Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a înregistrat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro.


“Hercule e un lanț care promovează conceptul de tavernă tipic grecească adaptată formatului fast-food, cu rețete speciale ce trimit cu gândul la atmosfera de vacanță, de relaxare și veselie specifică acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al forței și vitejiei, la preparatele ușoare și gustoase, toată ideea după care am dezvoltat această afacere de tip franciză duce către Grecia, una dintre cele mai frumoase și mai iubite destinații de către români, atât pentru peisajele deosebite, cât și pentru gastronomie. Ne-am dorit să aducem câteva dintre cele mai populare feluri de mâncare grecești, la prețuri accesibile, pe piața românească. Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.


Hercule este un restaurant deschis în sistem de franciză, iar investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro fără TVA și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, care se ridică la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. La ora actuală Hercule are două restaurante situate în centre comerciale, în Shopping City Timișoara și în Shopping City Deva, și trei restaurante stradale în: Vaslui, Pitești și Reșița. În cadrul lanțului lucrează aproape 70 persoane.


Rețeaua Hercule își propune să aducă preparatele specific grecești, foarte apreciate de românii pentru care Grecia este o destinație predilectă de vacanță, în cât mai multe orașe mari ale țării, la prețuri foarte accesibile.


“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important să fii dispus să îți dedici timpul în mod exclusiv demarării și creșterii afacerii. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași etc. Îndeplinirea acestor condiții alături de preparatele de calitate și de ambianța și servirea impecabile cred că vor face din Hercule unul dintre jucătorii de calibru de pe piața românească”, a adăugat Vadim Sinescu.


Restaurantele Hercule au un concept 100% grecesc, iar preparatul vedetă este gyrosul tradițional grecesc din carne de porc, dar clienții pot regăsi în meniuri și alte produse: gyros la pită și farfurie, din carne de pui și curcan, salate după rețete grecești și o largă varietate de sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alături de gyrosul din carne de porc, o rețetă specifică insulelor elene. Carnea de porc este de cea mai bună calitate și provine de la animale hrănite natural și crescute în condiții optime, iar pita este rumenită exact ca în bucătăriile restaurantelor din Creta.


###


Bazele conceptului Hercule au fost puse în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu. Hercule face parte din grupul de francize dezvoltate de platforma www.francizelacheie.ro. Rețeaua de restaurante Hercule numără, la ora actuală, 5 unități.

Alte articole recomandate:

Acționarii producătorului de amidon Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, au aprobat fuziunea prin absorbție cu firma Moara Cibin (MOIB), cea mai valoroasă companie lista­tă pe bursă din grupul Boromir. Fuziu­nea face parte dintr-un proiect mai amplu prin care Moara Cibin ar urma să absoarbă și fabrica de biscuiți Extra Sib, societate închisă și deținută în proporție de 15% de firma Boromir Ind. Gheorghe Ștefan este acționarul [...]
Cesiro, producătorul de articole din faianță pentru menaj destinate sostemului HoReCa, dar și marelui retail, din Sighișoara, județul Mureș, estimează că va încheia acest an în ușoară creștere față de 2013, însă pentru 2015 se așteaptă la o stagnare a afacerilor.   Producătorul din Sighișoara a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 116 mil. lei (peste 26 mil. euro), noteaza ZFcorporate.   „În primele nouă luni ale acestui an cifra de afaceri [...]
Vânzările de bere ale grupului SABMiller, prezent în România prin intermediul producătorului Ursus Breweries, au scăzut, în volum, cu 6% în perioada aprilie – septembrie (aferenta primul semestru al anului fiscal al grupului), în timp ce veniturile nete au scăzut cu 7% în perioada menționată. Evoluția negativă a fost înregistrată în contextul în care vremea a fost capricoasă în sezonul estival, când producătorii d [...]
Celebrul bucătar Petrișor Tănase și colegii din cadrul Asociației Bucătarilor și Cofetarilor din Turism vor fi prezenți la Sala Palatului, în perioada 24-26 octombrie 2014, cu demonstrații culinare de excepție. Punctul forte al show-urilor gastronomice îl va constitui concursul de artă culinară Cupa Bucureștiului, după care va urma o demonstrație la foc încins susținută de membrii echipei naționale care a reprezentat cu [...]
Retailerul german Lidl face un prim pas spre zona rurală. Compania a cumpărat un teren și a depus actele pentru construirea unui magazin în comuna Florești, județul Cluj.  Retailerul german Lidl va intra anul viitor în mediul rural, fiind astfel primul discounter care atacă un segment de piață care de abia începe să fie explorat. Retailerul, care a ajuns deja la o rețea de peste 180 de magazine, a achiziționat un teren și a depus actele pentru obținerea autorizației de [...]
(Agerpres) PepsiCo a decis să reintroducă aspartamul în băuturile sale carbogazoase din SUA după eșecul comercial al noilor îndulcitori artificiali, a declarat un purtător de cuvânt al companiei citat de AFP. Gigantul băuturilor carbogazoase și al snack-urilor a decis în aprilie 2015 să înlocuiască acest îndulcitor principal prin sucraloză, comercializată în Franța sub numele de Canderel, după ce mai multe studii au acuzat aspartamul că [...]
Bergenbier, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața berii din România, își majorează capitalul social cu 65 milioane euro, surse din piața de profil arătând că producătorul vrea să investească în dezvoltarea activității. În prezent, Bergenbier SA are un capital social de 2.888.966 lei (circa 654.000 euro). Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, compania este deținută de firma Starbev Olanda (99,74%).  Pe ordinea de zi a unei AGA [...]
Gestionarea deșeurilor nu este, sau nu ar trebui să fie doar o noțiune abstractă sau un motiv de acțiune punctuală, bună de afișat în cadrul unor capanii de imagine și atât. Ea trebuie să devină o parte consistentă a ansamblului de măsuri pe care, atât guvernul, cât și întreaga societate, trebuie să le întreprindă pentru prezervarea mediului dar, mai ales, pentru trecerea treptată la o economie durabilă. Pornind de la aceste [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN