Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Doua noi localitati si-au facut aparitia pe harta PROFI odata cu inauguraraile de astazi de la Corcova, Timișoara si Cluj-Napoca si cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu.


Noul magazin în format City din Timișoara se află in Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 m2, din care sala de vânzări măsoară 114 m2. 


Tot în format City, s-a deschis si magazinul din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea PROFI din localitate. Situat pe str. Mehedinți, nr. 74, acesta se întinde pe 121 m2, din care suprafața de vanzari este de 88 m2.


Cu un total de 307 m2, din care suprafața de vânzari acopera 184 m2, magazinul din Corcova, județul Mehedinți, funcționează în format Loco, pe str. Principală, nr.294.


Săptămâna trecută, PROFI a deschis în localitatea Grojdibodu, cel de-al nouălea magazin din județul Olt al retelei.  Acesta funcționează în format Loco, pe str. Cristache Sălcianu, nr.96, și se întinde pe 317 m2, din care sala de vânzări este de 205 m2.


Prin cele 515 de magazine ale sale, prezente în 265 de localități, și cu peste 11.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]
Cei mai mari zece producători de lactate au terminat anul trecut cu afaceri cumulate de 580 de milioane de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent, însă majoritatea jucătorilor nu au avut marje de profit mai mari de 5%, arată o analiză a Ziarului financiar. Danone România, subsidiara locală a grupului francez cu același nume, rămâne liderul pieței și a încheiat anul trecut cu afaceri de 481 mil. lei (109 mil. euro), în scădere cu 5% comparativ cu anul [...]
Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului. Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.  La polul opus, Metro Cash & [...]
România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru [...]
Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei. „XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group – si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN