Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Între 19 și 21 martie 2017, la Dusseldor, se va ține ProWein, cel mai important târg dedicat vinului și vinificației. Sub titlul "To Another Great Year", ProWein va reuni la această ediție 6.300 de expozanți din cele mai relevante podgorii din lume (în total 295) și o selecție de aproximativ 400 de varietăți de băuturi spirtoase. Bogăția și varietatea licorilor care vor fi prezentate se regăsește din plin și în programul evenimentelor și saloanelor speciale, după cum urmează:


Degustări pentru vizitatori


Zona principală de degustări | Central Tasting Area by MUNDUS VINI o găsiți în Hala 17, în zona hașurată alb-roșu. Aici sunt oferite spre degustare și analiză aproape 500 de sortimente din întreaga lume. În afara zonei MUNDUS VINI, aproape toți expozanții organizează în standurile proprii sau în locuri special semnalizate din centrul expozițional evenimente mai deosebite, în fiecare zi de târg. Ele sunt popularizate direct de expozanții înșiși.

Special Show "Organic World"


În această secțiune veți găsi aproximativ 30 de producători și asociații ale acestora, majoritatea din Europa.

"Route U.S.A."


În acest al doilea an de la introducerea sa, Route U.S.A. este un program dedicat expozanților internaționali care își caută distribuitori în Statele Unite ale Americii, precum și vizitatorilor americani potențial interesați de un parteneriat cu aceștia. Logo-ul, în două variante de culoare, va fi afișat la nivelul solului, în fața standurilor expozanților participanți în program.


"Same But Different" - Inovați, nu copiați.


Zece companii, selectate de un juriu dintr-un număr mult mai mare de participanți, vă vor prezenta soluții inedite pentru producție sau marketing. Zona "Same But Different" este amenajată în Hala 16 și are 140 de metri pătrați. Găsiți aici expozanții actualei ediții cu prezentările lor, dar și pe aceia din 2016.

Champagne Lounge


Licori vintage de excepție oferite de peste 40 de Champagne houses și încă 150 de mărci exclusiviste vă așteaptă, la ProWein 2017, în Hala 12.

Packaging & Design


Ajunsă la a treia ediție, secțiunea specială din Hala 13 prezintă accesorii pentru închidere/sigilare, soluții pentru ambalare,recipiente și etichete cu design special pentru vinuri și spirtoase, toate acestea pe o suprafață totală de peste 300 de metri pătrați.

FIZZ Lounge


Combinații cu savori surpinzătoare, tendințele în prepararea cocktail-urilor, demonstrații și degustări veți găsi în Hala 12, acolo unde barmani renumiți vă așteaptă cu "Spirits & More: Exclusive Cocktails with Coffee, Wine and Craft Beer".

ProWein Forum


Numeroase prezentări, discuții de tip masă rotundă și workshop-uri vor fi găzduite de două zone speciale din Halele 10, respectiv 13.


"ProWein goes City"


Seara, după târg, cele mai multe localuri din oraș invită la o multitudine de întâlniri ce au legătură cu vinul: degustări, expoziții, evenimente cu caracter artistic, bottle parties. Temele sunt foarte sugestive: Wine & Travel, Experience Australia, Riesling meet Fish, Bring your own bottle, Vini d'Italia. Broșura o puteți descărca de aici.

Alte articole recomandate:

Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
Crezi ca un design de ambalaj te poate face sa cumperi un anumit produs? Poate ca nu, daca aruncam o privire in supermarket la raionul de lactate. O categorie in care nici un producator nu s-a aventurat pana la acest moment sa propuna ceva iesit din comun, atipic pentru piata din Romania. Fiecare (re)lansare a adus in fata publicului modificari la nivel grafic, insa nici un brand nu a avut curajul sa propuna o forma de ambalaj spectaculoasa. Nu este consumatorul roman pregatit pentru o [...]
Producătorii de lapte din România vor trebui să menționeze pe ambalajele produselor lactate procentul de lapte praf, iar mențiunea „lapte românesc” va putea fi făcută doar pentru laptele provenit de la vacile din România, nu și la cel importat, arată Legea etichetării laptelui, votată ieri în Camera Deputaților.   „Legea privind stabilirea unor măsuri suplimentare obligatorii pentru etichetarea laptelui proaspăt pentru con­sum și a produselor [...]
Checuri comercializate sub marca grupului Carrefour din Argentina cu mențiunea "cocaină: 12 grame" în lista de ingrediente ce figurează pe etichetă au declanșat o avalanșă de reacții ironice pe rețelele de socializare, relatează AFP. Grupul francez, care numără peste 500 de magazine în Argentina, și-a prezentat scuze, deplângând o "glumă de prost gust" din partea unui angajat al unui furnizor al lanțului. "De la Carrefour Argentina vrem să liniștim clienții noștri, [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
Industria de ambalaje germană va crește cu o rată anuală de 1,05% (în funcție de volum) până în 2017, iar ambalajele din sticlă fragilă vor cunoașteo scădere de 0,36% pe an. Potrivit unui raport recent, intitulat ”Cele mai recente tendințe ale pieții ambalajelor cu amănuntul” aceste tendințe sunt cauzate de îmbătrânirea populației și de greutatea cu care, de pildă, sunt desfăcute clasicele cutii de conserv [...]
De câteva sute de ani, vinul se îmbuteliază în recipiente din sticlă incoloră sau colorată, cu forme și capacități variate. La începuturi, buteliile din sticlă erau masive întrucât erau obținute prin suflare manuală, astfel că erau groase și adesea mai grele decât conținutul. De câteva decenii, butelia din sticlă cu volumul de 750 ml a devenit unitatea standard în industria vinului pentru caracterizarea vânzărilor. Forma clasică a [...]

 

testo
infoALIMENT MAGAZIN