Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

5 to go, la momentul actual cel mai mare lanț de cafenele din țară, a avut ideea inovativă de a introduce pentru prima dată pe piața din România, personaje pe paharele de cafea to go, folosind imagini pop-art, ce vin în întâmpinarea clienților.


Această inițiativă va fi susținută în continuare de o serie de colaborări cu artiști români, plastici și vizuali contemporani de artă modernă.


Apetența brandului către artă și personaje pop-art a început încă de acum 2 ani, iar până în prezent 5 to go a livrat pe piața din Romania peste 3 mil. de pahare având această simbolistică.


Paharele și personajele 5 to go s-au bucurat de notorietate în rândul consumatorilor de băuturi pe bază de cafea, devenid adevărate “vedete” în social media. Poze diverse de la selfie-uri până la punerea personajelor în diverse ipostaze au inundat rețelele de socializare, cu preponderență în ultimul an.


Ideea inovatoare, cât și actul de creație, aparțin celor doi co-fondatori ai brand-ului 5 to go, Radu Savopol și Lucian Bădilă. Întreg conceptul fiind realizat in-house, în interiorul companiei.


La sfârșitul acestei veri, odată cu lansarea noului concept 5 to go PLUS, Mr. Big își va face apariția în România și va avea atribuit un pahar pe măsura sa, un pahar cu o capacitate de 16 oz, mult mai mare decât cele existente în momentul de față în lanțul de cafenele, informează Iqads.

Alte articole recomandate:

Un comunicat emis de Ministerul Finantelor informeaza ca angajatorii vor putea opta pentru acordarea tichetelor de masă în format electronic, oferite sub forma unui portofel electronic alimentat de emitenți, fiind o alternativă modernă la cele pe suport de hârtie, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern. Companiile vor stabili împreună cu reprezentanții sindicatelor sau ai salariaților, prin contractele colective de muncă, clauze privind acordare [...]
Costin Gheorghiu (34 de ani) este, începând din această lună, directorul de operațiuni al lanțului de cafenele Brioche Dorée, brand adus pe piața locală în sistem de franciză de acționarii grupului de modă Kenvelo, de direc­torul general al grupului Philippe Besadoux și de încă un executiv francez.   Anterior, timp de cinci ani și jumătate, executivul român a fost district manager în cadrul Starbucks România, unul dintre cele mai [...]
Granini, unul dintre cele mai mari branduri de băuturi răcoritoare „fără bule“, care face parte din portofoliul URBB (producătorul berii Tuborg) din 2006, a ajuns la vânzări de circa 10 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.  „Granini reprezintă apro­ximativ 15% din cifra de afaceri a URBB“, a declarat Hezy Ovadia, președintele com­paniei care în 2012 a înre­gistrat un rulaj de circa 63 mil. euro. El [...]
În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Liviu Irimia, care și-a construit cariera în departamentele de marketing și vânzări ale multinaționalelor precum Nestlé, Beiersdorf (Nivea), JTI sau InBev (actualul Bergenbier), a preluat din toamna anului trecut poziția de sales & marketing manager în cadrul companiei de vânzări directe Herbalife România, cu vânzări de 12 mil. euro în 2012.   „După 20 de ani de experiență în industria FMCG, am ales un domeniu interesant și [...]
Începând cu acest an autoritățile sanitar-veterinare din Rusia au implementat noi reglementări privind transportul cărnii de porc și a produselor din carne de porc pe teritoriul țării. Noile reglementări au fost elaborate de Ministerul Agriculturii din țară, împreună cu serviciul sanitar-veterinar Rosselkhoznadzor pentru a ajuta în prevenirea răspândirii pestei porcine africane, informează Agrobroker. Conform noilor reglementări, fermierilor [...]
Unul dintre principalii furnizori de articole de hârtie pentru HoReCa, dar și pentru consumul casnic, , poate anunta inca de pe acum rezultate favorabile pentru anul 2014.   Conform unui comunicat, producătorul de articole din hârtie Pehart Tec din Pe­trești, județul Alba, controlat de omul de afaceri Ioan Tecar, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 255,7 mil. lei (57,5 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul anterior. Pehart Tec face parte din [...]
Producția de semințe oleginoase a României ar putea ajunge în acest an la 3,18 milioane de tone, în creștere cu 5,58% față de anul trecut, se arată într-un raport al Agenției pentru Agricultură a SUA (USDA) ce se bazează pe estimări aferente lunii octombrie.  Producția ne asigură astfel locul trei în clasamentul UE, după Franța (7,24 milioane de tone) și Germania (6,15 milioane). Anul trecut, România a fost al patrulea producător de semințe din UE, cu o [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN