Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times.


Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă i-a determinat pe consumatori să caute alternative mai ieftine.


Prețurile codului islandez au avansat cu 1% față de anul trecut. Din cauza neînțelegerilor dintre sindicatul pescarilor din Islanda și asociația proprietarilor de vase, vasele de pescuit au rămas în porturile din Islanda din decembrie.


Prețurile codului islandez ar putea crește în continuare în acest an. „Vârful sezonului de pescuit de cod din Islanda este cuprins între februarie și aprilie, ceea ce înseamnă că întârzierile actuale legate de activitatea de pescuit ar putea limita oferta în restul anului“, arată Michael Liberty, analist la Mintec.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Compania Albalact a încheiat anul 2013 cu o creștere profitabilă a afacerilor, în condițiile consolidării portofoliului și deschiderii unor noi investiții, arată raportul financiar aprobat astăzi în Adunarea Generală a Acționarilor.   Albalact a obținut, anul trecut, o creștere cu 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei, și a înregistrat un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai m [...]
Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, Compania Meda Consulting are deosebita placere de a va invita sa participati la Seminarul „Etichetarea produselor alimentare conform Regulamentului 1169/2011”, care se va desfasura in data de 20 noiembrie 2014, la Phoenicia Grand Hotel, Bucuresti, Blvd. Alexandru Serbanescu nr. 87, sector 1. Scopul evenimentului este de a crea o platforma de discutii si de a prezenta informatii actualizate cu privire l [...]
Danone intenționează să vândă divizia de nutriție medicală, în fruntea listei potențialilor cumpărători fiind americanii de la Hospira Inc., Nestle sau Fresenius, informează Wall Street. Divizia de nutriție medicală a celor de la Danone a fost evaluată la peste trei miliarde de euro (patru miliarde de dolari), transmite Wall Street Journal. Grupul a decis să o vândă pentru a se concentra pe brandurile alimentare. Danone a intrat pe piața românească [...]
Retelele Lidl si Kaufland controlate de grupul german Schwarz – unul dintre cei mai puternici retaileri din Europa – au bifat primele deschideri de pe piata romaneasca din acest an. Impreuna, cele doua lanturi de magazin au ajuns sa detina 260 de unitati comerciale in Romania. Operatorul de hypermarketuri cu profil de discount Kaufland a deschis al doilea magazin al sau din Targu-Mures si al 90-lea din Romania. Magazinul este situat pe Strada Livezeni si are o sortimentatie de [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Efectul principal al afumării cu ajutorul fumului lichid constă în îmbunătățirea gustului, datorită componenților fumului și temperaturii scăzute la care se produce afumarea. La acestea, se adaugă îmbunătățirea aspectului, o acțiune antioxidantă a produselor și prelungirea duratei de conservare, datorată acțiunii antibacteriene a componenților fumului lichid.   Particularități generale, [...]
Reglementarea viitoare a UE privind enzimele alimentare ar putea afecta abordarea companiilor producătoare de produse alimentare în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea, potrivit specialistului de enzime Novozymes, informează Food Navigator. FIAP (Food Improvement Agents Package- Lista cu agenți pentru îmbunătățirea produselor alimentare) a intrat prima dată în vigoare în 2009 care acoperă aditivi alimentari, arome și enzime, dar nu est [...]
Reprezentanții Asociației Naționale pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPS) au avut o curiozitate: să afle câte E-uri conțin mărcile de ciocolată puse în vânzare pe piața autohtonă. Acești aditivi sunt blamați în totalitate de nutriționiști, care recomandă înlocuirea dulciurilor oferite copiilor cu fructele și legumele. Metoda de lucru a celor de la “Protecția Consumatorului” după care au [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN