Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.   Cea mai cosmopolită marcă [...]
Guvernul rus discută posibilitatea introducerii unor prețuri maximale la alimentele de bază, a declarat, ieri, vicepremierul rus, Arkadi Dvorkovich, potrivit Reuters.                  Anul trecut, moneda rusească a pierdut 41% din valoare în raport cu dolarul american și 34% față de moneda euro, din cauza sancțiunilor economice impuse Moscovei de statele occidentale, dar și pe fondul scăderii prețului la petrol, [...]
(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței d [...]
(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
GlobalDairyTrade (GDT- Comerțul Mondial cu Produse Lactate) a declarat că produsele lactate ale companiei Land O’Lakes vor fi comercializate online pe platforma online GlobalDairyTrade începând  cu luna Martie 2014, informează Dairy Industries. Participarea Land O’Lakes ca vânzător pe platforma GDT marchează încă o dezvoltare semnificativă a platformei online cu produse lactate, spun reprezentanții GDT. Land O’Lakes este o cooperativă cu [...]
Producatoruli de bauturi alcoolice Angelli Spumante & Aperitive aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, perioada “tradusa” prin peste 100.000.000 de sticle vandute si peste 50.000 puncte de vanzare in toata tara, din care peste 800 apartin retailerilor internationali. Potrivit datelor comunicate de companie, brandul Angelli detine o cota de piata de 51,9% pe segmentul vinurilor spumante si al cocktail-urilor (Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN