Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
O afacere profitabilă și de viitor poate fi începută și cu bani puțini, au demonstrat tinerii Mihai Zaharia și Alexandra Răpăilă. Cei doi antreprenori și-au dorit să fie proprii lor șefi, dar și să facă un lucru de care să fie amândoi mândri. Așa s-a născut Bunicel.ro, un brand de dulcețuri preparate după rețetele de odinioară: cu fructe proaspete, în ceaun, la foc de lemne, informeaza Agrointel. Făbricuța [...]
Târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, a devenit și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovatoare și de desfășurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă. Pe o suprafata de 10.000 mp, între 2 și 6 noiembrie, în Pavilionul Central ROMEXPO, au expus peste 160 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată. La eveniment au fost [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]
Acciza impusa micilor distilerii de alcool etilic, a caror capacitate de productie nu depaseste 10 hectolitri de alcool pur, va fi majorata de la 475 euro/hl la 500 euro/hl, printr-o noua ordonanta de urgenta pentru modificarea Codului Fiscal. In proiectul de ordonanta, obtinut de Mediafax, se arata ca nivelul accizelor pentru alcoolul etilic produs de aceste mici distilerii trebuie corelat, in sensul ca acesta trebuie sa fie minimum 50% din nivelul standard, care in prezent este de 1.000 [...]
(Agerpres) Șapte noi produse din zona Pleșcoiului, județul Buzău, au primit atestarea de produse tradiționale. Această recunoaștere la nivel național va permite protejarea acestor rețete transmise de demult. Este vorba despre cârnații de Pleșcoi cruzi și uscați, micii de casă, pieptul de porc crud afumat, mușchiul țărănesc crud-afumat, leberul de casă, toba de casă și cârnații de casă afumați de porc. Toate aceste produse sunt realizate de o firmă din [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour, informeaza Magazinul Progresiv.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat [...]
(Agerpres) La fel ca in alte zone ale tarii, producătorii din Satu Mare au reușit să-și reatesteze tradițional, după noile reglementări, doar 16 produse, în vreme ce pe vechea legislație numărul produselor tradiționale din județ era de 300. Printre produsele tradiționale reatestate se numără: cârnații, toba, șunca, slănina, kaiserul, pâinea albă, pâinea neagră, pogace de mălai, pâine de mălai și brânzoici. Ioan Pop, președintele Asociației Producătorilor de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN