Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Conform unui studiu recent, "licoarea magică" pe care o bei zilnici spune foarte multe lucruri despre tine. Astfel, cercetătorii susțin că tipul de cafea pe care îl alegem ne poate reflecta personalitatea, informeaza Antena Stars.


Dacă preferi cafeaua tip cappuccino află că ești dominant și obsesiv, iar dacă îți place cea cu lapte, e clar! Ești genul de om care face orice pentru a-i mulțumi pe cei din jurul tău.


Cei care aleg cafeaua neagră sunt descriși ca fiind direcți. De asemenea, le plac lucrurile simple, dar sunt și nepăsători.


În studiul publicat de Daily Mail se mai arată că persoanele care consumă cafeaua cu lapte sunt mai înclinați spre nevroză și, de asemenea, sunt foarte dornici să îi mulțumească pe cei din jur. Le place să se întreacă în a-i ajuta pe ceilalți, dar nu prea au grijă de propria persoană.


Să nu îi uităm pe cei care preferă cafeaua instant: aceștia sunt comozi și delăsători, în timp ce oamenii care beau cafeaua cu frișcă sunt considerați a fi niște copii mai mari care și-au păstrat gusturile și sensibilitățile specifice copiilor.


Ultima, dar nu cea din urmă: cafeaua decofeinizată. Cei care aleg acest top au tendința de a fi foarte atenți la amănunte. (mai multe pe www.antenastars.ro)

Alte articole recomandate:

De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald (aprilie – septembrie). Preferatele românilor sunt berea și vinul făcut în casă, a căror importanță în consumul de alcool se schimbă odată cu sezonul: berea este preferata verii, iar vinul se consumă mai ales în anotimpul rece. În perioada octombrie 2015 – martie 2016, cota de consum pentru vinul de casă s [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Dulciurile și cafeaua ocupă prima poziție în topul celor mai cumpărate cadouri de Moș Nicolae, aproximativ unu din doi româi din mediul urban declarând că vor achiziționa astfel de produse pentru a le oferi cadou, potrivit celui mai recent studiu de piață realizat de Mednet Marketing Research Center. Pe locul doi în clasamentul cadourilor pentru Moș Nicolae se află jucăriile, aproximativ patru din zece respondenți declarând că intenționează să cumpere cadouri din [...]
Sectorul Racoritoare a generat in luna martie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 12% mai putin ca in luna februarie, si un viewership de 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 10% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 1%, respectiv 16%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 [...]
Recesiunea îndelungată își spune cuvântul. Românii nu își permit să cheltuiască mai mult de 110 euro pentru cadourile de Crăciun, în acest an.  Potrivit unui studiu întocmit de firma de cercetare Ipsos pentru ING Bank, această sumă ne situează sub bulgari și cehi, dar peste polonezi și olandezi. Studiul analizează răspunsurile a peste 12.000 de consumatori din 13 țări, și anume România, Cehia, Austria, Luxemburg, Italia, Spania, Franța, [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu toate dimensiunile de venituri, se [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi