Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

JustAD va oferi servicii integrate de comunicare si de consultanta strategica pentru ca brandul Hutton sa patrunda pe piata produselor de acest tip cu o viziune inedita.


Agentia de publicitate incepe comunicarea pentru brandul de paste Hutton lansand campania “Paste cu personalitate”, o campanie care admira faptul ca oamenii sunt diferiti si incurajeaza exprimarea fiecaruia in felul sau unic. Aceasta se adreseaza tuturor iubitorilor de paste care sunt in cautarea unor produse facute dupa retete cu traditie.


Alina Stanciu, Director de Strategie JustAD, a declarat pentru Iqads:


"Este un parteneriat pe care ni l-am dorit foarte mult si ne bucuram ca s-a concretizat. Avem ocazia sa colaboram cu un brand de paste cu traditie in care credem foarte mult si care are foarte multe de aratat. Comunicarea va incepe in aceasta luna prin campania Hutton – paste cu personalitate, o campanie diferita de tot ce s-a mai vazut pana acum pe acest segment de produse. Acesta este si modul in care ne dorim sa continuam pe acest drum – echipati cu imaginatie, creativitate si solutii diferite dar de impact pentru clientii nostri".


La randul sau, Rochard Hutton, administrator al firmei de paste cu acelasi nume, a declarat pentru sura citata:


"Iubim ceea ce facem si ne iubim clientii. De aceea, ne dorim ce este mai bun pentru ei: sa se indragosteasca la fel ca noi de gustul pastelor Hutton. Am inceput cu produse de exceptie si, cu ajutorul agentiei de publicitate JustAD, continuam cu o comunicare profesionista. Suntem entuziasmati de acest nou capitol. Multumim echipei creative pentru ideile si insight-urile de care au dat dovada si de care suntem convinsi ca vor mai da dovada. Campania lansata recent reprezinta inceputul unei frumoase povesti ce merita sa fie auzita."
Richard Hutton (administrator firma) 


In prezent, Hutton activeaza pe mai multe piete: Bucuresti, Satu Mare, Cluj, Iasi, Timisoara, Braila, Constanta, Brasov, Craiova, Targu Mures in retelele Profi, Auchan City, Auchan Coresi si Selgros. Lista completa poate fi consultata pe site-ul Hutton, unul dintre canalele oficiale de comunicare ale brandului, pe langa Facebook si Instagram. De peste 25 de ani, Hutton produce paste de calitate superioara obtinute din cele mai bune ingrediente, conform retetei traditionale a familiei Hutton. Misiunea Hutton este aceea de a crea paste savuroase pentru intreaga familie.

Alte articole recomandate:

România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Între 12 și 15 noiembrie, în Centrul Expozițional Romexpo, are loc cel mai important eveniment din industria ospitalității, Expoziția Internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante – ROMHOTEL.   Peste 70 de companii din cinci țări vor prezenta, pe parcursul a patru zile, o serie de produse și servicii specifice pieței de HORECA, precum și noutățile apărute într-un domeniu aflat în continuă schimbare și dezvoltare. ROMHOTEL [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA) la pâine și pe lanțul de producție va rămâne la 9%, indiferent de discuțiile care vor avea loc în perioada următoare cu Fondul Monetar Internațional (FMI), a declarat, sâmbătă, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la târgul de produse tradiționale din curtea Ministerului Agriculturii. "Există un angajament al ministerelor și în primul [...]
Din acest an, Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA) Bacau beneficiaza de o sectie noua de diagnostic de laborator. Sectia este inclusa in Laboratorul Sanitar Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor si va putea analiza in cel mult 48 de ore orice proba prelevata din produsele alimentare din carne. Aici, se vor putea lucra concomitent 96 probe. “Deocamdata, a fost validata intern metoda de determinare a speciei de provenienta din tesut muscular si preparate [...]
În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.   De fapt, [...]
(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata. Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, [...]
Balanța comercială cu produse agroalimentare este pozitivă la șapte luni, cu exporturi în creștere cu 300 milioane de euro și importuri în scădere cu 50 de milioane de euro, a declarat, joi, Daniel Dumitru Botănoiu, secretar de stat în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale. 'Astăzi am văzut balanța la șapte luni din acest an. Este pozitivă, cu 300 de milioane exporturi în plus față de anul 2013, cu 50 de milioane euro diminuate importurile față de anul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN