Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

Sectorul Bere a generat in luna februarie a acestui an peste 2.500 de aparitii in online, in crestere cu 4% fata de luna ianuarie, si un viewership de aproape 9 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu mai putin de 1% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor d [...]
TVA ridicat peste nivelul de suportabilitate, evaziunea care macină profitul companiilor care respectă legea, finanțarea în condițiile noului PNDR, siguranța alimentară, poziția fermierilor și procesatorilor din România în raport cu ponderea multinaționalelor, nivelul dotărilor și accesul la noile tehnologii, iată doar câteva dintre temele de maxim interes care vor fi puse în discuție la cea de-a treia ediție a [...]
Potrivit Progresiv, Danone și-a anunțat intenția de a cumpăra un pachet 40% din acțiunile companiei franceze de biscuiți Michel et Augustin, brand pe care vrea să îl crească la nivel internațional.  a fost fondat în 2004 de către oamenii de afaceri Michel de Rovira și Augustin Paluel-Marmont, iar cei doi vor continua să conducă operațiunile alături de Danone odată ce tranzacția se va finaliza. În 2015, compania a raportat o [...]
"Cele mai multe dintre prioritățile de cercetare identificate ar trebui abordate în anii următori astfel incat rezultate sa fie disponibile în termen scurt sau mediu (inainte de 2030)", se afirma in raport, informeaza Nutra Ingredients. Diete personalizate, sustenabilitate, elaborarea politicii integrate și informare a consumatorilor a legăturii dintre alimente și sănătate sunt cele patru idei prioritare identificate în raportul de previziune al Comisiei [...]
Hana Instruments este noul Partener al EXPO – Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Hanna Instruments va fi prezentă în cadrul secțiunii EXPO, acolo unde, la standul special amenajat, specialiștii companiei vor prezenta detaliat ultimele produse și servicii din domeniul tratării apelor, monitorizarea mediului etc.   Înființată [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]
De la intrarea pe piață, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual. Ilias Pliatsikas, directorul general al Fa­bricii de Lapte Brașov, producătorul lacta­te­lor Olympus și Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul și așteptările“, iar pentru anul aces­ta estimează un rulaj de 70 milioane de euro. Cu acest rezultat, Olympus se menține pe lo­cul patru [...]
Companie celebră în România, dar cunoscută foarte bine și în străinătate, Boromir este prezentă la această ediție a târgului Indagra Food cu o foarte largă gamă de produse de panificație și dulciuri, produse care au crescut constant prestigiul firmei. Pentru infoALIMENT Magazin, domnul Cezar Popescu, a declarat: ”Ca de fiecare dată, venim la Idagra pentru a ne prezenta cele mai noi produse și pentru a testa suplimentar cerințele [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN