Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

JustAD va oferi servicii integrate de comunicare si de consultanta strategica pentru ca brandul Hutton sa patrunda pe piata produselor de acest tip cu o viziune inedita.


Agentia de publicitate incepe comunicarea pentru brandul de paste Hutton lansand campania “Paste cu personalitate”, o campanie care admira faptul ca oamenii sunt diferiti si incurajeaza exprimarea fiecaruia in felul sau unic. Aceasta se adreseaza tuturor iubitorilor de paste care sunt in cautarea unor produse facute dupa retete cu traditie.


Alina Stanciu, Director de Strategie JustAD, a declarat pentru Iqads:


"Este un parteneriat pe care ni l-am dorit foarte mult si ne bucuram ca s-a concretizat. Avem ocazia sa colaboram cu un brand de paste cu traditie in care credem foarte mult si care are foarte multe de aratat. Comunicarea va incepe in aceasta luna prin campania Hutton – paste cu personalitate, o campanie diferita de tot ce s-a mai vazut pana acum pe acest segment de produse. Acesta este si modul in care ne dorim sa continuam pe acest drum – echipati cu imaginatie, creativitate si solutii diferite dar de impact pentru clientii nostri".


La randul sau, Rochard Hutton, administrator al firmei de paste cu acelasi nume, a declarat pentru sura citata:


"Iubim ceea ce facem si ne iubim clientii. De aceea, ne dorim ce este mai bun pentru ei: sa se indragosteasca la fel ca noi de gustul pastelor Hutton. Am inceput cu produse de exceptie si, cu ajutorul agentiei de publicitate JustAD, continuam cu o comunicare profesionista. Suntem entuziasmati de acest nou capitol. Multumim echipei creative pentru ideile si insight-urile de care au dat dovada si de care suntem convinsi ca vor mai da dovada. Campania lansata recent reprezinta inceputul unei frumoase povesti ce merita sa fie auzita."
Richard Hutton (administrator firma) 


In prezent, Hutton activeaza pe mai multe piete: Bucuresti, Satu Mare, Cluj, Iasi, Timisoara, Braila, Constanta, Brasov, Craiova, Targu Mures in retelele Profi, Auchan City, Auchan Coresi si Selgros. Lista completa poate fi consultata pe site-ul Hutton, unul dintre canalele oficiale de comunicare ale brandului, pe langa Facebook si Instagram. De peste 25 de ani, Hutton produce paste de calitate superioara obtinute din cele mai bune ingrediente, conform retetei traditionale a familiei Hutton. Misiunea Hutton este aceea de a crea paste savuroase pentru intreaga familie.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Berea nu ar fi o cauză a obezității, iar un consum moderat nu contribuie la creșterea greutății corporale, arată un studiu publicat de Institutul Științific pentru Sănătate Publică - Louis Pasteur, din Belgia.       Studiul, care a avut la bază obiceiurile a 10.000 de băutori de bere belgieni, arată, că 'un consum moderat de bere nu contribuie la instalarea obezității', în timp ce, între factorii de risc în creșterea masei corporale sunt [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
Vara lui 2016 a reprezentat un boom turistic pentru Romania. Potrivit datelor furnizate de INSSE, hotelierii au avut cele mai bune incasari din ultimii 6 ani. Practic, s-a dublat numarul turistilor fie ei straini sau romani. In schimb, durata vacantelor a scazut usor. In timp ce occidentalii aleg sa viziteze in special Bucurestiul si Brasovul, litoralul ramane destinatia preferata, a romanilor. In perioada mai-august in Romania si-au petrecut concediile 3,8 milioane de romani si 1 milion de [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
Retailerul german cu profil de discount Lidl a deschis ieri, două magazine nou construite la Craiova și București, rețeaua sa din România însumând în prezent 175 de unități comerciale. Lidl nu a mai deschis magazine în România din luna februarie a acestui an. Noul magazin din Craiova, situat pe Str. Maramureș nr. 4, este al doilea din acest oraș, are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.200 mp și a creat la nivel local 17 noi locuri de muncă. [...]
  Agenția pentru Industria Alimentară din Scoția va înființa un organism autonom în țara, acest proiect trecând de lege, informează Food Navigator. Food Standards Scotland (FSS) își va începe activitatea la 1 aprilie după ce a devenit o entitate juridică și proiectul de lege a primit aviz fiind conform cu Royal Assent. Această nouă entitate va prelua toate funcțiile îndeplinite în prezent de către divizia [...]
Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
Gigantul fast-food american Burger King a incheiat un acord pentru cumpararea lantului canadian de cafenele Tim Hortons in schimbul sumei de 11,4 miliarde de dolari. Astfel, compania a confirmat intentia de a-si muta sediul in Canada pentru a beneficia de taxe mai scazute. Investitorii Tim Hortons vor primi 65,50 dolari canadieni pe actiune in numerar si o participatie de 0,8025 dolari canadieni pentru fiecare actiune detinuta in compania rezultata in urma fuziunii celor doua companii, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi