Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

Hotelul Crowne Plaza Bucharest a deschis restaurantul Citronelle, prin care aduce in Romania conceptul "market to table", in urma unei investitii de 80.000 de euro. Noul local face parte din strategia globala a lantului international hotelier pentru sustinerea unui stil de viata urban si sanatos. In primul an de functionare, Citronelle se asteapta la 19.000 de clienti si la venituri de aproximativ 400.000 de euro. Restaurantul este amenajat in stil rustic-elegant si are 86 de locuri, din care [...]
Brandul de mezeluri Marex, deținut de omul de afaceri Marin Moraru, este prezent pe rafturile magazinelor din retailul modern ca fiind produs de firma MIMBU din Brăila, entitate fără notorietate, dar care a fost înființată în 2009, noteaza Ziarul financiar. MIMBU este controlată de Aura Mariana Bratu (61 de ani), iar administrator este Gabriel Valentin Preda, care deține și 4,9% din firma Marex SA. Anul trecut, MIMBU a cumpărat terenuri, clădiri și echipamente de la Marex [...]
Autoritățile germane antitrust au amendat marii producători de mezeluri cu 338 de milioane de euro pentru practicile de fixare a prețurilor, relatează Wall Street Journal. Amenzile au fost aplicate unor 21 de companii, între care se află cei mai populari producători de cârnați, și 33 de persoane, informeaza Bursa. Reprezentanții companiilor respective s-au întâlnit în mod regulat pentru a discuta prețurile, începând din 2003, potrivit concluziilor [...]
Carmen Murzea, 30 de ani, și Robert Eisler, 34 de ani, doi prieteni care împărtășesc de câțiva ani pasiunea pentru prăjituri, au înființat anul trecut Cuptorul lui Robert, un mic laborator de prăjituri din Brașov în care au investit 20.000 de euro.   „Povestea noastră a început în 2013. Împărtășind același hobby, am în­ceput să testăm rețete noi de pră­ji­turi, brioșe și torturi pentru prieteni și cunoștințe. Totul a [...]
Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deține în România businessul LaDorna achiziționat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piața locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informațiilor companiei. Aceasta este prima co­municare făcută de grupul fran­cez în ultimii 2-3 ani, pe­rioa­dă în care singurele infor­mații publice des­pre activi­tatea fran­cezilo [...]
(Agerpres) Producătorul elvețian Nestle susține că a descoperit modalitatea prin care va reduce zahărul din ciocolată cu 40%, potrivit BBC. Nestle susține că cercetătorii au descoperit o metodă pentru a structura zahărul diferit, astfel încât să folosească cu 40% mai puțin, fără să fie afectat gustul. Mai mult, Nestle va patenta descoperirea și va începe să folosească metoda din 2018. Cercetătorii au modificat structura zahărului pentru a se dizolva mai repede. Acest lucru [...]
Pe 1 iulie se va împlini un deceniu de la lansarea leului greu, respectiv de la tăierea a patru zerouri din coada monedei naționale, ceea ce a marcat intrarea leului într-o „valoare demnă de statutul de monedă europeană“, după cum a spus atunci guvernatorul BNR Mugur Isărescu. Alături de intrarea în NATO (2004) și în Uniunea Europeană (2007) denominarea monedei naționale re­pre­zintă cel mai important eveniment economic, social și politic care a [...]
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi