Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Pizza Flower a lansat programul de extindere în sistem de franciză, în cadrul căruia compania își propune să deschidă noi locații în sectoarele 1 și 2, în 2017 pe langa cea existenta în sectorul 3.


Costul pentru deschiderea unei locații se situează între 18.000 și 40.000 de euro, în functie de suprafață și localizare. Suma include taxa de franciză, costurile operaționale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosință ale mărcii etc.) și de amenajare a unei locații Pizza Flower. Durata minimă a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.


Cifra de afaceri a unei locații, în primul an de la deschidere, este de minim 60.000 euro la un număr de 2500 clienți unici. Datele se bazează pe cifrele inregistrate de catre prima unitate.


Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu potrivit pentru dezvoltarea afacerii, să rezoneze cu conceptul, să aibă afinitate cu domeniul gastronomic sau al ospitalitatii, să-i facă plăcere să relaționeze cu clienții și să fie implicat zilnic în derularea activității.


Partenerii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Flower vor beneficia de suport permanent în acțiunile tactice și punctuale de comunicare, traininguri, acces la platformele de comunicare ale companiei, precum și consultanță pentru activitățile de marketing, rețete, know-how, relații cu furnizorii de marfă și alți parteneri cheie.


„Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații Pizza Flower în București, mai întâi și, ulterior, deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, în funcție de oportunitățile pieței. Oferim, alături de know-how, exclusivitate în fiecare teritoriu reprezentat de un sector sau un oraș; de aceea vom deschide maxim o locație în fiecare sector și nu mai mult de 3 locații pe an, astfel încât să le oferim colaboratorilor noștri mediul propice pentru dezvoltarea afacerii. Prima locație deschisă de noi, în 2016, este situată în sectorul 3, este intrată în al doilea an de activitate și va activa și ca locație pilot pentru următoarele zone. La cerere, preluarea primei locații este posibilă.”, a declarat Traian Titirișca, Florar Șef Pizza Flower.

Alte articole recomandate:

Indesit informeaza intr-un comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin ca noua gamă de mașini de spălat vase Hotpoint, destinata atat restaurantelor, cat si consumatorilor casnici, este caracterizată de tehnologie de ultimă oră și funcționalitate aplicată uzului zilnic, răspunzând astfel rigorilor impuse de consumatori. Performanța înaltă este oferită prin două tehnologii de bază: Zone Wash și Active Oxygen. În plus, rezultatele excelente [...]
Grupul german Schwarz, proprietarul lanțurilor Kaufland și Lidl, și-a prezentat în presa germană planurile pentru urmă­torii cinci ani, planuri ce prevăd atingerea bornei de 100 mld. euro afaceri, transformarea hipermarketurilor Kaufland în discounter pe suprafață mare și expansiunea magazinelor Lidl pe noi piețe, printre care și SUA.   Potrivit ultimelor date ale ZF, nemții de la Schwarz au devenit anul trecut cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape [...]
  O nouă generație de ready-meal de calitate care vizează persoanele în vârstă este gata pentru a fi lansată pe piață in acest an, cu o tehnologie patentata care permite geluri fortificate pentru a fi imprimate pe produsele alimentare, informează Food Navigator. Seniori sunt o populatie cu probleme pentru multe țări din întreaga lume, cu activitate mai mică ceea ce duce la un consum mai mic de alimente, irosirea masei musculare, si malnutritie. Mult [...]
Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat [...]
Pentru prima dată la Romenvirotec, târg desfășurat în perioada 26-29 martie la Romexpo, Aqua D&P Technologies va prezenta decantoare centrifugale utilizate în Vinificație.Aqua D&P Technologies este reprezentantul tehnic și comercial al Pieralisi, lider mondial incontestabil în soluții de separare în domeniul alimentar. Aqua D&P Technologies este o companie de Engineering în domeniul Protecției Mediului și a [...]
 Scumpirea lamailor si a fasolei a facut ca rata inflatiei pentru luna august sa fie cotata la 1,2%(IPC), respectiv 1,3% pe masuratoarea indicelui armonizat al preturilor de consum, mai important decat IPC intrucat criteriul de convergenta nominala privind inflatia ce trebuie indeplinit pentru intrarea in zona euro este exprimat in termeni de IAPC, iar Banca Centrala Europeana defineste stabilitatea preturilor tot in termeni de IAPC. IAPC masoara preturile care fac obiectul comertului cu [...]
Potrivit unui comunicat de presă trimis pe adresa redacției noastre,P3 Logistic Parks, investitor specializat, dezvoltator și manager de proprietăți europene de logistică, a semnat contracte de închiriere pentru 25.445 de m2 de spații de depozitare în parcul Mszczonów de lângă Varșovia, cu Fiege Group, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din Europa.   Furnizorul internațional de servicii logistice și-a [...]
Shaormeriile Calif, unele dintre ce­le mai „în vogă“ din Capitală în pre­zent, au zilnic 450 de clienți care lasă la ca­să între 15 și 17 lei. Cu trei localuri des­chise în București - unu în cen­trul istoric, unu în car­tierul dor­mitor Mili­tari și un al treilea în zona Piața Iancului - ac­ționarii estimează pen­tru acest an afa­ceri de 1 milion de euro. Calif este un business con­tro­lat [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN