Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
 Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat și saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători și milioane de clienți. Economia își revine însă. Ce vor face covrigul și piața de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?„Tatăl meu mi-a dat utilajele și mi-a spus: Încearcă tu mai departe, că eu m-am săturat.” Stelian Iuruc este u [...]
Interdicția de a vinde lapte proaspăt atât pe piață cât și procesatorilor, în absența unui tanc de răcire prin care laptele proaspăt să fi trecut, îi determină pe micii fermieri din zona Turzii să re-inventeze vânzarea laptelui după varianta „din casă în casă”. Dupa cum se stie, de la 1 ianuarie 2014, producătorii de lapte nu mai pot comercializa pe piațălapte proaspăt dacă nu au un tanc de răcire prin care produsul proaspăt muls să fi [...]
Ultimele statistici efectuate pe baza datelor culese din piața specifică, relevă faptul că evaziunea cu băuturi spirtoase a ajuns la un dezastruos procent de 75 %, dar sunt unele voci, precum Romulus Dascălu, care anunță un procent și mai grav, de 90 %.   Piața nefiscalizată a băuturilor spir­toase atinge anual 140 de milioane de litri, adică 75% din totalul pieței, cele mai consumate băuturi „la negru”, fiind țuica și pa­linca realizată în [...]
Piața bananelor intră într-o nouă eră, cel puțin la nivel european. Autoritățile competente de la Bruxelles și-au dat acordul pentru fuziunea dintre compania americană Chiquita Brands International și firma irlandeză Fyffes, o tranzacție care va da naștere celui mai mare furnizor mondial de banana, informeaza Agrointel. Noul gigant al bananelor va controla, potrivit publicației engleze The Telegraph, circa 19% din producția mondială de banane, [...]
Potrivit unui studiu publicat de The Economist, romanii beau in medie peste 95 de litri de bere pe an, devansand tari altminteri mari amatoare de bere.   Asa cum era de asteptat, locul intai este ocupat de Cehia (145 litri de persoana) locul secund revenind Germaniei (113,3 litri) urmata de Austria (108,4 litri). In clasament urmeaza Estonia, Polonia si Romania. Surprinzator in acest top (pentru clasament s-au folosit date din 2013) este ca tara noastra se afla inaintea unor tari [...]
Piața bomboanelor pe bază de zahăr (caramele, dropsuri) este dominată de mărci private și branduri de import, astfel că singurul nume românesc aflat în topul celor mai mari zece produse cu cele mai mari vânzări în volum este Silvana, brand al Kandia Dulce, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktfors­chung. Cele mai vândute zece produse din cate­goria bomboanelor au împreună o cotă de piață cumulată de 28,4% [...]
Producătorul de carne de pasăre Ave Impex din Satu Mare, cu afaceri de 36 mil. euro, trimite la export o treime din producția totală de carne, cea mai mare piață fiind Franța. Acum patru ani Ave Impex livra în străi­nătate 11% din producție, iar procentul a crescut la 20% în 2012. Compania nu are în plan investiții noi pentru anul 2014 și nici extinderea rețelei de magazine proprii, care include 13 unități, dar vrea să mărească și mai mult exporturile, un motor important [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN