Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a înregistrat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro.


“Hercule e un lanț care promovează conceptul de tavernă tipic grecească adaptată formatului fast-food, cu rețete speciale ce trimit cu gândul la atmosfera de vacanță, de relaxare și veselie specifică acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al forței și vitejiei, la preparatele ușoare și gustoase, toată ideea după care am dezvoltat această afacere de tip franciză duce către Grecia, una dintre cele mai frumoase și mai iubite destinații de către români, atât pentru peisajele deosebite, cât și pentru gastronomie. Ne-am dorit să aducem câteva dintre cele mai populare feluri de mâncare grecești, la prețuri accesibile, pe piața românească. Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.


Hercule este un restaurant deschis în sistem de franciză, iar investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro fără TVA și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, care se ridică la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. La ora actuală Hercule are două restaurante situate în centre comerciale, în Shopping City Timișoara și în Shopping City Deva, și trei restaurante stradale în: Vaslui, Pitești și Reșița. În cadrul lanțului lucrează aproape 70 persoane.


Rețeaua Hercule își propune să aducă preparatele specific grecești, foarte apreciate de românii pentru care Grecia este o destinație predilectă de vacanță, în cât mai multe orașe mari ale țării, la prețuri foarte accesibile.


“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important să fii dispus să îți dedici timpul în mod exclusiv demarării și creșterii afacerii. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași etc. Îndeplinirea acestor condiții alături de preparatele de calitate și de ambianța și servirea impecabile cred că vor face din Hercule unul dintre jucătorii de calibru de pe piața românească”, a adăugat Vadim Sinescu.


Restaurantele Hercule au un concept 100% grecesc, iar preparatul vedetă este gyrosul tradițional grecesc din carne de porc, dar clienții pot regăsi în meniuri și alte produse: gyros la pită și farfurie, din carne de pui și curcan, salate după rețete grecești și o largă varietate de sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alături de gyrosul din carne de porc, o rețetă specifică insulelor elene. Carnea de porc este de cea mai bună calitate și provine de la animale hrănite natural și crescute în condiții optime, iar pita este rumenită exact ca în bucătăriile restaurantelor din Creta.


###


Bazele conceptului Hercule au fost puse în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu. Hercule face parte din grupul de francize dezvoltate de platforma www.francizelacheie.ro. Rețeaua de restaurante Hercule numără, la ora actuală, 5 unități.

Alte articole recomandate:

În medie, laboratorul face în jur de 20 de torturi pe săptămână, până la 25 în sezonul de nunți și în jur de zece candybar-uri. Prețul unui tort variază de la 80 la 150 de lei pe kilogram. Criza a „prins-o“ pe Alina Sudriu, o ab­solventă de economie din București, lu­crând într-una dintre cele mai ins­ta­bile industrii de pe piața locală, în imo­biliare. În 2012,  volumul de lucru deja scăzuse [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Ioan Micula, proprietarul grupului Euro­pean Food & Drinks, cu afaceri în industria alimentară și de băuturi și a mai  multor hoteluri de pe litoralul românesc, în care lucrează în total aproape 7.000 de oameni, spune că instituțiile statului frânează activitatea agentului economic care lucrează legal, statul îl sufocă prin taxe și impozite, controale și lipsa unei politici care să susțină producătorii locali, în timp ce jucătorii ca [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a coborât în luna august 2014 la cel mai scăzut nivel din ultimii patru ani, în condițiile în care vremea bună a condus la o supraofertă de cereale, iar importurile de lactate au încetinit, transmite Reuters, citat de Bursa. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețu [...]
Potrivit monitorizărilor realizate de Modern Buyer în retailul modern, în sortimentul majorității marilor retaileri au apărut o serie de noutăti, fie că este vorba de listarea unor articole din portofoliul furnizorilor, fie apariția unor noi arome în sortimentația de mărci proprii. O apariție interesantă este Carrefour Flash Red, un nou articol în portofoliul de mărci proprii al acestui retailer. Urmând trendurile internaționale în centrul cărora se află [...]
Carrefour România lansează un nou program de fidelizare și aduce în hypermarketurile sale gama de bijuterii Selictis. Până la sfârșitul lunii ianuarie 2015, această gamă de bijuterii este disponibilă în rețeaua franceză la prețuri reduse cu până la 70% pentru cumpărături de minimum 100 lei pe un bon de casă. „Deschidem sezonul cumpărăturilor de iarnă cu o gamă elegantă de bijuterii. Prin această nouă promoție poziționăm Carrefou [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]
(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.            Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN