Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

"Bazarul cu mirodenii” dorește să își majoreze vânzările, atât prin promovare și fidelizarea clienților, cât și prin dezvoltarea unei zone în care clienții să poată servi un ceai sau o cafea. „Această idee mi-a venit în momentul în care am văzut spațiul comercial. Mă gândesc la 3-4 mese unde, pe lângă cafea și ceai, să putem servi diverse gustări”, a declarat domnul Mihai Florea, [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai puține inaugurări de la un an la altul. Pe de altă parte, focusul pe preț și intensificarea competiției cer renunțarea la locații neprofitabile, astfel că vom asista în continuare atât la închideri de magazine, cât și la tranzacții noi care vor diminua numărul retailerilor [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]
Casa de vinuri Cotnari a obținut zece medalii de aur la Concursul Internațional de Vinuri București 2015 pentru vinurile din gamele Colocviu și Domenii. Victor Deleanu, președintele Consiliului de Administrație al Casei de Vinuri Cotnari, a declarat, joi, că la această competiție, la care au participat 900 de vinuri din 27 de țări, vinurile din gamele Colocviu și Domenii au primit zece medalii de aur din partea celor 30 de membri ai juriului. "Casa de Vinuri Cotnari este pe drept numită [...]
În condițiile în care consumul de bere din România a scăzut, compania producătoare de bere Bermas Suceava (simbol bursier BRM) a obținut un profit net de 932.000 lei anul trecut, în scădere cu 27% comparativ cu 2013, după ce pierderile financiare ale companiei au crescut de 2,5 ori până la 1,04 mil. lei. Pe de altă parte, Bermas și-a îmbunătățit câștigurile din activitatea de bază, care au înregistrat un avans de 13% la 2,1 mil. lei. Bermas [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale companiei s-a [...]
Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. "Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale (...) Pe o suprafață netă [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi