Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a înregistrat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro.


“Hercule e un lanț care promovează conceptul de tavernă tipic grecească adaptată formatului fast-food, cu rețete speciale ce trimit cu gândul la atmosfera de vacanță, de relaxare și veselie specifică acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al forței și vitejiei, la preparatele ușoare și gustoase, toată ideea după care am dezvoltat această afacere de tip franciză duce către Grecia, una dintre cele mai frumoase și mai iubite destinații de către români, atât pentru peisajele deosebite, cât și pentru gastronomie. Ne-am dorit să aducem câteva dintre cele mai populare feluri de mâncare grecești, la prețuri accesibile, pe piața românească. Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.


Hercule este un restaurant deschis în sistem de franciză, iar investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro fără TVA și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, care se ridică la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. La ora actuală Hercule are două restaurante situate în centre comerciale, în Shopping City Timișoara și în Shopping City Deva, și trei restaurante stradale în: Vaslui, Pitești și Reșița. În cadrul lanțului lucrează aproape 70 persoane.


Rețeaua Hercule își propune să aducă preparatele specific grecești, foarte apreciate de românii pentru care Grecia este o destinație predilectă de vacanță, în cât mai multe orașe mari ale țării, la prețuri foarte accesibile.


“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important să fii dispus să îți dedici timpul în mod exclusiv demarării și creșterii afacerii. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași etc. Îndeplinirea acestor condiții alături de preparatele de calitate și de ambianța și servirea impecabile cred că vor face din Hercule unul dintre jucătorii de calibru de pe piața românească”, a adăugat Vadim Sinescu.


Restaurantele Hercule au un concept 100% grecesc, iar preparatul vedetă este gyrosul tradițional grecesc din carne de porc, dar clienții pot regăsi în meniuri și alte produse: gyros la pită și farfurie, din carne de pui și curcan, salate după rețete grecești și o largă varietate de sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alături de gyrosul din carne de porc, o rețetă specifică insulelor elene. Carnea de porc este de cea mai bună calitate și provine de la animale hrănite natural și crescute în condiții optime, iar pita este rumenită exact ca în bucătăriile restaurantelor din Creta.


###


Bazele conceptului Hercule au fost puse în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu. Hercule face parte din grupul de francize dezvoltate de platforma www.francizelacheie.ro. Rețeaua de restaurante Hercule numără, la ora actuală, 5 unități.

Alte articole recomandate:

Gigantul Smithfield, care a intrat anul trecut în proprietatea chinezilor de la Shuangui (WH Group), vrea să obțină o finanțare de 60 de milioane de dolari (cca 45 milioane de euro), de la International Finance Corporation (IFC), divizia de investiții private a Băncii Mondiale, pentru a-și finanța operațiunile din România și pentru investiții. Dosarul de finanțare al Smithfiel va ajunge pe masa IFC la începutul lunii septembrie, informeaza Ziarul financiar. „IFC ia [...]
Romania Bussines Consult (RBC) a devenit Partener Gold al Expo-Conferintei Internationale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfasura in zilele de 25 si 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brasov, sub genericul “Viziune, Capital, Export-Elemente de eficienta intr-un nou peisaj economic”. Participarea la manifestare a companiei Romanian Bussines Consult se va concretiza in sustinerea unei prezentari, in Sedinta generala din dimineata de 25 mai, precum si in expunerea [...]
(Comunicat) REECO va organiza pentru a doua oară târgul și conferințele PV Platform România, punctul de întalnire nr.1 pentru experții din domeniul fotovoltaic, între 9 și 11 aprilie 2014 la Expo Arad International. Evenimentul va avea loc în paralel cu cea de-a VI-a ediție ENREG ENERGIA REGENERABILA®, cel mai mare târg de energie regenerabilă și eficiență energetică în construcții și renovări din euro regiunea Dunare-Cris-Mures-Tisa. În [...]
Bureau Veritas, liderul mondial in servicii de certificare, a demarat un parteneriat de succes cu Velpitar, cea mai mare companie de panificatie din Romania. Certificarea IFS la nivel inalt, obtinuta in urma auditului Bureau Veritas, este o dovada clara a angajamentului Velpitar fata de setul de cerinte necesare pentru a indeplini standardele de siguranta alimentara si a dorintei de imbunatatire continua pentru satisfactia clientului final. Redam mai jos comunicatul Velpitar.   Vel [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Ieri, compania Danone Romania a anunțat un program de investiții în valoare de 10 milioane de lei pentru retehnologizare și relansarea portofoliului de produse, în special, prin introducerea unui nou ambalaj pentru iaurturi.   Cu aceasta ocazie, Dieter Schulz, managerul care conduce operațiunile locale ale grupului francez Danone, a declarat că anul acesta a început bine, consumatorul român pare să fie mai optimist datorită schimbărilor di [...]
Ioan Popa deține cea mai puternică companie din România în domeniul cărnii de pasăre. Compania Transavia din Alba, lider național pe piața cărnii de pasăre, a realizat în 2013 performanțe economice de invidiat. Societatea a obținut cea mai mare cantitate de carne, cifră de afaceri și profit din istoria de peste 20 de ani.„Am realizat parametri tehnici excepționali, recunoscuți și pe plan internațional printre care și premiul Aviagen oferit pentru cel mai bun sector d [...]
Noul produs Nenea Iancu se alătură variantelor lansate în urmă cu doi ani în România, berea blondă de tip “Munchner Lager” și berea nefiltrată tip “Weiss”. “În plin an Caragiale, în 2012, am lansat berea Nenea Iancu, cu un plan bine pus la punct și fără așteptări supraevaluate. Până la jumătatea acestui an am reușit vânzări de aproape 1 milion de sticle de Nenea Iancu. Acum, notorietatea berii Nenea Iancu este suficientă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN