Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Între 19 și 21 martie 2017, la Dusseldor, se va ține ProWein, cel mai important târg dedicat vinului și vinificației. Sub titlul "To Another Great Year", ProWein va reuni la această ediție 6.300 de expozanți din cele mai relevante podgorii din lume (în total 295) și o selecție de aproximativ 400 de varietăți de băuturi spirtoase. Bogăția și varietatea licorilor care vor fi prezentate se regăsește din plin și în programul evenimentelor și saloanelor speciale, după cum urmează:


Degustări pentru vizitatori


Zona principală de degustări | Central Tasting Area by MUNDUS VINI o găsiți în Hala 17, în zona hașurată alb-roșu. Aici sunt oferite spre degustare și analiză aproape 500 de sortimente din întreaga lume. În afara zonei MUNDUS VINI, aproape toți expozanții organizează în standurile proprii sau în locuri special semnalizate din centrul expozițional evenimente mai deosebite, în fiecare zi de târg. Ele sunt popularizate direct de expozanții înșiși.

Special Show "Organic World"


În această secțiune veți găsi aproximativ 30 de producători și asociații ale acestora, majoritatea din Europa.

"Route U.S.A."


În acest al doilea an de la introducerea sa, Route U.S.A. este un program dedicat expozanților internaționali care își caută distribuitori în Statele Unite ale Americii, precum și vizitatorilor americani potențial interesați de un parteneriat cu aceștia. Logo-ul, în două variante de culoare, va fi afișat la nivelul solului, în fața standurilor expozanților participanți în program.


"Same But Different" - Inovați, nu copiați.


Zece companii, selectate de un juriu dintr-un număr mult mai mare de participanți, vă vor prezenta soluții inedite pentru producție sau marketing. Zona "Same But Different" este amenajată în Hala 16 și are 140 de metri pătrați. Găsiți aici expozanții actualei ediții cu prezentările lor, dar și pe aceia din 2016.

Champagne Lounge


Licori vintage de excepție oferite de peste 40 de Champagne houses și încă 150 de mărci exclusiviste vă așteaptă, la ProWein 2017, în Hala 12.

Packaging & Design


Ajunsă la a treia ediție, secțiunea specială din Hala 13 prezintă accesorii pentru închidere/sigilare, soluții pentru ambalare,recipiente și etichete cu design special pentru vinuri și spirtoase, toate acestea pe o suprafață totală de peste 300 de metri pătrați.

FIZZ Lounge


Combinații cu savori surpinzătoare, tendințele în prepararea cocktail-urilor, demonstrații și degustări veți găsi în Hala 12, acolo unde barmani renumiți vă așteaptă cu "Spirits & More: Exclusive Cocktails with Coffee, Wine and Craft Beer".

ProWein Forum


Numeroase prezentări, discuții de tip masă rotundă și workshop-uri vor fi găzduite de două zone speciale din Halele 10, respectiv 13.


"ProWein goes City"


Seara, după târg, cele mai multe localuri din oraș invită la o multitudine de întâlniri ce au legătură cu vinul: degustări, expoziții, evenimente cu caracter artistic, bottle parties. Temele sunt foarte sugestive: Wine & Travel, Experience Australia, Riesling meet Fish, Bring your own bottle, Vini d'Italia. Broșura o puteți descărca de aici.

Alte articole recomandate:

Prin forma sa, ambalajul Tetra Brik Aseptic 250 Base Crystal oferă oportunități de diferențiere la raft a mărcilor Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat lansarea noului ambalajului Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal, care se remarcă prin două laterale în formă de cristal, oferind astfel mai multe posibilități de diferențiere grafică la raft a produselor alimentare. “Deoarece [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
PET-urile au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic, informează Ziarul Financiar.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale.   O altă [...]
Se știe că ambalarea prin vacuumare aduce numeroase beneficii, în special legate de mărirea termenului de garanție a produselor. Nu mai puțin importante sunt beneficiile legate de depozitare și transport dar și cele legate de expunerea produselor în rafturile prevăzute cu frig ale magazinelor. Ultimele soluții propuse de compania UltraSource sunt de referință, la nivel mondial, după cum notează FoodPackaging. Ultravac 225 este un chipament de [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează. Schimbarea este reflectată atât la nivelul ambalajului, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru și va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome: portocale, mere, piersici, roșii și pere. Noul ambalaj PET transparent este mai ușor de folosit datorită formei și le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conținutu [...]
Utilizarea etichetelor care oferă informații suplimentare privind țara de origine a cărnii și a animalului de la care provine aceasta, în afară de implicarea unor costuri suplimentare, poate deveni și un instrument de “luptă” în războiul economic, bazat cel mai adesea în ultimii ani pe zvonistică, ne-a declarat George Horoi, președintele grupului Agricola Bacău, unul dintre principalii producători de preparate din carne din țară. “Răspândirea unu [...]
Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN