Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Între 19 și 21 martie 2017, la Dusseldor, se va ține ProWein, cel mai important târg dedicat vinului și vinificației. Sub titlul "To Another Great Year", ProWein va reuni la această ediție 6.300 de expozanți din cele mai relevante podgorii din lume (în total 295) și o selecție de aproximativ 400 de varietăți de băuturi spirtoase. Bogăția și varietatea licorilor care vor fi prezentate se regăsește din plin și în programul evenimentelor și saloanelor speciale, după cum urmează:


Degustări pentru vizitatori


Zona principală de degustări | Central Tasting Area by MUNDUS VINI o găsiți în Hala 17, în zona hașurată alb-roșu. Aici sunt oferite spre degustare și analiză aproape 500 de sortimente din întreaga lume. În afara zonei MUNDUS VINI, aproape toți expozanții organizează în standurile proprii sau în locuri special semnalizate din centrul expozițional evenimente mai deosebite, în fiecare zi de târg. Ele sunt popularizate direct de expozanții înșiși.

Special Show "Organic World"


În această secțiune veți găsi aproximativ 30 de producători și asociații ale acestora, majoritatea din Europa.

"Route U.S.A."


În acest al doilea an de la introducerea sa, Route U.S.A. este un program dedicat expozanților internaționali care își caută distribuitori în Statele Unite ale Americii, precum și vizitatorilor americani potențial interesați de un parteneriat cu aceștia. Logo-ul, în două variante de culoare, va fi afișat la nivelul solului, în fața standurilor expozanților participanți în program.


"Same But Different" - Inovați, nu copiați.


Zece companii, selectate de un juriu dintr-un număr mult mai mare de participanți, vă vor prezenta soluții inedite pentru producție sau marketing. Zona "Same But Different" este amenajată în Hala 16 și are 140 de metri pătrați. Găsiți aici expozanții actualei ediții cu prezentările lor, dar și pe aceia din 2016.

Champagne Lounge


Licori vintage de excepție oferite de peste 40 de Champagne houses și încă 150 de mărci exclusiviste vă așteaptă, la ProWein 2017, în Hala 12.

Packaging & Design


Ajunsă la a treia ediție, secțiunea specială din Hala 13 prezintă accesorii pentru închidere/sigilare, soluții pentru ambalare,recipiente și etichete cu design special pentru vinuri și spirtoase, toate acestea pe o suprafață totală de peste 300 de metri pătrați.

FIZZ Lounge


Combinații cu savori surpinzătoare, tendințele în prepararea cocktail-urilor, demonstrații și degustări veți găsi în Hala 12, acolo unde barmani renumiți vă așteaptă cu "Spirits & More: Exclusive Cocktails with Coffee, Wine and Craft Beer".

ProWein Forum


Numeroase prezentări, discuții de tip masă rotundă și workshop-uri vor fi găzduite de două zone speciale din Halele 10, respectiv 13.


"ProWein goes City"


Seara, după târg, cele mai multe localuri din oraș invită la o multitudine de întâlniri ce au legătură cu vinul: degustări, expoziții, evenimente cu caracter artistic, bottle parties. Temele sunt foarte sugestive: Wine & Travel, Experience Australia, Riesling meet Fish, Bring your own bottle, Vini d'Italia. Broșura o puteți descărca de aici.

Alte articole recomandate:

Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
La inceputul acestei luni, specialisti romani, dar si din Grecia, Italia, Polonia, Rusia, Austria, Germania, Anglia, Franta, Suedia si Elvetia., au efectuat o vizita de lucru la BFR Groupe, care este formata la ora actuala din mai multe divizii:Ermatec, Euro.Cri, Latinpack, Lassoudry. In cadrul acestui proiect care a vizat familiarizarea cu toate utilajele/echipamentele/masinile grupului BFR, vizitatorii au facut cunostinta cu presedintele grupului Eric Brule si directorii generali ai celor 4 [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]
Ambalajul inteligent a avut un drum lung de străbătut, de la simplele indicații și până la pungile de pentru snack-uri care pot detecta șoferii corecți sau sticlele de bere care pot dansa pe muzică. Însă, tot mai multe companii investesc în etichete inteligente, pentru a conecta brandurile cu tehnologia. Piața globală va crește Având potențialul de a îmbunătăți logistica, de a aduna informații despre lanțul de [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Piața apelor îmbuteliate, care a consemnat o scădere în volum în prima parte a anului din cauza vremii nefavorabile și a puterii de cumpărare scăzute, devine din ce în ce mai „aglomerată“ din cauza ambalajelor mari, de cinci litri sau chiar mai mari care atrag de cele mai multe ori românii datorită prețului mai scăzut per litru. „La nivel total – băuturi răcoritoare și apă îmbuteliată - remarcăm în primul trimestru o tendință de [...]
Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN