Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita.


Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii.


Nu se grabeste nimeni cand este vorba de preparat strudele, dar cand este vorba de a le avea cat mai repede in farfurie, parca se mai schimba treaba. Asa incat, Morarita este solutia la indemana, la care, evident, se adauga si un pic de talent in alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul strudel. Dupa gust, cum se cuvine.


“Conceptul - Patiserie Tac Tac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator.


Descriptorul “Tac Tac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.


Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Alte articole recomandate:

Guma de mestecat Turbo care s-a bucurat de un succes si o popularitate remarcabile la inceputul anilor 90, revine pe piata din Romania prin distribuitorul Romega Food Distribution. Lansarea este marcata printr-o campanie outdoor derulata prin intermediul agentiei independente de comunicare Kepi. Turbo este produsa de catre Progum Corporation, companie cu sediul in Istanbul care are in portofoliu peste 40 de branduri de guma de mestecat. Romega Food Distribution este o firma detinuta de grupul [...]
Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
Românii consumă anual 2,8 miliarde de litri de băuturi răcoritoare și apă minerală îmbuteliată, cu peste 20% mai mult decât în anul 2005, iar consumul per capita a ajuns la aproximativ 150 de litri. După un scurt regres, piața a revenit pe creștere, din 2012, susținută îndeosebi de apa minerală, energizante și ice-tea. Dominația răcoritoarelor cu ”bule” Piața românească a băuturilor răcoritoare are o acoperire [...]
(Comunicat) In cateva saptamani, PROFI inaugureaza al 600-lea magazin, si pentru ca o aniversare atat de importanta merita marcata intr-un mod surprinzator, toti cei care vor trece pragul oricarui magazin, in perioada 17 iulie - 20 august 2017, vor putea lua parte la tombola verii, o activare cu totul altfel. Nu degeaba se intituleaza “Promotia cu de toate”, pentru ca PROFI pune la bataie 600 de premii, care mai de care mai traznite: incepand de la un purcelus de lapte sau u [...]
Coca-Cola HBC AG, cel mai mare îmbuteliator al Coca-Cola Company din Europa, prezent și România prin compania Coca-Cola HBC România, și-a anunțat intenția de a se retrage de la Bursa de la New York (NYSE) pentru că Bursa de la Londra, unde s-a listat în aprilie 2013, a devenit principala piață de tranzacționare pentru acțiunile companiei. După listarea companiei pe Bursa de Valori de la Londra, Marea Britanie a devenit principala piață de tranzacționare [...]
Grupul Oncos, unul dintre cei mai mari producatori si distribuitori de carne de pui, oua pentru consum, paine si produse de patiserie din vestul tarii, a intrat in insolventa pe fondul scaderii puterii de cumparare a populatiei si a lipsei unei finantari corespunzatoare a afacerii, anunta compania. “In ultimii ani am resimtit puternic efectele crizei economice, care s-au vazut atat in scaderea puterii de cumparare a consumatorilor, cat si in lipsa unor su [...]
(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de 248,743 m [...]
Anul 2013 a adus numeroase produse noi în portofoliile marilor jucători din industria alimentară, însă au fost mai săraci în lansări de branduri, investiția într-o nouă marcă fiind mai costisitoare comparativ cu o extensie de brand. Producători precum Alka, Danone sau Vincon România s-au încumetat în acest an să-și diversifice gama de produse cu noi branduri, în timp ce alți jucători precum Kandia, Ursus Breweries sau Coca-Cola au adus produse noi [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN