditi [...]
(INS) Producția de brânzeturi, inclusiv brânza obținută exclusiv din lapte de vacă (88,3% din producția totală de brânzeturi), a scăzut, în septembrie 2014 comparativ cu august, cu 798 de tone (12,4%). Evoluții similare s-au înregistrat și la cantitatea de lapte de vacă colectată de unitățile procesatoare, care s-a redus, în septembrie, cu 3.734 tone (4,2%), conform datelor prezentate de Institutul Național de Statistică [...]
(Comunicat) Gama de vinuri La Umbra, special creată pentru piața externă în 2010 și care a cucerit în ultimii 7 ani piețe de mare consum și mature precum Marea Britanie, Germania, Danemarca și Austria, este disponibilă acum și pe piața locală cu trei sortimente: Fetească Neagră, Fetească Regală și Rosé Cabernet Sauvignon. Noile sortimente sunt create în stilul vinurilor care au cucerit clienții externi: proaspete, [...]
Marian Drăghia, 35 de ani, un tânăr antre­prenor din Brașov, a pus pe picioare la înce­putul acestui an firma SaftStupina SRL-D și a reușit să obțină fonduri nerambursabile de la stat cu care a pus pe pi­cioare o mică fabrică unde pro­duce suc de mere, informeaza Ziarul financiar. „Ideea de a dezvolta afacerea s-a născut dintr-o pasiune mai veche pentru acest domeniu. Acest lucru s-a întamplat cu mai mult timp în urmă, când familia mea a [...]
Un grup de cercetători de la Universitatea japoneză Mie au informat că au reușit să obțină un biocombustibil produs din portocale inapte pentru consum și care a dat rezultate bune pentru eficiența și calitățile sale puțin corozive, relatează EFE. Echipa este implicată de peste un an în acest proiect și încearcă să profite de excedentul de portocale care există în localitatea Mihama (prefectura Mie), vestită pentru producția sa de [...]
PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services, lichidatorul Pic SA, a finalizat vanzarea hypermaketului Pic Oradea catre Western Logistics SRL, firma afiliata grupului Alf Mizzi & sons Ltd din Malta, ce acopera o gama larga de segmente de afaceri, incluzand dezvoltari imobiliare, distributie, retail, publicitate si turism. „Tranzactia s-a realizat in contextul unei piete imobiliare cu o lichiditate scazuta, indeosebi pentru activele a caror valoare se ridica la cateva milioane de [...]
Principalul furnizor de legume si fructe al marilor lanturi de magazine a facut, din 2012 pana in prezent, evaziune de 24 milioane de euro, prin neplata TVA, au stabilit inspectorii Directiei Generale Antifrauda Fiscala (DGAF). Potrivit Mediafax, inspectorii antifrauda fiscala au stabilit un prejudiciu de peste 24 de milioane de euro, bani care reprezinta TVA aferent comercializarii de legume si fructe catre marile lanturi de hipermarketuri (Carrefour, Lidl, Metro, Selgros, Billa, Real, Cora, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN