Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro înregistrate în 2015, Romfood Trading vizează ca în 2017 să își îndeplinească dezideratul de a deveni un vector al schimbării în tendințele de consum ale românilor.


“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Sunt bucuros să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână!”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.


Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a însemnat, pentru Alfredo Seafood, încununarea a patru ani de cercetare și dezvoltare pe acest segment de piață.


O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic, fără glazură și fără tratamente cu polifosfați: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).


###


Romfood Trading este unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Florin Nistor și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât și în peste 300 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

În 2009, când criza începea să se resimtă puternic și în România, Alin și Alina Dolha, doi tineri din județul Mureș, abia puneau bazele unei mici afaceri de familie, într-un domeniu complet necunoscut – producție de săpunuri din plante și uleiuri naturale. Au pus „la bătaie“ circa 20.000 de euro pentru a-și dota atelierul din Reghin cu echipamente, pentru a achiziționa materia primă, a face stocuri, dar și pentru a testa produsele, iar [...]
Asociațiile de producători viticoli care au în proprietate și care exploatează minimum 100 de hectare de viță de vie nobilă ar putea primi de la statul român până la 80% din valoarea de investiție pentru înființarea și dezvoltarea combinatelor de vinificație. O propunere legislativă în acest sens a fost aprobată de Camera Deputaților din Comisia de agricultură cu o majoritate de 20 de voturi, iar inițiativa legislativă va ajunge în curând î [...]
Air Liquide Romania va participa în calitate de Partener la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, evenimant care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Compania Air Liquide Romania își va prezenta cele mai noi produse și servicii din domeniul gazelor industriale în standul pe care îl va organiza în cadrul secțiunii Expo.   Amintim că Air Liquide Romania [...]
Asemănătoare, la origini, cu o grăsime groasă (nealcoolică, dar foarte hrănitoare), berea este o băutură slab alcoolizată, a treia ca popularitate mondială, după apă și ceai. În prezent, 20.000 de sortimente de bere sunt produse în lume, folosindu-se 180 de modalități de îmbuteliere. Dintre acestea, berea normală, pils, amară, slab alcoolizată, neagră și crema de bere susțin topul.   De unde vine, încotro se îndreaptă?   Berea se înscrie [...]
O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
Maria Demetriad:   * Sub impactul crizei, tehnologiile ready meal se reinventează * Încrederea consumatorilor în ieșirea din criză e la cote scăzute * Piața românească în scădere * Presiune pe inginerii tehnologi Marii furnizori își dispută o piață măruntă Conform raportului Euromonitor, care a analizat piața de ready meal din România, datele primului trimestru confirmă faptul că românii nu sunt prea mari amatori de [...]
Grupul turc Acelik, proprietarul Arctic, vrea să transforme România în hub european de producție și export, astfel că are planuri să construiască și o a treia fabrică pe piața locală, spun sursele din piață. Turcii au deja o fabrică de frigidere și congelatoare la Găești și au anunțat o unitate de producție de mașini de spălat vase și rufe la Ulmi, în același județ, Dâmbovița. Cea de-a treia unitate de producție, ce ar urma să fie am­plasată tot la Ulmi, v [...]
În luna martie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut la ovine și caprine și păsări, iar la bovine și porcine au crescut.   Martie 2014 comparativ cu februarie 2014 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi