Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare  turistică colective   în trimestrul IV 2016 a fost de 540,8 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1305,6 milioane lei.   


În anul 2016 numărul de  turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2469,9 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 5922,5 milioane lei. Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  nerezidenți  în  România  în  trimestrul  IV  2016  l‐a  reprezentat  afacerile,  participarea  la  congrese,  conferințe,  cursuri,  târguri  și  expoziții  (61,3%  din  numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  62,8% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (38,7%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,8%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități. 


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile  pentru cazare  (51,4%),  fiind  preferată  cazarea  cu  mic  dejun  inclus  (90,8%).  Cheltuielile  turiștilor  nerezidenți  în   restaurante  și  baruri  au  fost  de  18,2%,  iar  cele  pentru  cumpărături  au  reprezentat  10,3%.  Din  totalul  cheltuielilor  pentru  cumpărături  39,7%  au  reprezentat  cheltuielile  pentru  cumpărarea  de  cadouri  și  suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 35,0%.


Cheltuielile pentru  închirierea  de  autoturisme  au  avut  o  pondere  de  57,6%  din  totalul  cheltuielilor  pentru  transport,  iar  cheltuielile  pentru  acces  în  parcuri  de  distracții,  târguri,  cazinourui,  săli  de  jocuri  mecanice au  reprezentat 58,1% din totalul cheltuielilor pentru recreere.


Din  totalul  nerezidenților  sosiți  în  România,  52,4%  și‐au  organizat  sejurul  prin  agenții  de  turism,  iar  30,4% si‐au organizat singuri sejurul.   Principalul  mijloc  de  transport  utilizat  de  turiștii  nerezidenți  pentru  a  sosi  în  România  a  fost  avionul  (79,2% din numărul total de turiști). Autoturismele proprii au reprezentat 14,4%, urmate de autocare și  autobuze  cu  4,9%, alte mijloace  (  tren, ambarcațiuni  fluviale, autoturisme închiriate, motociclete etc.)  1,5%. 


Principalul motiv  al sejurului petrecut de  turiștii nerezidenți în România, în anul 2016 l‐a  reprezentat  afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (57,6% din numărul total de  turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  58,5% din total. 


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (42,4%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,4%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături,  evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități.

Alte articole recomandate:

Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deține în România businessul LaDorna achiziționat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piața locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informațiilor companiei. Aceasta este prima co­municare făcută de grupul fran­cez în ultimii 2-3 ani, pe­rioa­dă în care singurele infor­mații publice des­pre activi­tatea fran­cezilo [...]
(Mdeiafax) Britanicii au desemnat un whisky single malt, produs din orz germinat la o singura distilerie, din Japonia ca fiind cel mai bun din lume. Prestigiosul ghid britanic "Jim Murray's Whisky Bible" ("Biblia whisky-ului lui Jim Murray", n.r.) a desemnat, in premiera, un whisky produs in Japonia drept cel mai bun din lume. Yamazaki Single Malt Sherry Cask 2013 a fost descris ca fiind "consistent, sec, dar rotund ca o minge de biliard" de ghidul britanic, ce [...]
Compania Ingredion și-a extins gama de soluții din midon pentru brânză procesată și analoagă, astfel încât să poată satisface cererea crescută pentru brânza mai ieftină în regiunile emergente, cum ar fi Orientul Mijlociu și Africa de Nord, informează Dairy Reporter.   Corinna Faustmann, tehnolog principal al departamentului ingrediente pentru lactate la Ingredion Germania a declarat că consumul crescut de brânză procesată și [...]
Comerțul tradițional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu rețelele internaționale, care au reușit în mai puțin de șapte ani să mânânce 16% din cota de piață a micilor chioșcari, a alimentarelor și magazinelor de la parterul blocurilor.   Astfel, după primele luni din 2015 lanțurile de hi­per­marketuri, super­mar­keturi și celelalte re­țe­le moderne înclina­seră balanța comerțului în favoarea lor, cu o cotă de piață de [...]
  La această ediție a târgului internațional Indagra, noi, MICROCAT România și bunii noștri prieteni și colaboratori AQUA D&P TECHNOLOGIES, am hotărât să punem la aceiași masă cei mai buni specialiști în domeniul epurării apelor uzate. Vom analiza sistemul de operare si vă vom da soluția optimă chiar acolo la stand. Vă punem la dispoziție întreaga gamă de produse și servicii oferite iar specialiștii [...]
(Agerpres) Consumul mondial de pește s-a dublat practic între 1960 și 2012 grație acvaculturii, arată un raport al Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) publicat luni, transmite AFP. Potrivit FAO, consumul mondial de pește  a ajuns în 2012 la 19 kilograme pe cap de locuitor, față de 10 kilograme în 1960, în timp ce producția mondială a ajuns la 158 milioane tone în 2012, cu 10 milioane de tone mai mult decât în [...]
Producătorul de amidon Amylon Sibiu, care produce și marca de dulciuri Feleacul, și-a bugetat pentru acest an investiții de 7,6 milioane de lei în fabrica din Sibiu. Proiectul vizează modernizarea liniilor de fabricație Pufarin, a liniei de fabricare biscuiți, a celei de turtă dulce, dar și achiziția de calculatoare, a unei instalații de glazurare a ciocolatei sau a unei mașini de ambalat spaghete. Amylon Sibiu, compania din grupul Boro­mir care produce dulciurile Felea­cul, a [...]
Borsec, cel mai vândut brand de apă minerală de pe piața din România, contribuie cu mai mult de jumătate (56%) la cifra de afaceri a Romaqua Group, com­panie deținută de oamenii de afaceri Octavian Crețu și Nicolae Palfi, care ocupă poziția a treia pe piața băuturilor non-alcoolice după giganții străini Coca-Cola și Pepsi, informează Ziarul Financiar. Astfel, vânzările Borsec se ridică la 70-75 mil. euro, potrivit rezultatelor din 2012 ale companiei. Brandul de apă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN