Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

Serviciile de comunicare digitala din Romania pentru brandurile Beck’s si Stella Artois vor fi asigurate de V8 Interactive, anunta un comunicat din partea agentiei. Conturile au fost castigate in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut de catre compania Molson Coors, din portofoliul careia fac parte cele doua branduri de bere. Brief-ul din cadrul licitatiei le cerea agentiilor participante sa dezvolte atat o strategie de comunicare, cat si un concept creativ-umbrela. Ambele [...]
McDonald’s Romania alaturi de Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokemon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti. Activarea din restaurante a avut loc ieri, 19 iulie. Primul restaurant in care au fost activate lure modules din joc a fost McDonald’s Victoriei, urmat apoi si de McDonald’s Unirii.  Comunitatea Pokemon Go Romania a dat curs provocarii McDonald’s si si-a anuntat fanii de prezenta pokemonilor in restaurantele [...]
Conform unei noi reglementări a Ministerului de Finanțe, restaurantele, barurile și cluburile vor publica pe meniu anunțul tip formulat de Ministerul Finanțelor privind obligația de a primi bon fiscal sau îl vor pune la dispoziția clienților, la fiecare masă, astfel încât aceștia să-l poată citi permanent, potrivit unui proiect de ordin elaborat de MFP, preluat de Mediafax. Proiectul de ordin stabilește modelul și conținutul anunțului de atenționare a cliențilo [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]
Sonimpex Topoloveni producătorul Magiunului de prune Topoloveni a lansat trei noi produse la Târgul Internațional de carte Gaudeamus, informează postul Agro TV, fapt care probează pe deplin că o carte bună merge bine ”unsă” cu magiun.   Magiunul de dovleac Topoloveni, dulceața de lavandă și dulceața de ardei iute, marca Topoloveana , vor fi găsite în Pavilionul central Romexpo. Cele trei produse sunt 100% naturale, procesate la aceleași [...]
(Agerpres) Menținerea TVA la 24% la carnea de pasăre va aduce pierderi directe la bugetul de stat de 61,3 milioane de euro, ca urmare a evaziunii pe TVA în proporție de 40%, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van, la lansarea campaniei de promovare a reducerii TVA la carne. “Această teamă potrivit căreia dacă vom reduce TVA vom reduce și banii la buget nu se justifică, pentru că menținerea TVA la 24% la carnea de pasăre v [...]
(Comunicat) Grecia,Turcia, Bulgaria și Italia sunt în topul destinațiilor preferate de români în sezonul estival. Alfredo Seafood vă recomandă restaurantele unde puteți mânca cele mai gustoase preparate din pește și fructe de mare. Fiind unul dintre principalii importatori și distribuitori de pește și fructe de mare din România și având ca moto Alfredo Seafood- Pește perfect ales, reprezentanții mărcii [...]
Belgienii vor putea achiziționa din supermarketuri, începând de vineri, produse alimentare realizate din insecte, anunță  ziarul 'La Libre Belgique' pe baza unui comunicat de presă difuzat de compania 'Delhaize'. Consumul de insecte prezintă numeroase avantaje, 'fiind un mijloc extraordinar de evoluție către o alimentație durabilă, întrucât constituie o excelentă sursă alternativă de proteine', afirmă comunicatul menționat.            [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN