Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial în producția și furnizarea ingredientelor naturale pentru Industria alimentară, Chr. Hansen, este Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență înntr-un nou peisaj economic”.


 


Parteneriatul cu Chr. Hansen se va materializa prin prezența cu stand propriu în cadrul secțiunii B2B-Expo.


 


Despre Chr. Hansen


 


Chr. Hansen este o companie internațională axată pe biotehnologie, specializată în dezvoltarea ingredientelor naturale pentru industria alimentară, farmaceutică și agricultură.


 


Gama de produse cuprinde: culturi, enzime, probiotice, coloranți naturali și ingrediente alimentare cu proprietăți colorante.


 


În fiecare zi, peste 1 miliard de oameni din lumea întreagă  consumă produse care conțin ingrediente Chr. Hansen. Produsele Chr. Hansen conferă gust, aspect, valoare nutritivă și beneficii pentru sănătatea consumatorilor.


 


Chr. Hansen se află în poziția unică de a îndeplini cerințele clienților și consumatorilor pentru nutriție și alimente sănătoase, gustoase, sigure și la îndemână, prin mijloace naturale.


 


Strategia Chr. Hansen, sintetizată în sloganul ”Nature’s no.1”, cuprinde domeniile naturale în care activează și reprezintă ambiția companiei de a fi Nr. 1 în tot ceea ce face.


 


Valorile Chr. Hansen – ambiție, performanță, încredere, muncă în echipă și onestitate – sunt baza afacerilor companiei.


Detalii despre conferință și înscrieri, pe www.meat-milk.ro/conferinta.

Alte articole recomandate:

Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Noi estimari arata ca inca din 2013 exporturile agro-alimentare din UE au continuat sa creasca, ajungand la o valoare de 120 miliararde euro, facand ca UE sa devina cel mai mare exportator de produse agricole si alimentare.   In acelasi timp importurile din UE au ramas relativ stabile, astfel incat balanta comertului cu produse agricole  atingand un excedent de 18,5 miliarde euro. Carnea de porc a reprezentat 3% din totalul exporturilor, carnea de porc congelata valorificand [...]
Consumatorii zilelor noastre doresc produse mai stabile și siguranță alimentară, concomitent cu o listă scurtă de ingrediente, fără chimicale. Drept răspuns la această cerere, Chr. Hansen a  dezvoltat gama de culturi SafePro®, destinată creșterii siguranței alimentare, cu ajutorul unei flore cu efecte pozitive, compusă din bacterii acido-lactice. Pentru a cunoaște în amănunt beneficiile culturilor de protecție, vă prezentăm un interviu cu [...]
Ilie Stoian: Încă de acum, fermierii producători de lapte și procesatorii, se întreabă cum va arăta piața europeană a laptelui și a lactatelor după anul 2015. Pentru a oferi câteva răspunsuri, apelăm la previziunile specialiștilor de la University of Applied Sciences Kiel, Facultatea de Agricultură Osterrönfeld, care au întocmit un foarte cinic ”Raport de analiză și previziuni” în care se vorbește clar des [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
Fuchs Condimente Ro, subsidiara locală a grupului german cu același nume, a primit în luna iunie o infuzie de capital de 18 milioane de lei (4 mil. euro) de la com­pania-mamă, arată datele de la Registrul Comerțului. Reprezentanții companiei nu au răspuns solicitării ZF cu privire la activitățile ce vor fi finanțate cu acești bani. Grupul german deține o unitate de producție în orașul Curtea de Argeș (județul Argeș), după ce inițial a avut fabrica în localitatea Domnești [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]
Clientii erau indusi in eroare si cumparau produse care erau prezentate ca fiind vandute la preturi reduse. De fapt, acestia erau pacaliti de promotiile facute de reprezentantii magazinului. “Valoarea cea mai mare a sanctiunii aplicate este de 25.000 lei si a fost aplicata unui operator economic la începutul lunii iulie, în urma verificarii evolutiei preturilor de vânzare la un numar de produse alese aleatoriu din cataloagele promotionale ale acestuia. Astfel, s-a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN