Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania EVW Holding a devenit Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”.


Participarea EVW Holding se va concretiza în susținerea unei comunicări în Ședința Generală din dimineața zilei de 25 mai, precum și prin proiectarea unui film de prezentare în cadrul secțiunii Moovie Meat & Milk.


EVW Holding este un business construit de peste 25 ani în jurul camionului. Misiunea EVW este de a furniza cele mai bune soluții de business pentru operatorii de transport din România.


EVW Holding este dealer DAF, Isuzu, Tatra și VDL Bus & Coach în România, oferind servicii integrate clienților transportatori, prin cele cinci divizii de business:


– vânzări vehicule noi (DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach)


– vânzări vehicule rulate (toate mărcile) 


– service camioane (service autorizat DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach, service multimarcă)


– vânzări piese camioane (piese originale DAF și TRP) 


– vânzări anvelope camioane și producție anvelope reșapate Bandag.


Fiind prezenta pe piață de 25 de ani ca o companie privată, solidă financiar, cu acționari care dețin o buna cunoaștere și înțelegere a domeniului transporturilor, cu investiții semnificative in personal și resurse materiale, EVW poate să furnizeze clienților produsul potrivit, și servicii de suport integrate, la cele mai înalte standarde ale domeniului. 


EVW Holding deține filiale în nouă orașe din România: Cluj-Napoca, Arad, Bacău, Brașov, București, Constanța, Craiova, Iași și Gilău județul Cluj – unde se află și sediul central al companiei. Prioritatea EVW este de a contribui la succesul clientilor, prin dezvoltarea de parteneriate pe termen lung.

Alte articole recomandate:

Zece antreprenori din Moldova au fost premiați pentru performanța în afaceri la Iași, în cadrul proiectului „Campioni în business“, organizat de Ziarul Financiar împreună cu fondul de investiții Enterprise Investors, BCR- cea mai mare bancă locală, firma de audit PwC și Fundația Triple Helix. Din zona afacerilor cu lapte, premiul a fost acordat companiei Dodali, din Galați. Alăturat zonei economice, Beety Ice, din Suceava, a primit același premiu. [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
(Comunicat) Cine se alătură demersului pentru a redescoperi frumusețile țării poate câștiga săptămânal Turul României și zilnic rucsacuri cu Pate Ardealul Promoția continuă până pe 17 august, valoarea totală a premiilor ajungând la aproape 100.000 de lei   “Cine o făcut România asta o pus la Fainoșag!” De asta sunt convinși producătorii Pate Ardealul, SC Producție Ardealul SRL (companie parte a ORKLA [...]
Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]
(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976. Vizita consumatorilor a fost ultima [...]
Cu o istorie de peste 700 de ani si o traditie de 30 de generatii de vinificatori, Marchesi de Frescobaldi, unul dintre cele mai cunoscute vinuri italiene,  este prezent in Romania incepand de anul acesta, prin Halewood Wines. Provenind din celebra regiune italiana Toscana, Marchesi de Frescobaldi este brandul de vinuri al renumitei familii florentine cu acelasi nume, printre ai carei clienti  celebri s-au numarat pictorul renascentist Michelangelo si regele Angliei, Henric a [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Producatorul de mezeluri Caroli Foods Group si-a extins portofoliul cu un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela unuia dintre cele mai apreciate branduri de sunca de pe piata, Sissi, noul salam este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Produsul este realizat in fabrica pe care Caroli o detine la Pitesti, in conformitate cu cele m [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN