Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere, prin deschiderea unei unități în cel mai mare centru comercial din Constanța, Maritimo Shopping Center. Restaurantul a fost inaugurat vineri, 7 aprilie, în urma unei investiții de 90.000 de euro și a înregistrat circa 1.500 de clienți și vânzări în valoare de aproximativ 7.000 de euro, în primul weekend de funcționare. Acesta este primul restaurant deschis în Constanța și cel de-al 32-lea din cadrul lanțului, la nivel național.


Cea mai nouă unitate Spartan și-a așteptat clienții cu produsele care au consacrat deja această marcă în toată țara: souvlaki pregătit după rețetă proprie, precum și restul meniurilor servite alături de pyta proaspătă, preparată în fața clienților, și sosuri pregătite din ingrediente naturale.


Restaurantul ocupă o suprafață de 120 de m2, în zona de vizibilitate maximă a
food-court-ului, în imediata vecinătate a KFC-ului, și are 20 de angajați. Cu ocazia inaugurării celei de-a douăsprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale la meniurile Gyros și Souvlaki, care vor continua toată luna aprilie. Clienții Spartan se vor putea bucura săptămânile următoare și de alte evenimente care marchează inaugurarea, printre care un concurs de skandenberg la care va fi prezent și Bogdan Stoica, campion mondial în K1.


„Ne-am dorit de mult timp să deschidem o unitate Spartan și în Constanța, pentru că este unul dintre cele mai importante orașe din țară, atât din punct de vedere economic, cât și ca mărime. Am studiat cu atenție mai multe opțiuni și am ales Maritimo Shopping Center datorită mixului excelent de chiriași, a vadului comercial bun și, nu în ultimul rând, a echipei de aici, care ne-a făcut o impresie excelentă încă de la început. Strategia Spartan de extindere în centrele comerciale din toate marile orașe ale României nu putea ocoli Constanța și suntem încântați că am inaugurat această unitate chiar înaintea debutului sezonului estival”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General Strong MND Corporation S.R.L., compania care deține franciza Spartan.


Vânzări în creștere cu 70% în perioada sezonului estival. Cifra de vânzări prognozată pentru primul an de activitate a Spartan-Maritimo este de 500.000 de euro, cu o creștere estimată la 70% în perioada sezonului estival, când în Constanța vin turiști din toată țara. Reprezentanții Spartan cred că gustul deosebit, precum și accentul pus pe componenta de sănătate sunt ingrediente care vor avea succes pe piața constănțeană.


“Știm că avem de-a face cu un public destul de pretențios și care are foarte multe variante din care să aleagă, dată fiind multitudinea de restaurante cu servire rapidă deschise aici. Suntem însă foarte optimiști că oferta noastră bazată pe meniuri de inspirație grecească, compuse din preparate de calitate premium, va fi apreciată. Carnea pe care o folosim provine de la animale crescute în condiții optime și hrănite natural, în ferma noastră de lângă București. Toate legumele care intră în compoziția sosurilor sunt proaspete și aduse de la furnizori atent verificați, iar ouăle pe care le folosim sunt de la găini crescute la sol și sunt folosite pentru sosuri, precum și pentru meniurile de mic dejun, care vor fi servite în toate restaurantele noastre în scurt timp. Sunt convinsă că efortul susținut pe care-l depunem pentru a menține cele mai înalte standarde de calitate, va da roade și în Constanța!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț și Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată de lanțul de restaurante Spartan la finalul anului 2015 a fost de aproximativ 12 milioane  de euro. În cele 32 de unități din cadrul rețelei lucrează peste 650 de oameni. Lanțul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar și în afara granițelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.

Alte articole recomandate:

Ingredientul Nutrilac®FastRipe de la Arla Foods Ingredients este o proteină naturală din lapte, care permite producătorilor de brânzeturi să reucă timpul de maturare și să salveze mii de euro în fiecare an, informează Dairy Reporter. Spre deosebire de alți agenți de maturare - cum ar fi culturile și enzime - Nutrilac®FastRipe nu descompune proteinele excesiv, ceea ce înseamnă că termenul de valabilitate la raft nu este scurtat și gustul nu [...]
(Agerpres) Producătorul elvețian Nestle susține că a descoperit modalitatea prin care va reduce zahărul din ciocolată cu 40%, potrivit BBC. Nestle susține că cercetătorii au descoperit o metodă pentru a structura zahărul diferit, astfel încât să folosească cu 40% mai puțin, fără să fie afectat gustul. Mai mult, Nestle va patenta descoperirea și va începe să folosească metoda din 2018. Cercetătorii au modificat structura zahărului pentru a se dizolva mai repede. Acest lucru [...]
(Comunicat) Producătorii agricoli români susținuți prin programul de sprijin guvernamental să cultive tomate în spații protejate dau dovadă de seriozitate și cumpătare în ceea ce privește utilizarea optimă și în condiții de siguranța a produselor de protecție a plantelor. Astfel, produsele de protecție a plantelor au fost aplicate în dozele recomandate de inspectorii fitosanitari ai Autorității Naționale Fitosanitare, respectându-se timpul de [...]
Producătorul de vin Mur­fatlar, liderul pieței de profil după cifra de afaceri din 2014, trimite la export circa 20% din producție, însă vrea să majoreze livrările la extern, atât prin consolidarea pe piețele unde deja este prezent, dar și pe altele noi, precum cele din Europa Centrală.   „SUA și Israel rămân piețe prin­cipale, tradiționale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comu­nităților de români [...]
Ca o dovada in plus a faptului ca nivelul de trai a scazut in permanenta in Romania, consumul de wisky a scazut cu un procent important, in primele trei trimestre ale anului 2014, potrivit analizelor efectuate de Nielsen. Consumul de whisky s-a contractat cu 8% în volum în primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, arată datele Nielsen din Key Account Index citate de Tudor Furir, managing director al importatorului de băuturi spirtoase Pernod [...]
Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV. Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe car [...]
În cursul lunii ianuarie 2017, ANSVSA, prin Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București, au desfășurat 5.212 controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și a celor alcoolice și a celor de depozitare a produselor alimentare, a  semințelor, [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN