Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare  turistică colective   în trimestrul IV 2016 a fost de 540,8 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1305,6 milioane lei.   


În anul 2016 numărul de  turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2469,9 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 5922,5 milioane lei. Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  nerezidenți  în  România  în  trimestrul  IV  2016  l‐a  reprezentat  afacerile,  participarea  la  congrese,  conferințe,  cursuri,  târguri  și  expoziții  (61,3%  din  numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  62,8% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (38,7%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,8%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități. 


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile  pentru cazare  (51,4%),  fiind  preferată  cazarea  cu  mic  dejun  inclus  (90,8%).  Cheltuielile  turiștilor  nerezidenți  în   restaurante  și  baruri  au  fost  de  18,2%,  iar  cele  pentru  cumpărături  au  reprezentat  10,3%.  Din  totalul  cheltuielilor  pentru  cumpărături  39,7%  au  reprezentat  cheltuielile  pentru  cumpărarea  de  cadouri  și  suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 35,0%.


Cheltuielile pentru  închirierea  de  autoturisme  au  avut  o  pondere  de  57,6%  din  totalul  cheltuielilor  pentru  transport,  iar  cheltuielile  pentru  acces  în  parcuri  de  distracții,  târguri,  cazinourui,  săli  de  jocuri  mecanice au  reprezentat 58,1% din totalul cheltuielilor pentru recreere.


Din  totalul  nerezidenților  sosiți  în  România,  52,4%  și‐au  organizat  sejurul  prin  agenții  de  turism,  iar  30,4% si‐au organizat singuri sejurul.   Principalul  mijloc  de  transport  utilizat  de  turiștii  nerezidenți  pentru  a  sosi  în  România  a  fost  avionul  (79,2% din numărul total de turiști). Autoturismele proprii au reprezentat 14,4%, urmate de autocare și  autobuze  cu  4,9%, alte mijloace  (  tren, ambarcațiuni  fluviale, autoturisme închiriate, motociclete etc.)  1,5%. 


Principalul motiv  al sejurului petrecut de  turiștii nerezidenți în România, în anul 2016 l‐a  reprezentat  afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (57,6% din numărul total de  turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând  58,5% din total. 


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l‐a reprezentat călătoriile în scop  particular  (42,4%  din  numărul  total  de  turiști  nerezidenți),  dintre  acestea  evidențiindu‐se  călătoriile  pentru  vacanțe  (61,4%).  Călătoriile  în  scop  particular  includ  călătoriile  pentru  vacanțe,  cumpărături,  evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte  activități.

Alte articole recomandate:

Romanian Business Consult (RBC), cel mai mare integrator de soluții IT pentru industria alimentară și de retail, mizează anul acesta pe majorarea afacerilor cu circa 10% ca urmare a orientării către noi verticale precum petrol și gaze, producția de componente auto și componente IT și a consolidării businessului din retail, noteaza Ziarul financiar. În primele nouă luni ale anului veniturile companiei au crescut cu 5% comparativ cu același interval din 2013, avansul situându-se deja [...]
Gigantul Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare din lume, a anunțat noi măsuri de scădere de costuri după ce profitul raportat în trimestrul al treilea din 2014 a scăzut cu 14% până la 2,11 miliarde de dolari de la 2,45 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut, scrie Reuters, remis de Magazinul Progresiv. Vânzările au scăzut ușor, de la 12 miliarde de dolari la 11,98 miliarde de dolari, deși mai mulț [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
(Agerpres) Toate unitățile care au beneficiat de perioada de tranziție acordată până la 31 decembrie 2013 pentru îmbunătățirea calității laptelui crud procesează acum numai lapte conform standardelor Uniunii Europene, se arată într-un comunicat al Autorității Naționale Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Potrivit Autorității, din totalul celor 64 unități de procesare a laptelui care au beneficiat de perioada de tranziție pentru a procesa lapte [...]
Expoziția internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante – ROMHOTEL (www.romhotel.ro) desfășurată între 12 și 15 noiembrie a reunit și la cea de-a 23-a ediție 70 de companii românești și străine care activează pe piața de HORECA, în calitate de producători și distribuitori de produse și servicii destinate industriei ospitalității. Au fost prezente firme care oferă atât soluții dedicate amenajării și dotării hotelurilor, [...]
Dupa patru ani consecutivi de expansiune, retailerul franco-belgian Cora Romania nu va mai deschide anul acesta cel doua noi hipermarketuri programate si anuntate initial in Brasov si Bucuresti. Planurile de extindere aferente anului in curs, anuntate inca din 2013, vizau inaugurarea proiectelor Victoria City din Bucuresti si a unui centru comercial in Brasov. Motivele amanarii celor doua deschiderii sunt diferite, de la caz la caz, si le vom detalia in cele ce urmeaza.   Cora detine un [...]
 Eliodor Apostolescu, Co-fondator PhoenixY, firma care produce si comercializeaza pufuletii Gusto, a declarat in cadrul Retail Arena ca, desi s-au facut pasi timizi, agricultura romaneasca se indreapta intr-o directie corecta si observa acest lucru din pozitia de antreprenor, care de 20 de ani trebuie sa obtina materia prima pentru pufuleti, malaiul. El a raspuns astfel unui comentariu din sala, care critica agricultorul roman printr-un citat din anii '80 al lui Marin Preda, si a dat [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN