Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times.


Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă i-a determinat pe consumatori să caute alternative mai ieftine.


Prețurile codului islandez au avansat cu 1% față de anul trecut. Din cauza neînțelegerilor dintre sindicatul pescarilor din Islanda și asociația proprietarilor de vase, vasele de pescuit au rămas în porturile din Islanda din decembrie.


Prețurile codului islandez ar putea crește în continuare în acest an. „Vârful sezonului de pescuit de cod din Islanda este cuprins între februarie și aprilie, ceea ce înseamnă că întârzierile actuale legate de activitatea de pescuit ar putea limita oferta în restul anului“, arată Michael Liberty, analist la Mintec.

Alte articole recomandate:

Industria băuturilor alcoolice este cea mai dezvoltată și mai răspândită dintre toate ramurile industriei alimentare, veniturile anuale obținute din acest domeniu fiind fabuloase. Indiferent de felul lor, băuturile alcoolice se consumă pe tot mapamondul și în toate cercurile sociale. Din acest motiv, deși etapele tehnologice de bază ale obținerii băuturilor pe bază de alcool etilic sunt aceleași, an de an apar noi și noi arome inovatoare al căror scop este de a oferi tuturor [...]
Cele mai importante companii romanesti care detin activitati in comert au obtinut rezultate mai bune in 2013 decat in anul precedent. Astfel, 15 din primele 25 de companii cu afaceri in retail au consemnat o crestere a afacerilor si tot atatea au obtinut un avans al profitului sau au trecut pe profit. Astfel, potrivit unei analize efectuata de Progresiv, in 2013, cel mai dinamic retailer independent a fost Lactag din judetul Arges. Afacerea s-a dezvoltat cu rapiditate din vara lui 2012, cand a [...]
Vânzările Cora Drive Lujerului, prima platformă de ridicare a cumpărăturilor cu mașina personală din România, s-au ridicat la peste 2 milioane de lei (circa 400.000 de euro) în primul an de funcționare, a declarat Claudia Mirică, directorul hypermarketului Cora Lujerului, potrivit www.magazinulprogresiv.ro Ofcialul companiei a precizat că vânzările hypermarketului Cora Lujerului au rămas stabile în 2014, nu au crescut, dar nici nu au scăzut, în condițiile [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat: ”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până [...]
Producătorul turc de lactate Sutaș, care a achiziționat anul trecut fosta fabrică Tnuva din Popești-Leordeni, la 9 kilometri de București, amână deschiderea unității de producție până anul viitor. Inițial turcii aveau în plan să deschidă fabrica în prima jumătate a acestui an. „Un delegat al companiei a venit la noi acum un an și am făcut cunoștință. N-au mai dat de atunci niciun semn și deocamdată nu știm nimic“, a spus pentru ZF Iosif [...]
(Agerpres) Întrucât din 2015 vor fi eliminate cotele de producție, marii producători de lapte din Europa s-au grăbit să-și majoreze producția în 2013-2014 și vor plăti penalități în valoare de peste 400 milioane de euro, a anunțat vineri Comisia Europeană. CE a precizat că opt țări (Germania, Olanda, Polonia, Danemarca, Austria, Irlanda, Luxemburg și Cipru) și-au depășit cotele naționale cu un total de 1,46 milioane de tone. Cea mai mare supraproducție a fost [...]
Ediția din acest an este dedicată Campaniei IUBESC VINUL ROMÂNESC, o initiativă Lucia Pîrvu și Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Partenerul Oficial  - Domeniile Anastasia. Campania s-a desfășurat în toate zonele viticole ale țării, pe o suprafață de peste 2500 de km, cu precădere în zona Dealu Mare – Vrancea. Scopul campaniei constă în promovarea vinurilor românești, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN