Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%).


În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie brută, a înregistrat o creștere cu 6,4% ca urmare a creșterilor înregistrate la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (15,5%), vânzările de produse nealimentare (5,8%) și la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (2,6%).

Alte articole recomandate:

Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Serviciul federal pentru supravegherea veterinară și fitosanitară din Rusia (Rosselhoznadzor) a anunțat restricționarea importurilor de fructe și legume din Polonia pe teritoriul Federației Ruse începând cu 1 august, a precizat astăzi un consilier al șefului Rosselhoznadzor, Aleksei Alekseenko, citat de RIA Novosti. 'Am luat decizia de a impune restricții practic restricții tuturor importurilor de fructe și legume din Polonia din cauza încălcărilor repetate de certificare și [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Antreprenorii români din agricultură trebuie să renunțe la a mai trimite la export materii prime și să înceapă să vândă în străinătate produse finite cu valoare adăugată mare, lucru ce nu poate să se întâmple atât timp cât nu există o strategie de dezvoltare a industriei zootehnice, consideră experții din acest domeniu, care au participat la conferința ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni”.   „Ar trebui [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]
In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi