Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul pe care il va avea amenajat in sectiunea B2B-Expo.


De curând, Tetra Pak și-a anunțat obiectivele bazate pe date științifice pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător, fiind prima companie care operează în industria alimentară și care a primit aprobarea Science Based Targets (SBT)


Tetra Pak și-a asumat astăzi angajamentul de a reduce până în 2030 emisiile de gaze cu efect de seră generate de operațiunile sale cu cel puțin 40% față de nivelul din 2015.


În colaborare cu inițiativa Science Based Targets (SBT), compania și-a stabilit și obiectivul de a scădea emisiile până în 2040 cu 58% față de anul 2016.


Astfel, Tetra Pak devine prima companie din industria de ambalare a alimentelor care a primit aprobarea din partea Science Based Targets (SBT) privind obiectivele sale de reducere a impactului asupra mediului.


Pentru a atinge aceste obiective, Tetra Pak se va concentra pe trei direcții:


Maximizarea eficienței energetice, cu scopul de a reduce energia utilizată cu încă 12%;


Achiziționarea de energie electrică din surse regenerabile, investiția în proiecte de energie regenerabilă și scheme de certificare a energiei electrice regenerabile;


Instalarea sistemelor de energie regenerabilă (precum panouri solare) în locații.


Mai mult, compania și-a asumat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră la nivelul întregului lanț valoric cu 16% per unitate de venit până în 2020, având ca an de referință 2010.


Mario Abreu, Vice Președinte Environment în cadrul Tetra Pak, a declarat: “Colaborarea cu inițiativa SBT ne-a ajutat să ne definim mai precis obiectivele de emisii de gaze cu efect de seră, precum și să stabilim o direcție a companiei într-o manieră științifică. Prin noile obiective, ne asigurăm că vom putea să demonstrăm clienților și altor părți implicate în mod deschis și corect care este contribuția noastră la o economie cu emisii de carbon mai mici.”


Cynthia Cummis din cadrul World Resources Institute (WRI) a declarat: “Inițiativa SBT pune la dispoziție o metodologie bazată pe știință pentru companiile interesate în mod real să integreze sustenabilitatea în practica lor și care doresc să-și aducă contribuția pentru a evita un impact grav al schimbărilor climatice. Tetra Pak este prima companie în domeniul soluțiilor de ambalare care a parcurs întregul nostru proces de revizuire a obiectivelor și ne face o deosebită plăcere să vedem că se alătură unui număr din ce în ce mai mare de companii care înțeleg beneficiile unei tranziții către o economie cu emisii de carbon reduse.”


SBT reprezintă un parteneriat între CDP WRI WWF  și UN Global Compact  care mobilizează companiile să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor aliniate la cercetările climatice. De la lansarea sa în 2015, 208 companii și-au asumat angajamentul de a stabili obiective bazate pe date științifice, și 33 de companii care operează în diferite industrii au primit aprobarea inițiativei privind obiectivele pe care și le-au stabilit.

Alte articole recomandate:

Wessling România a confirmat participarea la Meat & Milk 2016, evenimentul urmând să se desășoare în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.   Grupul de firme Wessling activează în 30 de orașe din Europa, precum și în China, oferind clienților [...]
Potrivit DairyReporter, World Packaging Organisation a acordat World Star Awards, premiile care recompensează cele mai eficiente idei puse în practică de industria de ambalaje pentru lactate. Marele premiu, echivalent al Oscarurilor din industria filmulkui, a fost acordat pentru proiectul Tetra Bric Aseptic 1000 Edge, fiind înmânat diviziei Tetra Pak din Italia, acolo de unde a pornit ideea. Premiul al doilea a fost acordat companiei Cadbury, pentru conceptul tehnologic [...]
În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
Statele membre UE vor fi obligate sa reduca utilizarea pungilor de plastic cu cel putin 80%. Potrivit unui proiect legislativ adoptat  de Parlamentul European, scaderea utilizarii plasticului la cel mult 20% din totalul volumului de ambalaje trebuie sa aiba loc pana in 2019. Actul normativ prevede ca statele membre pot aplica in acest scop taxarea pungilor sau pur si simplu interzicerea oferirii acestora gratis, cu exceptia celor foarte usoare, utilizate pentru a impacheta carnea cruda, [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]
Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată [...]
Proiectarea materialelor regenerabile și biodegradabile pentru pelicule de ambalare a câștigat o importanță mare în ultimele două decenii. Sunt căutate materiale cu proprietăți fizice necesare ca permeabilitate redusă la oxigen, rezistență la apă, rezistență mecanică, flexibilitate. Recent a fost creată o alternativă ecologică, un material regenerabil și biodegradabil, xilofan obținut prin modificarea xilanului extras din subproduse agroindustriale. Acesta se [...]
Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN