Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare  turistică colective   în trimestrul IV 2016 a fost de 540,8 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1305,6 milioane lei.   


În anul 2016 numărul de  turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2469,9 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 5922,5 milioane lei. Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  nerezidenți  în  România  în  trimestrul  IV  2016  l‐a  reprezentat  afacerile,  participarea  la  congrese,  conferințe,  cursuri,  târguri  și  expoziții  (61,3%  din  numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  62,8% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (38,7%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,8%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități. 


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile  pentru cazare  (51,4%),  fiind  preferată  cazarea  cu  mic  dejun  inclus  (90,8%).  Cheltuielile  turiștilor  nerezidenți  în   restaurante  și  baruri  au  fost  de  18,2%,  iar  cele  pentru  cumpărături  au  reprezentat  10,3%.  Din  totalul  cheltuielilor  pentru  cumpărături  39,7%  au  reprezentat  cheltuielile  pentru  cumpărarea  de  cadouri  și  suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 35,0%.


Cheltuielile pentru  închirierea  de  autoturisme  au  avut  o  pondere  de  57,6%  din  totalul  cheltuielilor  pentru  transport,  iar  cheltuielile  pentru  acces  în  parcuri  de  distracții,  târguri,  cazinourui,  săli  de  jocuri  mecanice au  reprezentat 58,1% din totalul cheltuielilor pentru recreere.


Din  totalul  nerezidenților  sosiți  în  România,  52,4%  și‐au  organizat  sejurul  prin  agenții  de  turism,  iar  30,4% si‐au organizat singuri sejurul.   Principalul  mijloc  de  transport  utilizat  de  turiștii  nerezidenți  pentru  a  sosi  în  România  a  fost  avionul  (79,2% din numărul total de turiști). Autoturismele proprii au reprezentat 14,4%, urmate de autocare și  autobuze  cu  4,9%, alte mijloace  (  tren, ambarcațiuni  fluviale, autoturisme închiriate, motociclete etc.)  1,5%. 


Principalul motiv  al sejurului petrecut de  turiștii nerezidenți în România, în anul 2016 l‐a  reprezentat  afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (57,6% din numărul total de  turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  58,5% din total. 


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (42,4%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,4%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături,  evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități.

Alte articole recomandate:

LaDoiPasi, programul de franciză dezvoltat de către Metro Cash&Carry România, devine cea mai mare rețea de magazine de proximitate din țară, fiind reprezentată în fiecare județ din România. La doi ani de la lansarea pe piață, peste 700 de comercianți au adoptat acest model de business. În topul județelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPași se numără: Constanța, cu 47 de magazine operaționale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; București și Iași, cu [...]
  Îndulcitorii pe bază de stevia derivată din fermentație - fără plante de stevia - ar putea fi lansat cel mai devreme în 2016, susțin reprezentanții Evolva Holding SA, firma elvețiană care lucrează la această tehnologie împreună cu gigantul Cargill, informează Food Navigator. Cele două companii au lucrat împreună din martie 2013 pe tehnologii de fermentație pentru a produce glicozide derivate din steviol, compușii care dau frunzelor [...]
Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
Acțiunea declanșată de conducerea Poliției Române, în toată țara, în perioada premergătoare Paștelui, s-a soldat cu amenzi-record: peste 194.000 de sancțiuni, în valoare totală de 54.185.244 lei (echivalentul a peste 12 milioane de euro). Cele mai multe amenzi le-au încasat șoferii – 148.934, pentru infracțiuni la regimul circulației. Pe locul doi au fost scandalagii – 19.977, pentru încălcarea legii [...]
Țara noastră este singura din Uniunea Europeană (UE) care nu are o lege a apei îmbuteliate, a declarat, recent, pentru Bursa, Radu Dumitru, directorul general al Societății Naționale a Apelor Minerale. Totodată, domnia sa a precizat că apa de masă ( denumită generic pe etichete "de băut", "de masă" și "de izvor") a ajuns să dețină o cotă de 37% din piață: "Apele minerale trec prin aproape 100 de teste diferite pe an. În schimb, apa de masă, apa de băut sau apa de izvor su [...]
(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
Cei mai mari producători români din domeniul alimentar au făcut bani frumoși din agricultură, industria cărnii și a lactatelor sau în domeniul băuturilor și al dulciurilor. Averea totală a celor mai bogați români cu afaceri în domeniul alimentar ajunge la 3,5 miliarde de euro, potrivit TOP 300 Cei mai bogați români, realizat de revista Capital. Liderii pieței de carne Cei mai mulți milionari români cu afaceri în sectorul [...]
40 de restaurante, peste 4.000 de clienți și încasări brute de peste 200.000 de lei. Așa arată, în cifre, prima ediție românească a evenimentului ”Săptămâna Restaurantelor”, desfășurată în București între 16 și 23 mai. Majoritatea localurilor participante au raportat, pentru perioada respectivă, creșteri de cel puțin 20%, atât pentru încasări, cât și pentru numărul d [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN