Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.


 


Acesta analizeaza tendintele tehnologice care modeleaza viitorul industriei mondiale de retail si imbunatatesc experienta de cumparare. Studiul a aratat ca, pana in 2021, aproape 70% din retaileri sunt pregatiti sa faca schimbari pentru a adopta IoT, iar 65% planuiesc sa investeasca in tehnologii de automatizare pentru gestionarea marfurilor si solutii de planograme.


 


Mai mult de 1.700 comercianti din America de Nord, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu, din mai multe domenii de retail, au fost intervievati de catre Research Now si Qualtrics, in 2016.


 


Principalele rezultate ale studiului au fost:


 



  • Cresterea continua a numarului de persoane care vor face cumparaturi on-line va determina comerciantii sa ofere servicii din ce in ce mai avantajoase pentru a creste loialitatea consumatorilor. Pana in 2021, 65% din retaileri intentioneaza sa inoveze serviciile de livrare, introducand livrarea la locul de munca, acasa sau chiar si in masini parcate.


 



  • Pana in 2021, aproape 80% dintre retaileri vor putea sa personalizeze vizita in magazin pentru clienti – ei vor sti cand un anumit client este prezent. Acest lucru va fi determinat printr-un sistem Zebra de micro-localizare.


 



  • Retailerii cauta sa creeze o experienta de shopping incredibila – 78% dintre acestia declara ca este critic pentru afacerea lor sa integreze optiunea comertului online si experiente imbunatatite in magazin.


 



  • Pentru a scurta timpul petrecut la casa, retailerii planuiesc sa investeasca in device-uri mobile, kiosk-uri si tablete prin care sa se poata face plata. Pana in 2021, 87% dintre retaileri vor avea puncte de vanzare mobile (MPOS), prin care se pot scana si accepta plati oriunde in magazine.


 



  • 73% dintre retaileri apreciaza ca analiza datelor este extrem de importanta pentru afacere. Pana in 2021, se apreciaza ca cel putin 75% dintre acestia vor investi in software-uri de analiza a datelor pentru a preveni pierderile si pentru a optimiza costurile, precum si in camere cu analiza video.


 



  • Potrivit studiului, cele mai mari surse de insatisfactie ale clientilor constau in diferentele de pret pentru acelasi produs intre magazine, imposibilitatea de a gasi produsul dorit, fie ca nu mai e in stoc sau nu este la locul stiut din magazin. 72% dintre retaileri intentioneaza sa remedieze aceste probleme prin optimizarea proceselor de aprovizionare si introducerea proceselor automate, a senzorilor si procesele analitice.


 



  • 57% dintre retailerii intervievati cred ca automatizarea va da o noua forma industriei de retail pana in 2021, ajutandu-i pe comercianti sa livreze comenzile, sa verifice inventarele din magazin, iar pe clienti sa gaseasca produsele dorite.

Alte articole recomandate:

Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Piața mondială a băuturilor energizante a devenit mult mai segmentată în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. Deși toți consumatorii spun, fără excepție, că sunt în căutarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu amănuntul, în SUA, la capitolul băuturi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
Intrucat luna august incepe cu Ziua Internationala a Berii, a fost desemnata cea mai buna bere din lume de catre site-ul RateBeer, care reuneste peste 3 milioane de recenzii din intreaga lume. Berea care a primit titlul de Cea mai buna bere din lume, este produsa in Portland, Oregon, si are 4.277 de recenzii favorabile. Berea recreaza un sortiment originar din Dortmund, Germania, si este realizata in memoria lui Adam Kercheval, cunoscut pentru rolurile sale din filme precum "I, [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România și au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an, informeaza ZF. „În general, așa cum era de așteptat, mărcile private au avut o evoluție mai bună decât brandurile obișnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluție pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenței uriașe de preț [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi