Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

GlobalDairyTrade (GDT- Comerțul Mondial cu Produse Lactate) a declarat că produsele lactate ale companiei Land O’Lakes vor fi comercializate online pe platforma online GlobalDairyTrade începând  cu luna Martie 2014, informează Dairy Industries. Participarea Land O’Lakes ca vânzător pe platforma GDT marchează încă o dezvoltare semnificativă a platformei online cu produse lactate, spun reprezentanții GDT. Land O’Lakes este o cooperativă cu [...]
Aproximativ 33% din producția de ciuperci de cultură a României se produce în Sălaj unde circa 7.000 de tone de ciuperci se produc anual, arată datele deținute de Direcția Agricolă Sălaj. Aceste producții se datorează unor producători importanți care sunt concentrați în această zonă, precum Boglar Champ, Iazul V&V sau Modi Tur Trans. O contribuție importantă și-o aduc la această producție și alți cultivatori de ciuperci care au producții destul de mari. Potrivit lui Eugen [...]
In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013). La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu [...]
Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a avansat în luna iunie cu 7,9% (ca serie brută) comparativ cu aceeași lună din anul precedent, creșterea fiind ajutată de alimente, băuturi și tutun, unde vânzările s-au majorat cu 22% și vânzările de produse nealimentare (plus 1%) și de creșterea comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule (plus 1,3%), potrivit datelor Institutului Național de [...]
Între 6 și 7 februarie 2014, la București, a avut loc un seminar privind programele de informare și promovare a produselor agricole și în special a vinurilor pe piața internă și pe piețele țărilor terțe, eveniment ce s-a desfășurat în cadrul protocolului încheiat între Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Agence de Service et de Paiment și FranceAgriMer. Aspectele abordate în cadrul seminarului au fost legate de autorizarea plăților, respectiv [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, va distribui pe piață brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-și astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte și Burn. Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din [...]
Într-o știre publicată de infoALIMENT Magazin, informam asupra faptului că Alexandrion Group România a ieșit din asociația Romalcool, din cauza divergențelor de opinie dintre managerii companiei și ceilalți manageri ai firmelor de profil din România. Una dintre cauze este și lipsa de acțiuni concrete în compbaterea evaziunii din acest sector, evaziune care a ajuns la un nivel de 90 %, dar și de marile probleme de băuturi [...]
Valorificarea produselor agricole proprii de către persoanele fizice care nu dețin atestat de producător valabil, respectiv carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol care nu sunt produse în ferma proprie ar putea fi pedepsită cu amendă de până 15.000 lei, informeaza Agerpres, remis de Agrointel. Senatul a adoptat, luni, proiectul de lege pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol. Acesta a avut rapo [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN