Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 14 milioane de euro, înregistrând o majorare de aproape 17% față de 2015, când la nivelul întregului grup (restaurante proprii și francizate) s-a raportat un total de 12 milioane de euro. Din cei 14 milioane de euro, 7,3 milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a companiei francizoare, S.C Strong MND Corporation S.R.L.


2016 a fost, până acum, cel mai bun an al rețelei Spartan, care a mai deschis un număr de 15 unități, dintre care 2 proprii și 13 în sistem de franciză.


Investiția necesară pentru a deveni francizat Spartan pornește de la 80.000 de euro pentru unitățile din mall-uri și poate ajunge la 150.000 de euro în cazul restaurantelor stradale. La aceste cheltuieli se mai adaugă și taxa de franciză care este de 10.000 de euro, la care se adună o rede­vență lunară de 3% din încasări și o contribuție de 1% la bugetul de mar­ke­ting al com­pa­niei francizoare.


Rețeaua Spartan a fost înființată acum 4 ani, la Suceava, iar în momentul de față dispune de 32 de unități în București și 19 orașe din România, fiind pe locul patru în topul lanțurilor cu cele mai multe restaurante pe teritoriul României. În acest moment, în cadrul rețelei lucrează mai mult de 700 de persoane: peste 250 de oameni în restaurantele proprii și restul în unitățile deținute de francizați.


“2016 a fost un an extraordinar pentru noi, cel mai bun de la înființarea companiei. Rezultatele financiare în creștere se datorează creșterii notorietății mărcii noastre, a încrederii clienților în calitatea gustului și a experienței Spartan și deschiderii celor 15 unități noi”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General S.C Strong MND Corporation S.R.L, compania care deține franciza Spartan.


2016 a fost marcat de o serie de realizări importante pentru una dintre cele mai de succes mărci autohtone:


Deschiderea de noi unități în patru centre comerciale din capitală: Mega Mall, ParkLake, Veranda și Cora Pantelimon;


Deschiderea a 11 restaurante noi în țară în: Baia Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Iași, Pitești, Brăila, Craiova, Cluj-Napoca, Galați, Constanța, Arad;


În prima lună de funcționare, unitatea Spartan situată în centrul comercial “Shopping City” din Piatra Neamț, a reușit să își depășească toți concurenții din food-court în ceea ce privește valoarea încasărilor, cu 350.000 de lei înregistrați în decembrie 2016;


Spartan a ajuns pe locul patru în clasamentul celor mai extinse lanțuri de restaurante de tip fast-food din România;


Extinderea echipei prin angajarea a peste 250 de oameni în unitățile proprii și în cele francizate. 


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a dat un aviz favorabil utilizării soluțiior pe bază de acid peroxiacetic (PAA) pentru tratarea carcaselor și a cărnii de păsăre în scopul reducerii contaminărilor cu agenți patogeni, considerând că nu există riscuri de toxicitate asupra consumatorilor sau a mediului. Experții EFSA au ajuns, de asemenea, la concluzia că este puțin probabil ca utilizarea de soluții pe bază de acid peroxiacetic ar duce la apariția rezistenței [...]
Producătorul de bere Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, a lansat sub brandul Grolsch prima bere draught la borcan. Produsul va putea fi comercializat exclusiv în rețelele de baruri și restaurante. Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanți producători de bere prezenți pe plan local a lansat recent prima bere draught la borcan, potrivit unui comunicat al companiei. Ambalajul The Jar (Borcanul) este disponibil pentru brandul Grolsch în localuri selectate din [...]
Pe o piata estimata la 250-300 mil. euro, dependenta de brand scrie de mai multi ani acelasi clasament al companiilor mari, desi sunt in joc bugete anuale de promovare de peste 10 mil. euro. Cafeaua, ca si tigarile, creeaza dependenta de branduri (consumatorii raman fideli unor branduri chiar daca sunt operate modificari de preturi), ceea ce face ca piata de profil sa fie lipsita de miscari spectaculoase la varf. Jocurile pe piata sunt facute de ani buni de sase companii mari, Kraft Foods, [...]
Și în acest an, onorăm invitația organizatorilor de a participa la târgul international Indagra, care va avea loc în perioada 28 octombrie – 1 noiembrie. Organizatorii evenimentului anunță o participare record, peste 500 de companii expozante și se aproximează că numărul vizitatorilor va depășii cifra edițiilor trecute. Ca și anul trecut, vom fi alături de bunii noștri prieteni și colaboratori de la Aqua D&P [...]
Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]
În luna octombrie 2013, față de luna precedentă, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la ovine și caprine, iar la bovine, porcine și păsări au crescut; Comparativ cu luna octombrie 2012, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la bovine, porcine și ovine și caprine, iar la păsări au crescut. Octombrie 2013 comparativ cu septembrie 2013 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN