Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania EVW Holding a devenit Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”.


Participarea EVW Holding se va concretiza în susținerea unei comunicări în Ședința Generală din dimineața zilei de 25 mai, precum și prin proiectarea unui film de prezentare în cadrul secțiunii Moovie Meat & Milk.


EVW Holding este un business construit de peste 25 ani în jurul camionului. Misiunea EVW este de a furniza cele mai bune soluții de business pentru operatorii de transport din România.


EVW Holding este dealer DAF, Isuzu, Tatra și VDL Bus & Coach în România, oferind servicii integrate clienților transportatori, prin cele cinci divizii de business:


– vânzări vehicule noi (DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach)


– vânzări vehicule rulate (toate mărcile) 


– service camioane (service autorizat DAF, Isuzu, Tatra Phoenix, VDL Bus & Coach, service multimarcă)


– vânzări piese camioane (piese originale DAF și TRP) 


– vânzări anvelope camioane și producție anvelope reșapate Bandag.


Fiind prezenta pe piață de 25 de ani ca o companie privată, solidă financiar, cu acționari care dețin o buna cunoaștere și înțelegere a domeniului transporturilor, cu investiții semnificative in personal și resurse materiale, EVW poate să furnizeze clienților produsul potrivit, și servicii de suport integrate, la cele mai înalte standarde ale domeniului. 


EVW Holding deține filiale în nouă orașe din România: Cluj-Napoca, Arad, Bacău, Brașov, București, Constanța, Craiova, Iași și Gilău județul Cluj – unde se află și sediul central al companiei. Prioritatea EVW este de a contribui la succesul clientilor, prin dezvoltarea de parteneriate pe termen lung.

Alte articole recomandate:

”Una dintre preocuparile primordiale ale companiei Valdo Invest este aceea de a contribui la protectia mediului”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin domnul Alexandru Constantin, Senior Sales Manager, care are sub conducere divizia de tehnologii pentru vinificatie si bere. Tocmai de aceea, la Indagra, Valdo Invest a propus potentialilor clienti instalatii de separare si recuperare a substantelor rezultate din procesul tehnologic, fapt care conduce la diminuarea sunstantiala a [...]
CODEX ALIMENTARIUS, adoptat in Romania sub forma SR 13462-1:2001 – Igiena alimentara. Principii generale,  face referire in Cap.9 “Informatii despre produse si constientizarea consumatorilor” la urmatorul aspect:“Informarea insuficienta cu privire la produs si/sau cunostintele neadecvate de igiena generala a alimentului pot duce la produse care sunt manevrate gresit in etapele ulterioare ale lantului alimentar. O astfel de manevrare gresita poate avea drept rezultat [...]
Luni, la Hotel Intercontinental din București, în prezența unei numeroase audiențe, GS1 au fost lansate oficial Agregatorul Național de date de încredere despre produse GS1, „Cumpără Informat”, și Programul Global GS1 Source. Materializarea proiectului a fost rodul cooperării dintre organizația mai sus amintită și Guvernul României, prin Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului, și Ministerul [...]
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]

 

testo
infoALIMENT MAGAZIN