Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania EVW Holding a devenit Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”.


Participarea EVW Holding se va concretiza în susținerea unei comunicări în Ședința Generală din dimineața zilei de 25 mai, precum și prin proiectarea unui film de prezentare în cadrul secțiunii Moovie Meat & Milk.


EVW Holding este un business construit de peste 25 ani în jurul camionului. Misiunea EVW este de a furniza cele mai bune soluții de business pentru operatorii de transport din România.


EVW Holding este dealer DAF, Isuzu, Tatra și VDL Bus & Coach în România, oferind servicii integrate clienților transportatori, prin cele cinci divizii de business:


– vânzări vehicule noi (DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach)


– vânzări vehicule rulate (toate mărcile) 


– service camioane (service autorizat DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach, service multimarcă)


– vânzări piese camioane (piese originale DAF și TRP) 


– vânzări anvelope camioane și producție anvelope reșapate Bandag.


Fiind prezenta pe piață de 25 de ani ca o companie privată, solidă financiar, cu acționari care dețin o buna cunoaștere și înțelegere a domeniului transporturilor, cu investiții semnificative in personal și resurse materiale, EVW poate să furnizeze clienților produsul potrivit, și servicii de suport integrate, la cele mai înalte standarde ale domeniului. 


EVW Holding deține filiale în nouă orașe din România: Cluj-Napoca, Arad, Bacău, Brașov, București, Constanța, Craiova, Iași și Gilău județul Cluj – unde se află și sediul central al companiei. Prioritatea EVW este de a contribui la succesul clientilor, prin dezvoltarea de parteneriate pe termen lung.

Alte articole recomandate:

Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]
Tudorel Balta, președintele Asociației producătorilor de băuturi alcoolice "VINROM" il acuza pe ministrul Sănătății, dl. Nicolae Bănicioiu, ca ignoră studiul OMS și rapoartele Comisiei Uniunii Europene referitoare la consumul de alcool din România; 90% din băuturile alcoolice spirtoase consumate sunt țuică, rachiuri și pălincă nefiscalizate. România conform studiului OMS ocupă locul 5 în lume la consumul de alcool pe locuitor, ceea ce [...]
(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.   În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse [...]
Brandul de bere Beck’s, detinut de Bergenbier SA, deruleaza intre 11 august - 30 septembrie 2014 o campanie nationala cu premii constand in patru autoturisme BMW seria 1. Pentru a se inscrie in promotia nationala, consumatorii trebuie sa introduca codul aflat sub capacele sticlelor sau sub cheitele dozelor de Beck’s si Beck’s Green Lemon pe www.becks.ro sau il pot trimite prin SMS la 1750.  „Prin noua promotie nationala Beck’s ne-am dorit sa aducem [...]
Distribuitorul de bunuri de larg consum Elgeka-Ferfelis România, care are în portofoliu branduri precum Mentos, Vanish sau Calgon, a terminat anul trecut cu afaceri de 308 milioane de lei (69,7 mil. euro), nivel apropiat de cel din 2012, arată datele de la Ministerul de Finanțe.  Elgeka-Ferfelis este unul dintre cei mai mari zece distribuitori de bunuri de larg consum și concurează pe anumite segmente de piață cu Intebrands, grupul de firme Aquila, Macromex sau [...]
Cererea de produse bio din România este în creștere, urmând aceeași tendință înregistrată la nivelul Uniunii Europene. Oferta însă, cu toate că cifrele sunt încurajatoare în acest sens, nu acoperă necesarul intern, cu atât mai puțin cererea la export. În 2012, doar 2,1 la sută din suprafața agricolă utilizată a României a fost cultivată ecologic, comparativ cu 5,8 la sută, media în UE27. Și totuși, față de 2007, suprafețele [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Shaormeriile Calif, unele dintre ce­le mai „în vogă“ din Capitală în pre­zent, au zilnic 450 de clienți care lasă la ca­să între 15 și 17 lei. Cu trei localuri des­chise în București - unu în cen­trul istoric, unu în car­tierul dor­mitor Mili­tari și un al treilea în zona Piața Iancului - ac­ționarii estimează pen­tru acest an afa­ceri de 1 milion de euro. Calif este un business con­tro­lat [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi