Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Selgros Cash & Carry, magazinul preferat al profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri, lansează începând de astăzi competiția națională „Chef pentru o zi”.


„Chef pentru o zi” este un concurs care oferă șansa de a conduce, pentru o zi, bucătăria unui restaurant într-unul dintre cele 16 orașe în care Selgros deține magazine (lista orașelor și a magazinelor e aici). Competiția este destinată tuturor pasionaților de gătit cu bunătățuri care vor să afle mai mult despre lumea profesioniștilor din bucătărie și să lucreze alături de aceștia.


Pentru a participa la competiție, candidații trebuie să înscrie pe site-ul chefpentruozi.ro rețeta lor preferată (sau cea pe care o prepară cel mai bine), documentată cu poze și/sau un videoclip. Retețele înscrise în concurs vor fi analizate de juriul format din Laura Laurențiu, autoarea blogului Rețete ca la mama și Oana Igrețiu de la Savori Urbane, alături de chef Liviu Preda, câștigător și jurat al Arenei Bucătarilor. Concursul mai include premii în echipamente de bucătărie și vouchere de cumpărături la Selgros.


De altfel, un alt aspect al concursului este că, pe parcursul competiției, candidații vor primi sprijin informațional din partea a 15 renumiți bloggeri culinari de pe tot cuprinsul țării. Rețetele și sfaturile lor pot fi urmărite pe blogul selgroscautapasiunea.ro.


„Chef pentru o zi este un concurs inedit prin structură și prin cele 16 premii oferite pasionaților de bunătățuri – lucrul alături de profesioniști ai gastronomiei. Prin această competiție dorim să-i încurajăm pe pasionații de gătit să-și testeze și să-și depășească limitele în acest vast domeniu, bucurându-se, în același timp, de calitatea și prospețimea care definesc brandul Selgros și de experiența unor bloggeri culinari apreciați în online-ul românesc”, afirmă Antoneta Galeș, director de Comunicare și Dezvoltare Organizațională a Selgros Cash & Carry Romania.


Înscrierile la competiția „Chef pentru o zi” încep pe 18 aprilie și se închid pe 15 mai, iar rezultatele concursului vor fi anunțate pe 1 iunie 2017. Regulamentul concursului este disponibil pe site-ul chefpentruozi.ro.


Despre Selgros:


Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 21 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere. În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea B2B și food service din Europa, cu operațiuni în șapte țări europene (Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni. Accesul în magazine se face pe baza cardului de membru al clubului profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

Alte articole recomandate:

Producătorul de pufuleți, popcorn și chipsuri Best Foods, deținut de omul de afaceri grec Epameinondas Ochonos (66 de ani), a achiziționat un teren de 8.159 de metri pătrați în București în bulevardul Timișoara pentru circa 2,9 milioane de euro de la producătorul de pâine Spicul, aflat în insolvență și care este controlat de antreprenorul român Gheorghe Ilie.   Terenul era pus garanție de Spicul pentru un credit luat de la BCR, potrivit informațiilor din [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
Sectorul Bere a generat in luna februarie a acestui an peste 2.500 de aparitii in online, in crestere cu 4% fata de luna ianuarie, si un viewership de aproape 9 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu mai putin de 1% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor d [...]
  O nouă strategie pentru identificarea și cuantificarea nivelurilor de polizaharidă utilizate pentru a structura produsele alimentare a fost dezvoltat de un grup de cercetatori olandezi condusa de gigantul industriei Unilever, informeaza Food Navigator. Articolul publicat in jurnalul Food Chemistry, prezinta o nouă strategie pentru "identificarea fără echivoc și cuantificarea selectivă" a gumei de xantan si a gumei de carruba (LBG) în concentrate alimentar [...]
EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, care s-a desfășurat în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov și-a confirmat statutul de moment de maximă importanță pentru sectoarele vizate dar și pentru întreaga agroindustrie românească. Afirmația este dovedită din plin de mesajele pe care organizatorii (Agenția infoGROUP și revistele Fabrica de Lapte și Fabrica de Carne), le-au primit de [...]
conflictului din Ucraina, în perspectiva reducerii ofertei de grâu și porumb din această țară, dar și ca urmare a unor posibile sancțiuni pentru Rusia, în condițiile în care atât Rusia cât și Ucraina sunt printre cei mai mari exportatori de grâu la nivel mondial, iar Ucraina e jucător de top și în privința porumbului, potrivit unei analize a XTB Brokers.  De altfel, prețul grâului a crescut cu 17,4% în perioada 1 ianuarie – [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
 Lanțul francez de hipermarketuri Auchan, care a ajuns la 31 de magazine după ce a preluat 20 dintre unitățile Real, are în România 1.200 de furnizori dintre care doar 200 sunt locali, potrivit raportului de Dezvoltare Durabilă al companiei. Auchan are în fiecare magazine câteva zeci de mii de produse, cele mai mari hipermarketuri – cum este cazul celui din Titan – ajungând la o ofertă de 60.000 de articole. Cele mai multe însă, potrivit [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN