Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.


 


Acesta analizeaza tendintele tehnologice care modeleaza viitorul industriei mondiale de retail si imbunatatesc experienta de cumparare. Studiul a aratat ca, pana in 2021, aproape 70% din retaileri sunt pregatiti sa faca schimbari pentru a adopta IoT, iar 65% planuiesc sa investeasca in tehnologii de automatizare pentru gestionarea marfurilor si solutii de planograme.


 


Mai mult de 1.700 comercianti din America de Nord, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu, din mai multe domenii de retail, au fost intervievati de catre Research Now si Qualtrics, in 2016.


 


Principalele rezultate ale studiului au fost:


 



  • Cresterea continua a numarului de persoane care vor face cumparaturi on-line va determina comerciantii sa ofere servicii din ce in ce mai avantajoase pentru a creste loialitatea consumatorilor. Pana in 2021, 65% din retaileri intentioneaza sa inoveze serviciile de livrare, introducand livrarea la locul de munca, acasa sau chiar si in masini parcate.


 



  • Pana in 2021, aproape 80% dintre retaileri vor putea sa personalizeze vizita in magazin pentru clienti – ei vor sti cand un anumit client este prezent. Acest lucru va fi determinat printr-un sistem Zebra de micro-localizare.


 



  • Retailerii cauta sa creeze o experienta de shopping incredibila – 78% dintre acestia declara ca este critic pentru afacerea lor sa integreze optiunea comertului online si experiente imbunatatite in magazin.


 



  • Pentru a scurta timpul petrecut la casa, retailerii planuiesc sa investeasca in device-uri mobile, kiosk-uri si tablete prin care sa se poata face plata. Pana in 2021, 87% dintre retaileri vor avea puncte de vanzare mobile (MPOS), prin care se pot scana si accepta plati oriunde in magazine.


 



  • 73% dintre retaileri apreciaza ca analiza datelor este extrem de importanta pentru afacere. Pana in 2021, se apreciaza ca cel putin 75% dintre acestia vor investi in software-uri de analiza a datelor pentru a preveni pierderile si pentru a optimiza costurile, precum si in camere cu analiza video.


 



  • Potrivit studiului, cele mai mari surse de insatisfactie ale clientilor constau in diferentele de pret pentru acelasi produs intre magazine, imposibilitatea de a gasi produsul dorit, fie ca nu mai e in stoc sau nu este la locul stiut din magazin. 72% dintre retaileri intentioneaza sa remedieze aceste probleme prin optimizarea proceselor de aprovizionare si introducerea proceselor automate, a senzorilor si procesele analitice.


 



  • 57% dintre retailerii intervievati cred ca automatizarea va da o noua forma industriei de retail pana in 2021, ajutandu-i pe comercianti sa livreze comenzile, sa verifice inventarele din magazin, iar pe clienti sa gaseasca produsele dorite.

Alte articole recomandate:

Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădire [...]
Ne gândim la ciocolată ca la o tabletă drepunghiulară învelită în poleială, hârtie sau carton. Ne gândim la gustul ei, la mirosul îmbietor, la culoarea care a devenit nuanță de referință în limbajul cotidian, la textura cremoasă și la plăcerea pe care ne-o provoacă la fiecare întâlnire. Ce-ar fi dacă pe lânga toate astea, ciocolata ar avea și formă, o formă care să iasă din tiparul tabletei obișnuite? Probabil [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Vânzările online de produse de băcănie (alimente și bunuri de larg consum) se vor dubla până în 2016 în cinci piețe din Europa (Marea Britanie, Franța, Germania, Elveția și Olanda), a anunțat joi firma de cercetare de piață IGD, transmite Reuters, remis de Agerpres. Marea Britanie ar urma să fie în 2016 lider european la vânzările online de produse alimentare, cu o cifră de 13,7 miliarde de euro față de 7,1 miliarde de euro în 2012, urmată de Franța [...]
Producătorul de vinuri Lacerta Winery din regiunea Dealu Mare (jud. Prahova) a lansat brandul premium Cameleon, disponibil în cinci varietăți inspirate de culoarea vinului și a sticlei, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul magazinelor specializate de vinuri din România sau prin intermediul website-ului  www.cameleonvin.ro. Cameleon White împletește nuanțele aromatice vegetale și minerale de la Feteasca Albă cu cele florale de l [...]
Serviciul federal pentru supravegherea veterinară și fitosanitară din Rusia (Rosselhoznadzor) a anunțat restricționarea importurilor de fructe și legume din Polonia pe teritoriul Federației Ruse începând cu 1 august, a precizat astăzi un consilier al șefului Rosselhoznadzor, Aleksei Alekseenko, citat de RIA Novosti. 'Am luat decizia de a impune restricții practic restricții tuturor importurilor de fructe și legume din Polonia din cauza încălcărilor repetate de certificare și [...]
Prigat anunta introducerea pe piata a unor noi sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti, prin intermediul unei campanii semnate Graffiti BBDO:Mea Pulpa, informeaza site-ul www.iqads.ro. Campania, care include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR, promoveaza trei variante de Prigat – cu portocale, grapefruit si mandarine - disponibile in sticle de 1.5 l, care acum au si o noua forma. Perioada de desfasurare a campaniei [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN