Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro înregistrate în 2015, Romfood Trading vizează ca în 2017 să își îndeplinească dezideratul de a deveni un vector al schimbării în tendințele de consum ale românilor.


“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Sunt bucuros să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână!”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.


Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a însemnat, pentru Alfredo Seafood, încununarea a patru ani de cercetare și dezvoltare pe acest segment de piață.


O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic, fără glazură și fără tratamente cu polifosfați: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).


###


Romfood Trading este unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Florin Nistor și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât și în peste 300 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, anunta finalizarea extinderii fabricii din Falticeni, judetul Suceava. Extinderea cladirii de productie si birouri, inclusiv achizitia utilajelor performante, s-a ridicat la 1.000.000 de euro. Aceasta noua investitie aduce valoarea intregului complex Alevia la 2.000.000 de euro.   Unitatea Alevia, in care lucreaza 160 de angajati, atat in zona de productie, cat si in departamentul de vanzari, are o [...]
Nestle a deschis cea mai eficientă fabrică de lactate din punct de vedere al consumului de apă, în Mexic și declară că au un plan pentru reducerea consumului de apă în alte unități de procesare, informează Dairy Reporter. Activitățile din fabrica de lactate Nestle, Cero Aqua (”apă zero”) se desfășoară sub conceptul de a nu extrage niciun pic de apă din pânza freatică și folosind apa din lapte în timpul procesului de producer [...]
Radu Timiș, antreprenorul care a pus bazele producătorului de me­ze­­luri CrisTim acum două decenii, re­vine la conducerea executivă a afa­­ce­rii sale după o pauză de aproa­pe un an, interval în care afa­cerea a fost con­dusă direct de fostul mi­­nistru de fi­nanțe Gheorghe Pogea, care a și pă­răsit compania odată cu revenirea fon­datorului la cârma afaceri sale, anunță Ziarul financiar. „A fost o pauză d [...]
  Alegerea optimă a echipamentelor utilizate la procesarea cărnii este determinantă pentru eficientizarea fluxului tehnologic și a fiecărei afaceri în sine. În această ediție a infoALIMENT Magazin vă propunem câteva soluții de la companiile Bradley Technologies, Omcan și Fleetood.   Bradley Digital 6-Rack Meat Smoker   Fabricat de compania Bradley Technologies, echipamentul de afumare a produselor din carne Bradley Digital 6-Rack Meat [...]
De aceasta dată prezentăm diverse soluții tehnologice de procesare a cărnii, începând cu abatorizarea și continuând cu presarea, tumblerizarea sau injectarea. Abatoare G & G G. & G. Impianti proiectează, produce și instalează abatoare (suine, bovine, ovine), utilaje de prelucrare a cărnii și de depozitare cu un nivel ridicat al standardelor de calitate, în conformitate cu reglementările în vigoare. În paralel cu furnizarea [...]
Compania germană  a definitivat o tehnologie destinată produselor Clean label, în fapt, un instrument de referință pentru producția de făinuri și proteine din plante, denumită Ingredion Pulse. Vă prezentăm această tehnologie, utilizând datele furnizate de compania germană și publicate de FoodNavigator.   Calitatea de bază: 25 % proteină   Produsele care utilizează făinuri și proteine ”Pulse” pot fi formulate conform [...]
Procesatorul polonez de carne de pasăre Drobimex a anunțat că va investi aproape 31 de milioane de dolari pentru extinderea și modernizarea unităților sale de procesare din Polonia, anunțul fiind făcut de Klaus Roppel, CEO-ul companiei, informează Global Meat News. Drobimex operează în prezent două unități de procesare carne în două orașe din Polonia. Cele două unități angajează peste 680 de persoane. Roppel a declarat că investiția, [...]
În workshop-ul Fabrica de Lapte din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014, domnul Michal  Holdynski – Sef  al Departamentului  Cercetare si Dezvoltare  TEWES- BIS, din Polonia, a sustinut comunicarea cu titlul ”Solutii inovatoare aplicabile in Procesarea Laptelui”, in cadrul careia a prezenta cele mai noi produse si solutii ale companiei poloneze, dar si detalii despre activitatea companiei pe care o reprezintă si a firmei Legra [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN