Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times.


Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă i-a determinat pe consumatori să caute alternative mai ieftine.


Prețurile codului islandez au avansat cu 1% față de anul trecut. Din cauza neînțelegerilor dintre sindicatul pescarilor din Islanda și asociația proprietarilor de vase, vasele de pescuit au rămas în porturile din Islanda din decembrie.


Prețurile codului islandez ar putea crește în continuare în acest an. „Vârful sezonului de pescuit de cod din Islanda este cuprins între februarie și aprilie, ceea ce înseamnă că întârzierile actuale legate de activitatea de pescuit ar putea limita oferta în restul anului“, arată Michael Liberty, analist la Mintec.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Participanții la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes pe o piață aflată în dezechilibru”, vor avea posibilitatea să viziteze ferma Regalina.   Vizita de documentare va avea loc în după-amiaza zilei de 13 mai, plecare [...]
Laptele european este deja furnizat procesatorilordin Belarus, care apoi il trimit in Rusia. Așa cum scrie “Nezavisimaia Gazeta”, dreptul de a importa lapte european l-au primit 13 fabrici de lactate din Belarus, care pur si simplu ambaleaza produsul din Europa si il trimit in magazinele din Rusia. Alexey Bogdanov, seful Departamentului de comerț extern al Ministe [...]
Piața napolitanelor nu este singura unde produsele vrac mai au încă un procent important. Și pe alte segmente din industria dulciurilor precum biscuiții, dar și pe piața cărnii sau a lactatelor, produsele sunt cumpărate de clienți „la kilogram“.  Fiecare român consumă în medie anual circa 30 de na­politane de 20 de grame, pe o piață unde produsele vrac reprezintă încă mai mult de un sfert din volumele totale de napolitane comer­ciali­zate pe [...]
Brutăriile premium par a se număra printre cele mai populare afaceri din ultimii ani. Aceste mici brutării tip bistro se adresează clienților dispuși să plătească un preț de patru ori mai mare pentru o pâine, în a cărui fabricare se folosește doar făină importată din Franța și maia realizată după rețete cunoscute în Paris, Roma sau Londra. Potrivit incont.ro, în prezent, în București existe opt lanțuri de mici brutării premium, care împreună au peste 50 de [...]
Cei mai mari 15 producători de băuturi răcoritoare și ape îmbuteliate din România au înregistrat anul trecut un profit net total de circa 25 mil. euro, aproape la jumătate comparativ cu nivelul înregistrat în anul precedent, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe și Registrul Comerțului. Rulajele celor mai mari 15 jucători din această industrie se apropie de un miliard de euro, anul trecut cifra de afaceri totală a acestor producători de [...]
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Participarea companiilor romanesti din sectorul de carne la Alimentaria 2014, care si-a inchis portile in ziua de 3 aprilie la Barcelona, a insemnat un succes net. Practic, toate companiile din Romania au putut bifa la final un bilant pozitiv care, pentru fiecare in parte, se va concretiza cu noi contracte de export, fie in tara organizatoare, Spania, fie in alte tari ale Uniunii Europene. Iata cateva opinii culese la finalul manifestarii: Constantin Boie- Kaola: ”Compania noastra [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN