Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a înregistrat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro.


“Hercule e un lanț care promovează conceptul de tavernă tipic grecească adaptată formatului fast-food, cu rețete speciale ce trimit cu gândul la atmosfera de vacanță, de relaxare și veselie specifică acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al forței și vitejiei, la preparatele ușoare și gustoase, toată ideea după care am dezvoltat această afacere de tip franciză duce către Grecia, una dintre cele mai frumoase și mai iubite destinații de către români, atât pentru peisajele deosebite, cât și pentru gastronomie. Ne-am dorit să aducem câteva dintre cele mai populare feluri de mâncare grecești, la prețuri accesibile, pe piața românească. Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.


Hercule este un restaurant deschis în sistem de franciză, iar investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro fără TVA și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, care se ridică la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. La ora actuală Hercule are două restaurante situate în centre comerciale, în Shopping City Timișoara și în Shopping City Deva, și trei restaurante stradale în: Vaslui, Pitești și Reșița. În cadrul lanțului lucrează aproape 70 persoane.


Rețeaua Hercule își propune să aducă preparatele specific grecești, foarte apreciate de românii pentru care Grecia este o destinație predilectă de vacanță, în cât mai multe orașe mari ale țării, la prețuri foarte accesibile.


“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important să fii dispus să îți dedici timpul în mod exclusiv demarării și creșterii afacerii. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași etc. Îndeplinirea acestor condiții alături de preparatele de calitate și de ambianța și servirea impecabile cred că vor face din Hercule unul dintre jucătorii de calibru de pe piața românească”, a adăugat Vadim Sinescu.


Restaurantele Hercule au un concept 100% grecesc, iar preparatul vedetă este gyrosul tradițional grecesc din carne de porc, dar clienții pot regăsi în meniuri și alte produse: gyros la pită și farfurie, din carne de pui și curcan, salate după rețete grecești și o largă varietate de sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alături de gyrosul din carne de porc, o rețetă specifică insulelor elene. Carnea de porc este de cea mai bună calitate și provine de la animale hrănite natural și crescute în condiții optime, iar pita este rumenită exact ca în bucătăriile restaurantelor din Creta.


###


Bazele conceptului Hercule au fost puse în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu. Hercule face parte din grupul de francize dezvoltate de platforma www.francizelacheie.ro. Rețeaua de restaurante Hercule numără, la ora actuală, 5 unități.

Alte articole recomandate:

Cei care apreciază sucul de mere natural, fără zahăr, coloranți sau conservanți au la dispoziție o nouă alegere, respectiv produsul ce apare sub marca NaturaFruct. Deținătoarea mărcii, S.C. PROLISOK DESIGN S.R.L., companie înființată în 2009, deține din anul 2013 o fabrică de sucuri pasteurizate în localitatea Corlata, comuna Berchișești din județul Suceava, dotată cu utilaje complexe, de ultimă generație, de proveniență germană. [...]
Alimentele care sunt donate prin băncile de alimente nu ar trebui impozitate așa cum sunt cele vândute, a declarat, recent,  directorul general al FAO, Jose Graziano da Silva.       'FAO lucrează prin mai multe politici pentru a reduce irosirea de alimente. Să facem această distincție între pierderea de alimente și irosirea de alimente. Pierdere este atunci când se face în urma unui transport prost, a unei depozitări inadecvate și se [...]
(Agerpres) PepsiCo a decis să reintroducă aspartamul în băuturile sale carbogazoase din SUA după eșecul comercial al noilor îndulcitori artificiali, a declarat un purtător de cuvânt al companiei citat de AFP. Gigantul băuturilor carbogazoase și al snack-urilor a decis în aprilie 2015 să înlocuiască acest îndulcitor principal prin sucraloză, comercializată în Franța sub numele de Canderel, după ce mai multe studii au acuzat aspartamul că [...]
Procesatorul de lapte A2 Corporation (A2C) a declarat că va lansa brandul a2 în SUA, informează Dairy Reporter. Lansarea brandului a2 pe piața din Statele Unite este în discuție de ceva timp și este următoarea prioritate pentru creșterea companiei, a declarat purtătoul de cuvânt al companiei. Având o performanță puternică în Australia și o performanță în construcție prin intermediul voint ventures din Marea Britanie, [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]
O sticlă de whisky Macallan a fost cumpărată la licitație în Hong Kong pentru peste 630.000 de dolari, stabilind un nou record mondial, potrivit casei de licitații Sotheby's. Sticla de whisky Macallan "M" Decanter by Lalique, de 6 litri, a depășit prețul maxim vizat de casa de licitații, de puțin peste 500.000 de dolari. Recordul anterior a fost stabilit în 2010, când Sotheby's a vândut la New York o sticlă de whisky pentru 460.000 de dolari, potrivit casei de [...]
(Comunicat) Potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de alimente de pe piata locala, specializat in produse dietetice si terapeutice si implicat in numeroase campanii de educare a publicului roman, consumerismul exagerat, diversitatea si numarul prea mare de preparate din meniu, alimentele bogate in grasimi, zahar sau carbohidrati, consumul de bauturi alcoolice sau incalcarea regulilor de combinare a alimentelor si schimbarea brusca a dietei se regasesc printre [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN