Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare  turistică colective   în trimestrul IV 2016 a fost de 540,8 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1305,6 milioane lei.   


În anul 2016 numărul de  turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2469,9 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 5922,5 milioane lei. Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  nerezidenți  în  România  în  trimestrul  IV  2016  l‐a  reprezentat  afacerile,  participarea  la  congrese,  conferințe,  cursuri,  târguri  și  expoziții  (61,3%  din  numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  62,8% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (38,7%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,8%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități. 


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile  pentru cazare  (51,4%),  fiind  preferată  cazarea  cu  mic  dejun  inclus  (90,8%).  Cheltuielile  turiștilor  nerezidenți  în   restaurante  și  baruri  au  fost  de  18,2%,  iar  cele  pentru  cumpărături  au  reprezentat  10,3%.  Din  totalul  cheltuielilor  pentru  cumpărături  39,7%  au  reprezentat  cheltuielile  pentru  cumpărarea  de  cadouri  și  suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 35,0%.


Cheltuielile pentru  închirierea  de  autoturisme  au  avut  o  pondere  de  57,6%  din  totalul  cheltuielilor  pentru  transport,  iar  cheltuielile  pentru  acces  în  parcuri  de  distracții,  târguri,  cazinourui,  săli  de  jocuri  mecanice au  reprezentat 58,1% din totalul cheltuielilor pentru recreere.


Din  totalul  nerezidenților  sosiți  în  România,  52,4%  și‐au  organizat  sejurul  prin  agenții  de  turism,  iar  30,4% si‐au organizat singuri sejurul.   Principalul  mijloc  de  transport  utilizat  de  turiștii  nerezidenți  pentru  a  sosi  în  România  a  fost  avionul  (79,2% din numărul total de turiști). Autoturismele proprii au reprezentat 14,4%, urmate de autocare și  autobuze  cu  4,9%, alte mijloace  (  tren, ambarcațiuni  fluviale, autoturisme închiriate, motociclete etc.)  1,5%. 


Principalul motiv  al sejurului petrecut de  turiștii nerezidenți în România, în anul 2016 l‐a  reprezentat  afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (57,6% din numărul total de  turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  58,5% din total. 


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (42,4%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,4%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături,  evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități.

Alte articole recomandate:

Romaqua, compania care îmbuteliază apele minerale Borsec, își va mări capacitatea de producție a berii din fabrica de la Sebeș, județul Alba, cu 40%, printr-o investiție de 10 milioane de euro. Compania Romaqua Group SA, unul dintre jucătorii importanți de pe piața apei minerale, berii și răcoritoarelor, își extinde capacitatea de producție la fabrica din Sebeș, județul Alba, scrie adevarul.ro. Intențiile reprezentanților societății sunt de a mări producția de bere cu [...]
În carul Campaniei ”Focus pe TEHNOLOGIE”, declanșată de agenția infoGROUP, Linde Gas a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, prestigioasa companie va fi reprezentată de domnul Attila Dienes– Manager pe Segmentul de Industrie Alimentară în cad [...]
Uleiul de palmier continuă să ocupe primul loc în clasamentul uleiurilor vegetale consumate pe glob. Producția mondială în anul de piață 2014/15 estimată la sfârșitul lunii decembrie 2014, de către Departamentul Agriculturii al SUA este de 62,8 milioane de tone, față de 59 de milioane de tone, în anul trecut.   Cel mai folosit din lume!   Acesta este uleiul cel mai folosit în lume, în special în numeroase preparat [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
Din cauza vânzărilor în accentuată scădere, la nivel mondial, numărul unu mondial în fast-food, McDonald's, a anunțat miercuri plecarea neașteptată a președintelui-director general Don Thompson, după un 2014 "negru", marcat de o scădere a vânzărilor, relatează AFP. Don Thompson va renunța la funcțiile de director general și președinte al Consiliului de Administrație "după 24 de ani de serviciu în companie", a anunțat grupul într-un comunicat. El va f [...]
În strânsă cooperare cu firma de procesare echipamente carne, Marel, Sealpac va prezenta o linie completă de procesare și ambalare carne de pasăre la expoziția Interpack din Düsseldorf, Germania, care va avea loc în luna mai, informează The Meat Site. Cea mai importantă parte a acestei linii sunt tăvile flexibile Sealpac A7, care sunt deosebit de potrivite pentru ambalarea unei game largi de de produse în diferite cantități. După etanșare, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN