Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul pe care il va avea amenajat in sectiunea B2B-Expo.


De curând, Tetra Pak și-a anunțat obiectivele bazate pe date științifice pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător, fiind prima companie care operează în industria alimentară și care a primit aprobarea Science Based Targets (SBT)


Tetra Pak și-a asumat astăzi angajamentul de a reduce până în 2030 emisiile de gaze cu efect de seră generate de operațiunile sale cu cel puțin 40% față de nivelul din 2015.


În colaborare cu inițiativa Science Based Targets (SBT), compania și-a stabilit și obiectivul de a scădea emisiile până în 2040 cu 58% față de anul 2016.


Astfel, Tetra Pak devine prima companie din industria de ambalare a alimentelor care a primit aprobarea din partea Science Based Targets (SBT) privind obiectivele sale de reducere a impactului asupra mediului.


Pentru a atinge aceste obiective, Tetra Pak se va concentra pe trei direcții:


Maximizarea eficienței energetice, cu scopul de a reduce energia utilizată cu încă 12%;


Achiziționarea de energie electrică din surse regenerabile, investiția în proiecte de energie regenerabilă și scheme de certificare a energiei electrice regenerabile;


Instalarea sistemelor de energie regenerabilă (precum panouri solare) în locații.


Mai mult, compania și-a asumat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră la nivelul întregului lanț valoric cu 16% per unitate de venit până în 2020, având ca an de referință 2010.


Mario Abreu, Vice Președinte Environment în cadrul Tetra Pak, a declarat: “Colaborarea cu inițiativa SBT ne-a ajutat să ne definim mai precis obiectivele de emisii de gaze cu efect de seră, precum și să stabilim o direcție a companiei într-o manieră științifică. Prin noile obiective, ne asigurăm că vom putea să demonstrăm clienților și altor părți implicate în mod deschis și corect care este contribuția noastră la o economie cu emisii de carbon mai mici.”


Cynthia Cummis din cadrul World Resources Institute (WRI) a declarat: “Inițiativa SBT pune la dispoziție o metodologie bazată pe știință pentru companiile interesate în mod real să integreze sustenabilitatea în practica lor și care doresc să-și aducă contribuția pentru a evita un impact grav al schimbărilor climatice. Tetra Pak este prima companie în domeniul soluțiilor de ambalare care a parcurs întregul nostru proces de revizuire a obiectivelor și ne face o deosebită plăcere să vedem că se alătură unui număr din ce în ce mai mare de companii care înțeleg beneficiile unei tranziții către o economie cu emisii de carbon reduse.”


SBT reprezintă un parteneriat între CDP WRI WWF  și UN Global Compact  care mobilizează companiile să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor aliniate la cercetările climatice. De la lansarea sa în 2015, 208 companii și-au asumat angajamentul de a stabili obiective bazate pe date științifice, și 33 de companii care operează în diferite industrii au primit aprobarea inițiativei privind obiectivele pe care și le-au stabilit.

Alte articole recomandate:

  Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de peste 2 mil. euro în extinderea spațiului de producție cu 4.600 de metri pătrați și pentru creșterea capacității în segmentul cutiilor de carton, informează ZF.   Fabrica VPK Packaging din Salonta produce în principal cutii de carton, însă livrează și plăci de carton, c [...]
La finalul anului 2013, The Australian Food and Grocery Council (AFGC) a pus la punct o strategie națională menită a implementa conceptul de sustenabilitate în industria laptelui din acea țară, cu precădere, în zona de ambalare. În acest sens, Țara Cangurilor a optat pentru generalizarea ambalajelor din hârtie cartonată, înființându-se Australian Packaging Convenant, organizație profesională menită a uniformiza, cel puțin la nivel de concept, aplicarea noilor [...]
,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală. Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
FV 35-Flow-Vac este un sistem de ambalare prin vacuumare a cărnii, materialul strângându-se etanș în jurul produsului, echipamentul fiind ultima propunere a celor de la Globalmeat.   Filmul de protecție utilizat la ambalare alimentează echipamentul printr-un sistem longitudinal, fapt care previne contaminarea cărnii prin atingerea unor alte suprafețe ale mașinii. Ambalarea se realizează în întregime ermetic, excesul de material fiind înlătur [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]
Packing Equipment Sales anunță lansarea pe piață a unui nou dispozitiv de etichetare bazat pe tehnologia laserului, dispozitiv produs de compania Venturi MAP. Laser Coder-ul de mare performanță are o foarte largă utilizare, atât la capătul liniilor de ambalare din unitățile de procesare, cât și în depozite sau în retail. Pe lângă produsele din carne, dispozitivul poate fi utilizat pentru codare recipientelor cilindrice, a pungilor, a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi