Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Conform INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare turistică colective  în trimestrul I 2017 a fost de 446,0  mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1030,7 milioane lei. 


Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  nerezidenți  în  România  în  trimestrul  I  2017  l‐a  reprezentat  afacerile,  participarea  la  congrese,  conferințe,  cursuri,  târguri  și  expoziții  (65,5%  din  numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  66,1% din total.


 Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (34,5%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (60,4%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități. 


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile  pentru cazare  (52,7%),  fiind  preferată  cazarea  cu  mic  dejun  inclus  (89,8%). 


Cheltuielile  turiștilor  nerezidenți  în   restaurante  și  baruri  au  fost  de  19,2%,  iar  cele  pentru  cumpărături  au  reprezentat  11,7%.  Din  totalul  cheltuielilor  pentru  cumpărături  38,9%  au  reprezentat  cheltuielile  pentru  cumpărarea  alimentelor  și  băuturilor, urmate  de cheltuieli  pentru  cumpărarea  de cadouri  și  suveniruri  36,4%.


Cheltuielile  pentru  închirierea  de  autoturisme  au  avut  o  pondere  de  51,5%  din  totalul  cheltuielilor  pentru  transport,  iar  cheltuielile  pentru  bilete  de  intrare  în  muzee,  obiective  turistice,  grădini  zoologice/botanice  au  reprezentat 50,7% din totalul cheltuielilor pentru recreere.


Din  totalul  nerezidenților  sosiți  în  România,  47,5%  și‐au  organizat  sejurul  prin  agenții  de  turism,  iar  34,2% si‐au organizat singuri sejurul.   Principalul  mijloc  de  transport  utilizat  de  turiștii  nerezidenți  pentru  a  sosi  în  România  a  fost  avionul  (81,1% din numărul total de turiști). 


Autoturismele proprii au reprezentat 11,4%, urmate de autocare și  autobuze  cu  5,6%, alte mijloace  (  tren, ambarcațiuni  fluviale, autoturisme închiriate, motociclete etc.)  1,9%.

Alte articole recomandate:

În zilele de 25 și 26 mai 2017, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, au avut loc lucrările celei de-a VI-a ediții a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, organizată de agenția infoGROUP Media Invest și revista Meat.Milk. Manifestarea din acest an s-a derulat sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”, reunind ca de fiecare dată elita sectoarelor de carne și lapte ale [...]
Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour. Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 tipuri de deseuri: PET-uri, [...]
Delikat, marca a companiei Unilever, produs in Romania, la Ploiesti, marcheaza 40 de ani de traditie in bucatariile romanilor. Platforma de comunicare sub care Delikat celebreaza cei 40 de ani poarta numele „Sarbatoreste asa cum inima-ti pofteste!”. „40 de ani de Delikat in Romania inseamna 40 de ani de traditie, de mancaruri gustoase romanesti, 40 de ani in care Delikat a fost alaturi de milioane de romani, a dus gusturile mai departe si a tinut familiile reunite in jurul [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Între 28 februarie și 2 martie, la Budapesta, se va desfășura cea de-a cincea ediție a târgului expoziție VinCE 2014. Pentru acest an organizatorii au pregătit o master-class-uri și degustări. Institutul Master of Wine va celebra 60 de ani de la înființare în cadrul unui master-class în cadrul căruia vor conferenția 10 specialiști Master of Wine, fiecare prezentându-se alături de vinul preferat. Clive Coates MW, „The Man of Burgundy”, va [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Apa minerală comercializată de Lidl care a fost retrasă de pe piață după controalele ANPC nu prezintă probleme de calitate, motivul retragerii fiind etichetarea greșită, responsabil pentru acest proces fiind producătorul, care va remedia neconcordanțele, precizează Lidl. Apa minerală restrasă de pe piață, comercializată la Lidl. "Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greșită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei. Putem confirma prin intermediul buletinelor de [...]
Compania irlandeză procesatoare de ingrediente pentru lactate Glanbia a raportat rezultate bune cu o creștere a veniturilor totale la nivel de grup de 10,5 %, informează Dairy Industries. Cu toate acestea, rezultatele Dairy Ireland au scăzut semnificativ datorită performanței produselor de consum. Compania a cheltuit 112 milioane € pentru programul său de investiții ecologice în 2013 și achiziționarea companiei scandinave lider în nutriție pentru [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN