Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere, prin deschiderea unei unități în cel mai mare centru comercial din Constanța, Maritimo Shopping Center. Restaurantul a fost inaugurat vineri, 7 aprilie, în urma unei investiții de 90.000 de euro și a înregistrat circa 1.500 de clienți și vânzări în valoare de aproximativ 7.000 de euro, în primul weekend de funcționare. Acesta este primul restaurant deschis în Constanța și cel de-al 32-lea din cadrul lanțului, la nivel național.


Cea mai nouă unitate Spartan și-a așteptat clienții cu produsele care au consacrat deja această marcă în toată țara: souvlaki pregătit după rețetă proprie, precum și restul meniurilor servite alături de pyta proaspătă, preparată în fața clienților, și sosuri pregătite din ingrediente naturale.


Restaurantul ocupă o suprafață de 120 de m2, în zona de vizibilitate maximă a
food-court-ului, în imediata vecinătate a KFC-ului, și are 20 de angajați. Cu ocazia inaugurării celei de-a douăsprezecea unități proprii, Spartan a lansat promoții și oferte speciale la meniurile Gyros și Souvlaki, care vor continua toată luna aprilie. Clienții Spartan se vor putea bucura săptămânile următoare și de alte evenimente care marchează inaugurarea, printre care un concurs de skandenberg la care va fi prezent și Bogdan Stoica, campion mondial în K1.


„Ne-am dorit de mult timp să deschidem o unitate Spartan și în Constanța, pentru că este unul dintre cele mai importante orașe din țară, atât din punct de vedere economic, cât și ca mărime. Am studiat cu atenție mai multe opțiuni și am ales Maritimo Shopping Center datorită mixului excelent de chiriași, a vadului comercial bun și, nu în ultimul rând, a echipei de aici, care ne-a făcut o impresie excelentă încă de la început. Strategia Spartan de extindere în centrele comerciale din toate marile orașe ale României nu putea ocoli Constanța și suntem încântați că am inaugurat această unitate chiar înaintea debutului sezonului estival”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General Strong MND Corporation S.R.L., compania care deține franciza Spartan.


Vânzări în creștere cu 70% în perioada sezonului estival. Cifra de vânzări prognozată pentru primul an de activitate a Spartan-Maritimo este de 500.000 de euro, cu o creștere estimată la 70% în perioada sezonului estival, când în Constanța vin turiști din toată țara. Reprezentanții Spartan cred că gustul deosebit, precum și accentul pus pe componenta de sănătate sunt ingrediente care vor avea succes pe piața constănțeană.


“Știm că avem de-a face cu un public destul de pretențios și care are foarte multe variante din care să aleagă, dată fiind multitudinea de restaurante cu servire rapidă deschise aici. Suntem însă foarte optimiști că oferta noastră bazată pe meniuri de inspirație grecească, compuse din preparate de calitate premium, va fi apreciată. Carnea pe care o folosim provine de la animale crescute în condiții optime și hrănite natural, în ferma noastră de lângă București. Toate legumele care intră în compoziția sosurilor sunt proaspete și aduse de la furnizori atent verificați, iar ouăle pe care le folosim sunt de la găini crescute la sol și sunt folosite pentru sosuri, precum și pentru meniurile de mic dejun, care vor fi servite în toate restaurantele noastre în scurt timp. Sunt convinsă că efortul susținut pe care-l depunem pentru a menține cele mai înalte standarde de calitate, va da roade și în Constanța!”, a adăugat Anișoara Bătăiosu.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 32 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț și Constanța.


Cifra de afaceri înregistrată de lanțul de restaurante Spartan la finalul anului 2015 a fost de aproximativ 12 milioane  de euro. În cele 32 de unități din cadrul rețelei lucrează peste 650 de oameni. Lanțul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar și în afara granițelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.

Alte articole recomandate:

PET-urile au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic, informează Ziarul Financiar.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale.   O altă [...]
Coca-Cola HBC AG, cel mai mare îmbuteliator al Coca-Cola Company din Europa, prezent și România prin compania Coca-Cola HBC România, și-a anunțat intenția de a se retrage de la Bursa de la New York (NYSE) pentru că Bursa de la Londra, unde s-a listat în aprilie 2013, a devenit principala piață de tranzacționare pentru acțiunile companiei. După listarea companiei pe Bursa de Valori de la Londra, Marea Britanie a devenit principala piață de tranzacționare [...]
Compania Novita Impex din Satu Mare, care produce paste făinoase, deținută de antreprenoarea Margareta Ardelean, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei, în creștere cu 60% față de anul pre­cedent, vânzări totale re­zul­­tate din pro­duc­ț­ia și comer­cializarea a 700 de tone de pa­s­te.  „Brandul nou cu denumire maghiară - Szatmari -  ne-a propulsat vânzările în 2016 față de [...]
Claudiu Frânc, președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, acela de la care a pornit ”iureșul” FrislandCampina, prin declarația de săptămâna trecută făcută pentru Știrileagricole.ro, reacționează, în urma informațiilor furnizate de compania olandeză. Iată ce a declarat pentru Agroinfo: ”Decizia producătorului de lactate Friesland Campina de a nu mai prelua laptele de la mai multe centre de colectare [...]
Potrivit ultimului Raport al INSSE, în luna august, prețurile de consum au scăzut cu 0,2 %. Prețurile de consum, măsurate prin indicele prețurilor de consum (IPC), au fost mai mici cu 0,2% în luna august 2016,comparativ cu luna august 2015. [...]
Brașoveanca Adelina Rusu a deschis în 2011 Băcănia La Draga, în care comercializează produse tradiționale ale unor producători locali, dar și produse făcute în propria băcănie, informează ziarul Buna Ziua Brașov.   „La un moment dat m-am întâlnit în Franța cu o doamnă care are băcănia «Beau et Bon». A avut răbdare să-mi explice cum a pornit ea, ce s-a întâmplat. Mi-a dat aripi”, povestește tână [...]
Prețul la lapte în Uniunea Europeană nu va scădea semnificativ până la sfârșitul acestui an, urmând să atingă ulterior un minim în primul trimestru din 2015, prognozează un raport al Directoratului General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală al Comisiei Europene. Este de așteptat însă că prețul laptelui în țările mebre UE va crește din nou în cea de-a doua parte a anului 2015. Ultimele date disponibile la [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN