Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro înregistrate în 2015, Romfood Trading vizează ca în 2017 să își îndeplinească dezideratul de a deveni un vector al schimbării în tendințele de consum ale românilor.


“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Sunt bucuros să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână!”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.


Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a însemnat, pentru Alfredo Seafood, încununarea a patru ani de cercetare și dezvoltare pe acest segment de piață.


O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic, fără glazură și fără tratamente cu polifosfați: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).


###


Romfood Trading este unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Florin Nistor și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât și în peste 300 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele [...]
Prof. univ. dr. ing. Maria TURTOI Universitatea Dunărea de Jos din Galați:   Laptele de capră are câteva avantaje în comparație cu laptele de vacă: este mai puțin alergen, omogenizat natural, mai ușor digerabil, produce mult mai rar intoleranță la lactoză și este superior din punct de vedere biochimic și termodinamic. Consumat de mii de ani, revine în atenția omului și este tot mai apreciat, fiind folosit atât proaspăt, cât și sub forma multor produse [...]
Unul dintre standurile cele mai vizitate ale targului BioFach este cel al firmei germane Kote, furnizoare de tehnologie de distilare in vederea productiei de bauturi alcoolice. Particularitatea acestei tehnologii este aceea ca toate utilajele sunt fabricate manual, potrivit vechilor tehnologii pastrate de la vechii mestesugari din Germania. Kote a reusit sa atraga oameni de afaceri din domeniul productiei de bauturi spirtoase prin prezentarea la stand a unor unitati de distilare, necesare in [...]
Procesatorii de carne din România au făcut exporturi în primele nouă luni ale anului de 82 de milioane de euro, în creștere cu o treime față de perioada similară anterioară, 99% din valoarea livrărilor fiind concentrată pe spațiul intra-comunitar, potrivit datelor Eurostat. Exporturile de preparate din carne sunt și un record al ultimilor zece ani. Marele boom a venit în ultimii șapte ani, în acest interval afacerile din străinătate ale procesatorilo [...]
Prezentă în calitate de Partener Premium la cea de-a patra ediție a EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk, GEA Group Aktiengesellschaft va prezenta în cadrul workshop-ului din ziua de 3 iunie, LAPTE-Procesatori, cele mai moderne tehnologii de procesare a laptelui.   Reprezentanții companiei vor detalia informații despreseparatoare Westfalia, valve din gama D-tec și dispozitive de optimizare și control di [...]
Lactag, unul dintre cei mai mari producatori de lapte si branzeturi din sudul tarii, a lansat la inceputul anului 2014 un nou produs – laptele ESL(Extended Shelf Life), ambalat in cutie tetrapack de 1litru, anunta compania intr-un comunicat. Tehnologia de prelucrare ESL  presupune tratarea laptelui la temperaturi foarte inalte, reducand astfel nivelul de micro-organisme care se dezvolta in lapte si prelungind termenul de valabilitate al acestuia pana la 30 de zile. Laptele ESL [...]
Alexandru Peligrad:   Producția totală de fructe de pădure a României, obținută de pe suprafețe cultivate s-a cifrat în ultimii zece ani la circa 26.000-27.000 tone anual, cu un maximum înregistrat în 2006 (28.500 tone) și un minimum înregistrat în 2007 (de 23.300 tone), deși, față de anul 2006, suprafața cultivată crescuse cu 341 ha, se arată în Studiul ”Potențialul de export al României – Fructe de pădure” realizat d [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Produsele de caramelaj intră în categoria produselor zaharoase, care include un larg sortiment de alimente, caracterizate printr-un conținut ridicat de zahăr solubil (glucoză, zaharoză), aspect atrăgător, gust dulce, arome plăcute și valoare energetică ridicată (circa 400 kcal/100 g). Sunt totodată produse care conțin vitamine (vitamina A, tocoferol, acid ascorbic, rivoflavină) și minerale (sodiu, potasiu, calciu).   Tehnologia și controlu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi