Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Doua noi localitati si-au facut aparitia pe harta PROFI odata cu inauguraraile de astazi de la Corcova, Timișoara si Cluj-Napoca si cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu.


Noul magazin în format City din Timișoara se află in Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 m2, din care sala de vânzări măsoară 114 m2. 


Tot în format City, s-a deschis si magazinul din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea PROFI din localitate. Situat pe str. Mehedinți, nr. 74, acesta se întinde pe 121 m2, din care suprafața de vanzari este de 88 m2.


Cu un total de 307 m2, din care suprafața de vânzari acopera 184 m2, magazinul din Corcova, județul Mehedinți, funcționează în format Loco, pe str. Principală, nr.294.


Săptămâna trecută, PROFI a deschis în localitatea Grojdibodu, cel de-al nouălea magazin din județul Olt al retelei.  Acesta funcționează în format Loco, pe str. Cristache Sălcianu, nr.96, și se întinde pe 317 m2, din care sala de vânzări este de 205 m2.


Prin cele 515 de magazine ale sale, prezente în 265 de localități, și cu peste 11.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
(Comunicat) Pentru al patrulea an consecutiv, PROFI a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka. “Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a laptelui și-au expus produsele: Albalact, De la Ferma, Five Continents, Cris-Tim Mândruța și Danone, cele mai noi propuneri de gamă [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]

 

testo
infoALIMENT MAGAZIN