Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii din România, a devenit Partener Premium al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.


Compania va fi reprezentată de domnul Președinte Radu Timiș, acela care conduce Grupul de firme Cris-Tim, precum și Asociația Română a Cărnii.


În această calitate, de proprietar al companiilor Cris-Tim, domnul Radu Timiș va susține în Ședința generală din dimineața zilei de 26 mai comunicarea cu titlul ”Cris-Tim, drumul spre succes”. În aceeași zi, la Masa rotundă cu titlul ”Fermieri și Procesatori-Slugi sau parteneri ai Lanțului de aprovizionare”, care va fi televizată în direct de postul Agro TV (partener media al evenimentului), domnul Radu Timiș va reprezenta AsociațiaRomână a Cărnii în dezbaterea care, cu siguranță, va fi cât se poate de furtunoasă.


Ca Partener Premium, participarea consistentă a companiei Cris-Tim va fi completată de standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea B2B-Expo. Potrivit domnului Radu Timiș, la stand vor fi expuse produse din carne din clasa Premium-Clean Label, lactate Mândruța, produse ready meal, dar și vinuri din podgoria proprie. Detalii și înscrieri la eveniment, pe www.meat-milk.ro/conferință.

Alte articole recomandate:

Producătorul de lactate Prodlacta din Brașov (sim­bol bursier PRAE), controlat de omul de afaceri moldovean Vla­dimir Jardan, a încheiat primul semestru cu afaceri de 18,1 mi­l. lei (4,1 mil. euro), în creștere cu 57% față de ru­lajul obținut în perioada similară a anului trecut, grație creș­terii veniturilor din vânzarea produselor finite. Compania și-a redus ușor pier­de­rile, care se plasează la puțin peste 4 mi­lioane de lei (900.000 [...]
Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   Iată, însă, [...]
Imperiul Marex Brăila, al doilea cel mai mare crescător de porci de pe piața locală, un grup controlat de familiile de antreprenori Moraru, Lupașcu și Preda, face primul pas spre faliment după ce administratorii judiciari au propus această măsură pe fondul lipsei de lichidități, transparență și ca urmare a gradului mare de îndatorare, informează editia de azi a ZfCorporate. Companiile Marex și Vegetal Trading, aflate în insolvență, au datorii cumulate ce depă­șesc 100 [...]
”Anul 2014 o sa fie unul interesant, cu schimbari si evenimente importante la nivel macroeconomic si politic, care vor influenta si industria lactatelor.”, a declarat Sorin Timuș, Directorul General al Hochlan România, pentru Revista Piața. ”Unele dintre principalele elemente care vor avea impact major asupra pietei sunt:Normarea stricta, impusa de Uniunea Europeana asupra materiei prime va genera fluctuatii in disponibilitatea acesteia pentru prelucrare, [...]
Cererea de produse bio din România este în creștere, urmând aceeași tendință înregistrată la nivelul Uniunii Europene. Oferta însă, cu toate că cifrele sunt încurajatoare în acest sens, nu acoperă necesarul intern, cu atât mai puțin cererea la export. În 2012, doar 2,1 la sută din suprafața agricolă utilizată a României a fost cultivată ecologic, comparativ cu 5,8 la sută, media în UE27. Și totuși, față de 2007, suprafețele [...]
Producătorul de carne de pasăre Ave Impex din Satu Mare, cu afaceri de 36 mil. euro, trimite la export o treime din producția totală de carne, cea mai mare piață fiind Franța. Acum patru ani Ave Impex livra în străi­nătate 11% din producție, iar procentul a crescut la 20% în 2012. Compania nu are în plan investiții noi pentru anul 2014 și nici extinderea rețelei de magazine proprii, care include 13 unități, dar vrea să mărească și mai mult exporturile, un motor important [...]
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a înregistrat o creștere ușoară de 6.4% în trimestrul al doilea din 2015, ajungând astfel la valoarea de 449 de milioane de euro. Atât sectorul telecom cât și electrocasnicele mari și electrocasnicele mici au avut o evoluție pozitivă, fiind singurele sectoare ce au contribuit la creșterea pieței. Cea mai surprinzătoare schimbare a venit însă din [...]
Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fos [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN