Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.


 


Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct din fabrica.


 


Ele nu vor fi achizitionate din magazin, ca apoi sa fie livrate. Aceasta este diferenta dintre e.angst.ro si alte site-uri care ofera servicii de livrare a produselor similare.


 


Din studiile de piata facute, compania Angst a aflat ingrijorarile clientilor legate de cumpararea online a produselor proaspete si a gasit solutiile pentru a castiga increderea consumatorilor.


 


De aceea, Angst garanteaza ca, produsele comandate sunt pregatite special pentru consumatori, sunt urmarite si verificate de catre departamentele de productie si calitate, astfel incat sa respecte toate standardele noastre.


 


Angst garanteaza ca toate produsele din carne comandate sunt produse cu maximum 24 de ore inainte ca ele sa ajunga la consumatori.


 


Angst garanteaza ca fiecare produs comandat este livrarat in masini prevazute cu instalatii de frig, speciale pentru transportul produselor din carne.


 


Angst garanteaza ca toti consumatorii, fara exceptie, vor fi tratati cu acelasi profesionalism precum clientii nostri fideli: Mica Elvetie, Caru’ Cu Bere, Trattoria Buongiorno si City Grill.


 


Dupa cum se afirma pe site, iata vantajele pentru care consumatorii pot sa comande cu incredere de pe e.angst.ro:


 


“Atat tu cat si oaspetii tai veti putea savura o gama de produse super specialitati pe care le gasesti doar in restaurante de lux


 


Nu mai stai la coada – nici la vitrina, nici la casa – pachetul tau va veni la tine acasa sau in cel mai apropiat magazin Angst, unde vei intra, vei plati si vei putea pleca in cel mai scurt timp”

Alte articole recomandate:

Președintele Traian Băsescu a afirmat luni că SRI a fost implicat în scandalul privind evaziunea la carne deoarece OPC, ANAF, și ANSVSA sunt instituții suprapolitizate. “Vedeți ce s-a întâmplat cu marele scandal cu evaziunea fiscală la carne de porc, mai anul trecut a fost cu carnea de pui. Eu vă pot spune că în 2011 am sesizat faptul că trebuie să încadrăm evaziunea fiscală la riscuri la siguranța națională. Nu numai că nu se [...]
Potrivit INSSE, înnoptările turiștilor în structurile de primire turistică au crescut în luna mai 2017 cu 0,2%  În luna mai 2017, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent atât sosirile cât și înnoptările în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare, au înregistrat creșteri cu 10,6 % respectiv cu 0,2 %.   Comparativ cu luna mai 2016, în luna mai 2017 la punctele de frontieră s-au înregistrat [...]
Președintele Klaus Iohannis a promulgat, marți, legea care prevede interzicerea desfășurării de activități în spațiile comerciale precum magazine, săli de spectacole și structuri turistice, în clădirile cu risc seismic ridicat, până la consolidarea clădirilor.   Legea modifică Ordonanța Guvernului 20/1994, privind măsurile pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente și a fost inițiată de senatorii PSD Darius Vâlcov și Mihai Fifor în anul [...]
Azodicarbonamida este o substanță chimică obținută prin reacția dintre sulfat de dihidrazină și uree la temperatură și presiune ridicate, formula moleculară C2H4O2N4 și numărul CAS (Chemical Abstract Service) 123-77-3. Ca aditiv alimentar are numărul E927. La temperatura mediului ambiant, azodicarbonamida se prezintă ca o pulbere cristalină inodoră, de culoare galbenă până la roșu-portocaliu. Este utilizată în special ca agent de expandare la fabricarea materialelor plastice [...]
Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.   Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]
(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
Anul 2016 a fost unul deosebit de agitat, în zona Industriei alimentare. Iată, mai jos, cele 10 evenimente care au marcat zona economică la care facem referire, clasamentul fiind întocmit de colegii de la Ziarul financiar:   1. Vânzarea producătorului de lactate Albalact către grupul francez Lactalis Grupul francez Lactalis a cumpărat în acest an producătorul român de lactate Albalact, adjudecându-și astfel poziția de lider în piața de lactate. [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi