Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) După primul an de operare, reprezentanții restaurantului Spartan din Galați anunță o creștere de 30% a cifrei de vânzări. Această creștere a fost raportată în aprilie 2017 și este calculată comparativ cu aceeași lună a anului trecut, înainte de introducerea sistemului de livrări la domiciliu.


Unitatea Spartan din Galați a fost prima din cadrul lanțului care a introdus serviciul de livrări la domiciliu, pe 1 mai 2016, după o investiție de 7.500 euro. La numai 1 an de la lansare, Spartan a devenit lider în Galați în livrări de produse pe bază de carne rotisată.


Unitatea are 17 angajați și două mașini folosite pentru livrări, care se deplasează în toate cartierele municipiului Galați și duc clienților preparatele solicitate într-un interval ce se încadrează între 50 și 75 de minute, în funcție de distanță și de traficul aferent orei la care se face comanda.


Spartan Galați – prognoză de creștere de 15% a livrărilor la domiciliu. Creșterea vânzărilor pe segmentul de livrări la domiciliu este estimată la 15% în 2017, pentru unitatea din Galați în care s-au investit în total 100.000 de euro și care a înregistrat anul trecut afaceri în valoare de 285.000 de euro. Aceasta este unica unitate Spartan operată de francizatul din Galați, dar pe viitor nu este exclusă extinderea și în alte orașe din țară.


“Am pornit la drum cu gândul de a introduce și serviciul de livrări în cadrul restaurantului și, drept dovadă, această dorință s-a concretizat foarte rapid: am avut lansarea anul trecut pe 21 martie, iar pe 1 mai am dat startul livrărilor! Mi se pare extrem de important să poți fi alături de clienții tăi și în acest fel. Piața de livrări este în creștere, dar, pe nișa cărnii rotisate, serviciile de livrare nu sunt la fel de bine dezvoltate ca în rest. Așadar am vrut ca oamenii cărora le plac preparatele de la Spartan, să poată beneficia de ele și fără să se deplaseze personal sau să apeleze la servicii online de intermediere. Clienții noștri au apreciat pasul pe care l-am făcut și am avut o creștere susținută pe partea de livrări. Cele mai mari procente s-au înregistrat, în mod firesc, în perioada sezonului rece, când am atins o creștere de 40% a vânzărilor din livrări, față de media lunilor anterioare”, a declarat Cătălin Stoica, Director General al SD Restaurant-Delivery, compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Restaurantul este situat pe Strada Brăilei nr. 165, într-o zonă comercială de referință a Galațiului, în apropierea Poliției Municipale, a Tribunalului, a două licee importante din oraș, precum și a unei zone de clădiri de birouri. Unitatea ocupă o suprafață de 360 m2, dintre care 180 m2 constituie zona de servire, iar 180 m2 sunt destinați bucătăriei și spațiului de depozitare. Restaurantul este foarte spațios și luminos, cu o capacitate de 39 de locuri în interior și 56 pe terasa amplasată la stradă.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț și Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată de lanțul de restaurante Spartan la finalul anului 2016 este de aproximativ 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni. Lanțul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar și în afara granițelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a [...]
O metodă inovatoare de prelucrare a cărnii o reprezintă afumarea în câmp electrostatic, constând în ionizarea fumului în câmpuri electrostatice neuniforme, între un electrod activ și unul pasiv, informeaza MeatProcessing. Timpul de afumare durează 2– 5 minute, timp în care componentele din fum se depun pe suprafața produsului de unde difuzează în profunzime prin încălzirea produselor înainte și după afumare cu radiaț [...]
În numai câteva luni, un kilogram de lămâi a ajuns să coste mai mult de 15 lei. În spatele exploziei de preț se află atât calamități naturale, care au condus la scăderea ofertei, dar și specula, au declarat specialiștii pentru EVZ.Dacă la începutul anului, un kilogram de lămâi avea prețul de 7-8 lei, situația de la sfârșitul verii a adus un maxim istoric de preț în România. Un kilogram de citrice ajunge [...]
Utilizate conform specificațiilor tehnice, omogenizatoarele MGT contribuie la mărirea termenului de valabilitate a produsului, prin creșterea coerenței, având ân vedere gradul uniform al dispersiei particulelor de grăsime. Tratamentul mecanic al particulelor de grăsime se realizeazș la temperatura de omogenizare care este cuprinsă între 600 și 800 C. Produsul rezultat poate fi smântâna dar și frișca sau cremele d [...]
Adunarea generală a acționarilor Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, se va reuni pe 2 decembrie pentru a aproba desființarea și radierea din Registrul Comerțului a punctului de lucru din Brașov, de pe Strada de Mijloc nr. 37A, aceasta fiind adresa fabricii în care până în urmă cu șase ani se producea brandul românesc de ciocolată Poiana.   „La momentul în care se desființează un punct de lucru acolo nu se [...]
INS a anunțat ieri o creștere-surpriză în decembrie a comerțului cu amănuntul, de 6,7%, indicator care ilustrează cel mai bine evoluția consumului din economie. Românii au cheltuit anul trecut aproape 120 de miliarde de lei (27 mld. euro) pe mâncare, haine, electrocasnice, mobilă și carburanți, cu 0,5% mai mult decât în anul anterior, în condițiile în care luna decembrie a transformat stagnarea din primele 11 luni într-o ușoară creștere. Circa [...]
Conceptul Raw Vegan castiga tot mai mult teren in Romania, deschizandu-se tot mai multe restaurante de acest gen si atragand tot mai multi clienti, adepti ai acestui stil de alimentatie. Unul distre investitorii intr-o astfel de afacere este doamna Fadia al Atar, care conduce de aproape doi ani și jumătate un restaurant raw vegan în apropiere de Piața Dorobanților din Capitală. Aceasta a  investit în conceptul Rawdia în jur de 60.000 de euro pentru a amenaja un spațiu pe [...]
Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România și au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an, informeaza ZF. „În general, așa cum era de așteptat, mărcile private au avut o evoluție mai bună decât brandurile obișnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluție pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenței uriașe de preț [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN