Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Între 19 și 21 martie 2017, la Dusseldor, se va ține ProWein, cel mai important târg dedicat vinului și vinificației. Sub titlul "To Another Great Year", ProWein va reuni la această ediție 6.300 de expozanți din cele mai relevante podgorii din lume (în total 295) și o selecție de aproximativ 400 de varietăți de băuturi spirtoase. Bogăția și varietatea licorilor care vor fi prezentate se regăsește din plin și în programul evenimentelor și saloanelor speciale, după cum urmează:


Degustări pentru vizitatori


Zona principală de degustări | Central Tasting Area by MUNDUS VINI o găsiți în Hala 17, în zona hașurată alb-roșu. Aici sunt oferite spre degustare și analiză aproape 500 de sortimente din întreaga lume. În afara zonei MUNDUS VINI, aproape toți expozanții organizează în standurile proprii sau în locuri special semnalizate din centrul expozițional evenimente mai deosebite, în fiecare zi de târg. Ele sunt popularizate direct de expozanții înșiși.

Special Show "Organic World"


În această secțiune veți găsi aproximativ 30 de producători și asociații ale acestora, majoritatea din Europa.

"Route U.S.A."


În acest al doilea an de la introducerea sa, Route U.S.A. este un program dedicat expozanților internaționali care își caută distribuitori în Statele Unite ale Americii, precum și vizitatorilor americani potențial interesați de un parteneriat cu aceștia. Logo-ul, în două variante de culoare, va fi afișat la nivelul solului, în fața standurilor expozanților participanți în program.


"Same But Different" - Inovați, nu copiați.


Zece companii, selectate de un juriu dintr-un număr mult mai mare de participanți, vă vor prezenta soluții inedite pentru producție sau marketing. Zona "Same But Different" este amenajată în Hala 16 și are 140 de metri pătrați. Găsiți aici expozanții actualei ediții cu prezentările lor, dar și pe aceia din 2016.

Champagne Lounge


Licori vintage de excepție oferite de peste 40 de Champagne houses și încă 150 de mărci exclusiviste vă așteaptă, la ProWein 2017, în Hala 12.

Packaging & Design


Ajunsă la a treia ediție, secțiunea specială din Hala 13 prezintă accesorii pentru închidere/sigilare, soluții pentru ambalare,recipiente și etichete cu design special pentru vinuri și spirtoase, toate acestea pe o suprafață totală de peste 300 de metri pătrați.

FIZZ Lounge


Combinații cu savori surpinzătoare, tendințele în prepararea cocktail-urilor, demonstrații și degustări veți găsi în Hala 12, acolo unde barmani renumiți vă așteaptă cu "Spirits & More: Exclusive Cocktails with Coffee, Wine and Craft Beer".

ProWein Forum


Numeroase prezentări, discuții de tip masă rotundă și workshop-uri vor fi găzduite de două zone speciale din Halele 10, respectiv 13.


"ProWein goes City"


Seara, după târg, cele mai multe localuri din oraș invită la o multitudine de întâlniri ce au legătură cu vinul: degustări, expoziții, evenimente cu caracter artistic, bottle parties. Temele sunt foarte sugestive: Wine & Travel, Experience Australia, Riesling meet Fish, Bring your own bottle, Vini d'Italia. Broșura o puteți descărca de aici.

Alte articole recomandate:

Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde [...]
Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
(Agerpres) Un tânăr cercetător clujean, care a inventat un ambalaj antimicrobian produs din extracte din carapacea melcilor, alge și alte ingrediente naturale, este primul român care primește premiul ”Danubius Young Scientist Award 2014”. Premiul i-a fost acordat clujeanului Dan Vodnar pentru vizibilitate internațională în ceea ce privește munca sa. Una dintre invențiile premiate ale tânărului, care este cercetător la Universitatea de Științe Agricole ș [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, mizează pe o creștere cu 10% a capacității de pro­ducție după ce va finaliza în această toamnă o investiție într-o nouă mașină de produs cutii din carton ondulat  În prezent, capacitatea de producție a fabricii Ecopack din Ghim­bav este de aproximativ 100 mil. mp de carton ondulat pe an.  „Investițiile totale vor fi de circa 1 milion de euro și [...]
Producătorul de ambalaje din carton Eco­pack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afa­ceri Vladimir Cohn, spune că producția de carton on­­dulat a crescut cu 4-5% în 2013 față de anul an­terior, datorită exporturilor de ambalaje în Ungaria, Re­publica Moldova, Bulgaria și Grecia.   Potrivit celor mai recente date de la Patronatul Industriei de Celu­loză și Hârtie Rompap, producția de ambalaje de carton ondulat a fost în creștere cu 5,9% [...]
Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează. Schimbarea este reflectată atât la nivelul ambalajului, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru și va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome: portocale, mere, piersici, roșii și pere. Noul ambalaj PET transparent este mai ușor de folosit datorită formei și le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conținutu [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentr [...]

 

testo

testo
infoALIMENT MAGAZIN