Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times.


Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă i-a determinat pe consumatori să caute alternative mai ieftine.


Prețurile codului islandez au avansat cu 1% față de anul trecut. Din cauza neînțelegerilor dintre sindicatul pescarilor din Islanda și asociația proprietarilor de vase, vasele de pescuit au rămas în porturile din Islanda din decembrie.


Prețurile codului islandez ar putea crește în continuare în acest an. „Vârful sezonului de pescuit de cod din Islanda este cuprins între februarie și aprilie, ceea ce înseamnă că întârzierile actuale legate de activitatea de pescuit ar putea limita oferta în restul anului“, arată Michael Liberty, analist la Mintec.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Producătorii români de legume-fructe sunt așteptați, în perioada 7-13 august, în oricare hipermarket Carrefour din țară pentru a deveni parteneri și furnizori ai lanțului de magazine, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES. Standurile speciale, dedicate producătorilor autohtoni, vor fi amplasate la intrarea hipermarketurilor, în intervalul orar 8,00-22,00. Totodată, cei care nu pot ajunge în magazinele Carrefour în perioada [...]
Intr-un peisaj aglomerat, in care jucatori de calibru international se lupta pe cei doar 32 ml de lapte consumati de romani zilnic, producatorul de lactate Albalact creioneaza de la Alba-Iulia un plan indraznet si realizabil: in trei ani compania controlata de omul de afaceri Raul Ciurtin vrea prima pozitie in cele mai importante categorii din piata. Cele mai recente date financiare disponibile arata ca, in primele noua luni ale anului trecut, cifra de afaceri a Albalact a urcat cu [...]
Anul acesta, Albalact isi propune depasirea pragului de vanzari de 500 de milioane de lei. La cresterea planificata, de aproximativ 20% fata de nivelul atins in 2013, vor contribui atat lansarile noi din portofoliul companiei, cat si proiectele de sustinere a vanzarilor in retailul traditional – segment de piata acoperit in mod direct de catre producator. Referitor la intentiile Albalact, Irina Mandoiu, director comercial al companiei, a declarat pentru Progresiv ca: “ Anul [...]
Compania germană Ingredion a definitivat o tehnologie destinată produselor Clean label, în fapt, un instrument de referință pentru producția de făinuri și proteine din plante, denumită Ingredion Pulse. Vă prezentăm această tehnologie, utilizând datele furnizate de compania germană și publicate de FoodNavigator.   Calitatea de bază: 25 % proteină   Produsele care utilizează făinuri și proteine ”Pulse” pot fi formulate conform [...]
Ioan Șerbănescu:   Consumarea fructelor și a sucului celular proaspăt oferit de acestea, atât în alimentație, cât și în scopuri terapeutice, este forma ideală care păstrează toate calitățile naturale, ale produșilor sau ale substanțelor active eliberate de celula vegetală. Cum, însă, acest lucru nu este posibil, în zona temperată, de-a lungul întregului an, iar gama sortimentelor de fructe variază de la sezon la sezon, se pot realiza unele [...]
Dintre romanii care obisnuiesc sa cumpere produse din strainatate cel putin o data la 3 luni, 67% opteaza pentru produse alimentare, 62% pentru bauturi sau sucuri, 48% pentru produse destinate ingrijirii locuintei, iar 39% pentru parfumuri si produse cosmetice. Produsele vestimentare si incaltamintea sunt achizitionate de 33% dintre romanii care opteaza cel putin o data la 3 luni pentru cumparaturi efectuate in afara tarii, in timp ce  electronicele/electrocasnicele de 22% dintre acestia, [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi