Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.


 


Acesta analizeaza tendintele tehnologice care modeleaza viitorul industriei mondiale de retail si imbunatatesc experienta de cumparare. Studiul a aratat ca, pana in 2021, aproape 70% din retaileri sunt pregatiti sa faca schimbari pentru a adopta IoT, iar 65% planuiesc sa investeasca in tehnologii de automatizare pentru gestionarea marfurilor si solutii de planograme.


 


Mai mult de 1.700 comercianti din America de Nord, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu, din mai multe domenii de retail, au fost intervievati de catre Research Now si Qualtrics, in 2016.


 


Principalele rezultate ale studiului au fost:


 



  • Cresterea continua a numarului de persoane care vor face cumparaturi on-line va determina comerciantii sa ofere servicii din ce in ce mai avantajoase pentru a creste loialitatea consumatorilor. Pana in 2021, 65% din retaileri intentioneaza sa inoveze serviciile de livrare, introducand livrarea la locul de munca, acasa sau chiar si in masini parcate.


 



  • Pana in 2021, aproape 80% dintre retaileri vor putea sa personalizeze vizita in magazin pentru clienti – ei vor sti cand un anumit client este prezent. Acest lucru va fi determinat printr-un sistem Zebra de micro-localizare.


 



  • Retailerii cauta sa creeze o experienta de shopping incredibila – 78% dintre acestia declara ca este critic pentru afacerea lor sa integreze optiunea comertului online si experiente imbunatatite in magazin.


 



  • Pentru a scurta timpul petrecut la casa, retailerii planuiesc sa investeasca in device-uri mobile, kiosk-uri si tablete prin care sa se poata face plata. Pana in 2021, 87% dintre retaileri vor avea puncte de vanzare mobile (MPOS), prin care se pot scana si accepta plati oriunde in magazine.


 



  • 73% dintre retaileri apreciaza ca analiza datelor este extrem de importanta pentru afacere. Pana in 2021, se apreciaza ca cel putin 75% dintre acestia vor investi in software-uri de analiza a datelor pentru a preveni pierderile si pentru a optimiza costurile, precum si in camere cu analiza video.


 



  • Potrivit studiului, cele mai mari surse de insatisfactie ale clientilor constau in diferentele de pret pentru acelasi produs intre magazine, imposibilitatea de a gasi produsul dorit, fie ca nu mai e in stoc sau nu este la locul stiut din magazin. 72% dintre retaileri intentioneaza sa remedieze aceste probleme prin optimizarea proceselor de aprovizionare si introducerea proceselor automate, a senzorilor si procesele analitice.


 



  • 57% dintre retailerii intervievati cred ca automatizarea va da o noua forma industriei de retail pana in 2021, ajutandu-i pe comercianti sa livreze comenzile, sa verifice inventarele din magazin, iar pe clienti sa gaseasca produsele dorite.

Alte articole recomandate:

Dacă ne propunem să facem o paralelă între situația comerțului cu amănuntul de la începutul anilor ‘90, în România, și situația de azi, observăm că lucrurile au început să progreseze, îndreptându-se spre o direcție corectă. Acest progres se datorează în mare măsură firmelor străine care activează în comerțul cu amănuntul din România și care au adus cu ele soluții validate în [...]
Piața mondială a băuturilor energizante a devenit mult mai segmentată în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. Deși toți consumatorii spun, fără excepție, că sunt în căutarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu amănuntul, în SUA, la capitolul băuturi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România și au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an, informeaza ZF. „În general, așa cum era de așteptat, mărcile private au avut o evoluție mai bună decât brandurile obișnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluție pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenței uriașe de preț [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Cele doua game au acum un nou nume, Floarea Soarelui pentru gama Halewood Special Reserve si Floare de Luna pentru gama Halewood Private Reserve, o noua imagine, eleganta si moderna  si, nu in ultimul rand, noi sortimente.„Sa dai unui vin numele de Floarea Soarelui  poate parea,  la prima vedere,  un lucru nefiresc, dar a fost o alegere naturala avand in vedere ca in mod informal pentru consumator, vinul era deja cunoscut ca F [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN