Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro înregistrate în 2015, Romfood Trading vizează ca în 2017 să își îndeplinească dezideratul de a deveni un vector al schimbării în tendințele de consum ale românilor.


“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Sunt bucuros să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână!”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.


Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a însemnat, pentru Alfredo Seafood, încununarea a patru ani de cercetare și dezvoltare pe acest segment de piață.


O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic, fără glazură și fără tratamente cu polifosfați: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).


###


Romfood Trading este unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Florin Nistor și lansat în anul 2013. Datorită experienței și relațiilor internaționale cu marii producători de pește din lume, dar și al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate și de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța și București, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât și în peste 300 de magazine de comerț tradițional.

Alte articole recomandate:

Dupa primul an de exploatare a fabricii de zahar Ludus din judetul Mures, grupul francez Tereos a raportat o crestere a afacerilor de 48 de milioane de euro ca urmare a integrarii companiei romanesti. Cifra se refera la anul fiscal 2013/2014 care acopera perioada 1 apr. 2013 – 31 mar. 2014. In raportul financiar se mai mentioneaza faptul ca grupul a reusit sa majoreze randamentul productiei de sfecla de zahar in Romania, “ceea ce confirma potentialul agricol al fabricii din [...]
Utilajul de porționat cu cap dublu LPG 208, este noua propunere a companiei Vemag, după cum notează GlobalMeat. Echipamentul este proiectat pentru a răspunde necesităților tehnologice pentru o foarte corectă porționare, legare/agățare sau tăiere a cârnaților, putând fi utilizat indiferent de tipul de membrane (naturale, colagen, celuloză).   Gama de calibrare este largă, acoperind intervalul de 13-40 mm, rata de completare fiind de până la 4.400 kg/oră (pentru [...]
În 2009, când criza începea să se resimtă puternic și în România, Alin și Alina Dolha, doi tineri din județul Mureș, abia puneau bazele unei mici afaceri de familie, într-un domeniu complet necunoscut – producție de săpunuri din plante și uleiuri naturale. Au pus „la bătaie“ circa 20.000 de euro pentru a-și dota atelierul din Reghin cu echipamente, pentru a achiziționa materia primă, a face stocuri, dar și pentru a testa produsele, iar [...]
Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele [...]
(Comunicat) Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Petre Daea, s-a întâlnit cu Ambasadorul Statului Qatar, Abdulla Nasser A. Alhemaidi și cu o delegație de oameni de afaceri din această țară, interesați să dezvolte relațiile de colaborare româno-qatareze în sfera domeniului agriculturii și dezvoltării rurale. În acest sens, oaspeții din Qatar și-au manifestat dorința de a deschide o societate comercială [...]
Compania GoodMills (fosta Titan), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor de panificație, se va diviza parțial în două societăți, una purtând același nume, și cealaltă - Frozen Bakery Products SA, pe care se vor transfera activitățile de producție a produselor de panificație con­ge­lată, conform unui pro­iect al companiei apărut în Monitorul Oficial.   GoodMills reali­zează pâine proas­pătă, produse de pa­tiserie, dar ș [...]
Aluatul fraged, un aluat nedospit, este format dintr-o masă compactă, densă, care devine fraged-sfărâmicios, după coacere. Din punct de vedere caloric, are valoare energetică ridicată, datorită glucidelor din zahăr și amidonului din făină. Pe lângă materiile prime cu valoare energetică, în compoziția aluatului fraged intră proteinele din ouă și lapte.   Caracteristici generale   Preparatele de cofetărie au la bază aluaturi modelate ca atare sau în asociere [...]
Lactag, unul dintre cei mai mari producatori de lapte si branzeturi din sudul tarii, a lansat la inceputul anului 2014 un nou produs – laptele ESL(Extended Shelf Life), ambalat in cutie tetrapack de 1litru, anunta compania intr-un comunicat. Tehnologia de prelucrare ESL  presupune tratarea laptelui la temperaturi foarte inalte, reducand astfel nivelul de micro-organisme care se dezvolta in lapte si prelungind termenul de valabilitate al acestuia pana la 30 de zile. Laptele ESL [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN