Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Consumul de paine neagra a ajuns la 7% din valoarea pietei de paine, fiind evaluat la 45 de milioane de euro, iar pentru anul viitor se estimeaza ca va atinge o pondere de 10% din piata, a declarat Aurel Popescu, presedintele patronatului din industria panificatiei Rompan. "In ultimii doi ani s-au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor de paine neagra (paine integrala, graham, de secara sau semialba). Oamenii au inceput sa fie constienti ca aceasta paine face bine organismului si o [...]
Între 6 și 7 februarie 2014, la București, a avut loc un seminar privind programele de informare și promovare a produselor agricole și în special a vinurilor pe piața internă și pe piețele țărilor terțe, eveniment ce s-a desfășurat în cadrul protocolului încheiat între Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Agence de Service et de Paiment și FranceAgriMer. Aspectele abordate în cadrul seminarului au fost legate de autorizarea plăților, respectiv [...]
Domnul Florin Căpățână, unul dintre cele mai importante personaje ale retailului românesc, și-a confirmat prezența la Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12, 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Absolvent al USAMVB, domnul Florin Capatana si-a inceput cariera didactica la aceeasi institutie, devenind ulterior Presedinte al AVSVSA. In prezent, domnul Capatana este [...]
 Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat și saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători și milioane de clienți. Economia își revine însă. Ce vor face covrigul și piața de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?„Tatăl meu mi-a dat utilajele și mi-a spus: Încearcă tu mai departe, că eu m-am săturat.” Stelian Iuruc este u [...]
Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]
Producția de cireșe va fi mai mare cu circa 15%, datorită intrării pe rod de noi livezi, atât în cazul celor care cultivă în sistem hobby cât și în cazul marilor exploatații intensive, este de părere Aurel Tănase, președinte Organizația Interprofesională Națională Prod Com Legume Fructe din România. "Trendul de extindere a suprafețelor cultivate cu cireș va crește, impulsul fiind dat de programul de reconvensie a livezilor, care beneficiază de ba [...]
Tudorel Balta, președintele Asociației producătorilor de băuturi alcoolice "VINROM" il acuza pe ministrul Sănătății, dl. Nicolae Bănicioiu, ca ignoră studiul OMS și rapoartele Comisiei Uniunii Europene referitoare la consumul de alcool din România; 90% din băuturile alcoolice spirtoase consumate sunt țuică, rachiuri și pălincă nefiscalizate. România conform studiului OMS ocupă locul 5 în lume la consumul de alcool pe locuitor, ceea ce [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN