Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de bău­turi răcoritoare, a lansat o campanie de susținere a co­mer­țului tra­dițional, împărțind flyere în blocurile din Ca­pitală cu me­sajul „Fă-ți cumpărăturile zilnice la magazinul din colț. Cumpără pâine, lapte și Coca-Cola“, informeaza Ziarul Financiar. Reprezentanții Coca-Cola HBC România nu oferă date des­pre vânzările în comerțul tradițional și despre ponderea [...]
Conform analizei Rabobank,  faptul că ne aflăm în cel de-al treilea an consecutiv de deficit al producției de cacao, va duce la prețuri exorbitante în 2014. Rabobank a prognozat un deficit mai mare cu 100.000 de MT la cacao, pentru anul agricol curent și a prezis un deficit mai mare pentru 2014/2015, însoțit de o creștere a prețului cu 12% mai mult decât cel actual. Condițiile meteo nefavorabile din Coasta de Fildeș -cel mai [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
Auchan Franța a anunțat un plan de investiții în valoare de un miliard de euro ce vizează rețeaua de hypermarketuri. Mare parte dintre fonduri vor fi destinate renovării magazinelor existe, un proces ce se va încheia la finalul lui 2017, potrivit retailanalysis.igd.com, care mai subliniază că noua cifră înaintată pentru investiții este cu peste 50% mai mare decât estimările anterioare.   Anunțul a fost făcut presei chiar de căt [...]
(Comunicat) În 26 ianuarie 2018 s-a deschis Ivan Pescar & Scrumbia Bar, primul restaurant cu specific pescăresc deltaic. Un proiect culinar cultural al Asociației Ivan Patzaichin-Mila 23 și al Asociației RO-PESCADOR, restaurantul propune publicului gusturi din Delta Dunării, nofusion, rețete tradiționale gătite de lipovence, însoțite de vinuri de Dobrogea. Este o reimplantare, la București, a experienței primului restaurant Ivan Pescar [...]
Levent Yuksel, executivul turc care conduce de trei ani afacerile de circa 220 mil. euro și 1.800 de angajați ale PepsiCo în România, dar și în alte zece state, spune că anul 2013 „a fost un an de creștere ca venituri, modestă însă“, în condițiile în care vara ploioasă și veniturile mici ale populației au afectat întreaga piață de băuturi răcoritoare, scrie Ziarul Financiar. Yuksel nu precizează însă rate de creștere pe [...]
Brașoveanca Adelina Rusu a deschis în 2011 Băcănia La Draga, în care comercializează produse tradiționale ale unor producători locali, dar și produse făcute în propria băcănie, informează ziarul Buna Ziua Brașov.   „La un moment dat m-am întâlnit în Franța cu o doamnă care are băcănia «Beau et Bon». A avut răbdare să-mi explice cum a pornit ea, ce s-a întâmplat. Mi-a dat aripi”, povestește tână [...]
Carrefour a înregistrat în primul trimestru venituri de 19,8 miliarde euro, în scădere cu 3,7% față de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut, grupul francez de retail precizând că vânzările au crescut, în bază organică, în Franța, Spania, Belgia și România. În bază organică, excluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, veniturile au urcat cu 3,7%, precizează compania într-un raport [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN