Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Pizza Flower a lansat programul de extindere în sistem de franciză, în cadrul căruia compania își propune să deschidă noi locații în sectoarele 1 și 2, în 2017 pe langa cea existenta în sectorul 3.


Costul pentru deschiderea unei locații se situează între 18.000 și 40.000 de euro, în functie de suprafață și localizare. Suma include taxa de franciză, costurile operaționale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosință ale mărcii etc.) și de amenajare a unei locații Pizza Flower. Durata minimă a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.


Cifra de afaceri a unei locații, în primul an de la deschidere, este de minim 60.000 euro la un număr de 2500 clienți unici. Datele se bazează pe cifrele inregistrate de catre prima unitate.


Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu potrivit pentru dezvoltarea afacerii, să rezoneze cu conceptul, să aibă afinitate cu domeniul gastronomic sau al ospitalitatii, să-i facă plăcere să relaționeze cu clienții și să fie implicat zilnic în derularea activității.


Partenerii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Flower vor beneficia de suport permanent în acțiunile tactice și punctuale de comunicare, traininguri, acces la platformele de comunicare ale companiei, precum și consultanță pentru activitățile de marketing, rețete, know-how, relații cu furnizorii de marfă și alți parteneri cheie.


„Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații Pizza Flower în București, mai întâi și, ulterior, deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, în funcție de oportunitățile pieței. Oferim, alături de know-how, exclusivitate în fiecare teritoriu reprezentat de un sector sau un oraș; de aceea vom deschide maxim o locație în fiecare sector și nu mai mult de 3 locații pe an, astfel încât să le oferim colaboratorilor noștri mediul propice pentru dezvoltarea afacerii. Prima locație deschisă de noi, în 2016, este situată în sectorul 3, este intrată în al doilea an de activitate și va activa și ca locație pilot pentru următoarele zone. La cerere, preluarea primei locații este posibilă.”, a declarat Traian Titirișca, Florar Șef Pizza Flower.

Alte articole recomandate:

Aproximativ 90% din consumul de mici din țară noastră se înregistrează în sezonul cald, de la mijlocul primăverii și până la jumătatea toamnei, ne-a declarat Ștefan Pădure, directorul general al Asociației Române a Cărnii (ARC). Producătorii de mici vând, pe timpul verii, circa 396 de milioane de mici sau echivalentul a 20.000 de tone din cele 440 de milioane de mititei produși anual, potrivit datelor disponibile în piață. De la finalul lunii trecute, [...]
Polițiști și reprezentanți ai ANPC și ANSVSA verifică sute de firme care comercializează carne sau produse din carne, activitate care face parte din acțiunea națională declanșată de Poliția Română pentru prevenirea evaziunii fiscale în domeniul comerțului cu carne, legume, fructe și obiecte ornamentale.   "La data de 11 decembrie, 650 de polițiști specializați în investigarea criminalității [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]
Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume care este condus de Gerbrant de Boer-fost șef al Friesland în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 99,6 mil. lei (circa 24 mil. euro) cu aproape 50 de angajați, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Vânzările au fost anul trecut în creștere cu 12% pe piața locală, iar compania a raportat profit, noteaza Ziarul financiar. Grupul ungar a intrat în 2009 pe piața din România, iar [...]
O afacere profitabilă și de viitor poate fi începută și cu bani puțini, au demonstrat tinerii Mihai Zaharia și Alexandra Răpăilă. Cei doi antreprenori și-au dorit să fie proprii lor șefi, dar și să facă un lucru de care să fie amândoi mândri. Așa s-a născut Bunicel.ro, un brand de dulcețuri preparate după rețetele de odinioară: cu fructe proaspete, în ceaun, la foc de lemne, informeaza Agrointel. Făbricuța [...]
Potrivit datelor publicate de CBS Interactive Business, in Statele Unite, a fost finalizata o tema de cercetare finantata de procesatori americani de lapte si sponsorizata de Dairy Management Inc (DMI). Obiectivul urmarit de cercetatori a fost acela de a gasi noi modalitati de fabricare a branzei si de a spori calitatile acesteia. Cercetarile s-au concentrat pe dezvoltarea unor noi topicuri de branza topita, de determinare a valorii proprietatilor organoleptice, de crestere sau diminuare a [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate. Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane d [...]
In 2014, consumatorii vor lua decizii din ce in ce mai contradictorii. Arata dorinta de a trai luxos si a se gratifica imediat, exprimand aceste lucruri prin telefoane mai performante, pasiune pentru aplicatii, o ruta mai rapida pentru achizitii si dorinte vizuale. De cealalta parte, insa, se lupta pentru un balans munca/viata personala cat mai bun, doresc autenticul si o viata placuta acasa si in comunitate, rezulta dintr-un studiu amanuntit al Euromonitor. In 2014, consumatorii cumpara din [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN