Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 14 milioane de euro, înregistrând o majorare de aproape 17% față de 2015, când la nivelul întregului grup (restaurante proprii și francizate) s-a raportat un total de 12 milioane de euro. Din cei 14 milioane de euro, 7,3 milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a companiei francizoare, S.C Strong MND Corporation S.R.L.


2016 a fost, până acum, cel mai bun an al rețelei Spartan, care a mai deschis un număr de 15 unități, dintre care 2 proprii și 13 în sistem de franciză.


Investiția necesară pentru a deveni francizat Spartan pornește de la 80.000 de euro pentru unitățile din mall-uri și poate ajunge la 150.000 de euro în cazul restaurantelor stradale. La aceste cheltuieli se mai adaugă și taxa de franciză care este de 10.000 de euro, la care se adună o rede­vență lunară de 3% din încasări și o contribuție de 1% la bugetul de mar­ke­ting al com­pa­niei francizoare.


Rețeaua Spartan a fost înființată acum 4 ani, la Suceava, iar în momentul de față dispune de 32 de unități în București și 19 orașe din România, fiind pe locul patru în topul lanțurilor cu cele mai multe restaurante pe teritoriul României. În acest moment, în cadrul rețelei lucrează mai mult de 700 de persoane: peste 250 de oameni în restaurantele proprii și restul în unitățile deținute de francizați.


“2016 a fost un an extraordinar pentru noi, cel mai bun de la înființarea companiei. Rezultatele financiare în creștere se datorează creșterii notorietății mărcii noastre, a încrederii clienților în calitatea gustului și a experienței Spartan și deschiderii celor 15 unități noi”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General S.C Strong MND Corporation S.R.L, compania care deține franciza Spartan.


2016 a fost marcat de o serie de realizări importante pentru una dintre cele mai de succes mărci autohtone:


Deschiderea de noi unități în patru centre comerciale din capitală: Mega Mall, ParkLake, Veranda și Cora Pantelimon;


Deschiderea a 11 restaurante noi în țară în: Baia Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Iași, Pitești, Brăila, Craiova, Cluj-Napoca, Galați, Constanța, Arad;


În prima lună de funcționare, unitatea Spartan situată în centrul comercial “Shopping City” din Piatra Neamț, a reușit să își depășească toți concurenții din food-court în ceea ce privește valoarea încasărilor, cu 350.000 de lei înregistrați în decembrie 2016;


Spartan a ajuns pe locul patru în clasamentul celor mai extinse lanțuri de restaurante de tip fast-food din România;


Extinderea echipei prin angajarea a peste 250 de oameni în unitățile proprii și în cele francizate. 


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an.  Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de [...]
Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR. După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară c [...]
Undeva pe la mijlocul anilor '90, cureaua a inceput sa-si piarda semnificativ din popularitate, boxerii au inceput sa vada lumea din alta perspectiva, iar oamenii au uitat ca lenjeria intima vine pe sub pantaloni. Si cu cat turul pantalonilor se apropie mai mult de pamant, cu atat si economia se prabuseste mai repede, sustine brandul cehesc de bere Two Tales in cea mai recenta campanie a sa, care poarta numele: ""Bea bere, trage-ti pantalonii si salveaza economica", scrie Iqads. Semnata [...]
Heineken a inregistrat o scadere puternica, de doua cifre, a vanzarilor din Romania in trimestrul al treilea, din cauza situatiei economice dificile, care a afectat consumul si conditiilor meteo nefavorabile, potrivit unui raport al grupului olandez. "Volumul vanzarilor de bere la nivel de grup a scazut cu 2% in trimestrul al treilea, pe fondul conditiilor dificile pe piata din Europa Centrala si de Est, mai ales in Rusia si in Romania. De altfel, aceste doua piete au generat mai mult de [...]
Vicepreședintele PSD, Ecaterina Andronescu, a anunțat ieri, că va propune reducerea TVA la produsele din proiectul 'Cornul și Laptele' pentru creșterea calității acestor produse, dar și a atractivității în rândul copiilor față de produsele bio.           'I-am asigurat pe cei care m-au invitat aici că voi face o propunere: de a reduce TVA, în primul rând, la produsele din proiectul 'Cornul și laptele'. Cred că dacă vom aduce [...]
Pepsi Ginga este cel mai nou sortiment din portofoliul PepsiCo si reprezinta o editie limitata de vara a bauturii, cu arome de citrice. Atat gustul, cat si design-ul ambalajului sunt inspirate din cultura si aromele exotice ale Braziliei, arata un comunicat GolinHarris. Editia limitata vine in continuarea experientelor braziliene promovate de platforma globala Pepsi Footbal si de videoclipul interactiv filmat in Rio de Janeiro, informeaza Iqads. “Pepsi are o adevarata traditie [...]
(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a desfășuraT, în perioada 25.10 – 30.11.2017, o campanie de informare la nivel național privind Punctele Gastronomice Locale. Această campanie a avut un dublu scop, aceea de a aduce la cunoștință publicului larg detalii despre aceste unități de alimentație publică de tip familial și de a oferi celor interesați argumente pentru a deveni proprietarii unui Punct Gastronomic Local. Punctele [...]
Sectorul vinicol are o pondere peste 2% în PIB, dar se afla în creștere accentuata, potrivit lui Cătălin Păduraru, Wine Ambassador în cadrul Asociației Degustătorilor Autorizați din România (ADAR). Domnia sa a subliniat că mai mult de 80% din vinurile produse la noi sunt vândute pe piața internă, precizând: "Trebuie să vedem cum creștem procentajul pentru vinuri de calitate. O proporție de 7% din producția mondială de vin este reprezentată de vinuri [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN