Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial în producția și furnizarea ingredientelor naturale pentru Industria alimentară, Chr. Hansen, este Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență înntr-un nou peisaj economic”.


 


Parteneriatul cu Chr. Hansen se va materializa prin prezența cu stand propriu în cadrul secțiunii B2B-Expo.


 


Despre Chr. Hansen


 


Chr. Hansen este o companie internațională axată pe biotehnologie, specializată în dezvoltarea ingredientelor naturale pentru industria alimentară, farmaceutică și agricultură.


 


Gama de produse cuprinde: culturi, enzime, probiotice, coloranți naturali și ingrediente alimentare cu proprietăți colorante.


 


În fiecare zi, peste 1 miliard de oameni din lumea întreagă  consumă produse care conțin ingrediente Chr. Hansen. Produsele Chr. Hansen conferă gust, aspect, valoare nutritivă și beneficii pentru sănătatea consumatorilor.


 


Chr. Hansen se află în poziția unică de a îndeplini cerințele clienților și consumatorilor pentru nutriție și alimente sănătoase, gustoase, sigure și la îndemână, prin mijloace naturale.


 


Strategia Chr. Hansen, sintetizată în sloganul ”Nature’s no.1”, cuprinde domeniile naturale în care activează și reprezintă ambiția companiei de a fi Nr. 1 în tot ceea ce face.


 


Valorile Chr. Hansen – ambiție, performanță, încredere, muncă în echipă și onestitate – sunt baza afacerilor companiei.


Detalii despre conferință și înscrieri, pe www.meat-milk.ro/conferinta.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
Doamna Viorica Dăncilă a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment central de cea mai mare vizibilitate, dedicat sectoarelor de carne și lapte ale României, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată [...]
Comisarii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia ConsumatorilorIasi au derulat in luna iunie mai multe controale la operatorii economici din judet care comercializeaza produse lactate, informeaza cotidianul Buna ziua Iași. Verificarile au fost efectuate in cadrul tematicii referitoare la modul de respectare a prevederilor legale privind protectia consumatorilor la comercializarea, conformitatea, modul de etichetare, prezentare si public [...]
Creșterea cererii la nivel mondial necesită echilibrarea atentă a cererii și ofertei, potrivit Raportului Tetra Pak – Indexul Lactatelor 2014 Consumul global va crește cu 36% până în 2014, înregistrându-se o diferență tot mai mare între piețele de lactate dezvoltate și cele emergente București (1 octombrie 2014) – Tetra Pak®, lider mondial în furnizarea de soluții pentru procesarea și ambalarea produselor alimentare, lansează astăzi cel [...]
(Comunicat) Delikat aduce gustul bogat și autentic al condimentelor, în bucătăriile românilor, cu o nouă gamă de produse, realizate din ingrediente 100% naturale. În linie cu cele mai noi tendințe culinare, Delikat a creat o gamă variată de condimente specializate și condimente simple, ce oferă consumatorilor posibilitatea de a experimenta gusturi noi în bucătărie și arome autentice ale ingredientelor. Noile produse sunt disponibile în magazine, [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Conform ultimului raport emis de INSSE, cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în mai comparativ cu luna mai 2015, a înregistrat o creștere cu 8,8%, și de de 5,9% serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata, serie brută, a fost propulsată de creșterea pe segmentele mașini, echipamente și furnituri (+29,7%), al produselor agricole [...]
Gabriel Nițulescu:   Evoluția pieței biscuiților din România pe perioada ultimilor patru ani ar putea să constituie un frumos și interesant exemplu pentru orice manual de marketing de mare clasă. Pentru că e vorba de criză economică, de schimbarea condițiilor de piață, de adaptarea companiilor la noile situații, de modul în care acestea au profitat de noile oportunități oferite.   Un paradox: Scăderea veniturilor, creșterea vânzărilor de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN