Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.


 


Acesta analizeaza tendintele tehnologice care modeleaza viitorul industriei mondiale de retail si imbunatatesc experienta de cumparare. Studiul a aratat ca, pana in 2021, aproape 70% din retaileri sunt pregatiti sa faca schimbari pentru a adopta IoT, iar 65% planuiesc sa investeasca in tehnologii de automatizare pentru gestionarea marfurilor si solutii de planograme.


 


Mai mult de 1.700 comercianti din America de Nord, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu, din mai multe domenii de retail, au fost intervievati de catre Research Now si Qualtrics, in 2016.


 


Principalele rezultate ale studiului au fost:


 



  • Cresterea continua a numarului de persoane care vor face cumparaturi on-line va determina comerciantii sa ofere servicii din ce in ce mai avantajoase pentru a creste loialitatea consumatorilor. Pana in 2021, 65% din retaileri intentioneaza sa inoveze serviciile de livrare, introducand livrarea la locul de munca, acasa sau chiar si in masini parcate.


 



  • Pana in 2021, aproape 80% dintre retaileri vor putea sa personalizeze vizita in magazin pentru clienti – ei vor sti cand un anumit client este prezent. Acest lucru va fi determinat printr-un sistem Zebra de micro-localizare.


 



  • Retailerii cauta sa creeze o experienta de shopping incredibila – 78% dintre acestia declara ca este critic pentru afacerea lor sa integreze optiunea comertului online si experiente imbunatatite in magazin.


 



  • Pentru a scurta timpul petrecut la casa, retailerii planuiesc sa investeasca in device-uri mobile, kiosk-uri si tablete prin care sa se poata face plata. Pana in 2021, 87% dintre retaileri vor avea puncte de vanzare mobile (MPOS), prin care se pot scana si accepta plati oriunde in magazine.


 



  • 73% dintre retaileri apreciaza ca analiza datelor este extrem de importanta pentru afacere. Pana in 2021, se apreciaza ca cel putin 75% dintre acestia vor investi in software-uri de analiza a datelor pentru a preveni pierderile si pentru a optimiza costurile, precum si in camere cu analiza video.


 



  • Potrivit studiului, cele mai mari surse de insatisfactie ale clientilor constau in diferentele de pret pentru acelasi produs intre magazine, imposibilitatea de a gasi produsul dorit, fie ca nu mai e in stoc sau nu este la locul stiut din magazin. 72% dintre retaileri intentioneaza sa remedieze aceste probleme prin optimizarea proceselor de aprovizionare si introducerea proceselor automate, a senzorilor si procesele analitice.


 



  • 57% dintre retailerii intervievati cred ca automatizarea va da o noua forma industriei de retail pana in 2021, ajutandu-i pe comercianti sa livreze comenzile, sa verifice inventarele din magazin, iar pe clienti sa gaseasca produsele dorite.

Alte articole recomandate:

La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a achiziționat un teren situat în centrul orașului Târgu Mureș, unde va deschide la începutul verii un nou magazin. La Târgu Mureș mai funcționează un magazin al operatorului cash&carry, la ieșirea spre Sângeorgiu de Mureș.     Odată cu deschiderea noului magazin, Selgros va introduce un nou format d [...]
Chiar daca datele statistice nu sunt foarte incurajatoare – un roman consuma doar 15-20 de inghetate pe an – sunt antreprenori romani care au pariat pe un produs cu care orice consumator se delecteaza pe timpul verii si nu numai. Cu toate acestea, italienii de la Sammontana au intrat deja în România, deschizând o gelaterie la Constanța și intenționând să dezvolte o rețea națională, informează Wall Street. Gelateria este situata in [...]
Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădire [...]
Antreprenorii români din agricultură trebuie să renunțe la a mai trimite la export materii prime și să înceapă să vândă în străinătate produse finite cu valoare adăugată mare, lucru ce nu poate să se întâmple atât timp cât nu există o strategie de dezvoltare a industriei zootehnice, consideră experții din acest domeniu, care au participat la conferința ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni”.   „Ar trebui [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
După perioada Sărbatorilor de Paște, când la nivel global s-au consumat peste 250.000 de tone de ciocolată, marii producatorii se pregătesc pentru o creștere de cel puțin 2% a consumului în următorii ani, potrivit Financial Times.   Consumul de ciocolată a cunoscut o scădere în anul 2009, fiind urmată de un avans de 3% un an mai târziu, cifre care reflectă creșterea economică. Astfel, consumul în țările dezvoltate a ajuns la peste 5,5 milioane de tone, d [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi