Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

5 to go, la momentul actual cel mai mare lanț de cafenele din țară, a avut ideea inovativă de a introduce pentru prima dată pe piața din România, personaje pe paharele de cafea to go, folosind imagini pop-art, ce vin în întâmpinarea clienților.


Această inițiativă va fi susținută în continuare de o serie de colaborări cu artiști români, plastici și vizuali contemporani de artă modernă.


Apetența brandului către artă și personaje pop-art a început încă de acum 2 ani, iar până în prezent 5 to go a livrat pe piața din Romania peste 3 mil. de pahare având această simbolistică.


Paharele și personajele 5 to go s-au bucurat de notorietate în rândul consumatorilor de băuturi pe bază de cafea, devenid adevărate “vedete” în social media. Poze diverse de la selfie-uri până la punerea personajelor în diverse ipostaze au inundat rețelele de socializare, cu preponderență în ultimul an.


Ideea inovatoare, cât și actul de creație, aparțin celor doi co-fondatori ai brand-ului 5 to go, Radu Savopol și Lucian Bădilă. Întreg conceptul fiind realizat in-house, în interiorul companiei.


La sfârșitul acestei veri, odată cu lansarea noului concept 5 to go PLUS, Mr. Big își va face apariția în România și va avea atribuit un pahar pe măsura sa, un pahar cu o capacitate de 16 oz, mult mai mare decât cele existente în momentul de față în lanțul de cafenele, informează Iqads.

Alte articole recomandate:

Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]
Unilever lansează pe piața din România gama de produse Rama mit Butter . Aceasta este un melanj gustos și cremos ce îmbină calitatea Rama cu gustul delicios de unt. Rama mit Butter este un produs premium, o adevărată “poveste de dragoste” între unt (22% din compoziție), cu gustul său unic, și beneficiile unei diete echilibrate aduse de calitatea Rama. Rama mit Butter are cu 40% mai puține grăsimi saturate față de untul obișnuit [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentr [...]
”Cris-Tim are în acest an un program de investiții în valoare de 4,2 milioane de euro”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Radu Timiș Președinte al grupului de firme pe care îl conduce. Investițiile vizează un amplu proiect de retehnologizare, în vederea diversificării producției și a dinamizării activității de export care, acum, reprezintă 5 % din volumul de afaceri ale firmei. Președintele Cris-Tim [...]
Producatorul de mezeluri Caroli Foods Group si-a extins portofoliul cu un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela unuia dintre cele mai apreciate branduri de sunca de pe piata, Sissi, noul salam este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Produsul este realizat in fabrica pe care Caroli o detine la Pitesti, in conformitate cu cele m [...]
Selgros Cash&Carry Romania impreuna cu Chef Cezar Munteanu deruleaza pentru al treilea an consecutiv programul educational „Sanatatea incepe din farfurie”. Acesta demareaza de Ziua Mondiala a Sanatatii si urmareste sa promoveze o alimentatie echilibrata pentru copii. Programul vizeaza peste 12.000 de elevi din clasele I-IV din Bucuresti si 14 judete ale tarii, precum si parintii acestora. Misiunea declarata este de a milita pentru o atitudine pozitiva fata de nutritie, fara [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN