Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii din România, a devenit Partener Premium al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.


Compania va fi reprezentată de domnul Președinte Radu Timiș, acela care conduce Grupul de firme Cris-Tim, precum și Asociația Română a Cărnii.


În această calitate, de proprietar al companiilor Cris-Tim, domnul Radu Timiș va susține în Ședința generală din dimineața zilei de 26 mai comunicarea cu titlul ”Cris-Tim, drumul spre succes”. În aceeași zi, la Masa rotundă cu titlul ”Fermieri și Procesatori-Slugi sau parteneri ai Lanțului de aprovizionare”, care va fi televizată în direct de postul Agro TV (partener media al evenimentului), domnul Radu Timiș va reprezenta AsociațiaRomână a Cărnii în dezbaterea care, cu siguranță, va fi cât se poate de furtunoasă.


Ca Partener Premium, participarea consistentă a companiei Cris-Tim va fi completată de standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea B2B-Expo. Potrivit domnului Radu Timiș, la stand vor fi expuse produse din carne din clasa Premium-Clean Label, lactate Mândruța, produse ready meal, dar și vinuri din podgoria proprie. Detalii și înscrieri la eveniment, pe www.meat-milk.ro/conferință.

Alte articole recomandate:

Floriol, lider în inovație pe piața de ulei îmbuteliat, își completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Floriol Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea-soarelui. Datorită conținutului natural de Omega 3 și Omega 6 care contribuie la menținerea concentrațiilor normale ale colesterolului din sânge, Floriol Vitality este recomandat persoanelor interesate de o dietă [...]
Standarde noi in agricultura, pentru fermieri si produsele acestora, ar putea deveni obligatorii in scurt timp, conform celor mai recente prevederi europene. Acestea au scopul de a spori transparenta si implicarea partilor interesate, fermieri si retaileri, pentru obtinerea si comercializarea unor produse sigure pentru consum in agricultura. Necesitatea certificarilor in acest sens este cu atat mai pregnanta cu cat marii retaileri le vor solicita celor care doresc sa le devina [...]
McDonald’s aduce războiul cafelei cu Starbucks direct în bucătăria consumatorilor. Cafeaua de la McDonald’s este unul dintre cele mai apreciate produse ale lanțului de fast-food, motiv pentru care americanii s-au gândit să o aducă și mai aproape de cumpărător, prin plasarea sa în supermarketuri, notează Quartz. Recent, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu gigantul Kraft Foods, prin care vrea să testeze introducerea brandului propriu [...]
(Agerpres) Muștarul comercializat pe piața românească are în conținut între 0 și 8 aditivi alimentari (E-uri), în timp ce aproape 45% din produsele studiate nu menționează pe etichetă conținutul de boabe sau de făină de muștar, potrivit rezultatelor unui proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate, derulat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPS România) [...]
După doi ani în care a luat o pauză de la rolul de antreprenor, cu care a cochetat încă de la 15 ani, lucrând în domenii precum distribuție sau cel imobiliar, Bogdan David a decis anul acesta să parieze pe un tip de business încă la început pe piața din România – conceptul de „coffee to go“. Împreună cu Raluca Pohrib, fostă corporatistă, dar și antreprenoare, a deschis prima locație a brandului Bicicleta Bio, o minicafenea p [...]
CHR Hansen Romania informează pe site-ul său că din partea pieței au existat de mult timp cerințe pentru îndeplinirea cerințelor specifice care apar la producerea brânzeturilor de tip Cașcaval sau Provolone.   Până în prezent, pentru producerea Cașcavalului, se foloseau culturi pentru mozzarella, dar acum, Chr. Hansen este mândru să lanseze cultura DVS® TCC-50. Această nouă cultură a fost concepută să îndeplinească [...]
Domnul Andrei Butaru, Președinte al ANSVSA, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se își va derula lucrările în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, domnul Butaru va prezenta ultimele acțiuni întreprinse de instituția pe care o conduce, dar va detalia cele mai importante informații legate d [...]
Specialiștii spun că trebuie să fim foarte atenți la ce scrie pe etichetă în momentul în care cumpărăm ceva. Pentru că a început maratonul cumpărăturilor de Paște, specialiștii avertizează să fim cumpătați în momentul în care intrăm în magazine. Aceștia susțin că etichetele sunt înșelătoare, iar cumpărătorii pot cădea foarte ușor în plasa comercianților. Etichetele și reclamele sunt două elemente esențiale care îi atrag pe oameni. Fie că [...]

 

meatmilk

testo
infoALIMENT MAGAZIN