Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) După primul an de operare, reprezentanții restaurantului Spartan din Galați anunță o creștere de 30% a cifrei de vânzări. Această creștere a fost raportată în aprilie 2017 și este calculată comparativ cu aceeași lună a anului trecut, înainte de introducerea sistemului de livrări la domiciliu.


Unitatea Spartan din Galați a fost prima din cadrul lanțului care a introdus serviciul de livrări la domiciliu, pe 1 mai 2016, după o investiție de 7.500 euro. La numai 1 an de la lansare, Spartan a devenit lider în Galați în livrări de produse pe bază de carne rotisată.


Unitatea are 17 angajați și două mașini folosite pentru livrări, care se deplasează în toate cartierele municipiului Galați și duc clienților preparatele solicitate într-un interval ce se încadrează între 50 și 75 de minute, în funcție de distanță și de traficul aferent orei la care se face comanda.


Spartan Galați – prognoză de creștere de 15% a livrărilor la domiciliu. Creșterea vânzărilor pe segmentul de livrări la domiciliu este estimată la 15% în 2017, pentru unitatea din Galați în care s-au investit în total 100.000 de euro și care a înregistrat anul trecut afaceri în valoare de 285.000 de euro. Aceasta este unica unitate Spartan operată de francizatul din Galați, dar pe viitor nu este exclusă extinderea și în alte orașe din țară.


“Am pornit la drum cu gândul de a introduce și serviciul de livrări în cadrul restaurantului și, drept dovadă, această dorință s-a concretizat foarte rapid: am avut lansarea anul trecut pe 21 martie, iar pe 1 mai am dat startul livrărilor! Mi se pare extrem de important să poți fi alături de clienții tăi și în acest fel. Piața de livrări este în creștere, dar, pe nișa cărnii rotisate, serviciile de livrare nu sunt la fel de bine dezvoltate ca în rest. Așadar am vrut ca oamenii cărora le plac preparatele de la Spartan, să poată beneficia de ele și fără să se deplaseze personal sau să apeleze la servicii online de intermediere. Clienții noștri au apreciat pasul pe care l-am făcut și am avut o creștere susținută pe partea de livrări. Cele mai mari procente s-au înregistrat, în mod firesc, în perioada sezonului rece, când am atins o creștere de 40% a vânzărilor din livrări, față de media lunilor anterioare”, a declarat Cătălin Stoica, Director General al SD Restaurant-Delivery, compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Restaurantul este situat pe Strada Brăilei nr. 165, într-o zonă comercială de referință a Galațiului, în apropierea Poliției Municipale, a Tribunalului, a două licee importante din oraș, precum și a unei zone de clădiri de birouri. Unitatea ocupă o suprafață de 360 m2, dintre care 180 m2 constituie zona de servire, iar 180 m2 sunt destinați bucătăriei și spațiului de depozitare. Restaurantul este foarte spațios și luminos, cu o capacitate de 39 de locuri în interior și 56 pe terasa amplasată la stradă.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț și Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată de lanțul de restaurante Spartan la finalul anului 2016 este de aproximativ 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni. Lanțul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar și în afara granițelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.

Alte articole recomandate:

Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de grupul austriac Agrana Zucker, își va majora capitalul social cu 72,2 milioane de lei prin emisiunea a 722,7 milioane de acțiuni noi în schimbul aportului de numerar de la acționarii săi. Aceasta este printre cele mai mari majorări de capital cu aport de numerar derulată de o companie listată la bursă în acest an, se arată într-un comunicat emis de companie și preluat de BVB. Agrana, [...]
TransLogistica – cea mai importanta expozitie de transporturi si logistica are loc in perioada14-17 octombrie 2015, la Romexpo Bucuresti. Pentru prima data companii importante, care contribuie la drumul produsului catre rafturile magazinelor, se vor reuni sub acelasi acoperis. La start s-au asezat jucatori importnti din transporturi – rutiere, maritime, aeriene, feroviare, din centre de logistica si expeditii, din industriile producatoare de echipament dedicat intralogisticii s [...]
Participarea companiei Lantec Industries la Indagra 2014 a fost pe cat de consistenta, pe atat de benefica, noutatea prezentata la unul dintre standurile organizate, fiind Extractorul de esente, recomandat pentru procesarea oricarei plante tehnice sau aromatice dar, cu un plus pentru fabricarea uleiului de nuca, dupa cum ne-a declarat domnul Valentin Oprea, Director General. Toto domnia sa a declarat pentru infoALIMENT Magazin ca firma pe care o conduce poate livra echipamente pentru [...]
Într-un articol publicat de Brandprivat.ro și semnat de domnul Florin Frăsineanu, se analizează atât ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cât și modul de etichetare sau veridicitatea informațiilor transmise spre consumatori de firma argeșeană. Iată un extras din articol: ”Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. [...]
BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri. „Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
(Comunicat) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) anunță lansarea G.E.R.- Garantarea Economiei Rurale, o soluție completă de finanțare pentru proiectele de dezvoltare propuse de beneficiarii publici locali. Noul produs de garantare armonizează două facilități de spijin destinate beneficiarilor publici care propun proiecte la nivelul Grupurilor de Acțiune Locală : garanția FNGCIMM pentru plata avansului prevăzut î [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN