Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 14 milioane de euro, înregistrând o majorare de aproape 17% față de 2015, când la nivelul întregului grup (restaurante proprii și francizate) s-a raportat un total de 12 milioane de euro. Din cei 14 milioane de euro, 7,3 milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a companiei francizoare, S.C Strong MND Corporation S.R.L.


2016 a fost, până acum, cel mai bun an al rețelei Spartan, care a mai deschis un număr de 15 unități, dintre care 2 proprii și 13 în sistem de franciză.


Investiția necesară pentru a deveni francizat Spartan pornește de la 80.000 de euro pentru unitățile din mall-uri și poate ajunge la 150.000 de euro în cazul restaurantelor stradale. La aceste cheltuieli se mai adaugă și taxa de franciză care este de 10.000 de euro, la care se adună o rede­vență lunară de 3% din încasări și o contribuție de 1% la bugetul de mar­ke­ting al com­pa­niei francizoare.


Rețeaua Spartan a fost înființată acum 4 ani, la Suceava, iar în momentul de față dispune de 32 de unități în București și 19 orașe din România, fiind pe locul patru în topul lanțurilor cu cele mai multe restaurante pe teritoriul României. În acest moment, în cadrul rețelei lucrează mai mult de 700 de persoane: peste 250 de oameni în restaurantele proprii și restul în unitățile deținute de francizați.


“2016 a fost un an extraordinar pentru noi, cel mai bun de la înființarea companiei. Rezultatele financiare în creștere se datorează creșterii notorietății mărcii noastre, a încrederii clienților în calitatea gustului și a experienței Spartan și deschiderii celor 15 unități noi”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General S.C Strong MND Corporation S.R.L, compania care deține franciza Spartan.


2016 a fost marcat de o serie de realizări importante pentru una dintre cele mai de succes mărci autohtone:


Deschiderea de noi unități în patru centre comerciale din capitală: Mega Mall, ParkLake, Veranda și Cora Pantelimon;


Deschiderea a 11 restaurante noi în țară în: Baia Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Iași, Pitești, Brăila, Craiova, Cluj-Napoca, Galați, Constanța, Arad;


În prima lună de funcționare, unitatea Spartan situată în centrul comercial “Shopping City” din Piatra Neamț, a reușit să își depășească toți concurenții din food-court în ceea ce privește valoarea încasărilor, cu 350.000 de lei înregistrați în decembrie 2016;


Spartan a ajuns pe locul patru în clasamentul celor mai extinse lanțuri de restaurante de tip fast-food din România;


Extinderea echipei prin angajarea a peste 250 de oameni în unitățile proprii și în cele francizate. 


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 12 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajațe peste 250 de persoane, iar în total, în toate cele 32 de unități lucrează peste 700 de oameni.

Alte articole recomandate:

Comerțul tradițional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu rețelele internaționale, care au reușit în mai puțin de șapte ani să mânânce 16% din cota de piață a micilor chioșcari, a alimentarelor și magazinelor de la parterul blocurilor.   Astfel, după primele luni din 2015 lanțurile de hi­per­marketuri, super­mar­keturi și celelalte re­țe­le moderne înclina­seră balanța comerțului în favoarea lor, cu o cotă de piață de [...]
Tot mai multe firme din domeniul hotelier, al restaurantelor, cafenelelor si cluburilor (HORECA) au solicitat servicii de protectie impotriva incendiilor, in urma tragediei de la Colectiv. Cererea pentru astfel de servicii a crescut cu peste 500% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru 2016 este estimata o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei pe piata de profil, dublu fata de 2015.   Tragedia din clubul Colectiv a deschis, in sfarsit, ochii multor patroni de firme [...]
Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu [...]
Lanțul de cofetării Tip Top se va extinde, ajungând la 35 de unități, de la 22, câte sunt în funcțiune în prezent, a declarat domnul Basim Bakhaya, CEO al Tip Top Food Industry, pentru Ziarul financiar. Următorul pas va fi accelerarea extinderii, până la 55 de unități, până în 2019. Concomitent, imaginea cofetăriilor Tip Top va fi reînnoită. Basim Bakhaya a adăugat: „Vrem să ne extindem la 200 de kilometri în [...]
Compania Biotrend Plus va invita la Indagra Food 2014, in pavilionul A, la parter, stand 04, sector C pentru a va prezenta cel mai bun produs al anului 2014 pentru fabricile de lapte – filtrul care curata laptele de celulele somatice. Reprezentantii companiei va asteapta  cu teste de ultima generatie pentru depistarea antibioticelor si aflatoxinelor din lapte, precum si teste de sanitatie. Compania Biotrend Plus SRL, este subsidiara companiei Biokom Trend din Bulg [...]
Prețul la lapte în Uniunea Europeană nu va scădea semnificativ până la sfârșitul acestui an, urmând să atingă ulterior un minim în primul trimestru din 2015, prognozează un raport al Directoratului General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală al Comisiei Europene. Este de așteptat însă că prețul laptelui în țările mebre UE va crește din nou în cea de-a doua parte a anului 2015. Ultimele date disponibile la [...]
Grupul american Kellogg's a decis să mute aproximativ 80 de locuri de muncă de la sediul său din Manchester (Marea Britanie) la un nou birou din București (România), informează publicația Manchester Evening News. Publicația menționată susține că directorul executiv de la Kellogg's, John Bryant, i-a informat pe angajați de decizia companiei de a-și eficientiza operațiunile. În consecință, grupul american a ales Bucureștiul pentru un centru european de servicii globale (GBS) care se [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a anunțat că sprijină Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor din Republica Moldova în eforturile de informare și comunicare publică O delegație de specialiști din cadrul ANSVSA, condusă de președintele Autorității, dr. Vladimir Mănăstireanu, desfășoară în perioada 28 — 29 iulie o misiune de evaluare a nevoilor de informare și [...]

 

testo

testo
infoALIMENT MAGAZIN