Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

JustAD va oferi servicii integrate de comunicare si de consultanta strategica pentru ca brandul Hutton sa patrunda pe piata produselor de acest tip cu o viziune inedita.


Agentia de publicitate incepe comunicarea pentru brandul de paste Hutton lansand campania “Paste cu personalitate”, o campanie care admira faptul ca oamenii sunt diferiti si incurajeaza exprimarea fiecaruia in felul sau unic. Aceasta se adreseaza tuturor iubitorilor de paste care sunt in cautarea unor produse facute dupa retete cu traditie.


Alina Stanciu, Director de Strategie JustAD, a declarat pentru Iqads:


"Este un parteneriat pe care ni l-am dorit foarte mult si ne bucuram ca s-a concretizat. Avem ocazia sa colaboram cu un brand de paste cu traditie in care credem foarte mult si care are foarte multe de aratat. Comunicarea va incepe in aceasta luna prin campania Hutton – paste cu personalitate, o campanie diferita de tot ce s-a mai vazut pana acum pe acest segment de produse. Acesta este si modul in care ne dorim sa continuam pe acest drum – echipati cu imaginatie, creativitate si solutii diferite dar de impact pentru clientii nostri".


La randul sau, Rochard Hutton, administrator al firmei de paste cu acelasi nume, a declarat pentru sura citata:


"Iubim ceea ce facem si ne iubim clientii. De aceea, ne dorim ce este mai bun pentru ei: sa se indragosteasca la fel ca noi de gustul pastelor Hutton. Am inceput cu produse de exceptie si, cu ajutorul agentiei de publicitate JustAD, continuam cu o comunicare profesionista. Suntem entuziasmati de acest nou capitol. Multumim echipei creative pentru ideile si insight-urile de care au dat dovada si de care suntem convinsi ca vor mai da dovada. Campania lansata recent reprezinta inceputul unei frumoase povesti ce merita sa fie auzita."
Richard Hutton (administrator firma) 


In prezent, Hutton activeaza pe mai multe piete: Bucuresti, Satu Mare, Cluj, Iasi, Timisoara, Braila, Constanta, Brasov, Craiova, Targu Mures in retelele Profi, Auchan City, Auchan Coresi si Selgros. Lista completa poate fi consultata pe site-ul Hutton, unul dintre canalele oficiale de comunicare ale brandului, pe langa Facebook si Instagram. De peste 25 de ani, Hutton produce paste de calitate superioara obtinute din cele mai bune ingrediente, conform retetei traditionale a familiei Hutton. Misiunea Hutton este aceea de a crea paste savuroase pentru intreaga familie.

Alte articole recomandate:

Angajații Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Brașov și medicii veterinari de liberă practică din județ au fost instruiți pentru recunoașterea Pestei Porcine Africane, după ce Comisia Europeană a informat administrațiile veterinare ale statelor membre UE că s-au confirmat două cazuri de boală, în Lituania. “Lituania a aplicat, încă de la confirmare, măsuri în conformitate cu prevederile Directivei  Consiliului 60/2002/CE, stabilind [...]
Profi a inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute, primul sau magazin din Cisnadie si al cincilea magazin din Pitesti, iar maine va deschide tot la Pitesti o noua unitate comerciala. Reteaua detinuta de fondul de investitii Enterprise Investors a ajuns la 234 de magazine. Magazinul din Cisnadie este situat pe strada Stejarului si se intinde pe o suprafata  totala de aproximativ 610 mp, avand o sala de vanzari de  430 mp. Unitatea va functiona in format standard si este cea de-a [...]
  Alimentele care provin exclusiv din zonele de munte vor putea purta eticheta de ”produs montan”, potrivit Comisiei Europeane care a adoptat  recent un nou regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a acestei mențiunii în comercializare. Decizia luată la Bruxelles este favorabilă producătorilor români și le-ar putea asigura o mai mare deschidere pe piața internă, dar și în afară, informeaza Agrointel. Regulile conform [...]
Cel mai vândut baton de ciocolată din România, Rom, produs de Kandia Dulce, are o istorie de 50 de ani, timp în care forma batonului a rămas neschimbată. „Rom se produce în aceeași formă de la lansare, iar ambalajul (cu tricolorul  - n.red.) a rămas neschimbat“, spune Elena Bratu, director de producție al fabricii Kandia Dulce.  Astfel, batonul are gravat pe el numele București, care reprezintă numele fabricii de unde a luat naștere și anume [...]
Țara noastră a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 4.091,9 milioane euro în primele zece luni ale anului 2013, cu 808,5 milioane de euro (24,6%) mai mult față de perioada corespunzătoare din 2012, anunță un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) publicat astăzi pe site-ul instituției. În aceeași perioadă de referință, importurile au atins nivelul de 3.909,9 milioane de euro, cu 2,5% mai mari decât în 2012. În [...]
(Comunicat) Macromex a finalizat constructia Edenia Distribution Center, centrul logistic de la Campia Turzii, care include celui mai inalt depozit High-Bay de produse congelate din Europa, in urma unei investitii de 17 milioane de euro. Centrul de distributie, a carui constructie a debutat in martie 2013, urmeaza sa intre in functiune in luna aprilie a acestui an, dupa finalizarea perioadei de probe. “Locatia centrului de distributie este una strategic aleasa: Campia Turzii, un nod [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut față de luna precedentă cu 0,8%, dar a crescut față de luna iunie 2013 cu 17,7%. În semestrul I 2014 comparativ cu semestrul I 2013, cantitatea de lapte de vacăcolectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a crescut cu 15,6%. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 În luna [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN