Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.


Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.


Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicat aacestui sortiment, directie care avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului.


Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale care conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime.

Alte articole recomandate:

Compania Scale Expert va expune în cadrul Secțiunii B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment central dedicat sectoarelor de carne și lapte ale României, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în [...]
Creșterea productivității și transformarea tuturor produselor agricole în produse alimentare sunt cele două obiective pe care vrem să le atingem cu ajutorul noului PNDR până în 2020, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, George Turtoi. 'Pe zona de agricultură, pe noul PNDR avem toate măsurile construite în așa fel încât în 2020 să atingem două obiective principale. Prin urmare avem un proiect de țară și [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
Compania Real Good Food a achiziționat specialistul în decorarea prăjiturilor Rainbow Dust Colours pentru 6 mil de dolari pentru a pătrunde pe piața decorațiunilor din zahăr care este în creștere, declară directorul de marketing al companiei, informează Food Navigator. Firma Rainbow Dust Colours produce o gamă de produse specializate în decorarea prăjiturilor, inclusiv sclipici comestibil, praf și vopsea pentru alimente, pe care le vinde în [...]
Micii românești vor putea fi comercializați și exportați pe piața Uniunii Europene din primele zile ale lunii iunie, imediat după publicarea regulamentului privind includerea aditivilor folosiți în prepararea pastei de mici în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a declarat, joi, pentru AGERPRES, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale. "Regulamentul european prin care se permite utilizarea aditivilor [...]
Indiscutabil, orice organizație folosește într-un fel sau altul produse și servicii IT. Fiecare client este unic, așteptările în implementarea proiectelor informatice fiind specifice și eterogene. Deseori, prezentările de marketing optimiste sunt în discordanță cu rezultatele obținute. Proiecte nefinalizate sau cu automatizare parțială a proceselor, înregistrări multiple ale aceluiași document, stresante prin documentații și memorare de coduri, aplicații provenind de la [...]
Prețul mediu al boabelor de cacao a explodat pe bursele internaționale, înregistrând o creștere de 35 %, după cum anunță Institutul Național de Statistică, în secțiunea sa internațională, citând International Cocoa Organization. Aceasta, a determinat ca, la finalul lunii trecute, o tonă de cacao să fie achiziționată pe bursele internaționale cu un preț mediu de 3.100 de dolari, fapt care afecetază grav profitabilitatea [...]
Coca-Cola Hellenic Romania, imbuteliatorul local al produselor din portofoliul Coca-Cola Company, a raportat un declin de 9% al vanzarilor sale in volum pe 2013, comparativ cu anul anterior. Compania a revenit astfel pe un trend descendent, dupa ce in 2012 inregistase o redresare usoara a afacerii (o rata de crestere in volum de 2% fata de 2011), informează Magazin Progresiv. Declinul vanzarilor volumice in ultimul trimestru din 2013 a fost mai mic decat cel inregistrat pe intregul an: in [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN