Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Selgros Cash & Carry, magazinul preferat al profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri, lansează începând de astăzi competiția națională „Chef pentru o zi”.


„Chef pentru o zi” este un concurs care oferă șansa de a conduce, pentru o zi, bucătăria unui restaurant într-unul dintre cele 16 orașe în care Selgros deține magazine (lista orașelor și a magazinelor e aici). Competiția este destinată tuturor pasionaților de gătit cu bunătățuri care vor să afle mai mult despre lumea profesioniștilor din bucătărie și să lucreze alături de aceștia.


Pentru a participa la competiție, candidații trebuie să înscrie pe site-ul chefpentruozi.ro rețeta lor preferată (sau cea pe care o prepară cel mai bine), documentată cu poze și/sau un videoclip. Retețele înscrise în concurs vor fi analizate de juriul format din Laura Laurențiu, autoarea blogului Rețete ca la mama și Oana Igrețiu de la Savori Urbane, alături de chef Liviu Preda, câștigător și jurat al Arenei Bucătarilor. Concursul mai include premii în echipamente de bucătărie și vouchere de cumpărături la Selgros.


De altfel, un alt aspect al concursului este că, pe parcursul competiției, candidații vor primi sprijin informațional din partea a 15 renumiți bloggeri culinari de pe tot cuprinsul țării. Rețetele și sfaturile lor pot fi urmărite pe blogul selgroscautapasiunea.ro.


„Chef pentru o zi este un concurs inedit prin structură și prin cele 16 premii oferite pasionaților de bunătățuri – lucrul alături de profesioniști ai gastronomiei. Prin această competiție dorim să-i încurajăm pe pasionații de gătit să-și testeze și să-și depășească limitele în acest vast domeniu, bucurându-se, în același timp, de calitatea și prospețimea care definesc brandul Selgros și de experiența unor bloggeri culinari apreciați în online-ul românesc”, afirmă Antoneta Galeș, director de Comunicare și Dezvoltare Organizațională a Selgros Cash & Carry Romania.


Înscrierile la competiția „Chef pentru o zi” încep pe 18 aprilie și se închid pe 15 mai, iar rezultatele concursului vor fi anunțate pe 1 iunie 2017. Regulamentul concursului este disponibil pe site-ul chefpentruozi.ro.


Despre Selgros:


Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 21 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere. În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea B2B și food service din Europa, cu operațiuni în șapte țări europene (Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni. Accesul în magazine se face pe baza cardului de membru al clubului profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

Alte articole recomandate:

O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
SIAD România, unul dintre principalii furnizori de gaze industriale de pe piața națională și europeană, va participa la cea de-a patra ediție a EXPO – Conferinței InternaționaleMeat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANȚĂ-Priorități pentru ieșirea din impas”.   Compania SIAD Români [...]
JustAD va oferi servicii integrate de comunicare si de consultanta strategica pentru ca brandul Hutton sa patrunda pe piata produselor de acest tip cu o viziune inedita. Agentia de publicitate incepe comunicarea pentru brandul de paste Hutton lansand campania “Paste cu personalitate”, o campanie care admira faptul ca oamenii sunt diferiti si incurajeaza exprimarea fiecaruia in felul sau unic. Aceasta se adreseaza tuturor iubitorilor de paste care sunt in cautarea unor produs [...]
Davino, controlat de omul de afaceri Dan Bălaban și oenologul Bogdan Costăchescu, deține peste 70 de hectare de viță-de-vie în proprietate și mai are alte 16 hectare în arendă. Cifra de afaceri pe cele trei firme ale grupului a fost de 2,5 milioane de euro în 2013. România are aproximativ 180.000 de hectare cultivate cu viță-de-vie, din care doar aproximativ 50.000 sunt în circuitul comercial. Antreprenorul Dan Balaban, care controlează producă­torul de vinuri [...]
Povila de Bărgău, păsatul momârlănesc și țuica de Morărești sunt doar câteva din sutele de produse tradiționale înregistrare în UE și de care nu mulți români au auzit. Fiecare produs are alături de rețeta secretă o poveste proprie și cu siguranță un gust special. În 2005, la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au fost înregistrate 280 de produse tradiționale, urmând c [...]
Urmare temperaturilor caniculare înregistrate în ultimul interval de timp, conducerea Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor București a dispus efectuarea de controale pentru a verifica modul de transport, manipulare, depozitare și comercializare a produselor alimentare. Au fost verificate mai multe societăți comerciale, cu activitate de transport, depozitare și comercializare a produselor alimentare, la unele din [...]
Procesatorul de lapte A2 Corporation (A2C) a declarat că va lansa brandul a2 în SUA, informează Dairy Reporter. Lansarea brandului a2 pe piața din Statele Unite este în discuție de ceva timp și este următoarea prioritate pentru creșterea companiei, a declarat purtătoul de cuvânt al companiei. Având o performanță puternică în Australia și o performanță în construcție prin intermediul voint ventures din Marea Britanie, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN