Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii din România, a devenit Partener Premium al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.


Compania va fi reprezentată de domnul Președinte Radu Timiș, acela care conduce Grupul de firme Cris-Tim, precum și Asociația Română a Cărnii.


În această calitate, de proprietar al companiilor Cris-Tim, domnul Radu Timiș va susține în Ședința generală din dimineața zilei de 26 mai comunicarea cu titlul ”Cris-Tim, drumul spre succes”. În aceeași zi, la Masa rotundă cu titlul ”Fermieri și Procesatori-Slugi sau parteneri ai Lanțului de aprovizionare”, care va fi televizată în direct de postul Agro TV (partener media al evenimentului), domnul Radu Timiș va reprezenta AsociațiaRomână a Cărnii în dezbaterea care, cu siguranță, va fi cât se poate de furtunoasă.


Ca Partener Premium, participarea consistentă a companiei Cris-Tim va fi completată de standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea B2B-Expo. Potrivit domnului Radu Timiș, la stand vor fi expuse produse din carne din clasa Premium-Clean Label, lactate Mândruța, produse ready meal, dar și vinuri din podgoria proprie. Detalii și înscrieri la eveniment, pe www.meat-milk.ro/conferință.

Alte articole recomandate:

Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
Ca urmare a investițiilor făcute în propriile lanțuri de desfacere, magazinele procesatorilor, dar și unele rețele independente românești de retail, devin tot mai puternice, în fața marilor lanțuri de magazine.   Astfel, în țară, lanțurile de magazine deținute de oameni de afaceri români amenință supremația marilor magazine. Românii au avantajul că sunt de mai mult timp pe piață, iar alimentele vândute sunt [...]
Importurile de carne și lapte-materie prima, alaturi de importurile de produse alimentare din carne si lapte, au crescut in ultima perioada intr-un ritm care a determinat plasarea celor doua sectoare pe marginea prapastiei.   Ultimele date oficiale, precum si luarile de pozitie ale oficialitatilor din Romania, impreuna cu cele ale reprezentantilor principalelor asociatii profesionale din Romania, atrag din ce in ce mai des atentia asupra necesitatii cresterii productiei interne dar, [...]
Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze. În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro. Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre [...]
(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) vrea să prelungească termenul pentru depunerea cererilor pentru subvenția pe motorină care a expirat pe 31 ianuarie pentru că s-au primit foarte puține solicitări. “Dintr-un total de 14.000 de cereri, doar 4.000 de beneficiari au reușit să vină să depună solicitări pentru decont. Am pus situația asta pe baza vremii care a fost în ultima perioadă, drept pentru care deja avem în minister (n.r. – MADR) o [...]
Interesul consumatorilor pentru produse naturale și sănătoase a crescut determinând creșterea consumului de sucuri de fructe și legume. La aceasta contribuie în mare măsură realizările din domeniul filtrării prin membrane, microfiltrarea și ultrafiltrarea, menite să înlocuiască filtrarea cu materiale filtrante care este costisitoare, nesănătoasă și poluantă. Pentru întârzierea colmatării membranei de ultrafiltrare, la obținerea sucurilor fără pulpă este benefică [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi