Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Selgros Cash & Carry, magazinul preferat al profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri, lansează începând de astăzi competiția națională „Chef pentru o zi”.


„Chef pentru o zi” este un concurs care oferă șansa de a conduce, pentru o zi, bucătăria unui restaurant într-unul dintre cele 16 orașe în care Selgros deține magazine (lista orașelor și a magazinelor e aici). Competiția este destinată tuturor pasionaților de gătit cu bunătățuri care vor să afle mai mult despre lumea profesioniștilor din bucătărie și să lucreze alături de aceștia.


Pentru a participa la competiție, candidații trebuie să înscrie pe site-ul chefpentruozi.ro rețeta lor preferată (sau cea pe care o prepară cel mai bine), documentată cu poze și/sau un videoclip. Retețele înscrise în concurs vor fi analizate de juriul format din Laura Laurențiu, autoarea blogului Rețete ca la mama și Oana Igrețiu de la Savori Urbane, alături de chef Liviu Preda, câștigător și jurat al Arenei Bucătarilor. Concursul mai include premii în echipamente de bucătărie și vouchere de cumpărături la Selgros.


De altfel, un alt aspect al concursului este că, pe parcursul competiției, candidații vor primi sprijin informațional din partea a 15 renumiți bloggeri culinari de pe tot cuprinsul țării. Rețetele și sfaturile lor pot fi urmărite pe blogul selgroscautapasiunea.ro.


„Chef pentru o zi este un concurs inedit prin structură și prin cele 16 premii oferite pasionaților de bunătățuri – lucrul alături de profesioniști ai gastronomiei. Prin această competiție dorim să-i încurajăm pe pasionații de gătit să-și testeze și să-și depășească limitele în acest vast domeniu, bucurându-se, în același timp, de calitatea și prospețimea care definesc brandul Selgros și de experiența unor bloggeri culinari apreciați în online-ul românesc”, afirmă Antoneta Galeș, director de Comunicare și Dezvoltare Organizațională a Selgros Cash & Carry Romania.


Înscrierile la competiția „Chef pentru o zi” încep pe 18 aprilie și se închid pe 15 mai, iar rezultatele concursului vor fi anunțate pe 1 iunie 2017. Regulamentul concursului este disponibil pe site-ul chefpentruozi.ro.


Despre Selgros:


Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 21 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere. În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea B2B și food service din Europa, cu operațiuni în șapte țări europene (Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni. Accesul în magazine se face pe baza cardului de membru al clubului profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

Alte articole recomandate:

Dacă ar fi să ne luăm după ultimele declarații ale celor care își desfășoară activitatea în activitatea de HoReCa din România, perspectivele ar fi mai mult decât favorabile, în comparație cu anii trecuți. Decizia de a diminua cota de TVA, de la 24 %, la 9 %, pentru pachetele all-inclusive din turism, coroborate cu situația internațională tensionată, din Europa, mai puțin, însă, în România, lucrurile ar putea [...]
Prețurile de consum au scăzut în noiembrie cu 0,2%   Prețurile de consum au scăzut în noiembrie cu 0,2% față de luna anterioară, în condițiile în care prețurile mărfurilor s-au redus, iar tarifele serviciilor au urcat ușor, astfel că rata anuală a ajuns la 1,26%, a anunțat joi Institutul Național de Statistică (INS).   În luna noiembrie, față de luna anterioară, prețurile mărfurilor alimentare si nealimentare au scăzut 0,3%, iar tarifele serviciilor [...]
Telemeaua de Ibănești este al doilea produs românesc care a obținut certificare în Uniunea Europeană, după magiunul de Topoloveni. Producătorul care a reușit să pună brânza autohtonă pe masa europenilor spune că elaborarea documentației a durat un an și jumătate și că singurul lucru care l-a costat au fost analizele de laborator ale produsului, obligatorii a fi atașate dosarului pentru Bruxelles. Situată pe valea Gurghiului din județul [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Walmart, cel mai mare retailer la nivel mondial, a lansat în mare secret, pe 19 martie, după mai mult de un an de planificări, primul magazin de proximitate Walmart to Go in Bentonville, scrie The City Wire. Magazinul are o suprafață de aproximativ 800 de metri pătrați și este un format hibrid cu peste 3000 de articole care îmbină produsele tradiționale, produsele alimentare, dar și un restaurant cu servire rapidă. În plus, în fața magazinului se află șase dozatoare [...]
După cum am informat ieri, potrivit unei analize efectuată de Ziarul financiar, totalul ăieței industriei alimentare din România este de 11 miliarde de Euro, ceea ce înseamnă doar 1 % din totalul pieței alimentare a Uniunii Europene. În completarea imaginii vine un raport al Consiliului Europei publicat, marti, la Strasbourg, care spune ca economia subterana din Romania reprezenta 28,4% din produsul intern brut in anul 2013, ceea ce corespundea unor pierderi de 40 de [...]
Dairy Partners Americas, un joint-venture între Nestle și cooperativa de lactate din Noua Zeelandă Fonterra , a deschis un nou centru de distributie produse lactate în orașul brazilian, Araras . Depozitul , care reprezintă o investiție de 27 milioane, va acoperi o suprafata de 4.600 de metri pătrați și este dotat cu cea mai recentă tehnologie de răcire, potrivit companiei, informează Dairy Industries. Depozitul a fost construit pe același loc cu [...]
Liderul mondial în producția și furnizarea ingredientelor naturale pentru Industria alimentară, Chr. Hansen, este Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență înntr-un nou peisaj economic”.   Parteneriatul cu Chr. Hansen se v [...]

 

meatmilk

testo
infoALIMENT MAGAZIN