Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 14 milioane de euro, înregistrând o majorare de aproape 17% față de 2015, când la nivelul întregului grup (restaurante proprii și francizate) s-a raportat un total de 12 milioane de euro. Din cei 14 milioane de euro, 7,3 milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a companiei francizoare, S.C Strong MND Corporation S.R.L.


2016 a fost, până acum, cel mai bun an al rețelei Spartan, care a mai deschis un număr de 15 unități, dintre care 2 proprii și 13 în sistem de franciză.


Investiția necesară pentru a deveni francizat Spartan pornește de la 80.000 de euro pentru unitățile din mall-uri și poate ajunge la 150.000 de euro în cazul restaurantelor stradale. La aceste cheltuieli se mai adaugă și taxa de franciză care este de 10.000 de euro, la care se adună o rede­vență lunară de 3% din încasări și o contribuție de 1% la bugetul de mar­ke­ting al com­pa­niei francizoare.


Rețeaua Spartan a fost înființată acum 4 ani, la Suceava, iar în momentul de față dispune de 32 de unități în București și 19 orașe din România, fiind pe locul patru în topul lanțurilor cu cele mai multe restaurante pe teritoriul României. În acest moment, în cadrul rețelei lucrează mai mult de 700 de persoane: peste 250 de oameni în restaurantele proprii și restul în unitățile deținute de francizați.


“2016 a fost un an extraordinar pentru noi, cel mai bun de la înființarea companiei. Rezultatele financiare în creștere se datorează creșterii notorietății mărcii noastre, a încrederii clienților în calitatea gustului și a experienței Spartan și deschiderii celor 15 unități noi”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General S.C Strong MND Corporation S.R.L, compania care deține franciza Spartan.


2016 a fost marcat de o serie de realizări importante pentru una dintre cele mai de succes mărci autohtone:


Deschiderea de noi unități în patru centre comerciale din capitală: Mega Mall, ParkLake, Veranda și Cora Pantelimon;


Deschiderea a 11 restaurante noi în țară în: Baia Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Iași, Pitești, Brăila, Craiova, Cluj-Napoca, Galați, Constanța, Arad;


În prima lună de funcționare, unitatea Spartan situată în centrul comercial “Shopping City” din Piatra Neamț, a reușit să își depășească toți concurenții din food-court în ceea ce privește valoarea încasărilor, cu 350.000 de lei înregistrați în decembrie 2016;


Spartan a ajuns pe locul patru în clasamentul celor mai extinse lanțuri de restaurante de tip fast-food din România;


Extinderea echipei prin angajarea a peste 250 de oameni în unitățile proprii și în cele francizate. 


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Brandul de apă minerală Zizin, produs de compania brașoveană Apemin Zizin, a înregistrat anul trecut o creștere de 37% comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta com­pania vrea să mențină trendul ascendent al brandului.   Conform datelor furni­zate anterior de companie, brandul Zizin aduce 46% din cifra de afaceri a societății Apemin Zizin, adică reprezintă 21 mil. lei (circa 4,7 mil. euro). Astfel, brandul a depășit anul trecut vânzări de 28 milioane de lei [...]
Grupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piața locală, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de rețelele străine. Sub acest brand au fost deschise deja șase magazine, în  Hărman (județul Brașov), Mizil (județul Prahova), Ivești (județul Galați), Hârșova (județul Constanța), Fetești (județul Ialomița) și Pechea (județul Galați). Francezii mai aveau circa 150 de unități pe piața [...]
Compania GoodMills (fosta Titan), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor de panificație, se va diviza parțial în două societăți, una purtând același nume, și cealaltă - Frozen Bakery Products SA, pe care se vor transfera activitățile de producție a produselor de panificație con­ge­lată, conform unui pro­iect al companiei apărut în Monitorul Oficial.   GoodMills reali­zează pâine proas­pătă, produse de pa­tiserie, dar ș [...]
Andrei Hareț, 43 de ani, românul care conduce afacerile producătorului de bere Dreher din Ungaria, divizie a SABMiller, a fost numit la conducerea  businessului din Olanda al gigantului sud-african de la 1 aprilie. Hareț, care a intrat în industria berii în urmă cu aproape 12 ani, se pregătește acum pentru o piață pe care se vând aproape 12 milioane de hectolitri de bere anual, dublu față de cea în care a activat până acum, și care este [...]
Agentia de publicitate DDB Romania si agentia de comunicare digitala Tribal Worldwide Romania, parte a grupului de comunicare The Group, anunta lansarea campaniei promotionale "Gatesc pentru tine, castig pentru tine!", realizata pentru brandul de condimente Cosmin (Fuchs Condimente). Promotia se desfasoara in perioada 15 octombrie – 15 decembrie 2015 si este cea mai mare de acest tip derulata pana in prezent de brand.   "Brandul Cosmin este unul traditional, de incred [...]
Crama Budureasca invită companiile la teambuilding-uri în perioada septembrie - octombrie 2014. Programul conține plimbare în vie, cules de struguri, degustare de gust, urmate de turul cramei și degustare de vinuri cu masa.  Toamna este un moment potrivit in care companiile își pot motiva angajații prin acțiuni de teambuilding. Scopul principal, acela de a uni echipa, este atins prin activitatea de cules de struguri la care pot participa [...]
În ziua de 23 februarie, la Dubai-Emiratele Arabe Unite, s-a deschis GulfFood, cel mai mare eveniment dedicat industriei alimentare din zona Golfului dar și din spațiul economic arab. La târg participă companii de pe toate continentele, interesul vizitatorilor crescând de la o oră la alta, de la o zi la alta. La standuri sunt expuse produse de cea mai bună calitate care acoperă întreaga arie de preocupări a sectorului alimentar mondial, focusat pe specificul [...]
Noul membru in managementul de vanzari al Nutrivita - companie de marketing si distributie ce activeaza in segmentul produselor dietetice si BIO in Romania - are o experienta extinsa de peste 6 ani in domeniul retailului modern, informeaza Revista Piata. Anterior, Alexandru Stanuta a ocupat pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN