Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Pizza Flower a lansat programul de extindere în sistem de franciză, în cadrul căruia compania își propune să deschidă noi locații în sectoarele 1 și 2, în 2017 pe langa cea existenta în sectorul 3.


Costul pentru deschiderea unei locații se situează între 18.000 și 40.000 de euro, în functie de suprafață și localizare. Suma include taxa de franciză, costurile operaționale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosință ale mărcii etc.) și de amenajare a unei locații Pizza Flower. Durata minimă a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.


Cifra de afaceri a unei locații, în primul an de la deschidere, este de minim 60.000 euro la un număr de 2500 clienți unici. Datele se bazează pe cifrele inregistrate de catre prima unitate.


Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu potrivit pentru dezvoltarea afacerii, să rezoneze cu conceptul, să aibă afinitate cu domeniul gastronomic sau al ospitalitatii, să-i facă plăcere să relaționeze cu clienții și să fie implicat zilnic în derularea activității.


Partenerii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Flower vor beneficia de suport permanent în acțiunile tactice și punctuale de comunicare, traininguri, acces la platformele de comunicare ale companiei, precum și consultanță pentru activitățile de marketing, rețete, know-how, relații cu furnizorii de marfă și alți parteneri cheie.


„Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații Pizza Flower în București, mai întâi și, ulterior, deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, în funcție de oportunitățile pieței. Oferim, alături de know-how, exclusivitate în fiecare teritoriu reprezentat de un sector sau un oraș; de aceea vom deschide maxim o locație în fiecare sector și nu mai mult de 3 locații pe an, astfel încât să le oferim colaboratorilor noștri mediul propice pentru dezvoltarea afacerii. Prima locație deschisă de noi, în 2016, este situată în sectorul 3, este intrată în al doilea an de activitate și va activa și ca locație pilot pentru următoarele zone. La cerere, preluarea primei locații este posibilă.”, a declarat Traian Titirișca, Florar Șef Pizza Flower.

Alte articole recomandate:

Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]
Hana Instruments este noul Partener al EXPO – Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Hanna Instruments va fi prezentă în cadrul secțiunii EXPO, acolo unde, la standul special amenajat, specialiștii companiei vor prezenta detaliat ultimele produse și servicii din domeniul tratării apelor, monitorizarea mediului etc.   Înființată [...]
Pentru orice procesator de carne, fabricarea cârnaților reprezintă una dintre activitățile cu pondere importantă. Începând cu producția industrială și terminând cu aceea artizanală, variantele tehnologice sunt multiple. Waltsonic anunță exportul câteva echipamente recomandate companiilor mici și mijlocii, a celor aflate la început de activitate, carmangeriilor, dar și secțiilor de producție de produse proaspete, [...]
Raportul Consiliului Concurenței, referitor la analiza afacerilor din comerțul cu produse alimentare în perioada 2005-2009 dar, mai ales, cuantumul amenzilor aplicate, au stârnit furtună în rândul celor vizați dar și pe piața alimentelor din România. Ca primă reacție, Mega Image, Selgros și Tymbark au decis contestarea aîn instanță a amenzilor. Selgros Cash&Carry respinge acuzațiile Consiliului Concurenței, care [...]
Manevrarea cărnii în procesul tehnologic presupune echipamente specializate care facilitează producția și diminuează efortul uman. Vă prezentăm o propunere a companiei Bonner, specalizată pe astfel de utilaje indispensabile unei unități de procesare a cărnii. E-M 1000 este un elevator construit integral din oțel inoxidabil, strctura tubulară fiind prevăzută cu două coloane staționare, pentru încărcare. Sistemele de prindere pot fi configurate atâ [...]
Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează [...]
Prețurile de consum au scăzut în noiembrie cu 0,2%   Prețurile de consum au scăzut în noiembrie cu 0,2% față de luna anterioară, în condițiile în care prețurile mărfurilor s-au redus, iar tarifele serviciilor au urcat ușor, astfel că rata anuală a ajuns la 1,26%, a anunțat joi Institutul Național de Statistică (INS).   În luna noiembrie, față de luna anterioară, prețurile mărfurilor alimentare si nealimentare au scăzut 0,3%, iar tarifele serviciilor [...]
Producătorul de carne de pasăre Ave Impex din Satu Mare, cu afaceri de 36 mil. euro, trimite la export o treime din producția totală de carne, cea mai mare piață fiind Franța. Acum patru ani Ave Impex livra în străi­nătate 11% din producție, iar procentul a crescut la 20% în 2012. Compania nu are în plan investiții noi pentru anul 2014 și nici extinderea rețelei de magazine proprii, care include 13 unități, dar vrea să mărească și mai mult exporturile, un motor important [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN