Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

Domnul Florin Căpățână, unul dintre cele mai importante personaje ale retailului românesc, și-a confirmat prezența la Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12, 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Absolvent al USAMVB, domnul Florin Capatana si-a inceput cariera didactica la aceeasi institutie, devenind ulterior Presedinte al AVSVSA. In prezent, domnul Capatana este [...]
Are o aromă aparte, un gust dulce și este apreciată de copii, în schimb mesajele pe care le transmite sunt obscene. Vorbim despre o gumă de mestecat care se vinde în magazinele din Vrancea. Părinții sunt scandalizați de denumirea, dar și forma produsului.   Produsul are foarte mulți adepți printre copiii din străinătate și a apărut de curând și pe piața din România. Guma de mestecat are un ambalaj sugestiv: Camel Balls- „Bile de cămilă". Părinții sunt [...]
Acționarii producătorului de amidon Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, au aprobat fuziunea prin absorbție cu firma Moara Cibin (MOIB), cea mai valoroasă companie lista­tă pe bursă din grupul Boromir. Fuziu­nea face parte dintr-un proiect mai amplu prin care Moara Cibin ar urma să absoarbă și fabrica de biscuiți Extra Sib, societate închisă și deținută în proporție de 15% de firma Boromir Ind. Gheorghe Ștefan este acționarul [...]
Piața neagră a pâinii este la un nivel destul de ridicat în România, a declarat recent, pentru AGERPRES, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN) Aurel Popescu, prezent la Brașov, la deschiderea expoziției GastroPan.       'Din această cauză, de multe ori se fac produse de calitate îndoielnică, ca să poți să reziști în această piață tumultuoasă în care suntem. De la [...]
Aproximativ 90% din vânzările de bere la nivel național sunt generate de patru mari producători, reprezentând grupuri internaționale precum  SAB Miller, Heineken, Molson Coors (Bergenbier) și URBB, la care se adaugă două nume cu acționariat autohton: Romaqua și European Food. Astfel, Bere Alutus SA, care opera o fabrică de bere la Târgu Mureș, a intrat în insolvență încă din 2008 când peste 30 de creditori, printre care și Primăria din [...]
Piața bomboanelor pe bază de zahăr (caramele, dropsuri) este dominată de mărci private și branduri de import, astfel că singurul nume românesc aflat în topul celor mai mari zece produse cu cele mai mari vânzări în volum este Silvana, brand al Kandia Dulce, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktfors­chung. Cele mai vândute zece produse din cate­goria bomboanelor au împreună o cotă de piață cumulată de 28,4% [...]
De cand sunt mai increzatori cu privire la situatia economica, britanicii au inceput sa consume tot mai multa sampanie. Bautura destinata candva evenimentelor festive isi gaseste acum cu usurinta locul in meniul de zi cu zi al locuitorilor din Regatul Unit. In primele zece luni din 2013, comerciantul Bordeaux Index a vandut sampanie de peste 18 milioane de dolari, aproape dublu fata de cantitatea vanduta in aceeasi perioada a anului trecut, si de peste cinci ori mai mult d [...]
  Heidi deține prima poziție printre mărcile de bunuri de larg consum în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marcă din clasament este Santal, urmată de Zewa. Pozițiile a patra și a cincea sunt ocupate de Granini și de Bel Vita. Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcție de care consumatorii [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN