Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times.


Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă i-a determinat pe consumatori să caute alternative mai ieftine.


Prețurile codului islandez au avansat cu 1% față de anul trecut. Din cauza neînțelegerilor dintre sindicatul pescarilor din Islanda și asociația proprietarilor de vase, vasele de pescuit au rămas în porturile din Islanda din decembrie.


Prețurile codului islandez ar putea crește în continuare în acest an. „Vârful sezonului de pescuit de cod din Islanda este cuprins între februarie și aprilie, ceea ce înseamnă că întârzierile actuale legate de activitatea de pescuit ar putea limita oferta în restul anului“, arată Michael Liberty, analist la Mintec.

Alte articole recomandate:

Legea care obligă supermarketurile să vândă 51% produse românești este de natură să submineze activitatea acestora, consideră George Bădescu, directorul executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale - AMRCR. Efectul va fi excluderea pro­ducă­torilor care nu se vor putea încadra în rigorile legi și care astfel vor comercializa produse fără să țină cont de criteriul celui mai mic preț sau al calității și varietății, concen­trân­du- [...]
Prestigioasa companie Agricola Internațional Bacău și-a anunțat participarea la Expo-Conferința InternaționalăMeat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12, 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   Agricola Bacău își va marca [...]
Revenirea taxei pe valoarea adăugată la nivelul de 19% este sustenabilă dacă România va continua să înregistreze aceeași creștere economică de anul trecut, de peste 3%, a declarat premierul Victor Ponta. "Dacă avem un ritm de creștere, așa cum am avut în 2013, de 3,5%, este sustenabilă", a spus Ponta la Romania TV. Întrebat ce șanse sunt să mai fie atins acest nivel de creștere economică, premierul a amintit că, pentru acest an, este estimat un nivel de "2 virgulă", [...]
(Agerpres) Posibilitatea închiderii hipermarketurilor în weekend a constituit tema întâlnirii dintre membrii Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților cu reprezentanți ai producătorilor autohtoni de produse alimentare și ai marilor rețele comerciale. Vicepreședintele Comisiei pentru agricultură din Camera Deputaților, deputatul independent Marin Anton (fost PNL),  susține modificarea Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare în sensul [...]
Erwin Vondenhoff, directorul general al Heidi Chocolat, va pleca din companie, succesorul sau la conducerea Heidi fiind Franco del Fabbro, fost director general al Kraft Foods Bulgaria in cadrul Mondelez.  Franco del Fabrro, noul director general al Heidi, are o experienta de peste 20 de ani in managementul brandurilor internationale. Acesta a activat in mai multe companii din industria FMCG, ocupand pozitii importante in cadrul Mondelez (Senior Category Marketing Director Philadelphia [...]
Horia Stoian:   Din cauza desfășurării neprofesioniste a „primei etape” a programului de selecție pentru acordarea ajutoarelor De minimis, aceia care vor avea de pierdut cel mai mult vor fi micii producători din sectorul alimentar și, implicit, economia locală și națională.   Transfer de... putere. După scandalul în care Ministerul Finanțelor Publice a fost acuzat de nereguli care aduc a direcționare voită a fondurilor, la concursul de pe urma căruia [...]
 Lanțul francez de hipermarketuri Auchan, care a ajuns la 31 de magazine după ce a preluat 20 dintre unitățile Real, are în România 1.200 de furnizori dintre care doar 200 sunt locali, potrivit raportului de Dezvoltare Durabilă al companiei. Auchan are în fiecare magazine câteva zeci de mii de produse, cele mai mari hipermarketuri – cum este cazul celui din Titan – ajungând la o ofertă de 60.000 de articole. Cele mai multe însă, potrivit [...]
Ileana Muntean, de profesie scenarist de film, și-a încercat norocul pentru prima dată în antreprenoriat în urmă cu șase ani, când, împreună cu o colegă de facultate, a deschis un magazin cu produse bio în centrul Capitalei, după o in­ves­ti­ție de circa 75.000 de euro. Dacă la început magazinul Pukka Food avea doar un angajat și în jur de 300-400 de produse expuse pe rafturi, în prezent antre­pre­noarea are patru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN