Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

Aproximativ 90% din vânzările de bere la nivel național sunt generate de patru mari producători, reprezentând grupuri internaționale precum  SAB Miller, Heineken, Molson Coors (Bergenbier) și URBB, la care se adaugă două nume cu acționariat autohton: Romaqua și European Food. Astfel, Bere Alutus SA, care opera o fabrică de bere la Târgu Mureș, a intrat în insolvență încă din 2008 când peste 30 de creditori, printre care și Primăria din [...]
Potrivit ultimului raport al Asociației europene pentru produsele proaspete Freshfel, consumul de legume și fructe proaspete în Uniunea Europeană (UE) a scăzut cu 8,2% în 2012, față de anul precedent. Europenii au consumat în medie pe zi numai 386,96 grame de produse proaspete, sub pragul de 400 grame stabilit de organizația Mondială a Sănătății (OMS), relatează AFP. Față de anul 2011, consumul de fructe a scăzut cu 11,8%, în timp ce cel de legume, cu 5,3%. Potrivit [...]
Interdicția de a vinde lapte proaspăt atât pe piață cât și procesatorilor, în absența unui tanc de răcire prin care laptele proaspăt să fi trecut, îi determină pe micii fermieri din zona Turzii să re-inventeze vânzarea laptelui după varianta „din casă în casă”. Dupa cum se stie, de la 1 ianuarie 2014, producătorii de lapte nu mai pot comercializa pe piațălapte proaspăt dacă nu au un tanc de răcire prin care produsul proaspăt muls să fi [...]
Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute. Cifra de afaceri din comertul cu [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de bău­turi răcoritoare, a lansat o campanie de susținere a co­mer­țului tra­dițional, împărțind flyere în blocurile din Ca­pitală cu me­sajul „Fă-ți cumpărăturile zilnice la magazinul din colț. Cumpără pâine, lapte și Coca-Cola“, informeaza Ziarul Financiar. Reprezentanții Coca-Cola HBC România nu oferă date des­pre vânzările în comerțul tradițional și despre ponderea [...]
Anul 2013 a adus numeroase produse noi în portofoliile marilor jucători din industria alimentară, însă au fost mai săraci în lansări de branduri, investiția într-o nouă marcă fiind mai costisitoare comparativ cu o extensie de brand. Producători precum Alka, Danone sau Vincon România s-au încumetat în acest an să-și diversifice gama de produse cu noi branduri, în timp ce alți jucători precum Kandia, Ursus Breweries sau Coca-Cola au adus produse noi [...]
(Autor: Aura Alexa Ioan)  Din punctul de vedere al ofertei, piața bomboanelor este disputată de producătorii interni consacrați: Kraft Jacobs Suchard - care deține 50% din vânzări ca volum, Excelent și Kandia. O grea lovitură pentru piața bomboanelor vine, însă, de acolo de unde jucătorii nici nu se așteptau: de la Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor. Potrivit studiului ANPC, 35,7% din drajeuri și bomboanele gumate conțin chiar și 10 E-uri! Piața bomboanelor [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, va distribui pe piață brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-și astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte și Burn. Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN