Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii din România, a devenit Partener Premium al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.


Compania va fi reprezentată de domnul Președinte Radu Timiș, acela care conduce Grupul de firme Cris-Tim, precum și Asociația Română a Cărnii.


În această calitate, de proprietar al companiilor Cris-Tim, domnul Radu Timiș va susține în Ședința generală din dimineața zilei de 26 mai comunicarea cu titlul ”Cris-Tim, drumul spre succes”. În aceeași zi, la Masa rotundă cu titlul ”Fermieri și Procesatori-Slugi sau parteneri ai Lanțului de aprovizionare”, care va fi televizată în direct de postul Agro TV (partener media al evenimentului), domnul Radu Timiș va reprezenta AsociațiaRomână a Cărnii în dezbaterea care, cu siguranță, va fi cât se poate de furtunoasă.


Ca Partener Premium, participarea consistentă a companiei Cris-Tim va fi completată de standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea B2B-Expo. Potrivit domnului Radu Timiș, la stand vor fi expuse produse din carne din clasa Premium-Clean Label, lactate Mândruța, produse ready meal, dar și vinuri din podgoria proprie. Detalii și înscrieri la eveniment, pe www.meat-milk.ro/conferință.

Alte articole recomandate:

Brandul de napolitane și înghețată JOE, una dintre cele mai bine vândute mărci românești de dulciuri, reprezintă 10% din cifra de afaceri a Nestlé România, înregistrând vânzări în jur de 16 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. În 2012, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 161 mil. euro, acestea fiind ultimele date financiare prezentate de Nestlé România, cel mai mare [...]
Analiza GfK contine cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o prognoza asupra cifrei de afaceri aferente retailului din spatiile comerciale pentru 2014 si tendintele in evolutia preturilor. "Unele trenduri foarte interesante continua [...]
  EFSA a respins recursul Clasado privind mențiunea de sănătate pentru prebioticele sale Bimuno, pentru a treia oară - dar firma britanică care produce nutrienți a promis să lupte și se prezinte din nou propunerea, informează Food Navigator. Agenția Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a respins cererea pentru cel mai recent element nutritiv al Casado, pentru care compania a depus propunerea in iunie. În această lună EFSA a transmis raspunsul [...]
Supremia Grup, unul dintre cei mai mari producatori de ingrediente pentru industria alimentara din Romania, a inaugurat vineri, 7 martie, al doilea magazin “Povesti cu condimente”, informeaza Magazin Progresiv.  Magazinul este situat in centrul comercial AFI Palace Cotroceni si gazduieste peste 200 de produse: condimente naturale, atat sub forma de seminte, cat si macinate, ierburi aromate, fructe confiate, amestecuri de condimente, ingrediente pentru patiserie, precum si [...]
Compania Microcat România are deosebita plăcere de a-si anunta prezența la cel mai mare eveniment expozițional de profil din România, Indagra 2014. La editia de anul acesta, noi Microcat România impreună cu partenerii nostri de la Aqua D&P Technologies am pregătit pentru dumneavoastră ultimele inovații în domeniul biotehnologiilor si protectiei mediului și vă asteptam la standul nostru cu numărul 34 din pavilionul C2, pentru a găsi impreună soluțiile [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
Lidl va investi 220 de milioane de lire (275 de milioane de euro) în extinderea în Marea Britanie, urmând să deschidă noi magazine de discount, să dezvolte portofoliul de produse proaspete și să creeze  2.500 de noi locuri de muncă. Planul prevede deschiderea a 20 de unități comerciale în următoarele nouă luni, ducând numărul total al magazinelor Lidl din Marea Britanie la 670 de unități. În privința locurilor de muncă, vor fi făcute noi angajări, [...]
Joi, 17 aprilie 2014, de la ora 11:00, va avea locCONFERINȚA DE LANSARE A CAMPANIEI DE REDUCERE A TVA LA CARNE ȘI PREPARATELE DIN CARNE la sediul Federației Naționale PRO AGRO (Bd. Carol I, nr. 6, et. 2, sector 3, București – lângă clădirea MADR). În aceeași zi va fi lansată și platforma on-line www.taietva.ro. Prin intermediul acesteia românii se pot implica direct în susținerea campaniei și pot urmări [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN