Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul pe care il va avea amenajat in sectiunea B2B-Expo.


De curând, Tetra Pak și-a anunțat obiectivele bazate pe date științifice pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător, fiind prima companie care operează în industria alimentară și care a primit aprobarea Science Based Targets (SBT)


Tetra Pak și-a asumat astăzi angajamentul de a reduce până în 2030 emisiile de gaze cu efect de seră generate de operațiunile sale cu cel puțin 40% față de nivelul din 2015.


În colaborare cu inițiativa Science Based Targets (SBT), compania și-a stabilit și obiectivul de a scădea emisiile până în 2040 cu 58% față de anul 2016.


Astfel, Tetra Pak devine prima companie din industria de ambalare a alimentelor care a primit aprobarea din partea Science Based Targets (SBT) privind obiectivele sale de reducere a impactului asupra mediului.


Pentru a atinge aceste obiective, Tetra Pak se va concentra pe trei direcții:


Maximizarea eficienței energetice, cu scopul de a reduce energia utilizată cu încă 12%;


Achiziționarea de energie electrică din surse regenerabile, investiția în proiecte de energie regenerabilă și scheme de certificare a energiei electrice regenerabile;


Instalarea sistemelor de energie regenerabilă (precum panouri solare) în locații.


Mai mult, compania și-a asumat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră la nivelul întregului lanț valoric cu 16% per unitate de venit până în 2020, având ca an de referință 2010.


Mario Abreu, Vice Președinte Environment în cadrul Tetra Pak, a declarat: “Colaborarea cu inițiativa SBT ne-a ajutat să ne definim mai precis obiectivele de emisii de gaze cu efect de seră, precum și să stabilim o direcție a companiei într-o manieră științifică. Prin noile obiective, ne asigurăm că vom putea să demonstrăm clienților și altor părți implicate în mod deschis și corect care este contribuția noastră la o economie cu emisii de carbon mai mici.”


Cynthia Cummis din cadrul World Resources Institute (WRI) a declarat: “Inițiativa SBT pune la dispoziție o metodologie bazată pe știință pentru companiile interesate în mod real să integreze sustenabilitatea în practica lor și care doresc să-și aducă contribuția pentru a evita un impact grav al schimbărilor climatice. Tetra Pak este prima companie în domeniul soluțiilor de ambalare care a parcurs întregul nostru proces de revizuire a obiectivelor și ne face o deosebită plăcere să vedem că se alătură unui număr din ce în ce mai mare de companii care înțeleg beneficiile unei tranziții către o economie cu emisii de carbon reduse.”


SBT reprezintă un parteneriat între CDP WRI WWF  și UN Global Compact  care mobilizează companiile să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor aliniate la cercetările climatice. De la lansarea sa în 2015, 208 companii și-au asumat angajamentul de a stabili obiective bazate pe date științifice, și 33 de companii care operează în diferite industrii au primit aprobarea inițiativei privind obiectivele pe care și le-au stabilit.

Alte articole recomandate:

Potrivit DairyReporter, World Packaging Organisation a acordat World Star Awards, premiile care recompensează cele mai eficiente idei puse în practică de industria de ambalaje pentru lactate. Marele premiu, echivalent al Oscarurilor din industria filmulkui, a fost acordat pentru proiectul Tetra Bric Aseptic 1000 Edge, fiind înmânat diviziei Tetra Pak din Italia, acolo de unde a pornit ideea. Premiul al doilea a fost acordat companiei Cadbury, pentru conceptul tehnologic [...]
Producătorul de bere danez Carlsberg a dezvoltat primul ambalaj 100% biodegradabil pentru a îmbutelia băuturi. Prezentat sub denumirea comercială “Green Fiber Bottle”, ambalajul este fabricat din fibră celulozică similară materialului din care sunt produse ambalajele pentru electrocasnice și cofrajele pentru ouă și cântărește "mult mai puțin" față de sticlă, potrivit directorului de ambalaje al companiei, Håkon Langen, citat de Quartz. “Ambalajul va [...]
DairyIndustries anunță lansarea unui nou echipament de formare și congelare a înghețatei, conceput și produse de compania daneză UCV Icecream. Utilajul, definit prin utilizare eficientă și simplă, EU 230. formează și congelează produsul în configurația programată de procesator. Prevăzut cu dispozitive de adăugare a cremelor de fructe, a siropurilor, bomboanelor și a alunelor, ca elemente decorative, EU 230 poate realiza amestecuri potrivit rețetel [...]
Extensie a liniei de ambalare, Trayfecta S este un echipament de formare a boxurilor de carton, precum și a cutiilor de carton de mare capacitate.   Utilajul are în componență un servomotor îmbunătățit, față de cele exitente anterior, fapt care îmbunătățește considerabil funcționarea unității mecanice. Trayfecta S are un design ergonomic, prezentând o utilizare lejeră, putând fi furnizat în variantă simplă sau [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
Unitatea de procesare a cărnii, Edeka din Rheinstetten este considerată a fi una dintre cele mai moderne din Germania. În jur de 900 de angajați contribuie la procesarea și ambalarea proces a peste 600 de tone de carne proaspătă și prelucrată în fiecare zi, informează Global meat news. Cel mai bine vandut și, în același timp, produsul cel mai sensibil de pe segmentul cărnii gata preparată este carnea tocată. Livrată sub diferite tipuri (carne de porc, [...]
Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel [...]
Pe data de 20 martie va avea loc un eveniment dedicate tehnologiilor de îmbuteliere lichide, inclusiv procesarea aseptică, ESL și la presiune înaltă (HPP), informează Dairy Reporter. Evenimentul este găzduit de site-urile BeverageDaily și DairyReporter, iar printre speakeri se numără manageri executivi de la GEA Procomac, Refresco Gerber, Coca- Cola Hellenic, precum și un reprezentant renumit din domeniul academic, Aaron Brody și alți doi consultanț [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN