Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Pizza Flower a lansat programul de extindere în sistem de franciză, în cadrul căruia compania își propune să deschidă noi locații în sectoarele 1 și 2, în 2017 pe langa cea existenta în sectorul 3.


Costul pentru deschiderea unei locații se situează între 18.000 și 40.000 de euro, în functie de suprafață și localizare. Suma include taxa de franciză, costurile operaționale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosință ale mărcii etc.) și de amenajare a unei locații Pizza Flower. Durata minimă a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.


Cifra de afaceri a unei locații, în primul an de la deschidere, este de minim 60.000 euro la un număr de 2500 clienți unici. Datele se bazează pe cifrele inregistrate de catre prima unitate.


Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu potrivit pentru dezvoltarea afacerii, să rezoneze cu conceptul, să aibă afinitate cu domeniul gastronomic sau al ospitalitatii, să-i facă plăcere să relaționeze cu clienții și să fie implicat zilnic în derularea activității.


Partenerii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Flower vor beneficia de suport permanent în acțiunile tactice și punctuale de comunicare, traininguri, acces la platformele de comunicare ale companiei, precum și consultanță pentru activitățile de marketing, rețete, know-how, relații cu furnizorii de marfă și alți parteneri cheie.


„Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații Pizza Flower în București, mai întâi și, ulterior, deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, în funcție de oportunitățile pieței. Oferim, alături de know-how, exclusivitate în fiecare teritoriu reprezentat de un sector sau un oraș; de aceea vom deschide maxim o locație în fiecare sector și nu mai mult de 3 locații pe an, astfel încât să le oferim colaboratorilor noștri mediul propice pentru dezvoltarea afacerii. Prima locație deschisă de noi, în 2016, este situată în sectorul 3, este intrată în al doilea an de activitate și va activa și ca locație pilot pentru următoarele zone. La cerere, preluarea primei locații este posibilă.”, a declarat Traian Titirișca, Florar Șef Pizza Flower.

Alte articole recomandate:

 Scumpirea lamailor si a fasolei a facut ca rata inflatiei pentru luna august sa fie cotata la 1,2%(IPC), respectiv 1,3% pe masuratoarea indicelui armonizat al preturilor de consum, mai important decat IPC intrucat criteriul de convergenta nominala privind inflatia ce trebuie indeplinit pentru intrarea in zona euro este exprimat in termeni de IAPC, iar Banca Centrala Europeana defineste stabilitatea preturilor tot in termeni de IAPC. IAPC masoara preturile care fac obiectul comertului cu [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
Mierea de albine este un produs alimentar complex care poate fi destul de ușor falsificat prin o mulțime de procedee si tehnici clasice sau moderne. Cum să ne asigurăm că mierea este naturală? Mierea este unul dintre cel mai frecvent falsificate produse alimentare. În general, falsificarea mierii se realizează prin hrănirea cu zahar a albinelor, însă poate fi supusă și la alte tipuri de falsificări, mult mai nocive.  Astfel, pentru mărirea consistenței se folosește amidon sau [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Noile reguli europene de etichetare alimentară au intrat in vigoare de sâmbătă, acestea urmărind informarea consumatorilor asupra ingredientelor alergene, iar din 2016, etichetele vor conține și informații despre valoarea nutritivă a alimentelor, potrivit Federației Patronale Române din Industria Alimentară - Romalimenta.            Această reglementare - Regulamentului UE 1169/2011- ar urma să-i ajute pe consumatorii din UE să mănânce mai [...]
Producătorul de lactate Albalact a alocat peste 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, județul Alba, investițiile fiind gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață. Cea mai mare parte a fondurilor au fost utilizate pentru achiziția unei noi linii de ambalare a iaurturilor, care permite extinderea portofoliului cu noi gramaje și a unei linii de [...]
Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piaț [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN